quote:Ouch dat klinkt pijnlijk!Op vrijdag 22 oktober 2010 12:25 schreef Enfermera het volgende:
Middag
Koooolere. Net op de fiets naar huis kreeg ik echt het ergste vuiltje ooit in mn oogEn ik heb nog harde lenzen ook, dan is het helemaal een drama, moest gewoon een paar minuten stil staan omdat ik gewoon niks kon zien omdat mn ogen dicht zaten.
Toen ik thuis kwam gelijk mn lenzen uit gedaan en ik zie nu nog troebel met dat oogZie natuurlijk niks zitten van een vuiltje ofzo, heb ook al gespoeld met lenzenvloeistof... Nou, maar ff kijken hoe het gaat
quote:enferOp vrijdag 22 oktober 2010 12:25 schreef Enfermera het volgende:
Middag
Koooolere. Net op de fiets naar huis kreeg ik echt het ergste vuiltje ooit in mn oogEn ik heb nog harde lenzen ook, dan is het helemaal een drama, moest gewoon een paar minuten stil staan omdat ik gewoon niks kon zien omdat mn ogen dicht zaten.
Toen ik thuis kwam gelijk mn lenzen uit gedaan en ik zie nu nog troebel met dat oogZie natuurlijk niks zitten van een vuiltje ofzo, heb ook al gespoeld met lenzenvloeistof... Nou, maar ff kijken hoe het gaat
quote:Middag EnfeOp vrijdag 22 oktober 2010 12:25 schreef Enfermera het volgende:
Middag
quote:zal het haar vanmiddag eens vragen of ze er al bijna is.Op vrijdag 22 oktober 2010 12:22 schreef MPG het volgende:
[..]
Die ijlt wel vaker.
Ze denkt ook dat ze bijna in België is.
quote:Heb net een snitzel op met een duitsbroodjeOp vrijdag 22 oktober 2010 12:32 schreef DaMart het volgende:
Nu krijg ik nog trek ook van het verwerken van de boekenlijstjes voor de boekentop 100... kwam een schrijver met als achternaam Schnitzler tegen![]()
.
quote:leuke zusterOp vrijdag 22 oktober 2010 12:25 schreef Enfermera het volgende:
Middag
quote:gewoon met een vork je oog eruit halen.Op vrijdag 22 oktober 2010 12:25 schreef Enfermera het volgende:
Middag
quote:Oeh, nou, ik zou het bijna doen. En het is toch mn slechte oog, dus opzichOp vrijdag 22 oktober 2010 12:37 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
gewoon met een vork je oog eruit halen.
quote:Ouch!Op vrijdag 22 oktober 2010 12:25 schreef Enfermera het volgende:
Middag
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
quote:foto?Op vrijdag 22 oktober 2010 12:38 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Oeh, nou, ik zou het bijna doen. En het is toch mn slechte oog, dus opzichMaar het gaat al wat beter. Ik hou vandaag iig lekker mn bril maar even op
quote:Goed ideeOp vrijdag 22 oktober 2010 12:38 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Oeh, nou, ik zou het bijna doen. En het is toch mn slechte oog, dus opzichMaar het gaat al wat beter. Ik hou vandaag iig lekker mn bril maar even op
quote:stad ze natalie
quote:Op vrijdag 22 oktober 2010 12:32 schreef DaMart het volgende:
Nu krijg ik nog trek ook van het verwerken van de boekenlijstjes voor de boekentop 100... kwam een schrijver met als achternaam Schnitzler tegen![]()
.
quote:Op vrijdag 22 oktober 2010 12:39 schreef MPG het volgende:
[..]
Ouch!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nou, doe mij maar lenzen. Niet in zo'n geval, mja, dit komt gelukkig niet zo vaak voor.
quote:Van mn rode oog of mn bril?
I never look back, darling. It distracts from the now.
♥
quote:tja
quote:doe maar beide, en dan ook nog voor en naOp vrijdag 22 oktober 2010 12:48 schreef Enfermera het volgende:
[..]Nou, doe mij maar lenzen. Niet in zo'n geval, mja, dit komt gelukkig niet zo vaak voor.
[..]
Van mn rode oog of mn bril?
quote:Op vrijdag 22 oktober 2010 12:52 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
tja![]()
ik zit nog in de 30ers dip, heb recht op een midlife crisis, wordt depresief van de herfst.
maar wel bijna weekend [ afbeelding ]
[..]
doe maar beide, en dan ook nog voor en na
quote:van jou met bril natuurlijkOp vrijdag 22 oktober 2010 12:48 schreef Enfermera het volgende:
[..]Nou, doe mij maar lenzen. Niet in zo'n geval, mja, dit komt gelukkig niet zo vaak voor.
[..]
Van mn rode oog of mn bril?
quote:Dan ben ik bang dat ik al.s snel een mitlifecrisis hebOp vrijdag 22 oktober 2010 12:53 schreef Enfermera het volgende:
[..]![]()
Jeuj! Midlifecrisis!Wat ga je doen, leren broek of motor? Of allebei?
![]()
[..]
Nou mn oog is nu al minder rood gok ik. Ik kijk ff of ik nog een foto van mezelf heb met deze bril.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voorkant is dus doorzichtig, zijkant is oranjequote:Ist zoOp vrijdag 22 oktober 2010 12:56 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dan ben ik bang dat ik al.s snel een mitlifecrisis heb
♥
[..]
tja![]()
ik zit nog in de 30ers dip, heb recht op een midlife crisis, wordt depresief van de herfst.
quote:Ik ookOp vrijdag 22 oktober 2010 12:52 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
tja![]()
quote:Op vrijdag 22 oktober 2010 13:09 schreef Enfermera het volgende:
Bril met Enfermerel (oude foto btw):LeukSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voorkant is dus doorzichtig, zijkant is oranjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 22 oktober 2010 13:13 schreef suikertaartje het volgende:
Sodemieter. Denk je dat je twee jongetjes van twee wel samen kunt loslaten in een speelding voor kindertjes![]()
Ik denk dat ik mijn fitness voor de rest van de week weer gedaan heb (maar van een glijbaan af en dan in een enorme ballenbak landen is wel echt supertof)
quote:COOL Nienke van de glijbaan *wooeiii*Op vrijdag 22 oktober 2010 13:13 schreef suikertaartje het volgende:
Sodemieter. Denk je dat je twee jongetjes van twee wel samen kunt loslaten in een speelding voor kindertjes![]()
Ik denk dat ik mijn fitness voor de rest van de week weer gedaan heb (maar van een glijbaan af en dan in een enorme ballenbak landen is wel echt supertof)
quote:motor rijbewijs heb ik helaas nooit gehaald, ik brak mijn been op 3 plaatsen vlak voor het afrijdenOp vrijdag 22 oktober 2010 12:53 schreef Enfermera het volgende:
[..]![]()
Jeuj! Midlifecrisis!Wat ga je doen, leren broek of motor? Of allebei?
![]()
[..]
Nou mn oog is nu al minder rood gok ik. Ik kijk ff of ik nog een foto van mezelf heb met deze bril.
quote:Op vrijdag 22 oktober 2010 13:09 schreef Enfermera het volgende:
Bril met Enfermerel (oude foto btw):SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voorkant is dus doorzichtig, zijkant is oranjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op vrijdag 22 oktober 2010 13:10 schreef LovelyLady het volgende:
Enferkus op je oog zussie
* LovelyLady is blij met haar bril![]()
[..]
Ik ook![]()
op je dip/herfstdepressie
kusje terug voor jouw herfstdip
nee echt, ik haat herfst maar voetbal meer
quote:Ik werd met Thijs en al gelanceerdOp vrijdag 22 oktober 2010 13:14 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
![]()
ik zie gewoon hoe jij van die glijbaan afgaat
quote:Jah, en dan ook echt VOL in die ballen landen heOp vrijdag 22 oktober 2010 13:14 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
COOL Nienke van de glijbaan *wooeiii*
quote:fijne vakantie lovelyOp vrijdag 22 oktober 2010 13:15 schreef LovelyLady het volgende:
En nu ga ik wat innemen voor mijn koppijn en even naar de buuf,... en dan gaan we
Lieffies tot snel![]()
quote:glijerOp vrijdag 22 oktober 2010 13:13 schreef suikertaartje het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nee echt, ik haat herfst maar voetbal meer
quote:Doeg skattie, tot zondagOp vrijdag 22 oktober 2010 13:15 schreef LovelyLady het volgende:
En nu ga ik wat innemen voor mijn koppijn en even naar de buuf,... en dan gaan we
Lieffies tot snel![]()
quote:*proestOp vrijdag 22 oktober 2010 13:15 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik werd met Thijs en al gelanceerd![]()
quote:Op vrijdag 22 oktober 2010 13:16 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
glijer![]()
![]()
ik vond ook nog een sok.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
quote:Op vrijdag 22 oktober 2010 13:16 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
glijer![]()
![]()
als ik het het zou zeggen welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het gaat er niet om wat mensen over je zeggen,
Maar hoe je ermee omgaat !
Een geschreven woord komt anders over dan een gesproken woord.
quote:veel plezierOp vrijdag 22 oktober 2010 13:15 schreef LovelyLady het volgende:
Lieffies tot snel![]()
quote:Haha thanksOp vrijdag 22 oktober 2010 13:10 schreef LovelyLady het volgende:
Enferkus op je oog zussie
* LovelyLady is blij met haar bril![]()
[..]
Ik ook![]()
op je dip/herfstdepressie
quote:Op vrijdag 22 oktober 2010 13:11 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
LeukSenk joeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Haha jaIk vind het ook wel leuk staan hoor, ik kan alleen echt totaal niet tegen vlekken op mn bril. Dus als ik 'm een dag op heb loop ik 'm bijna continue te checken & poetsen
quote:BallenbaaakkkkkOp vrijdag 22 oktober 2010 13:13 schreef suikertaartje het volgende:
quote:Op vrijdag 22 oktober 2010 13:14 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
motor rijbewijs heb ik helaas nooit gehaald, ik brak mijn been op 3 plaatsen vlak voor het afrijden![]()
dan maar een leren broek
[..]JeuzSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Das pech hebben!
quote:Op vrijdag 22 oktober 2010 13:14 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
motor rijbewijs heb ik helaas nooit gehaald, ik brak mijn been op 3 plaatsen vlak voor het afrijden![]()
dan maar een leren broek
[..]ThxSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Fijne vakantie LL!![]()
♥![]()
quote:ik mompel ook altijd als ik zoiets moet doen, of eentje uit de ballenbak moet halen.Op vrijdag 22 oktober 2010 13:18 schreef suikertaartje het volgende:
Dat was echt precies wat ik even nodig had
maar stiekum is het wel leuk
nee echt, ik haat herfst maar voetbal meer![]()
Oeh enfer, niet fijn
Fijne vakantie LL en tot zondag!
Fijn dat je het leuk had ST![]()
Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away![]()
quote:marijkjeOp vrijdag 22 oktober 2010 13:20 schreef Marijkezwolle het volgende:
Oeh enfer, niet fijn
Fijne vakantie LL en tot zondag!
Fijn dat je het leuk had ST![]()
nee echt, ik haat herfst maar voetbal meer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |