quote:Vind ik ook ik zou het niet kunnen ben ik veels te emotioneel voor.Op donderdag 21 oktober 2010 18:45 schreef Fha het volgende:
[..]
Ik ook nietIk kan een hoop verdriet hebben hoor.. maar dit, man. Burn out here i come zeg maar. Dat kan ik echt niet
![]()
De volgende vergadering zal dus ook wel erg emotioneel zijn denk ik zo. Mega respect voor de mensen die het wel doen.
quote:Nee hoor, door walk through's haal je het meeste uit het spel
quote:Wat?Op donderdag 21 oktober 2010 18:49 schreef Fha het volgende:
[..]
Ik denk anders ofzo, dus het lukt me vaak gewoon niet![]()
![]()
@Trev: SSSSSSSSSSSST!!
quote:ligt er aan waarvoor je hem gebruiktOp donderdag 21 oktober 2010 18:50 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee hoor, door walk through's haal je het meeste uit het spel
En hoofdpijnauwauwauw
En 10-jarige zieke jongetjes
quote:Legt voorzichtig een natte doek op marijke's zere hoofd sluipt op haar tenen de kamer uit en sluit zachtjes de deur.Op donderdag 21 oktober 2010 18:50 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee hoor, door walk through's haal je het meeste uit het spel
En hoofdpijnauwauwauw
En 10-jarige zieke jongetjes
quote:Nou dat dus! Ik kan dus noooit iets uitspelen en toen raakte ik zooo gefrustreerd dat ik maar valt ging spelenOp donderdag 21 oktober 2010 18:51 schreef Trevland het volgende:
Wat?
niet dat ik alle spellen zonder hulp van i-net uitspeel![]()
quote:Oh ik dus een aantal spellen welOp donderdag 21 oktober 2010 18:57 schreef Fha het volgende:
[..]
Nou dat dus! Ik kan dus noooit iets uitspelen en toen raakte ik zooo gefrustreerd dat ik maar valt ging spelen
quote:Maar soms wel leukOp donderdag 21 oktober 2010 18:57 schreef Panda72 het volgende:
Vals spelen is heel niet eerlijk als je spelletjes speelt
[me=Panda72]*moffelt ondertussen haar zoveelste uitgeprinte walkthrough weg*[/me]
quote:HihihihiOp donderdag 21 oktober 2010 18:57 schreef Panda72 het volgende:
Vals spelen is heel niet eerlijk als je spelletjes speelt
[me=Panda72]*moffelt ondertussen haar zoveelste uitgeprinte walkthrough weg*[/me]
quote:
quote:LekkerOp donderdag 21 oktober 2010 18:35 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ben thuis
hier is alles goed, nu even lekker eten, hoe is het daar?
quote:Jeuz.Op donderdag 21 oktober 2010 18:37 schreef Muck het volgende:
[..]
Helaas, zo is het nou eenmaal
Ik heb ooit met de darmpjes van een netgeboren babietje in mijn handen gestaan, omdat hij één van de twee spiergroepen miste in een groot gedeelte van zijn darmpjes.Aan mij de taak uit te zoeken waar het gezonde gedeelte begon en ophield....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I never look back, darling. It distracts from the now.
♥
quote:Ja, zeker. Verschrikkelijk is het. Voor kinderen die hun ouders verliezen heb je een naam, maar niet voor ouders die een kind verliezen.Op donderdag 21 oktober 2010 18:39 schreef Fha het volgende:
[..]
Het voelt gewoon verkeerd ofzo, ondanks dat het inderdaad gewoon "er bij hoort". Arme arme ouders
Hier ook kleine vaat![]()
en verder, same old same old
![]()
![]()
voor de hoofdpijnerts!
quote:Op donderdag 21 oktober 2010 19:05 schreef Enfermera het volgende:Te-ring.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oke nu moet ik stiekem al een beetje tranende ogen droog maken. Bleg ik hoop zo erg dat het klopt dat zulke kleine mensjes echt niet beseffen wat er gebeurt en dat soort dingen.Op woensdag 22 mei 2013 21:42 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik moet er ook idd niet zo over zaniken. Sorry :P
quote:Ja, bizar he. Mn collega (enige man van de afdeling btw), vond ook dat ze in ieder geval liefde en een naam van ons moest krijgen, het is toch een mensje. Iedereen was er ook echt ontdaan van op de afdeling. Moet wel zeggen dat dit echt veruit het meest bizarre is wat ik ooit heb meegemaakt hoor, maar dat kwam ook door de afdeling.Op donderdag 21 oktober 2010 19:09 schreef Fha het volgende:
[..]
Te-ring.
Oke nu moet ik stiekem al een beetje tranende ogen droog maken. Bleg ik hoop zo erg dat het klopt dat zulke kleine mensjes echt niet beseffen wat er gebeurt en dat soort dingen.
quote:verschrikkelijkOp donderdag 21 oktober 2010 19:13 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ja, bizar he. Mn collega (enige man van de afdeling btw), vond ook dat ze in ieder geval liefde en een naam van ons moest krijgen, het is toch een mensje. Iedereen was er ook echt ontdaan van op de afdeling. Moet wel zeggen dat dit echt veruit het meest bizarre is wat ik ooit heb meegemaakt hoor, maar dat kwam ook door de afdeling.
quote:Jeetje, wat een verhaalOp donderdag 21 oktober 2010 19:13 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ja, bizar he. Mn collega (enige man van de afdeling btw), vond ook dat ze in ieder geval liefde en een naam van ons moest krijgen, het is toch een mensje. Iedereen was er ook echt ontdaan van op de afdeling. Moet wel zeggen dat dit echt veruit het meest bizarre is wat ik ooit heb meegemaakt hoor, maar dat kwam ook door de afdeling.
quote:Ja, ik weet ook niet goed wat het is. Niemand kon ook echt goed contact maken met ze, terwijl dat juist zo belangrijk is bij dit soort heftige gebeurtenissen, en meestal lukt dat wel. Gewoon door er te zijn als verpleegkundige. Maar bij hen niet.Op donderdag 21 oktober 2010 19:16 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Jeetje, wat een verhaalWat vreselijk vooral dat die mensen er zo hard in zaten, misschien is het zelfbescherming maar ik kan het me niet voorstellen
Zelfs ik, zonder echte kinderwens, zou dat denk ik niet kunnen, want het is je eigen vlees en bloed
quote:Sommige mensen zijn nou eenmaal keihard helaas. Ik heb genoeg horrorverhalen gehoord over wat "ouders" hun eigen vlees en bloed aandoen.Op donderdag 21 oktober 2010 19:16 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Jeetje, wat een verhaalWat vreselijk vooral dat die mensen er zo hard in zaten, misschien is het zelfbescherming maar ik kan het me niet voorstellen
Zelfs ik, zonder echte kinderwens, zou dat denk ik niet kunnen, want het is je eigen vlees en bloed
quote:En inderdaad.. omdat het niet zeker was. Pff..Op donderdag 21 oktober 2010 19:13 schreef Enfermera het volgende:
[..]
quote:I know right. Maar idd, blijkbaar zijn er mensen die er voor kiezen om het zo te doen...Op donderdag 21 oktober 2010 19:26 schreef Fha het volgende:
[..]
En inderdaad.. omdat het niet zeker was. Pff..
Maar inderdaad op zijn minst een naam, een welkom/afscheid.. anders zou ik zelf ook helemaal gek worden. is wel MIJN kindje wat dood is gegaan
quote:En nu ook lekker gedouchtOp donderdag 21 oktober 2010 19:05 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Lekker
EetzeAl zal je nu wel klaar zijn
Jahoor, wel oké. Beetje hoofdpijn.
quote:[..]
Jeuz.Bizar he. Ja, heb op mn vorige stage ook behoorlijk wat enge dingen gezien. Heb het maar ff onder een spoiler gezet.
Dat is wel heel erg ja, ben ik blij dat mijn ouders niet zo zijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Ja, iets vrolijkers, want dit is gewoon zo ontzettend sipOp donderdag 21 oktober 2010 19:27 schreef Enfermera het volgende:
[..]
I know right. Maar idd, blijkbaar zijn er mensen die er voor kiezen om het zo te doen...
Nouja. Laten we weer ff wat gezelligs bespreken
Gaat iemand nog wat leuks doen vanaaf of weet iemand of er nog wat leuks op tv is?
quote:Tja onbegrijpelijk.Op donderdag 21 oktober 2010 19:26 schreef Fha het volgende:
[..]
En inderdaad.. omdat het niet zeker was. Pff..
Maar inderdaad op zijn minst een naam, een welkom/afscheid.. anders zou ik zelf ook helemaal gek worden. is wel MIJN kindje wat dood is gegaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |