quote:Ik ruik naar Zwitsal en schone was hoorOp donderdag 21 oktober 2010 20:51 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Zohee stinkerd
Ik morgen om half 12
[..]
True. Maar ik houd van frisse lucht dus ja![]()
quote:Ja met zo'n oude vent niet nee. Een jonge god daar in tegenOp donderdag 21 oktober 2010 20:53 schreef suikertaartje het volgende:
Pandaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa![]()
![]()
![]()
![]()
Wacht even..niet seksen?
quote:Dus ik hoef alleen maar rijk te wordenOp donderdag 21 oktober 2010 21:00 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Ja met zo'n oude vent niet nee. Een jonge god daar in tegen [ afbeelding ]
quote:Oh, dan is het goedOp donderdag 21 oktober 2010 20:53 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik ruik naar Zwitsal en schone was hoor
quote:Op donderdag 21 oktober 2010 20:53 schreef Panda72 het volgende:
Ik denk dat ik maar een heul rijke man aan de haak sla. Stokoud en in een rolstoel dan hoef ik niet te seksen en dan laat ik hem eerst zijn testament veranderen zodat al zijn geld naar mij gaat. Hoef ik lekker niet meer te werken en kan ik elke dag à la Paris Hilton door het leven huppelen
quote:Ja meld maar meteen als je de lotto of de staatsloterij hebt gewonnen maar dan wel graag voordat de winkels dicht gaan dan kan ik nog een trouwjurk aanschaffen.Op donderdag 21 oktober 2010 21:00 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dus ik hoef alleen maar rijk te worden
quote:En oudOp donderdag 21 oktober 2010 21:00 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dus ik hoef alleen maar rijk te worden
quote:Joh, die laat je dan toch gewoon invliegen of op maat maken? Midden in de nacht desnoods?Op donderdag 21 oktober 2010 21:03 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Ja meld maar meteen als je de lotto of de staatsloterij hebt gewonnen maar dan wel graag voordat de winkels dicht gaan dan kan ik nog een trouwjurk aanschaffen.
quote:Oh maar een jonge god mag ook rijk zijn hoor. Maar dan moet hij wel heel veel geld aan mij geven laten we zeggen 1 miljoen euro per dag maar ik wil niet hebberig lijken
quote:Oh ja wat ben je toch enorm slimOp donderdag 21 oktober 2010 21:04 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Joh, die laat je dan toch gewoon invliegen of op maat maken? Midden in de nacht desnoods?
quote:een black card ook goed?Op donderdag 21 oktober 2010 21:04 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Oh maar een jonge god mag ook rijk zijn hoor. Maar dan moet hij wel heel veel geld aan mij geven laten we zeggen 1 miljoen euro per dag maar ik wil niet hebberig lijken
quote:Jij bent ook makkelijkOp donderdag 21 oktober 2010 21:03 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Ja meld maar meteen als je de lotto of de staatsloterij hebt gewonnen maar dan wel graag voordat de winkels dicht gaan dan kan ik nog een trouwjurk aanschaffen.
quote:Ja hoor ik kan namelijk heel goed pinnen/met een creditcard betalen. Mijn pinpas en ik zijn hele goede vriendjes. Maar ik dump mijn goede vriend natuurlijk onmiddelijk voor mijn nieuwe vriend black card dat dan weer wel
quote:
quote:Op donderdag 21 oktober 2010 21:07 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Ja hoor ik kan namelijk heel goed pinnen/met een creditcard betalen. Mijn pinpas en ik zijn hele goede vriendjes. Maar ik dump mijn goede vriend natuurlijk onmiddelijk voor mijn nieuwe vriend black card dat dan weer wel
quote:Pfff, eigenlijk ben ik wel blij dat ik niet zo veel geld heb, zou dan van gekheid niet weten wat ik er mee moet doen
quote:paintballs kopen...ach joh, die hele zaakOp donderdag 21 oktober 2010 21:09 schreef Trevland het volgende:
[..]
[..]
Pfff, eigenlijk ben ik wel blij dat ik niet zo veel geld heb, zou dan van gekheid niet weten wat ik er mee moet doen
quote:Nee hoor even zonder gekheid je weet nooit wie je echte vrienden zijn. of dat mensen echt om je geven lijkt mij best lastig. Zal ik maar kan rondkomen van mijn geld en leuke dingen kan doen vind ik het best.Op donderdag 21 oktober 2010 21:09 schreef Trevland het volgende:
[..]
[..]
Pfff, eigenlijk ben ik wel blij dat ik niet zo veel geld heb, zou dan van gekheid niet weten wat ik er mee moet doen
quote:Vergeet niet een eigen veld kopenOp donderdag 21 oktober 2010 21:10 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
paintballs kopen...ach joh, die hele zaak
quote:Ik zeg maar zo, geld maakt niet gelukkig maar het is wel handig als je er genoeg van hebtOp donderdag 21 oktober 2010 21:11 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Nee hoor even zonder gekheid je weet nooit wie je echte vrienden zijn. of dat mensen echt om je geven lijkt mij best lastig. Zal ik maar kan rondkomen van mijn geld en leuke dingen kan doen vind ik het best.
quote:Hey FlashieOp donderdag 21 oktober 2010 21:17 schreef Dr_Flash het volgende:
HoiHoe is het in Nederland? Het is hier werkelijk het schitterendste weer van de wereld.
quote:eensOp donderdag 21 oktober 2010 21:13 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik zeg maar zo, geld maakt niet gelukkig maar het is wel handig als je er genoeg van hebt
quote:Waar zit jij momenteel dat het zo mooi is?Op donderdag 21 oktober 2010 21:17 schreef Dr_Flash het volgende:
HoiHoe is het in Nederland? Het is hier werkelijk het schitterendste weer van de wereld.
quote:Op donderdag 21 oktober 2010 21:20 schreef Dr_Flash het volgende:
Goeiste garp van den dag: zomaar een automaat op zomaar een klein stationnetje in Zwitserland. De indeling is kennelijk weloverwogen gekozen, door iemand die van rechts naar links leestWe zien hier, te beginnen aan de rechterkant, achtereenvolgens
1. condooms
2. zwangerschapstesten
3. Kinder chocolaSerieus, hoe krijg je het voor elkaar?
![]()
[ afbeelding ]
quote:KonstanzOp donderdag 21 oktober 2010 21:21 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Waar zit jij momenteel dat het zo mooi is?
quote:Het valt me nog mee dat de prijzen niet zijn omgedraaidOp donderdag 21 oktober 2010 21:20 schreef Dr_Flash het volgende:
Goeiste garp van den dag: zomaar een automaat op zomaar een klein stationnetje in Zwitserland. De indeling is kennelijk weloverwogen gekozen, door iemand die van rechts naar links leestWe zien hier, te beginnen aan de rechterkant, achtereenvolgens
1. condooms
2. zwangerschapstesten
![]()
[ afbeelding ]
quote:HahahahaOp donderdag 21 oktober 2010 21:20 schreef Dr_Flash het volgende:
1. condooms
2. zwangerschapstesten
![]()
[ afbeelding ]
quote:Whehehe, LOLOp donderdag 21 oktober 2010 21:20 schreef Dr_Flash het volgende:
1. condooms
2. zwangerschapstesten
![]()
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 21 oktober 2010 21:17 schreef Dr_Flash het volgende:
quote:HahahahahaOp donderdag 21 oktober 2010 21:20 schreef Dr_Flash het volgende:
1. condooms
2. zwangerschapstesten
![]()
[ afbeelding ]
quote:Ja was ik ook achter dankzij het plaatjeOp donderdag 21 oktober 2010 21:25 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Hahahahaha
Ah, Zwitserland dus?
quote:Wat lekkerOp donderdag 21 oktober 2010 21:29 schreef Dr_Flash het volgende:
randje Duitsland / Zwitserland dus idd
quote:Flink weekendje jaOp donderdag 21 oktober 2010 21:29 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Wat lekkerWeekendje weg?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
quote:Op donderdag 21 oktober 2010 21:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Flink weekendje jaGisteravond de nachttrein dus he. Ik heb er de eerste dag en nacht al op zitten.
Whehehehe, jij casanovaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
quote:Op donderdag 21 oktober 2010 21:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Flink weekendje jaGisteravond de nachttrein dus he. Ik heb er de eerste dag en nacht al op zitten.
Tuurlijk snappen wij dat.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je moet de lat hoog genoeg leggen om eronder door te kunnen
If life gives you lemons make lemonade
Behind every bitch there is a man who made her that way :)
Suikertaartje heeft altijd gelijk
quote:Precies! Jij weet veel beter hoe je dat moet zeggenOp donderdag 21 oktober 2010 20:40 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Stomme mevrouw zeg, als het goed is werk je dan en heb je 's avonds lekker vrij![]()
Veul beter dan werk, stage, leren, en dan nog je privéleven![]()
Bolle mag wel mee, maar zijn heelheid is dan niet gegarandeerd
quote:Liever jij dan ik, Slaap Lekker EnfeOp donderdag 21 oktober 2010 21:36 schreef Enfermera het volgende:
Ik ga lekker stom oh oh cherso kijken en dan slapenTrusten alvast!
quote:Veel plezier. Ik wist trouwens niet dat die Barbie pas 16 is. Ze ziet er ouder uit.Op donderdag 21 oktober 2010 21:36 schreef Enfermera het volgende:
quote:Slaap lekker meisOp donderdag 21 oktober 2010 21:36 schreef Enfermera het volgende:
quote:Veel plezier flesjeOp donderdag 21 oktober 2010 21:37 schreef Dr_Flash het volgende:
ik ga zo nog even in de Lounge een biertje halen of zo. Of niet. En dan pitten iig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |