quote:Op vrijdag 22 oktober 2010 11:06 schreef Natalie78 het volgende:
[..]
![]()
[..]
Gefeliciteerd!Ga je op vakantie vandaag?
quote:Heerlijk! Wel jammer dat je het niet helemaal geheim kon houden dan. Alvast veel plezier!Op vrijdag 22 oktober 2010 11:18 schreef LovelyLady het volgende:
[..]even een weekendje weg
Was eerst een verrassing maarja ik moest noodgedwongen toch 2 weken geleden vertellen
quote:Ach dat maakt niet uit de verrassing was er toch, alleen iets eerder dan gepland. Vond het nog knap van mezelf dat ik 4 weken lang mijn mondje niet voorbij wist te pratenOp vrijdag 22 oktober 2010 11:20 schreef Natalie78 het volgende:
[..]
Heerlijk! Wel jammer dat je het niet helemaal geheim kon houden dan. Alvast veel plezier!
quote:natalie
quote:DANK JEOp vrijdag 22 oktober 2010 11:03 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
<<====
[..]
ik dacht het even
HOI WOK FIJNE CAPS DAY
quote:gf
quote:sara
quote:natalieOp vrijdag 22 oktober 2010 11:38 schreef Natalie78 het volgende:
[..]
Hai, wil je ook een bakkie?Gisteren weer Nespresso ingeslagen.
![]()
quote:wokkie
quote:sara
quote:daar zeg ik geen nee tegenOp vrijdag 22 oktober 2010 11:38 schreef Natalie78 het volgende:
[..]
Hai, wil je ook een bakkie?Gisteren weer Nespresso ingeslagen.
![]()
quote:een Muck helpen verhuizen en niks doen!Op vrijdag 22 oktober 2010 11:49 schreef Natalie78 het volgende:
[..]
Hai!
*Schenkt bakkie in voor iedereen*
Hebben jullie nog leuke plannen voor dit weekend?
quote:werken en dan zondag uitslapenOp vrijdag 22 oktober 2010 11:49 schreef Natalie78 het volgende:
[..]
Hai!
quote:Een Muck?Op vrijdag 22 oktober 2010 11:55 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
een Muck helpen verhuizen en niks doen!
quote:muck
quote:Die ijlt wel vaker
quote:Dat extra half uur mag je tegen einde werktijd vast inhalenOp vrijdag 22 oktober 2010 12:21 schreef Trevland het volgende:
Zo nu lekker pauzeen nog wel een uur i.p.v. 30 min
quote:dat kloptOp vrijdag 22 oktober 2010 12:22 schreef MPG het volgende:
[..]
Die ijlt wel vaker.
Ze denkt ook dat ze bijna in België is.
quote:zaterdag ochtend zwemmelen, zatermiddag een verjaardag en zondag........geen ideeOp vrijdag 22 oktober 2010 11:49 schreef Natalie78 het volgende:
[..]
Hai!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |