quote:Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsIn memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
quote:Disclaimer:Het meet idee:
Gezellig met z'n allen low budget Sinterklaas vieren. Allemaal 5 cadeautjes mee van een euro per stuk en daar doen we een spel mee. Vind je het leuk te komen, PM dan even naar marijkezwolleLocatie is nog onbekend, maar ik stel mijn huis in Zwolle ter beschikking. Datum: Zaterdag 27 november , zodat iedereen ook thuis Sinterklaas kan vieren
quote:Oh?Op donderdag 21 oktober 2010 13:47 schreef MPG het volgende:
[..]
In de nachtdienst moet er ook gewoon gewerkt worden hoor!
quote:
quote:het is nog geen winter
quote:Tuurlijk komt dat goedOp donderdag 21 oktober 2010 13:44 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ja, idd.En tis mn 1e keer nachtdienst, dus ben wel benieuwd
Aangezien je toch niets doet dan, wil ik dat wel proberen
En de week erna ga ik 6 uur werken. Dus komt wel goed, uiteindelijk
Hoe ist met jou?
quote:NEE
quote:
quote:Op donderdag 21 oktober 2010 13:51 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
NEE![]()
En nu ga je normaal doen anders krijg je geen koffie met koek
quote:Op donderdag 21 oktober 2010 13:51 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Tuurlijk komt dat goed![]()
Hier moeheidmaar dat is eigenlijk niets nieuws.
[..]
NEE![]()
En nu ga je normaal doen anders krijg je geen koffie met koek
quote:later opstaan dan hoef je niet te krabbenOp donderdag 21 oktober 2010 13:52 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik had vanochtend weer ijs op de ramen dus koud genoeg voor een winterslaap
quote:ja sowieso morgen naar de psz en de dokter dus ook weer vroeg opOp donderdag 21 oktober 2010 13:53 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ohjee. Lekker op tijd naar bed vanaaf?
quote:Aha, ja goed plan he van mijOp donderdag 21 oktober 2010 14:09 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ja sowieso morgen naar de psz en de dokter dus ook weer vroeg op
quote:volgens mij een al heel stuk eerderOp donderdag 21 oktober 2010 13:59 schreef DaMart het volgende:
Goede TT, die van mij is vorige week al begonnen.
quote:Hoezo?Op donderdag 21 oktober 2010 14:18 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
volgens mij een al heel stuk eerder
quote:dan krijg ik ruzieOp donderdag 21 oktober 2010 13:54 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
later opstaan dan hoef je niet te krabben
quote:Op donderdag 21 oktober 2010 14:27 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
9 vd 10 keer komt er niets van terecht![]()
quote:Moggeh Muck! In ons tijdspad is het al middag
quote:Ik heb mijn eigen kloksysteemOp donderdag 21 oktober 2010 14:57 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Moggeh Muck! In ons tijdspad is het al middag
Hoe ist met je?
quote:Dat magOp donderdag 21 oktober 2010 14:58 schreef Muck het volgende:
[..]
Ik heb mijn eigen kloksysteem
Goed! Al heb ik wel verf in mijn haar en geel met gouden vingers
En hoe is het met jou?
quote:Knutselen met mijn neefOp donderdag 21 oktober 2010 15:00 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Dat mag
Mooi zo! OhjeeWat heb je gedaan dan?
quote:Ah, mooi zo! Ben blij dat te horenGoed, goed, steeds wat beterHeb iig al een heel stuk minder pijn en ga langzaamaan meer werken!
quote:Vuurrood haar met bijpassend temperamentOp donderdag 21 oktober 2010 15:05 schreef Enfermera het volgende:
Oh, ik zie het al, geknutseld met je neefjeLeuk
quote:TrevOp donderdag 21 oktober 2010 15:05 schreef Trevland het volgende:
Zo pauze
Tot 5 uur peroductie en dan nog schoonmaken, dus het zou wel ergens rond 6 uur worden
quote:HahahahaOp donderdag 21 oktober 2010 15:05 schreef Muck het volgende:
[..]
Knutselen met mijn neef
ik had een berg canvasdoeken en met verf en spiegelstickers is dat natuurlijk cool.
Voor oma had hij een siegel in de vorm van een giraf opgeplakt, die hij vervolgens ook geschilderd heeft.
"Een giraf is geel met bruin, niet zilver"
- "maar zo kun je toch niets meer zien in de spiegel?"
(= blik die betekent: "tssss, ben je achterlijk ofzo? b-r-u-i-n e-n g-e-e-l !" )
[..]
Ah, mooi zo! Ben blij dat te horen
quote:LiefffOp donderdag 21 oktober 2010 15:07 schreef Muck het volgende:
[..]
Vuurrood haar met bijpassend temperament
[..]
Trev
quote:koud maar redelijk goed. ik ben nog in behandeling bij een psychologe en dat gaat goed.
quote:Ja, ik dacht dat dat wel leuk zou zijn, spiegel-girafOp donderdag 21 oktober 2010 15:07 schreef Enfermera het volgende:
[..]
HahahahaVet
Ja mooi is dat hePff, stel je voor
giraffes moeten gewoon zilver xD
quote:Mooi zo!Op donderdag 21 oktober 2010 15:08 schreef sararaats het volgende:
[..]
koud maar redelijk goed. ik ben nog in behandeling bij een psychologe en dat gaat goed.
quote:HahahahahaOp donderdag 21 oktober 2010 15:09 schreef Muck het volgende:
[..]
Ja, ik dacht dat dat wel leuk zou zijn, spiegel-giraf
maar neeeeee, ook de spiegel-leeuw moet het ontgelden
je ziet de leeuw vanaf de zijkant, dus hij kreeg een oog om erop te plakken
nu is hij verontwaardigd dat er geen 2 ogen op zitten
mja, als je 5 bent is perspectief een raar iets
quote:MuckOp donderdag 21 oktober 2010 15:07 schreef Muck het volgende:
[..]
Vuurrood haar met bijpassend temperament
[..]
Trev
quote:Ja, hoe háálde ik het in mijn hoofd om maar 1 oog te gevenOp donderdag 21 oktober 2010 15:10 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Hahahahaha![]()
Ahwww
geweldig!
Ja precies, alles moet toch gewoon 2 ogen enzo hebben![]()
quote:Ik heb gewoon zwarte koffie, mmmmOp donderdag 21 oktober 2010 15:11 schreef sararaats het volgende:
is lekker, ik neem wel een capuccino
quote:Nou!Op donderdag 21 oktober 2010 15:12 schreef Muck het volgende:
[..]
Ja, hoe háálde ik het in mijn hoofd om maar 1 oog te geven![]()
stempelen is nog lastig blijkbaar... hij vindt het compleet achterlijk dat je er elke keer weer inkt op moet doen
quote:Hij vraagt zich ook vrijwel constant af waarom ik moet lachenOp donderdag 21 oktober 2010 15:14 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Nou!![]()
![]()
HAHAHAHAIk ga echt werkelijk stuk hier om die verhalen, heerlijk!
![]()
quote:Met wie heb je zitten knutselen danOp donderdag 21 oktober 2010 15:05 schreef Muck het volgende:
[..]
Knutselen met mijn neef
ik had een berg canvasdoeken en met verf en spiegelstickers is dat natuurlijk cool.
Voor oma had hij een siegel in de vorm van een giraf opgeplakt, die hij vervolgens ook geschilderd heeft.
"Een giraf is geel met bruin, niet zilver"
- "maar zo kun je toch niets meer zien in de spiegel?"
(= blik die betekent: "tssss, ben je achterlijk ofzo? b-r-u-i-n e-n g-e-e-l !" )
[..]
Ah, mooi zo! Ben blij dat te horen
quote:PreciesOp donderdag 21 oktober 2010 15:17 schreef MPG het volgende:
[..]
Met wie heb je zitten knutselen dan?
De grote Weasley?
quote:Op donderdag 21 oktober 2010 15:18 schreef Muck het volgende:
[..]
Precies
hij heeft herfstvakantie en logeert bij oma
quote:Jup, mijn Hello Kitty-winegums zijn al pleite
quote:Whehehehehe.... Wacht maar tot ie koffie lustOp donderdag 21 oktober 2010 15:21 schreef Muck het volgende:
[..]
Jup, mijn Hello Kitty-winegums zijn al pleite
quote:Heb je ze niet goed verstopt?Op donderdag 21 oktober 2010 15:21 schreef Muck het volgende:
[..]
Jup, mijn Hello Kitty-winegums zijn al pleite
quote:Dat duurt nog een jaartje of 10 gok ik zoOp donderdag 21 oktober 2010 15:22 schreef MPG het volgende:
[..]
Whehehehehe.... Wacht maar tot ie koffie lust...
quote:Nee
quote:Ik heb permanent vakantie
quote:Toek
quote:Ik heb het zonnetje nu recht in mijn gezicht
quote:Ja
quote:jaTT
quote:binnen blijvenWind
quote:schoppenStomme buschauffeurs
quote:hoooooiMiddag
quote:
quote:Het blijft een grappig mannetjeOp donderdag 21 oktober 2010 15:35 schreef Muck het volgende:
Ah, van een stommiteit een leerzaam moment maken
Mijn neefje liep met mijn knutselschaar en die heeft een heel fijn scherp puntje
dus ik zeg: "geef die maar hier, die is heel scherp"
hij geeft hem netjes af, ik let niet op en prik in mijn eigen vinger
"jah, is echt scherp" zegt meneer
quote:Hey MarijkeOp donderdag 21 oktober 2010 15:35 schreef Marijkezwolle het volgende:
Zon![]()
TT
Wind
Stomme buschauffeurs
Middag
quote:HihihiOp donderdag 21 oktober 2010 15:36 schreef Muck het volgende:
[..]
Ja
[..]
ja
[..]
binnen blijven
[..]
schoppen
[..]
hoooooi
quote:Hey Ferb!
quote:Volwassen mensen houden er maar rare ideeën op na, zoals 2D en 3D enzo.Op donderdag 21 oktober 2010 15:17 schreef Muck het volgende:
[..]
Hij vraagt zich ook vrijwel constant af waarom ik moet lachen
quote:AHAHAHHAHHAOp donderdag 21 oktober 2010 15:35 schreef Muck het volgende:
Mijn neefje liep met mijn knutselschaar en die heeft een heel fijn scherp puntje
quote:Op donderdag 21 oktober 2010 15:47 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
hé lach mijn vriendin is niet uit
dat doe ik wel voor je
quote:Redactie front page? Heb ik iets gemist?Op donderdag 21 oktober 2010 15:44 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hey Ferb!Hoe is het met de lies jongeman?
quote:hoe ist nou?
quote:Dat is het zeker[..]
Het blijft een grappig mannetje
quote:idd
quote:ja wel goed hoor. Best geschrokken dat een gebouw waar eens per 2 weken ofzo langs komt zomaar instort.
quote:familiekwaal!Dat is het zeker
quote:marijkeOp donderdag 21 oktober 2010 15:35 schreef Marijkezwolle het volgende:
Zon![]()
TT
Wind
Stomme buschauffeurs
Middag
quote:Daar had ik het pas met Toek over! Pas zag ik een bejaarde door de bus vliegen, omdat de chauffeur dacht dat ie Senna was, terwijl ze haar rollator naar aan het wegzetten wasOp donderdag 21 oktober 2010 15:44 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
HihihiIk moest naar buiten
Hilde verwaaide gewoon helemaal in de reismand
En de buschauffeurs zijn allemaal aso tegenwoordig. Ze wachten niet eens meer tot oude mensen zitten voor ze wegrijden
En ze rijden te hard, doen stomme dingen en rijden veel te vaak dingen (bijna) aan. De afgelopen 3 keer dat ik met de bus ben geweest heeft de chauffeur respectievelijk een stoeprand (verhoogd) en een fietser geraakt en vandaag bijna achterop een auto
Achterlijke klapjosti's
![]()
quote:ja, goed!Zo en nu leuke dingen![]()
Hoooooooi!
Hoe voel jij je vandaag meis?
quote:ja, hoe komen ze eropOp donderdag 21 oktober 2010 15:46 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Volwassen mensen houden er maar rare ideeën op na, zoals 2D en 3D enzo.
[..]
quote:en terechtAHAHAHHAHHAROFLMAO
quote:Raar is dat jaOp donderdag 21 oktober 2010 15:51 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
ja wel goed hoor. Best geschrokken dat een gebouw waar eens per 2 weken ofzo langs komt zomaar instort.
quote:hehehefamiliekwaal!
quote:gewoon dat ding wat ze bij de ingang Koopgoot aan het bouwen zijn.........[b]Op donderdag 21 oktober 2010 15:54 schreef Muck het volgende:[/b
Raar is dat ja
Ik heb net de foto's eens zitten bekijken op Nu.nl
quote:zo grappig is het niet. Straks antwoord die als volgt: "blauw"[..]
hehehe
quote:Op donderdag 21 oktober 2010 15:54 schreef Muck het volgende:
[..]
ja, hoe komen ze erop![]()
[..]
en terecht
[..]
Raar is dat ja
[..]
hehehe
quote:Op donderdag 21 oktober 2010 15:57 schreef TJDoornbos het volgende:
buschauffeurs moeten ze massaal hun paspoort afpakken, om met wilders te spreken.
quote:die hebben de meeste niet eens.
quote:Ik heb geen volvo
quote:
quote:Ik ben bezigOp donderdag 21 oktober 2010 16:00 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
die hebben de meeste niet eens.
quote:Is nog niet zo heel lang, maar doe nu inderdaad zo nu en dan eens leuke berichten posten op de fpOp donderdag 21 oktober 2010 15:48 schreef Ferb het volgende:
[..]
Redactie front page? Heb ik iets gemist?![]()
Goed heur![]()
Heb gister zelfs een BEETJE getraind![]()
En hoe ist met u?
quote:Ik merk dat het de laatste tijd alleen maar erger wordtOp donderdag 21 oktober 2010 15:53 schreef Muck het volgende:
[..]
Daar had ik het pas met Toek over! Pas zag ik een bejaarde door de bus vliegen, omdat de chauffeur dacht dat ie Senna was, terwijl ze haar rollator naar aan het wegzetten was![]()
[..]
ja, goed!
En jij dan?
quote:He GfOp donderdag 21 oktober 2010 15:52 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
marijke![]()
wel alles goed gegaan bij de DA ?
quote:Ik ben wel voor, iedere buschauffeur na een jaar z'n rijbewijs afpakken. Dan hebben ze gemiddeld zo vaak een overtreding begaan dat je het op andere mensen in gevaar brengen kan gooien
quote:Ja heej ik kom ook zomaar binnen vallenOp donderdag 21 oktober 2010 16:07 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
jij bent geen buschauffeur toch?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 21-10-2010 16:09:17 ]
quote:Op donderdag 21 oktober 2010 16:08 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja heej ik kom ook zomaar binnen vallenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.na ja met twee kids rij je je natuurlijk sowieso gek naar voetbal/hockey/judo/zwemmen/sexles/school/gym/muziek e.d.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:En toen zei jij talk to the hand babyOp donderdag 21 oktober 2010 16:04 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
He Gf
Ja, alles was goed bij de DAMaar wat een stomme nieuwe is er
Die wilde meteen van alles verkopen, en daar houd ik niet zo van
Maar ik weet gelukkig wat nodig is, heb de afgelopen 2 jaar ieder jaar zoiets gehad
[..]
quote:na ja met twee kids rij je je natuurlijk sowieso gek naarOp donderdag 21 oktober 2010 16:10 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
na ja met twee kids rij je je natuurlijk sowieso gek naar voetbal/hockey/judo/zwemmen/sexles/school/gym/muziek e.d.
quote:Op donderdag 21 oktober 2010 16:08 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja heej ik kom ook zomaar binnen vallenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lol.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:I knowOp donderdag 21 oktober 2010 15:59 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
gewoon dat ding wat ze bij de ingang Koopgoot aan het bouwen zijn.........
quote:hehehehezo grappig is het niet. Straks antwoord die als volgt: "blauw"
quote:daar lijkt het inderdaad wel opOp donderdag 21 oktober 2010 16:04 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ik merk dat het de laatste tijd alleen maar erger wordtNadat de chauffeur dus een fietser aanreed, reed ie gewoon door
![]()
quote:Mooi zoWat goed! En fijn!![]()
Hier alles goed![]()
quote:Ik zeg: doen!Ik ben wel voor, iedere buschauffeur na een jaar z'n rijbewijs afpakken. Dan hebben ze gemiddeld zo vaak een overtreding begaan dat je het op andere mensen in gevaar brengen kan gooien![]()
quote:MuziekOp donderdag 21 oktober 2010 16:13 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
na ja met twee kids rij je je natuurlijk sowieso gek naarvoetbal/hockey/judo/zwemmen/sexles/school/gym/muziek e.d.
Ik denk dat dit het wordt.....
quote:Op donderdag 21 oktober 2010 16:13 schreef Panda72 het volgende:
Heb net een griepprik gehaald en nu dus extra vroeg thuis.
quote:Maar morgen werk ik dan weer extra lang dat dan weer wel
quote:dat kan ookOp donderdag 21 oktober 2010 16:13 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
na ja met twee kids rij je je natuurlijk sowieso gek naarvoetbal/hockey/judo/zwemmen/sexles/school/gym/muziek e.d.
Ik denk dat dit het wordt.....
quote:PWN.Op donderdag 21 oktober 2010 15:35 schreef Muck het volgende:
quote:JaOp donderdag 21 oktober 2010 15:48 schreef Ferb het volgende:
[..]
Redactie front page? Heb ik iets gemist?![]()
quote:Breuls heeft er nog meer, zie zijn twitter.Op donderdag 21 oktober 2010 15:54 schreef Muck het volgende:
[..]
Raar is dat ja
quote:of het Rotterdam-topic of het drama-topic?Op donderdag 21 oktober 2010 16:23 schreef MPG het volgende:
[..] Breuls heeft er nog meer, zie zijn twitter.
quote:Ik dacht, ik communiceer eens in jullie nieuwe hobbyOp donderdag 21 oktober 2010 16:24 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
of het Rotterdam-topic of het drama-topic?
quote:Op donderdag 21 oktober 2010 16:23 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
[ http://www.shownieuws.tv/upload_mm/4/c/f/Maurice%20de%20Hond.transfer_445x250.jpg&t=1]afbeelding ]
quote:Klopt
quote:de enige van de fok-crew die ik er niet uit geflikkerd hebBreuls heeft er nog meer, zie zijn twitter.
quote:Ow, dus je hebt mij er ook uitgeflikkerdOp donderdag 21 oktober 2010 16:25 schreef Muck het volgende:
[..]
[..]
Klopt
[..]
de enige van de fok-crew die ik er niet uit geflikkerd heb
quote:Aanbouw Bijenkorf Rotterdam ingestort, aantal slachtoffers onbekend is van Sjors btwOp donderdag 21 oktober 2010 16:25 schreef Muck het volgende:
[..]de enige van de fok-crew die ik er niet uit geflikkerd heb
quote:heb jij twitter dan?Op donderdag 21 oktober 2010 16:26 schreef MPG het volgende:
[..]
Ow, dus je hebt mij er ook uitgeflikkerd?
quote:Op donderdag 21 oktober 2010 16:25 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik dacht, ik communiceer eens in jullie nieuwe hobby.
quote:Nee
quote:Wel. @mosterdmaaltijd
quote:Je hebt een PM.
quote:Ohja, dat was het iddOp donderdag 21 oktober 2010 16:00 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
die hebben de meeste niet eens.
Volgens Wilders is alles opgelost als iedere misdadiger zijn/haar paspoort inlevert toch?
quote:
quote:dan stroomt het hard jongenOp donderdag 21 oktober 2010 16:28 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
ze hebben er niet eens stromend water tenzij de Maas heel Limburg vult.....
quote:Wel meer ook
quote:hij zegt het en wat hij zegt is waarheid aldus Brammetje JinekOp donderdag 21 oktober 2010 16:30 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ohja, dat was het iddDat is idd dé oplossing toch!
quote:Maar dan heb je wel weekendOp donderdag 21 oktober 2010 16:18 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Maar morgen werk ik dan weer extra lang dat dan weer wel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Na een lange dag is een weekend het lekkerst![]()
quote:Overigens heb ik uit betrouwbare bron dat er n'og een crewlid is dat je er niet uitgeflikkerd hebt...Op donderdag 21 oktober 2010 16:25 schreef Muck het volgende:
[..]
de enige van de fok-crew die ik er niet uit geflikkerd heb
quote:HahahahahahahaOp donderdag 21 oktober 2010 16:31 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
hij zegt het en wat hij zegt is waarheid aldus Brammetje Jinek
quote:die halve imbeciel uit Rotterdam/Brabant zeker?Op donderdag 21 oktober 2010 16:37 schreef MPG het volgende:
[..]
Overigens heb ik uit betrouwbare bron dat er n'og een crewlid is dat je er niet uitgeflikkerd hebt...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Nee, tenzij Zandvoort in Brabant ligt.Op donderdag 21 oktober 2010 16:39 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
die halve imbeciel uit Rotterdam/Brabant zeker?
quote:oh die knakker. Ik bedoelde JJDJ1984Op donderdag 21 oktober 2010 16:46 schreef MPG het volgende:
[..]
Nee, tenzij Zandvoort in Brabant ligt.
quote:Dat dacht ik alOp donderdag 21 oktober 2010 16:48 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
oh die knakker. Ik bedoelde JJDJ1984
quote:nu welOp donderdag 21 oktober 2010 16:48 schreef LovelyLady het volgende:
![]()
![]()
![]()
Is het nog geen 17:00
Mijn hoofd
Alles wordt tegen me gebruikt vandaag
quote:die magnetronshizzle van Lidl is ook prima te eten weet ik sinds gisteren.Op donderdag 21 oktober 2010 17:01 schreef wel.o.k het volgende:
het enige goede punt aan de winterperiode gevonden![]()
zuurkool met spek en worst
quote:ik na maandag 23:00 vrijOp donderdag 21 oktober 2010 17:03 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja weekend![]()
Sterker nog.. een week vrij
quote:Op donderdag 21 oktober 2010 16:32 schreef Ferb het volgende:
[..]
Maar dan heb je wel weekend
Nou ik vind na een korte dag werken het weekend nog leukerderSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Na een lange dag is een weekend het lekkerst
Je moet de lat hoog genoeg leggen om eronder door te kunnen
If life gives you lemons make lemonade
Behind every bitch there is a man who made her that way :)
Suikertaartje heeft altijd gelijk
quote:wat is dat precies ik heb nog nooit van magnetronshizzle gehoordOp donderdag 21 oktober 2010 17:02 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
die magnetronshizzle van Lidl is ook prima te eten weet ik sinds gisteren.
quote:de zuurkoolmagnetronmaaltijd van lidl bedoelde ik.Op donderdag 21 oktober 2010 17:32 schreef Panda72 het volgende:
[..]
wat is dat precies ik heb nog nooit van magnetronshizzle gehoord
quote:owh okeOp donderdag 21 oktober 2010 18:01 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
de zuurkoolmagnetronmaaltijd van lidl bedoelde ik.
quote:Nog iets bijzonders toek?
quote:ok, ik blijf nog wel even bij 10
quote:Oh, sorryOp donderdag 21 oktober 2010 18:22 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
hallo..............mijn laptop waait van mijn schoot.
quote:Ohjeez... Heftig johOp donderdag 21 oktober 2010 18:25 schreef Fha het volgende:
Mijn vrijwilligerswerk (stichting thuis sterven) is op dit moment aan het werk bij een jongetje van 10.. Jesus
quote:Mjah
quote:PoehOp donderdag 21 oktober 2010 18:25 schreef Fha het volgende:
Mijn vrijwilligerswerk (stichting thuis sterven) is op dit moment aan het werk bij een jongetje van 10.. Jesus
quote:That makes two of usOp donderdag 21 oktober 2010 18:26 schreef Enfermera het volgende:
Benk weer, was ff eten.
En nu heb ik hoofdpijn
quote:Ik zou dat ook niet kunnen denk ikOp donderdag 21 oktober 2010 18:28 schreef Fha het volgende:
[..]
Mjahecht helemaal verkeerd. Maar ik mag er dus ook niet heen
(en de andere vrijwilligers word dus nog een keer extra goed gevraagd of ze wel willen).
quote:Gatsie. Ja, nare zaken zijn dat toch.Op donderdag 21 oktober 2010 18:28 schreef Fha het volgende:
[..]
Mjahecht helemaal verkeerd. Maar ik mag er dus ook niet heen
(en de andere vrijwilligers word dus nog een keer extra goed gevraagd of ze wel willen).
Lekker gegeten?
quote:Op donderdag 21 oktober 2010 18:29 schreef Muck het volgende:
[..]
Poeh
[..]
That makes two of us
[..]
Ik zou dat ook niet kunnen denk ik
quote:jongetjes van 10 horen helemaal niet dood te gaanOp donderdag 21 oktober 2010 18:30 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Gatsie. Ja, nare zaken zijn dat toch.
quote:voor jouw hoofdpijn
quote:Alles goed?
quote:Eigenlijk niet hè, maar het leven is oneerlijk en dan gebeuren zulke dingen helaas... Zelfs baby'tjes gaan af en toe dood.Op donderdag 21 oktober 2010 18:32 schreef Muck het volgende:
[..]
jongetjes van 10 horen helemaal niet dood te gaan
[..]voor de jouwe
quote:Ben thuisOp donderdag 21 oktober 2010 18:34 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Alles goed?
Ben je al thuis of ga je zo op weg?
[..]
Eigenlijk niet hè, maar het leven is oneerlijk en dan gebeuren zulke dingen helaas... Zelfs baby'tjes gaan af en toe dood.![]()
Lief
quote:Helaas, zo is het nou eenmaalOp donderdag 21 oktober 2010 18:34 schreef Enfermera het volgende:
[..]
[..]
Eigenlijk niet hè, maar het leven is oneerlijk en dan gebeuren zulke dingen helaas... Zelfs baby'tjes gaan af en toe dood.![]()
Lief
quote:Het voelt gewoon verkeerd ofzo, ondanks dat het inderdaad gewoon "er bij hoort". Arme arme oudersOp donderdag 21 oktober 2010 18:30 schreef Enfermera het volgende:
Gatsie. Ja, nare zaken zijn dat toch.
Heeeerlijk.En maar een heel klein vaatje, das ook altijd lekker
Hoest met jou?
quote:Op donderdag 21 oktober 2010 18:25 schreef Fha het volgende:
quote:Tuurlijjk hoort het erbij en is het fijn dat jullie hem kunnen begeleiden bij de laatste dagen,maar poeh... ik zou niet in de schoenen willen staan van de vrijwilliger die daar heen gaatOp donderdag 21 oktober 2010 18:39 schreef Fha het volgende:
[..]
Het voelt gewoon verkeerd ofzo, ondanks dat het inderdaad gewoon "er bij hoort". Arme arme ouders
Hier ook kleine vaat![]()
en verder, same old same old
![]()
![]()
voor de hoofdpijnerts!
quote:Op donderdag 21 oktober 2010 18:26 schreef Enfermera het volgende:
Benk weer, was ff eten.
En nu heb ik hoofdpijn
quote:Ik ook nietOp donderdag 21 oktober 2010 18:41 schreef Muck het volgende:
[..]
Tuurlijjk hoort het erbij en is het fijn dat jullie hem kunnen begeleiden bij de laatste dagen,maar poeh... ik zou niet in de schoenen willen staan van de vrijwilliger die daar heen gaat
quote:ik speel altijd vals want anders lukt het me gewoon nietOp donderdag 21 oktober 2010 18:45 schreef Muck het volgende:
Ik ga een haarmaskertje in mijn haar en een gewoon maskertje op mijn snoet smeren en dan Professor Layton spelen tot het tijd is voor koffie
quote:neeOp donderdag 21 oktober 2010 18:32 schreef Muck het volgende:
[..]
jongetjes van 10 horen helemaal niet dood te gaan
[..]
quote:hoidoei
quote:Ik ben wel van de puzzeltjes en breinbrekers, dus ik spiek niet.Op donderdag 21 oktober 2010 18:47 schreef Fha het volgende:
[..]
ik speel altijd vals want anders lukt het me gewoon niet![]()
Veel plezier![]()
quote:Speel zeOp donderdag 21 oktober 2010 18:45 schreef Muck het volgende:
Ik ga een haarmaskertje in mijn haar en een gewoon maskertje op mijn snoet smeren en dan Professor Layton spelen tot het tijd is voor koffie
quote:OhOp donderdag 21 oktober 2010 18:47 schreef Fha het volgende:
[..]
ik speel altijd vals want anders lukt het me gewoon niet![]()
Veel plezier![]()
quote:Ik denk anders ofzo, dus het lukt me vaak gewoon nietOp donderdag 21 oktober 2010 18:48 schreef Muck het volgende:
Ik ben wel van de puzzeltjes en breinbrekers, dus ik spiek niet.
Bij sommige puzzels heb ik dit keer wel de hints nodig gehad trouwens
en thanks
quote:Vind ik ook ik zou het niet kunnen ben ik veels te emotioneel voor.Op donderdag 21 oktober 2010 18:45 schreef Fha het volgende:
[..]
Ik ook nietIk kan een hoop verdriet hebben hoor.. maar dit, man. Burn out here i come zeg maar. Dat kan ik echt niet
![]()
De volgende vergadering zal dus ook wel erg emotioneel zijn denk ik zo. Mega respect voor de mensen die het wel doen.
quote:Nee hoor, door walk through's haal je het meeste uit het spel
quote:Wat?Op donderdag 21 oktober 2010 18:49 schreef Fha het volgende:
[..]
Ik denk anders ofzo, dus het lukt me vaak gewoon niet![]()
![]()
@Trev: SSSSSSSSSSSST!!
quote:ligt er aan waarvoor je hem gebruiktOp donderdag 21 oktober 2010 18:50 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee hoor, door walk through's haal je het meeste uit het spel
En hoofdpijnauwauwauw
En 10-jarige zieke jongetjes
quote:Legt voorzichtig een natte doek op marijke's zere hoofd sluipt op haar tenen de kamer uit en sluit zachtjes de deur.Op donderdag 21 oktober 2010 18:50 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee hoor, door walk through's haal je het meeste uit het spel
En hoofdpijnauwauwauw
En 10-jarige zieke jongetjes
quote:Nou dat dus! Ik kan dus noooit iets uitspelen en toen raakte ik zooo gefrustreerd dat ik maar valt ging spelenOp donderdag 21 oktober 2010 18:51 schreef Trevland het volgende:
Wat?
niet dat ik alle spellen zonder hulp van i-net uitspeel![]()
quote:Oh ik dus een aantal spellen welOp donderdag 21 oktober 2010 18:57 schreef Fha het volgende:
[..]
Nou dat dus! Ik kan dus noooit iets uitspelen en toen raakte ik zooo gefrustreerd dat ik maar valt ging spelen
quote:Maar soms wel leukOp donderdag 21 oktober 2010 18:57 schreef Panda72 het volgende:
Vals spelen is heel niet eerlijk als je spelletjes speelt
[me=Panda72]*moffelt ondertussen haar zoveelste uitgeprinte walkthrough weg*[/me]
quote:HihihihiOp donderdag 21 oktober 2010 18:57 schreef Panda72 het volgende:
Vals spelen is heel niet eerlijk als je spelletjes speelt
[me=Panda72]*moffelt ondertussen haar zoveelste uitgeprinte walkthrough weg*[/me]
quote:
quote:LekkerOp donderdag 21 oktober 2010 18:35 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ben thuis
hier is alles goed, nu even lekker eten, hoe is het daar?
quote:Jeuz.Op donderdag 21 oktober 2010 18:37 schreef Muck het volgende:
[..]
Helaas, zo is het nou eenmaal
Ik heb ooit met de darmpjes van een netgeboren babietje in mijn handen gestaan, omdat hij één van de twee spiergroepen miste in een groot gedeelte van zijn darmpjes.Aan mij de taak uit te zoeken waar het gezonde gedeelte begon en ophield....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I never look back, darling. It distracts from the now.
♥
quote:Ja, zeker. Verschrikkelijk is het. Voor kinderen die hun ouders verliezen heb je een naam, maar niet voor ouders die een kind verliezen.Op donderdag 21 oktober 2010 18:39 schreef Fha het volgende:
[..]
Het voelt gewoon verkeerd ofzo, ondanks dat het inderdaad gewoon "er bij hoort". Arme arme ouders
Hier ook kleine vaat![]()
en verder, same old same old
![]()
![]()
voor de hoofdpijnerts!
quote:Op donderdag 21 oktober 2010 19:05 schreef Enfermera het volgende:Te-ring.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oke nu moet ik stiekem al een beetje tranende ogen droog maken. Bleg ik hoop zo erg dat het klopt dat zulke kleine mensjes echt niet beseffen wat er gebeurt en dat soort dingen.Op woensdag 22 mei 2013 21:42 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik moet er ook idd niet zo over zaniken. Sorry :P
quote:Ja, bizar he. Mn collega (enige man van de afdeling btw), vond ook dat ze in ieder geval liefde en een naam van ons moest krijgen, het is toch een mensje. Iedereen was er ook echt ontdaan van op de afdeling. Moet wel zeggen dat dit echt veruit het meest bizarre is wat ik ooit heb meegemaakt hoor, maar dat kwam ook door de afdeling.Op donderdag 21 oktober 2010 19:09 schreef Fha het volgende:
[..]
Te-ring.
Oke nu moet ik stiekem al een beetje tranende ogen droog maken. Bleg ik hoop zo erg dat het klopt dat zulke kleine mensjes echt niet beseffen wat er gebeurt en dat soort dingen.
quote:verschrikkelijkOp donderdag 21 oktober 2010 19:13 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ja, bizar he. Mn collega (enige man van de afdeling btw), vond ook dat ze in ieder geval liefde en een naam van ons moest krijgen, het is toch een mensje. Iedereen was er ook echt ontdaan van op de afdeling. Moet wel zeggen dat dit echt veruit het meest bizarre is wat ik ooit heb meegemaakt hoor, maar dat kwam ook door de afdeling.
quote:Jeetje, wat een verhaalOp donderdag 21 oktober 2010 19:13 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ja, bizar he. Mn collega (enige man van de afdeling btw), vond ook dat ze in ieder geval liefde en een naam van ons moest krijgen, het is toch een mensje. Iedereen was er ook echt ontdaan van op de afdeling. Moet wel zeggen dat dit echt veruit het meest bizarre is wat ik ooit heb meegemaakt hoor, maar dat kwam ook door de afdeling.
quote:Ja, ik weet ook niet goed wat het is. Niemand kon ook echt goed contact maken met ze, terwijl dat juist zo belangrijk is bij dit soort heftige gebeurtenissen, en meestal lukt dat wel. Gewoon door er te zijn als verpleegkundige. Maar bij hen niet.Op donderdag 21 oktober 2010 19:16 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Jeetje, wat een verhaalWat vreselijk vooral dat die mensen er zo hard in zaten, misschien is het zelfbescherming maar ik kan het me niet voorstellen
Zelfs ik, zonder echte kinderwens, zou dat denk ik niet kunnen, want het is je eigen vlees en bloed
quote:Sommige mensen zijn nou eenmaal keihard helaas. Ik heb genoeg horrorverhalen gehoord over wat "ouders" hun eigen vlees en bloed aandoen.Op donderdag 21 oktober 2010 19:16 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Jeetje, wat een verhaalWat vreselijk vooral dat die mensen er zo hard in zaten, misschien is het zelfbescherming maar ik kan het me niet voorstellen
Zelfs ik, zonder echte kinderwens, zou dat denk ik niet kunnen, want het is je eigen vlees en bloed
quote:En inderdaad.. omdat het niet zeker was. Pff..Op donderdag 21 oktober 2010 19:13 schreef Enfermera het volgende:
[..]
quote:I know right. Maar idd, blijkbaar zijn er mensen die er voor kiezen om het zo te doen...Op donderdag 21 oktober 2010 19:26 schreef Fha het volgende:
[..]
En inderdaad.. omdat het niet zeker was. Pff..
Maar inderdaad op zijn minst een naam, een welkom/afscheid.. anders zou ik zelf ook helemaal gek worden. is wel MIJN kindje wat dood is gegaan
quote:En nu ook lekker gedouchtOp donderdag 21 oktober 2010 19:05 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Lekker
EetzeAl zal je nu wel klaar zijn
Jahoor, wel oké. Beetje hoofdpijn.
quote:[..]
Jeuz.Bizar he. Ja, heb op mn vorige stage ook behoorlijk wat enge dingen gezien. Heb het maar ff onder een spoiler gezet.
Dat is wel heel erg ja, ben ik blij dat mijn ouders niet zo zijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Ja, iets vrolijkers, want dit is gewoon zo ontzettend sipOp donderdag 21 oktober 2010 19:27 schreef Enfermera het volgende:
[..]
I know right. Maar idd, blijkbaar zijn er mensen die er voor kiezen om het zo te doen...
Nouja. Laten we weer ff wat gezelligs bespreken
Gaat iemand nog wat leuks doen vanaaf of weet iemand of er nog wat leuks op tv is?
quote:Tja onbegrijpelijk.Op donderdag 21 oktober 2010 19:26 schreef Fha het volgende:
[..]
En inderdaad.. omdat het niet zeker was. Pff..
Maar inderdaad op zijn minst een naam, een welkom/afscheid.. anders zou ik zelf ook helemaal gek worden. is wel MIJN kindje wat dood is gegaan
quote:KIJK. als we daar nou een keer een nobel prijs op afsturen!Op donderdag 21 oktober 2010 19:30 schreef Panda72 het volgende:
Tja onbegrijpelijk.
Ik heb trouwens een keer een documantaire gezienL My flesh and blood. Dat ging over een vrouw die 11 kinderen heeft geadopteerd die door ziekte of een handicap speciale zorg nodig hebben. Vond het een zeer indrukwekkende documantaire wat een groot hart heeft die vrouw.
quote:Oeh, goed idee. Ga zo ook ff lekker douchenOp donderdag 21 oktober 2010 19:27 schreef Trevland het volgende:
[..]
En nu ook lekker gedoucht![]()
tegen hoofdpijn
[..]
Dat is wel heel erg ja, ben ik blij dat mijn ouders niet zo zijn
quote:OehhhhOp donderdag 21 oktober 2010 19:29 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, iets vrolijkers, want dit is gewoon zo ontzettend sip![]()
Geen flauw idee of er iets leuks op tv is eigenlijk... Heb nog wat series staan, dus ik denk dat ik een serietje ga kijken en op tijd ga slapenOh en ruimte maken voor nog een doos gratis appie pizza's
![]()
Ga jij nog iets leuks doen?
quote:Cool man die vrouwOp donderdag 21 oktober 2010 19:32 schreef Fha het volgende:
[..]
KIJK. als we daar nou een keer een nobel prijs op afsturen!
Echt.. zulke mensenik zou het niet kunnen
Ik ga lekker niks doen vanavond en morgen ook en dan komt Marijke eten![]()
quote:Ja heOp donderdag 21 oktober 2010 19:34 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Cool man die vrouw
Je hebt ook een homo stel in Nederland die ook een stuk of 6, 8 kids hebben geadopteerd, ook wat met handicaps maar ook zonder, geweldig stel. Is al een tijdje geleden dat ik daar een docu van zag maar dat vond ik ook zo gaaf
quote:Ik heb soms wel goede ideeënOp donderdag 21 oktober 2010 19:33 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Oeh, goed idee. Ga zo ook ff lekker douchen
[..]
OehhhhLekkol.
Nja ik ga zo bakkie thee zetten en ff douchen, nog ff voor de tv hangen en dan slapenMorgen weer vroeg op en dan weekend
Dus eik niks boeiends
quote:Wie? Wat? Waar? Waarom? Wieso?
quote:Wel koken zonder sambal dan, heOp donderdag 21 oktober 2010 19:32 schreef Fha het volgende:
[..]
KIJK. als we daar nou een keer een nobel prijs op afsturen!
Echt.. zulke mensenik zou het niet kunnen
Ik ga lekker niks doen vanavond en morgen ook en dan komt Marijke eten![]()
quote:Alsof je die geur fatsoenlijk afgewassen krijgtOp donderdag 21 oktober 2010 19:39 schreef Trevland het volgende:
[..]
Het is ook meer dat de rest het niet zo fijn vind als ik de hele avond naar prei ruik
quote:Dacht je dat ik dat niet wistOp donderdag 21 oktober 2010 19:40 schreef MPG het volgende:
[..]
Alsof je die geur fatsoenlijk afgewassen krijgt.
Dude, dat trekt in je poriën, en het ergste gaat met douchen wel weg, maar niet helemaal.
quote:De wie?
quote:Op donderdag 21 oktober 2010 19:39 schreef Trevland het volgende:
[..]
Het is ook meer dat de rest het niet zo fijn vind als ik de hele avond naar prei ruik
quote:JAAAAHAAAAA
quote:Het is nog maar herfstOp donderdag 21 oktober 2010 19:57 schreef Fha het volgende:
Kut winter!!! Mijn was van gister is nog niet eens droog en de volgende ligt te wachten tot ik hem ophang
quote:Kun je nagaan hoe de winter dan zal zijn
quote:Stel je aanOp donderdag 21 oktober 2010 19:59 schreef MPG het volgende:
[..]
Kun je nagaan hoe de winter dan zal zijn...
quote:Ruilen? Mag jij in mijn verwarmingsloze huis
quote:Zo erg?Op donderdag 21 oktober 2010 19:57 schreef Fha het volgende:
Kut winter!!! Mijn was van gister is nog niet eens droog en de volgende ligt te wachten tot ik hem ophang
quote:maar dan is het voor mij lastig om op mijn werk te komenOp donderdag 21 oktober 2010 20:03 schreef Fha het volgende:
[..]
Ruilen? Mag jij in mijn verwarmingsloze huis![]()
Geloof me.. dit word echt een hele lange winter
quote:Te duur. Stom gaskachel monsterOp donderdag 21 oktober 2010 20:04 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Zo erg?
En waarom heb je geen verwarming dan?![]()
quote:OhOp donderdag 21 oktober 2010 20:09 schreef Fha het volgende:
[..]
Te duur. Stom gaskachel monsterIk betaalde toen al een jaar elke maand 60 euro aan gas en mocht aan het eind van het jaar nog 400 euro bijbetalen. Sindsdien gaat hij alleen nog aan als ik mijn verjaardag vier
Maar we gaan dit jaar kijken voor een elektrisch dingetje want mijn lijf is er niet langer heel blij mee dat ik tussen winter en zomer zo zwaar in gewicht wissel elke keer
quote:Het went wel hoorOp donderdag 21 oktober 2010 20:12 schreef Enfermera het volgende:
OhDas kut. XD
Ik wou zeggenfucking koud man!
quote:Pff, maar zonder verwarming johOp donderdag 21 oktober 2010 20:15 schreef Fha het volgende:
[..]
Het went wel hoorAlleen het begin (nu dus) is altijd ruk. Want ik wil nog helemaal niet toegeven dat ik alweer twee paar sokken aan moet eigenlijk
![]()
Maar wolkjes kunnen blazen binnen, thee meteen kunnen drinken, altijd lekker knus op de bank met zijn 3en.. Het heeft ook wel wat hoor![]()
Alleen houdt mijn lichaam het dus niet meer bij
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
quote:Op donderdag 21 oktober 2010 20:29 schreef suikertaartje het volgende:
weekend!
Wat een geluk toch weerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Nee, geluk is pas dat ik weekend heb tot en met dinsdag
quote:Op donderdag 21 oktober 2010 20:30 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nee, geluk is pas dat ik weekend heb tot en met dinsdag
quote:Ramen en gordijnen dicht scheelt al een hoopOp donderdag 21 oktober 2010 20:25 schreef Enfermera het volgende:
Pff, maar zonder verwarming johdamn! Ik zit in een flat, niet eens op een hoek ofzo, en ik vind het soms nog fris, dan gooi ik echt de verwarming aan
Ik weet wel wat het is, er staat heir ook nog een gaskachel, we hebben zelf CV aangelegd. Gaskachel = warm in woonkamer, steenkoud in de hal
Magoed. In ieder geval warmte!
Damn.
Nee, ik zou dat echt niet volhouden. Mijn man zou het geweldig vinden gok ik, die zou in de winter nog onder een mini dekbedje kunnen slapen en is ook echt een winter-mens, vindt dat heerlijk.
quote:* suikertaartje mompelt iets over 20 uur werken en dan meer dan genoeg verdienenOp donderdag 21 oktober 2010 20:32 schreef Trevland het volgende:
* Trevland mompelt iets over luxe paarden en werk paarden
quote:Wil je even een tijdje bij mijn houtkachel zitten om op te warmen?Op donderdag 21 oktober 2010 20:32 schreef Fha het volgende:
[..]
Ramen en gordijnen dicht scheelt al een hoopMaar inderdaad, verwarming is lekkerder
![]()
Dat ben ik helemaal met je eens haha
Jeej weekend voor taartje!!![]()
quote:Ik wou dat ik het met dat aantal kon, kom deze week als ik morgen nog 8.5 uur werk aan de 44 uur deze weekOp donderdag 21 oktober 2010 20:32 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
* suikertaartje mompelt iets over 20 uur werken en dan meer dan genoeg verdienen
quote:Zo doe je datOp donderdag 21 oktober 2010 20:32 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
* suikertaartje mompelt iets over 20 uur werken en dan meer dan genoeg verdienen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En houtkachelmag bolle mee?
Op woensdag 22 mei 2013 21:42 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik moet er ook idd niet zo over zaniken. Sorry :P
quote:Dan heb je netto per maand vast wel meer dan ikOp donderdag 21 oktober 2010 20:34 schreef Trevland het volgende:
Ik wou dat ik het met dat aantal kon, kom deze week als ik morgen nog 8.5 uur werk aan de 44 uur deze week
quote:Daar ga ik ook van uitOp donderdag 21 oktober 2010 20:39 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dan heb je netto per maand vast wel meer dan ik
quote:Op donderdag 21 oktober 2010 20:36 schreef Fha het volgende:
[..]
Zo doe je dat
Stomme mevrouw zeg, als het goed is werk je dan en heb je 's avonds lekker vrijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En houtkachelmag bolle mee?
![]()
Veul beter dan werk, stage, leren, en dan nog je privéleven![]()
Bolle mag wel mee, maar zijn heelheid is dan niet gegarandeerd
ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
quote:Anders zou jij wel heel veel verdienen
quote:Hey LLOp donderdag 21 oktober 2010 20:41 schreef LovelyLady het volgende:
Zo... goedenavond... Let mijn vakantie begin
quote:Ik verdien ook heel veelOp donderdag 21 oktober 2010 20:42 schreef Trevland het volgende:
Anders zou jij wel heel veel verdienen![]()
quote:Gefeliciteerd met je vakantie!Op donderdag 21 oktober 2010 20:41 schreef LovelyLady het volgende:
Zo... goedenavond... Let mijn vakantie begin
quote:Ga ik zeker doen....Op donderdag 21 oktober 2010 20:42 schreef Trevland het volgende:
[..]
Anders zou jij wel heel veel verdienen![]()
[..]
Hey LL![]()
![]()
Geniet van je vakantie
quote:Dank jeOp donderdag 21 oktober 2010 20:43 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Gefeliciteerd met je vakantie!
quote:Ik heb al het zelfde probleemOp donderdag 21 oktober 2010 20:43 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik verdien ook heel veel![]()
Maar ja...het krijgen is een ander verhaal.
quote:Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
quote:Mompelt meeOp donderdag 21 oktober 2010 20:32 schreef Trevland het volgende:
[..]
* Trevland mompelt iets over luxe paarden en werk paarden
quote:Op donderdag 21 oktober 2010 20:29 schreef suikertaartje het volgende:
weekend!
Zohee stinkerdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik morgen om half 12quote:True. Maar ik houd van frisse lucht dus jaOp donderdag 21 oktober 2010 20:32 schreef Fha het volgende:
[..]
Ramen en gordijnen dicht scheelt al een hoopMaar inderdaad, verwarming is lekkerder
![]()
Dat ben ik helemaal met je eens haha
Jeej weekend voor taartje!!![]()
![]()
I never look back, darling. It distracts from the now.
♥
quote:Ik ruik naar Zwitsal en schone was hoorOp donderdag 21 oktober 2010 20:51 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Zohee stinkerd
Ik morgen om half 12
[..]
True. Maar ik houd van frisse lucht dus ja![]()
quote:Ja met zo'n oude vent niet nee. Een jonge god daar in tegenOp donderdag 21 oktober 2010 20:53 schreef suikertaartje het volgende:
Pandaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa![]()
![]()
![]()
![]()
Wacht even..niet seksen?
quote:Dus ik hoef alleen maar rijk te wordenOp donderdag 21 oktober 2010 21:00 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Ja met zo'n oude vent niet nee. Een jonge god daar in tegen [ afbeelding ]
quote:Oh, dan is het goedOp donderdag 21 oktober 2010 20:53 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik ruik naar Zwitsal en schone was hoor
quote:Op donderdag 21 oktober 2010 20:53 schreef Panda72 het volgende:
Ik denk dat ik maar een heul rijke man aan de haak sla. Stokoud en in een rolstoel dan hoef ik niet te seksen en dan laat ik hem eerst zijn testament veranderen zodat al zijn geld naar mij gaat. Hoef ik lekker niet meer te werken en kan ik elke dag à la Paris Hilton door het leven huppelen
quote:Ja meld maar meteen als je de lotto of de staatsloterij hebt gewonnen maar dan wel graag voordat de winkels dicht gaan dan kan ik nog een trouwjurk aanschaffen.Op donderdag 21 oktober 2010 21:00 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dus ik hoef alleen maar rijk te worden
quote:En oudOp donderdag 21 oktober 2010 21:00 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dus ik hoef alleen maar rijk te worden
quote:Joh, die laat je dan toch gewoon invliegen of op maat maken? Midden in de nacht desnoods?Op donderdag 21 oktober 2010 21:03 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Ja meld maar meteen als je de lotto of de staatsloterij hebt gewonnen maar dan wel graag voordat de winkels dicht gaan dan kan ik nog een trouwjurk aanschaffen.
quote:Oh maar een jonge god mag ook rijk zijn hoor. Maar dan moet hij wel heel veel geld aan mij geven laten we zeggen 1 miljoen euro per dag maar ik wil niet hebberig lijken
quote:Oh ja wat ben je toch enorm slimOp donderdag 21 oktober 2010 21:04 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Joh, die laat je dan toch gewoon invliegen of op maat maken? Midden in de nacht desnoods?
quote:een black card ook goed?Op donderdag 21 oktober 2010 21:04 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Oh maar een jonge god mag ook rijk zijn hoor. Maar dan moet hij wel heel veel geld aan mij geven laten we zeggen 1 miljoen euro per dag maar ik wil niet hebberig lijken
quote:Jij bent ook makkelijkOp donderdag 21 oktober 2010 21:03 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Ja meld maar meteen als je de lotto of de staatsloterij hebt gewonnen maar dan wel graag voordat de winkels dicht gaan dan kan ik nog een trouwjurk aanschaffen.
quote:Ja hoor ik kan namelijk heel goed pinnen/met een creditcard betalen. Mijn pinpas en ik zijn hele goede vriendjes. Maar ik dump mijn goede vriend natuurlijk onmiddelijk voor mijn nieuwe vriend black card dat dan weer wel
quote:
quote:Op donderdag 21 oktober 2010 21:07 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Ja hoor ik kan namelijk heel goed pinnen/met een creditcard betalen. Mijn pinpas en ik zijn hele goede vriendjes. Maar ik dump mijn goede vriend natuurlijk onmiddelijk voor mijn nieuwe vriend black card dat dan weer wel
quote:Pfff, eigenlijk ben ik wel blij dat ik niet zo veel geld heb, zou dan van gekheid niet weten wat ik er mee moet doen
quote:paintballs kopen...ach joh, die hele zaakOp donderdag 21 oktober 2010 21:09 schreef Trevland het volgende:
[..]
[..]
Pfff, eigenlijk ben ik wel blij dat ik niet zo veel geld heb, zou dan van gekheid niet weten wat ik er mee moet doen
quote:Nee hoor even zonder gekheid je weet nooit wie je echte vrienden zijn. of dat mensen echt om je geven lijkt mij best lastig. Zal ik maar kan rondkomen van mijn geld en leuke dingen kan doen vind ik het best.Op donderdag 21 oktober 2010 21:09 schreef Trevland het volgende:
[..]
[..]
Pfff, eigenlijk ben ik wel blij dat ik niet zo veel geld heb, zou dan van gekheid niet weten wat ik er mee moet doen
quote:Vergeet niet een eigen veld kopenOp donderdag 21 oktober 2010 21:10 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
paintballs kopen...ach joh, die hele zaak
quote:Ik zeg maar zo, geld maakt niet gelukkig maar het is wel handig als je er genoeg van hebtOp donderdag 21 oktober 2010 21:11 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Nee hoor even zonder gekheid je weet nooit wie je echte vrienden zijn. of dat mensen echt om je geven lijkt mij best lastig. Zal ik maar kan rondkomen van mijn geld en leuke dingen kan doen vind ik het best.
quote:Hey FlashieOp donderdag 21 oktober 2010 21:17 schreef Dr_Flash het volgende:
HoiHoe is het in Nederland? Het is hier werkelijk het schitterendste weer van de wereld.
quote:eensOp donderdag 21 oktober 2010 21:13 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik zeg maar zo, geld maakt niet gelukkig maar het is wel handig als je er genoeg van hebt
quote:Waar zit jij momenteel dat het zo mooi is?Op donderdag 21 oktober 2010 21:17 schreef Dr_Flash het volgende:
HoiHoe is het in Nederland? Het is hier werkelijk het schitterendste weer van de wereld.
quote:Op donderdag 21 oktober 2010 21:20 schreef Dr_Flash het volgende:
Goeiste garp van den dag: zomaar een automaat op zomaar een klein stationnetje in Zwitserland. De indeling is kennelijk weloverwogen gekozen, door iemand die van rechts naar links leestWe zien hier, te beginnen aan de rechterkant, achtereenvolgens
1. condooms
2. zwangerschapstesten
3. Kinder chocolaSerieus, hoe krijg je het voor elkaar?
![]()
[ afbeelding ]
quote:KonstanzOp donderdag 21 oktober 2010 21:21 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Waar zit jij momenteel dat het zo mooi is?
quote:Het valt me nog mee dat de prijzen niet zijn omgedraaidOp donderdag 21 oktober 2010 21:20 schreef Dr_Flash het volgende:
Goeiste garp van den dag: zomaar een automaat op zomaar een klein stationnetje in Zwitserland. De indeling is kennelijk weloverwogen gekozen, door iemand die van rechts naar links leestWe zien hier, te beginnen aan de rechterkant, achtereenvolgens
1. condooms
2. zwangerschapstesten
![]()
[ afbeelding ]
quote:HahahahaOp donderdag 21 oktober 2010 21:20 schreef Dr_Flash het volgende:
1. condooms
2. zwangerschapstesten
![]()
[ afbeelding ]
quote:Whehehe, LOLOp donderdag 21 oktober 2010 21:20 schreef Dr_Flash het volgende:
1. condooms
2. zwangerschapstesten
![]()
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 21 oktober 2010 21:17 schreef Dr_Flash het volgende:
quote:HahahahahaOp donderdag 21 oktober 2010 21:20 schreef Dr_Flash het volgende:
1. condooms
2. zwangerschapstesten
![]()
[ afbeelding ]
quote:Ja was ik ook achter dankzij het plaatjeOp donderdag 21 oktober 2010 21:25 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Hahahahaha
Ah, Zwitserland dus?
quote:Wat lekkerOp donderdag 21 oktober 2010 21:29 schreef Dr_Flash het volgende:
randje Duitsland / Zwitserland dus idd
quote:Flink weekendje jaOp donderdag 21 oktober 2010 21:29 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Wat lekkerWeekendje weg?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
quote:Op donderdag 21 oktober 2010 21:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Flink weekendje jaGisteravond de nachttrein dus he. Ik heb er de eerste dag en nacht al op zitten.
Whehehehe, jij casanovaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
quote:Op donderdag 21 oktober 2010 21:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Flink weekendje jaGisteravond de nachttrein dus he. Ik heb er de eerste dag en nacht al op zitten.
Tuurlijk snappen wij dat.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je moet de lat hoog genoeg leggen om eronder door te kunnen
If life gives you lemons make lemonade
Behind every bitch there is a man who made her that way :)
Suikertaartje heeft altijd gelijk
quote:Precies! Jij weet veel beter hoe je dat moet zeggenOp donderdag 21 oktober 2010 20:40 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Stomme mevrouw zeg, als het goed is werk je dan en heb je 's avonds lekker vrij![]()
Veul beter dan werk, stage, leren, en dan nog je privéleven![]()
Bolle mag wel mee, maar zijn heelheid is dan niet gegarandeerd
quote:Liever jij dan ik, Slaap Lekker EnfeOp donderdag 21 oktober 2010 21:36 schreef Enfermera het volgende:
Ik ga lekker stom oh oh cherso kijken en dan slapenTrusten alvast!
quote:Veel plezier. Ik wist trouwens niet dat die Barbie pas 16 is. Ze ziet er ouder uit.Op donderdag 21 oktober 2010 21:36 schreef Enfermera het volgende:
quote:Slaap lekker meisOp donderdag 21 oktober 2010 21:36 schreef Enfermera het volgende:
quote:Veel plezier flesjeOp donderdag 21 oktober 2010 21:37 schreef Dr_Flash het volgende:
ik ga zo nog even in de Lounge een biertje halen of zo. Of niet. En dan pitten iig
quote:Trusten FlesOp donderdag 21 oktober 2010 21:37 schreef Dr_Flash het volgende:
ik ga zo nog even in de Lounge een biertje halen of zo. Of niet. En dan pitten iig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |