quote:oh die knakker. Ik bedoelde JJDJ1984Op donderdag 21 oktober 2010 16:46 schreef MPG het volgende:
[..]
Nee, tenzij Zandvoort in Brabant ligt.
quote:Dat dacht ik alOp donderdag 21 oktober 2010 16:48 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
oh die knakker. Ik bedoelde JJDJ1984
quote:nu welOp donderdag 21 oktober 2010 16:48 schreef LovelyLady het volgende:
![]()
![]()
![]()
Is het nog geen 17:00
Mijn hoofd
Alles wordt tegen me gebruikt vandaag
quote:die magnetronshizzle van Lidl is ook prima te eten weet ik sinds gisteren.Op donderdag 21 oktober 2010 17:01 schreef wel.o.k het volgende:
het enige goede punt aan de winterperiode gevonden![]()
zuurkool met spek en worst
quote:ik na maandag 23:00 vrijOp donderdag 21 oktober 2010 17:03 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja weekend![]()
Sterker nog.. een week vrij
quote:Op donderdag 21 oktober 2010 16:32 schreef Ferb het volgende:
[..]
Maar dan heb je wel weekend
Nou ik vind na een korte dag werken het weekend nog leukerderSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Na een lange dag is een weekend het lekkerst
Je moet de lat hoog genoeg leggen om eronder door te kunnen
If life gives you lemons make lemonade
Behind every bitch there is a man who made her that way :)
Suikertaartje heeft altijd gelijk
quote:wat is dat precies ik heb nog nooit van magnetronshizzle gehoordOp donderdag 21 oktober 2010 17:02 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
die magnetronshizzle van Lidl is ook prima te eten weet ik sinds gisteren.
quote:de zuurkoolmagnetronmaaltijd van lidl bedoelde ik.Op donderdag 21 oktober 2010 17:32 schreef Panda72 het volgende:
[..]
wat is dat precies ik heb nog nooit van magnetronshizzle gehoord
quote:owh okeOp donderdag 21 oktober 2010 18:01 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
de zuurkoolmagnetronmaaltijd van lidl bedoelde ik.
quote:Nog iets bijzonders toek?
quote:ok, ik blijf nog wel even bij 10
quote:Oh, sorryOp donderdag 21 oktober 2010 18:22 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
hallo..............mijn laptop waait van mijn schoot.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |