quote:marijkeOp donderdag 21 oktober 2010 15:35 schreef Marijkezwolle het volgende:
Zon![]()
TT
Wind
Stomme buschauffeurs
Middag
quote:Daar had ik het pas met Toek over! Pas zag ik een bejaarde door de bus vliegen, omdat de chauffeur dacht dat ie Senna was, terwijl ze haar rollator naar aan het wegzetten wasOp donderdag 21 oktober 2010 15:44 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
HihihiIk moest naar buiten
Hilde verwaaide gewoon helemaal in de reismand
En de buschauffeurs zijn allemaal aso tegenwoordig. Ze wachten niet eens meer tot oude mensen zitten voor ze wegrijden
En ze rijden te hard, doen stomme dingen en rijden veel te vaak dingen (bijna) aan. De afgelopen 3 keer dat ik met de bus ben geweest heeft de chauffeur respectievelijk een stoeprand (verhoogd) en een fietser geraakt en vandaag bijna achterop een auto
Achterlijke klapjosti's
![]()
quote:ja, goed!Zo en nu leuke dingen![]()
Hoooooooi!
Hoe voel jij je vandaag meis?
quote:ja, hoe komen ze eropOp donderdag 21 oktober 2010 15:46 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Volwassen mensen houden er maar rare ideeën op na, zoals 2D en 3D enzo.
[..]
quote:en terechtAHAHAHHAHHAROFLMAO
quote:Raar is dat jaOp donderdag 21 oktober 2010 15:51 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
ja wel goed hoor. Best geschrokken dat een gebouw waar eens per 2 weken ofzo langs komt zomaar instort.
quote:hehehefamiliekwaal!
quote:gewoon dat ding wat ze bij de ingang Koopgoot aan het bouwen zijn.........[b]Op donderdag 21 oktober 2010 15:54 schreef Muck het volgende:[/b
Raar is dat ja
Ik heb net de foto's eens zitten bekijken op Nu.nl
quote:zo grappig is het niet. Straks antwoord die als volgt: "blauw"[..]
hehehe
quote:Op donderdag 21 oktober 2010 15:54 schreef Muck het volgende:
[..]
ja, hoe komen ze erop![]()
[..]
en terecht
[..]
Raar is dat ja
Ik heb net de foto's eens zitten bekijken op Nu.nl
[..]
hehehe
quote:Op donderdag 21 oktober 2010 15:57 schreef TJDoornbos het volgende:
buschauffeurs moeten ze massaal hun paspoort afpakken, om met wilders te spreken.
quote:die hebben de meeste niet eens.
quote:Ik heb geen volvo
quote:
quote:Ik ben bezigOp donderdag 21 oktober 2010 16:00 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
die hebben de meeste niet eens.
quote:Is nog niet zo heel lang, maar doe nu inderdaad zo nu en dan eens leuke berichten posten op de fpOp donderdag 21 oktober 2010 15:48 schreef Ferb het volgende:
[..]
Redactie front page? Heb ik iets gemist?![]()
Goed heur![]()
Heb gister zelfs een BEETJE getraind![]()
En hoe ist met u?
quote:Ik merk dat het de laatste tijd alleen maar erger wordtOp donderdag 21 oktober 2010 15:53 schreef Muck het volgende:
[..]
Daar had ik het pas met Toek over! Pas zag ik een bejaarde door de bus vliegen, omdat de chauffeur dacht dat ie Senna was, terwijl ze haar rollator naar aan het wegzetten was![]()
[..]
ja, goed!
En jij dan?
quote:He GfOp donderdag 21 oktober 2010 15:52 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
marijke![]()
wel alles goed gegaan bij de DA ?
quote:Ik ben wel voor, iedere buschauffeur na een jaar z'n rijbewijs afpakken. Dan hebben ze gemiddeld zo vaak een overtreding begaan dat je het op andere mensen in gevaar brengen kan gooien
quote:Ja heej ik kom ook zomaar binnen vallenOp donderdag 21 oktober 2010 16:07 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
jij bent geen buschauffeur toch?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 21-10-2010 16:09:17 ]
quote:Op donderdag 21 oktober 2010 16:08 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja heej ik kom ook zomaar binnen vallenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.na ja met twee kids rij je je natuurlijk sowieso gek naar voetbal/hockey/judo/zwemmen/sexles/school/gym/muziek e.d.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:En toen zei jij talk to the hand babyOp donderdag 21 oktober 2010 16:04 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
He Gf
Ja, alles was goed bij de DAMaar wat een stomme nieuwe is er
Die wilde meteen van alles verkopen, en daar houd ik niet zo van
Maar ik weet gelukkig wat nodig is, heb de afgelopen 2 jaar ieder jaar zoiets gehad
[..]
quote:na ja met twee kids rij je je natuurlijk sowieso gek naarOp donderdag 21 oktober 2010 16:10 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
na ja met twee kids rij je je natuurlijk sowieso gek naar voetbal/hockey/judo/zwemmen/sexles/school/gym/muziek e.d.
quote:Op donderdag 21 oktober 2010 16:08 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja heej ik kom ook zomaar binnen vallenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lol.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:I knowOp donderdag 21 oktober 2010 15:59 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
gewoon dat ding wat ze bij de ingang Koopgoot aan het bouwen zijn.........
quote:hehehehezo grappig is het niet. Straks antwoord die als volgt: "blauw"
quote:daar lijkt het inderdaad wel opOp donderdag 21 oktober 2010 16:04 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ik merk dat het de laatste tijd alleen maar erger wordtNadat de chauffeur dus een fietser aanreed, reed ie gewoon door
![]()
quote:Mooi zoWat goed! En fijn!![]()
Hier alles goed![]()
quote:Ik zeg: doen!Ik ben wel voor, iedere buschauffeur na een jaar z'n rijbewijs afpakken. Dan hebben ze gemiddeld zo vaak een overtreding begaan dat je het op andere mensen in gevaar brengen kan gooien![]()
quote:MuziekOp donderdag 21 oktober 2010 16:13 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
na ja met twee kids rij je je natuurlijk sowieso gek naarvoetbal/hockey/judo/zwemmen/sexles/school/gym/muziek e.d.
Ik denk dat dit het wordt.....
quote:Op donderdag 21 oktober 2010 16:13 schreef Panda72 het volgende:
Heb net een griepprik gehaald en nu dus extra vroeg thuis.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |