quote:KIJK. als we daar nou een keer een nobel prijs op afsturen!Op donderdag 21 oktober 2010 19:30 schreef Panda72 het volgende:
Tja onbegrijpelijk.
Ik heb trouwens een keer een documantaire gezienL My flesh and blood. Dat ging over een vrouw die 11 kinderen heeft geadopteerd die door ziekte of een handicap speciale zorg nodig hebben. Vond het een zeer indrukwekkende documantaire wat een groot hart heeft die vrouw.
quote:Oeh, goed idee. Ga zo ook ff lekker douchenOp donderdag 21 oktober 2010 19:27 schreef Trevland het volgende:
[..]
En nu ook lekker gedoucht![]()
tegen hoofdpijn
[..]
Dat is wel heel erg ja, ben ik blij dat mijn ouders niet zo zijn
quote:OehhhhOp donderdag 21 oktober 2010 19:29 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, iets vrolijkers, want dit is gewoon zo ontzettend sip![]()
Geen flauw idee of er iets leuks op tv is eigenlijk... Heb nog wat series staan, dus ik denk dat ik een serietje ga kijken en op tijd ga slapenOh en ruimte maken voor nog een doos gratis appie pizza's
![]()
Ga jij nog iets leuks doen?
quote:Cool man die vrouwOp donderdag 21 oktober 2010 19:32 schreef Fha het volgende:
[..]
KIJK. als we daar nou een keer een nobel prijs op afsturen!
Echt.. zulke mensenik zou het niet kunnen
Ik ga lekker niks doen vanavond en morgen ook en dan komt Marijke eten![]()
quote:Ja heOp donderdag 21 oktober 2010 19:34 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Cool man die vrouw
Je hebt ook een homo stel in Nederland die ook een stuk of 6, 8 kids hebben geadopteerd, ook wat met handicaps maar ook zonder, geweldig stel. Is al een tijdje geleden dat ik daar een docu van zag maar dat vond ik ook zo gaaf
quote:Ik heb soms wel goede ideeënOp donderdag 21 oktober 2010 19:33 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Oeh, goed idee. Ga zo ook ff lekker douchen
[..]
OehhhhLekkol.
Nja ik ga zo bakkie thee zetten en ff douchen, nog ff voor de tv hangen en dan slapenMorgen weer vroeg op en dan weekend
Dus eik niks boeiends
quote:Wie? Wat? Waar? Waarom? Wieso?
quote:Wel koken zonder sambal dan, heOp donderdag 21 oktober 2010 19:32 schreef Fha het volgende:
[..]
KIJK. als we daar nou een keer een nobel prijs op afsturen!
Echt.. zulke mensenik zou het niet kunnen
Ik ga lekker niks doen vanavond en morgen ook en dan komt Marijke eten![]()
quote:Alsof je die geur fatsoenlijk afgewassen krijgtOp donderdag 21 oktober 2010 19:39 schreef Trevland het volgende:
[..]
Het is ook meer dat de rest het niet zo fijn vind als ik de hele avond naar prei ruik
quote:Dacht je dat ik dat niet wistOp donderdag 21 oktober 2010 19:40 schreef MPG het volgende:
[..]
Alsof je die geur fatsoenlijk afgewassen krijgt.
Dude, dat trekt in je poriën, en het ergste gaat met douchen wel weg, maar niet helemaal.
quote:De wie?
quote:Op donderdag 21 oktober 2010 19:39 schreef Trevland het volgende:
[..]
Het is ook meer dat de rest het niet zo fijn vind als ik de hele avond naar prei ruik
quote:JAAAAHAAAAA
quote:Het is nog maar herfstOp donderdag 21 oktober 2010 19:57 schreef Fha het volgende:
Kut winter!!! Mijn was van gister is nog niet eens droog en de volgende ligt te wachten tot ik hem ophang
quote:Kun je nagaan hoe de winter dan zal zijn
quote:Stel je aanOp donderdag 21 oktober 2010 19:59 schreef MPG het volgende:
[..]
Kun je nagaan hoe de winter dan zal zijn...
quote:Ruilen? Mag jij in mijn verwarmingsloze huis
quote:Zo erg?Op donderdag 21 oktober 2010 19:57 schreef Fha het volgende:
Kut winter!!! Mijn was van gister is nog niet eens droog en de volgende ligt te wachten tot ik hem ophang
quote:maar dan is het voor mij lastig om op mijn werk te komenOp donderdag 21 oktober 2010 20:03 schreef Fha het volgende:
[..]
Ruilen? Mag jij in mijn verwarmingsloze huis![]()
Geloof me.. dit word echt een hele lange winter
quote:Te duur. Stom gaskachel monsterOp donderdag 21 oktober 2010 20:04 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Zo erg?
En waarom heb je geen verwarming dan?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |