quote:Ja dus?
quote:Dinsdag mag hij naar die ene plek waar altijd zomer is, en weilanden om doorheen te rennen alsof hij weer jong is, en allemaal takken om mee te spelen en koekjes om te eten..
quote:Moet jij trouwens niet heldesk spelen?Op donderdag 21 oktober 2010 22:07 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dit is voor het eerst in lange tijd dat ik het weer eens luister... duidelijk een tekort dus.
quote:Dat is wel vervelendOp donderdag 21 oktober 2010 22:07 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dinsdag mag hij naar die ene plek waar altijd zomer is, en weilanden om doorheen te rennen alsof hij weer jong is, en allemaal takken om mee te spelen en koekjes om te eten..
quote:Ja, nog maar heel even dus.
quote:Ja, maar Victor is oud en ziek en suikertje heeft dus net gehoord dat ie ingeslapen moet worden
quote:Knuff!!!Op donderdag 21 oktober 2010 22:07 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dinsdag mag hij naar die ene plek waar altijd zomer is, en weilanden om doorheen te rennen alsof hij weer jong is, en allemaal takken om mee te spelen en koekjes om te eten..
quote:Al gedaan, ik heb de laptop ook thuis staan om in te richten en zo...Op donderdag 21 oktober 2010 22:07 schreef MPG het volgende:
[..]
Moet jij trouwens niet heldesk spelen?
quote:Maar lieffje!! Een auto kost geldOp donderdag 21 oktober 2010 21:56 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Lieffie je doet iets niet goehoed je moet zeggen voor mijn verjaardag wil ik 1000 euro van iedereen, want mijn fiets is dood en ik wil een auto want het word winter dus slecht weer.
quote:NeeOp donderdag 21 oktober 2010 22:07 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, maar Victor is oud en ziek en suikertje heeft dus net gehoord dat ie ingeslapen moet worden![]()
En het is haar hond en dat is kut en verdrietig
Dus, zet je hondenhaat maar opzij...
quote:Oh ja dat is zo en als je geen rijbewijs hebt kun je beter voor de fiets gaan.Op donderdag 21 oktober 2010 22:09 schreef Fha het volgende:
[..]
Maar lieffje!! Een auto kost geldBelasting enzo! En ik heb geen rijbewijs
![]()
Maar ik kan wel mega goed fietsen![]()
quote:Awww da's wel droevigOp donderdag 21 oktober 2010 22:07 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, nog maar heel even dus.
quote:Mag ik niet gewoon suikertaartje een dikke knuffel geven zonder hondenaversie opzij te zetten? Ik weet dat ik heb gejankt toen de katten moesten inslapen, en ik kan me voorstellen dat ST datzelfde rotgevoel heeft met Victor.Op donderdag 21 oktober 2010 22:07 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, maar Victor is oud en ziek en suikertje heeft dus net gehoord dat ie ingeslapen moet worden![]()
quote:Op donderdag 21 oktober 2010 22:07 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
quote:Dat zij er eentje ook eens bij mij toen ik er zelf wat kocht en hem nog moest uitleggen wat het wasOp donderdag 21 oktober 2010 22:09 schreef DaMart het volgende:
[..]
Al gedaan, ik heb de laptop ook thuis staan om in te richten en zo...
In de winkel ook:
Verkoper:'En als u nog vragen heeft, dan kunt u altijd terugkomen...'
Ik: 'Ik denk niet dat ze met vragen terugkomen. Ze hebben mijn telefoonnummer...'
quote:
quote:Drie keer raden wat ik nu zit te doen ja.Op donderdag 21 oktober 2010 22:12 schreef DaMart het volgende:
[..]
Mag ik niet gewoon suikertaartje een dikke knuffel geven zonder hondenaversie opzij te zetten? Ik weet dat ik heb gejankt toen de katten moesten inslapen, en ik kan me voorstellen dat ST datzelfde rotgevoel heeft met Victor.
Dus heel veel sterkte, ST en een dikke knuffel.
quote:Op donderdag 21 oktober 2010 22:12 schreef Fha het volgende:
Ja dus de volgende TT is een Ode aan VictorEn iedereen die dat niet vind sla ik op zn kop met een stuk van mijn fiets! (wat levensgevaarlijk is want alle roest van de wereld is verzameld op de onderdelen van mijn fiets dus dat maakt lekkere ontstekende wonden! gna!)
quote:Trusten Toek
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |