quote:Ohjeez... Heftig johOp donderdag 21 oktober 2010 18:25 schreef Fha het volgende:
Mijn vrijwilligerswerk (stichting thuis sterven) is op dit moment aan het werk bij een jongetje van 10.. Jesus
quote:Mjah
quote:PoehOp donderdag 21 oktober 2010 18:25 schreef Fha het volgende:
Mijn vrijwilligerswerk (stichting thuis sterven) is op dit moment aan het werk bij een jongetje van 10.. Jesus
quote:That makes two of usOp donderdag 21 oktober 2010 18:26 schreef Enfermera het volgende:
Benk weer, was ff eten.
En nu heb ik hoofdpijn
quote:Ik zou dat ook niet kunnen denk ikOp donderdag 21 oktober 2010 18:28 schreef Fha het volgende:
[..]
Mjahecht helemaal verkeerd. Maar ik mag er dus ook niet heen
(en de andere vrijwilligers word dus nog een keer extra goed gevraagd of ze wel willen).
quote:Gatsie. Ja, nare zaken zijn dat toch.Op donderdag 21 oktober 2010 18:28 schreef Fha het volgende:
[..]
Mjahecht helemaal verkeerd. Maar ik mag er dus ook niet heen
(en de andere vrijwilligers word dus nog een keer extra goed gevraagd of ze wel willen).
Lekker gegeten?
quote:Op donderdag 21 oktober 2010 18:29 schreef Muck het volgende:
[..]
Poeh
[..]
That makes two of us
[..]
Ik zou dat ook niet kunnen denk ik
quote:jongetjes van 10 horen helemaal niet dood te gaanOp donderdag 21 oktober 2010 18:30 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Gatsie. Ja, nare zaken zijn dat toch.
quote:voor jouw hoofdpijn
quote:Alles goed?
quote:Eigenlijk niet hè, maar het leven is oneerlijk en dan gebeuren zulke dingen helaas... Zelfs baby'tjes gaan af en toe dood.Op donderdag 21 oktober 2010 18:32 schreef Muck het volgende:
[..]
jongetjes van 10 horen helemaal niet dood te gaan
[..]voor de jouwe
quote:Ben thuisOp donderdag 21 oktober 2010 18:34 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Alles goed?
Ben je al thuis of ga je zo op weg?
[..]
Eigenlijk niet hè, maar het leven is oneerlijk en dan gebeuren zulke dingen helaas... Zelfs baby'tjes gaan af en toe dood.![]()
Lief
quote:Helaas, zo is het nou eenmaalOp donderdag 21 oktober 2010 18:34 schreef Enfermera het volgende:
[..]
[..]
Eigenlijk niet hè, maar het leven is oneerlijk en dan gebeuren zulke dingen helaas... Zelfs baby'tjes gaan af en toe dood.![]()
Lief
quote:Het voelt gewoon verkeerd ofzo, ondanks dat het inderdaad gewoon "er bij hoort". Arme arme oudersOp donderdag 21 oktober 2010 18:30 schreef Enfermera het volgende:
Gatsie. Ja, nare zaken zijn dat toch.
Heeeerlijk.En maar een heel klein vaatje, das ook altijd lekker
Hoest met jou?
quote:Op donderdag 21 oktober 2010 18:25 schreef Fha het volgende:
quote:Tuurlijjk hoort het erbij en is het fijn dat jullie hem kunnen begeleiden bij de laatste dagen,maar poeh... ik zou niet in de schoenen willen staan van de vrijwilliger die daar heen gaatOp donderdag 21 oktober 2010 18:39 schreef Fha het volgende:
[..]
Het voelt gewoon verkeerd ofzo, ondanks dat het inderdaad gewoon "er bij hoort". Arme arme ouders
Hier ook kleine vaat![]()
en verder, same old same old
![]()
![]()
voor de hoofdpijnerts!
quote:Op donderdag 21 oktober 2010 18:26 schreef Enfermera het volgende:
Benk weer, was ff eten.
En nu heb ik hoofdpijn
quote:Ik ook nietOp donderdag 21 oktober 2010 18:41 schreef Muck het volgende:
[..]
Tuurlijjk hoort het erbij en is het fijn dat jullie hem kunnen begeleiden bij de laatste dagen,maar poeh... ik zou niet in de schoenen willen staan van de vrijwilliger die daar heen gaat
quote:ik speel altijd vals want anders lukt het me gewoon nietOp donderdag 21 oktober 2010 18:45 schreef Muck het volgende:
Ik ga een haarmaskertje in mijn haar en een gewoon maskertje op mijn snoet smeren en dan Professor Layton spelen tot het tijd is voor koffie
quote:neeOp donderdag 21 oktober 2010 18:32 schreef Muck het volgende:
[..]
jongetjes van 10 horen helemaal niet dood te gaan
[..]
quote:hoidoei
quote:Ik ben wel van de puzzeltjes en breinbrekers, dus ik spiek niet.Op donderdag 21 oktober 2010 18:47 schreef Fha het volgende:
[..]
ik speel altijd vals want anders lukt het me gewoon niet![]()
Veel plezier![]()
quote:Speel zeOp donderdag 21 oktober 2010 18:45 schreef Muck het volgende:
Ik ga een haarmaskertje in mijn haar en een gewoon maskertje op mijn snoet smeren en dan Professor Layton spelen tot het tijd is voor koffie
quote:OhOp donderdag 21 oktober 2010 18:47 schreef Fha het volgende:
[..]
ik speel altijd vals want anders lukt het me gewoon niet![]()
Veel plezier![]()
quote:Ik denk anders ofzo, dus het lukt me vaak gewoon nietOp donderdag 21 oktober 2010 18:48 schreef Muck het volgende:
Ik ben wel van de puzzeltjes en breinbrekers, dus ik spiek niet.
Bij sommige puzzels heb ik dit keer wel de hints nodig gehad trouwens
en thanks
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |