quote:Ik ook echt waar en het is niet eens mijn hond. Moest mijn Golden Retriever ook laten inslapen was een goede keus want zij was ziek maar ik had haar het liefst nog jaren bij mij gehad.Op donderdag 21 oktober 2010 22:12 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Drie keer raden wat ik nu zit te doen ja.
quote:Ik ook toen mijn cavia ingeslapen moest wordenOp donderdag 21 oktober 2010 22:16 schreef Fha het volgende:
Trusten Toek!!
Toen mijn poeziemauw ingeslapen moest worden heb ik me geloof ik gedragen alsof de wereld verging. JA nou, dat deed hij ook.
quote:Op donderdag 21 oktober 2010 22:12 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Drie keer raden wat ik nu zit te doen ja.
quote:Inderdaad. Hoe klein het best ook is het blijft verdrietig. Zag een keer een vrouw bij Noord Holland een vrouw die haar muis moest laten inslapen. Tranen met tuiten en sommige mensen zeggen dan het is maar een muis. Maar het is wel je vriendjeOp donderdag 21 oktober 2010 22:18 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik ook toen mijn cavia ingeslapen moest wordenIk heb staan huilen
Samen met ST
Zelfs de DA vond het heel sip
Het is gewoon kut als je je maatje kwijtraakt
quote:Dat is het ook. Ik weet nog dat onze vorige kat was overleden en een dag later kregen we een luistertoets met Nederlands met als onderwerp het laten inslapen van dieren... ik was niet zo blij met de docent toenOp donderdag 21 oktober 2010 22:18 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik ook toen mijn cavia ingeslapen moest wordenIk heb staan huilen
Samen met ST
Zelfs de DA vond het heel sip
Het is gewoon kut als je je maatje kwijtraakt
quote:Trusten lieve pandaOp donderdag 21 oktober 2010 22:21 schreef Panda72 het volgende:
Ik ga slapen morgen weer vroeg op. Trusten fokkertjes
quote:Dat is wel heel erg kut ja!Op donderdag 21 oktober 2010 22:21 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat is het ook. Ik weet nog dat onze vorige kat was overleden en een dag later kregen we een luistertoets met Nederlands met als onderwerp het laten inslapen van dieren... ik was niet zo blij met de docent toen.
quote:Op donderdag 21 oktober 2010 22:20 schreef wel.o.k het volgende:
het was even zoeken maar ik heb hem
[ afbeelding ]
voor ST, google er maar eens op
quote:Slaap lekker BeertjeOp donderdag 21 oktober 2010 22:21 schreef Panda72 het volgende:
Ik ga slapen morgen weer vroeg op. Trusten fokkertjes
quote:Daar kan ik inkomenOp donderdag 21 oktober 2010 22:21 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat is het ook. Ik weet nog dat onze vorige kat was overleden en een dag later kregen we een luistertoets met Nederlands met als onderwerp het laten inslapen van dieren... ik was niet zo blij met de docent toen.
quote:Op donderdag 21 oktober 2010 22:27 schreef Fha het volgende:
Ik denk dat ik ook maar richting bed ga. Anders ben ik zo duf dat ik morgen alsnog sambal in het eten smijt en Marijke weer bijna doodvermoord
Vast wel tot morgen en slaap lekker straks!![]()
![]()
Extra liefde voor suikerbeebliefdespoelewoepsiemeisje![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Tot morgen meisjeOp donderdag 21 oktober 2010 22:27 schreef Fha het volgende:
Ik denk dat ik ook maar richting bed ga. Anders ben ik zo duf dat ik morgen alsnog sambal in het eten smijt en Marijke weer bijna doodvermoord
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Slaap lekker FhaOp donderdag 21 oktober 2010 22:27 schreef Fha het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Trusten DMOp donderdag 21 oktober 2010 22:28 schreef DaMart het volgende:
Ik volg het goede voorbeeld van Fha, en ga ook slapen.
quote:Ik doe ook meeOp donderdag 21 oktober 2010 22:28 schreef DaMart het volgende:
Ik volg het goede voorbeeld van Fha, en ga ook slapen.
quote:
quote:Als ik de voorgeschiedenis niet wist, klonk dit erg foutOp donderdag 21 oktober 2010 22:30 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
zal ik dan maar eens voor lezen?
* wel.o.k zet tissues klaar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |