quote:Ha-ha
quote:De vorige keer postte jij heel enthousiast een topic, omdat je dacht dat ik echt al weg was, dat was schattig
quote:Was dat toen we plots 4x Singles hadden?Op donderdag 21 oktober 2010 12:48 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
De vorige keer postte jij heel enthousiast een topic, omdat je dacht dat ik echt al weg was, dat was schattig
quote:Had je die wijze woorden niet een paar jaar eerder kunnen sturen naar mijOp donderdag 21 oktober 2010 12:45 schreef rival het volgende:
[..]
je klein houden, daar heeft de wereld niks aan. niet nodig om jezelf klein te houden zodat andere niet onzeker worden ofzo
quote:Dat kan wel jaOp donderdag 21 oktober 2010 12:49 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Was dat toen we plots 4x Singles hadden?
quote:Heb de toelating niet gehaald, ben nu bezig voor volgend jaarOp donderdag 21 oktober 2010 12:49 schreef dawg het volgende:
baby, hoe is het eigenlijk met je sterrenkunde studie?
en je sollicitatie voor mod?
quote:Werkze J-K!Op donderdag 21 oktober 2010 12:48 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
De vorige keer postte jij heel enthousiast een topic, omdat je dacht dat ik echt al weg was, dat was schattig
quote:ik zag ze staan en met de "onzekere" berichtjes hier de afgelopen week vond ik het wel leuk om te quoten...Op donderdag 21 oktober 2010 12:49 schreef Huppelmuts het volgende:
Had je die wijze woorden niet een paar jaar eerder kunnen sturen naar mij
quote:Eikeltjes? Die kun je niet eten. BeukenootjesOp donderdag 21 oktober 2010 12:49 schreef Graseter het volgende:
Veel plezier met eikeltjes verzamelen.
quote:nieuwe toelating bedoel je? jammer wel. waar was je op gezakt dan?Op donderdag 21 oktober 2010 12:50 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Heb de toelating niet gehaald, ben nu bezig voor volgend jaar
Ik heb een mail terug dat ik in 'de lijst' sta. Na de 25ste hoor ik meer
quote:Die zijn niet te vreten.Op donderdag 21 oktober 2010 12:50 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Eikeltjes? Die kun je niet eten. Beukenootjes
quote:Weet ik stiekem ook wel.Op donderdag 21 oktober 2010 12:50 schreef rival het volgende:
[..]
ik zag ze staan en met de "onzekere" berichtjes hier de afgelopen week vond ik het wel leuk om te quoten...
jij had dit allang moeten weten
quote:Wiskunde, verkeerd voorbereid. Ben nu bezig met de VWO certificaten. Binnenkort eerste tentamens.Op donderdag 21 oktober 2010 12:51 schreef dawg het volgende:
[..]
nieuwe toelating bedoel je? jammer wel. waar was je op gezakt dan?
ben benieuwd.
quote:Maar van de dopjes van eikeltjes maakt jofele-knul pannen en hoeden.Op donderdag 21 oktober 2010 12:50 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Eikeltjes? Die kun je niet eten. Beukenootjes
quote:Ja maar ik loop alleen doodlopende straten inOp donderdag 21 oktober 2010 12:52 schreef rival het volgende:
[..]
Maar je er naar gedragen is moeilijk... het gaat met stappen he.. ben je wel al onderweg?
quote:En je kunt er keihard op fluiten!Op donderdag 21 oktober 2010 12:52 schreef Graseter het volgende:
[..]
Maar van de dopjes van eikeltjes maakt jofele-knul pannen en hoeden.
quote:Huh?Op donderdag 21 oktober 2010 12:52 schreef Graseter het volgende:
[..]
Maar van de dopjes van eikeltjes maakt jofele-knul pannen en hoeden.
quote:van een liedje *wacht U op de titel*Op donderdag 21 oktober 2010 12:52 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik zie dat heel vaak, maar weet bij God niet waar het vandaan komt!
quote:ahh ja. nou, succes zou ik zeggen. lijkt me best een moeilijke studie. had zelf voor astrofysica of astro/kosmologie gekozen, maar veel te grote achterstand op wiskunde (denk havo 3 niveauOp donderdag 21 oktober 2010 12:51 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Wiskunde, verkeerd voorbereid. Ben nu bezig met de VWO certificaten. Binnenkort eerste tentamens.
quote:Geen haast, mag hier niet streamen, en op het hotel is de verbinding te traagOp donderdag 21 oktober 2010 12:53 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
van een liedje *wacht U op de titel*
quote:Havo 3 niveau 10 jaar terug staat gelijk aan VWO 5 nuOp donderdag 21 oktober 2010 12:54 schreef dawg het volgende:
[..]
ahh ja. nou, succes zou ik zeggen. lijkt me best een moeilijke studie. had zelf voor astrofysica of astro/kosmologie gekozen, maar veel te grote achterstand op wiskunde (denk havo 3 niveau).
quote:elke weg leidt naar hetzelfde punt, uiteindelijk.Op donderdag 21 oktober 2010 12:52 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja maar ik loop alleen doodlopende straten in
quote:hij komt niet tevoorschijn op de site van 3fmOp donderdag 21 oktober 2010 12:54 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Geen haast, mag hier niet streamen, en op het hotel is de verbinding te traag
quote:LekkerOp donderdag 21 oktober 2010 12:54 schreef Barbusse het volgende:
Ik ga zo denk ik maar even zwemmen of zo
quote:Jawel. Neemt niet weg dat het nu ff kut is al die tegenslagenOp donderdag 21 oktober 2010 12:54 schreef dawg het volgende:
[..]
elke weg leidt naar hetzelfde punt, uiteindelijk.
quote:veel suc6Op donderdag 21 oktober 2010 12:54 schreef Barbusse het volgende:
Ik ga zo denk ik maar even zwemmen of zo
quote:dan nog. ik was een wiskundenitwit.Op donderdag 21 oktober 2010 12:54 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Havo 3 niveau 10 jaar terug staat gelijk aan VWO 5 nu
quote:je moet je stappen dan ook in de goede richting zettenOp donderdag 21 oktober 2010 12:52 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja maar ik loop alleen doodlopende straten in
quote:Nog niet, vanavond!Op donderdag 21 oktober 2010 12:54 schreef Snuitebolletje het volgende:
Barb! is het nu helemaal gelukt?
quote:Enlighten me oh great one.Op donderdag 21 oktober 2010 12:55 schreef rival het volgende:
[..]
je moet je stappen dan ook in de goede richting zetten
quote:trust me, i know.Op donderdag 21 oktober 2010 12:55 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jawel. Neemt niet weg dat het nu ff kut is al die tegenslagen
quote:Sukkel, schiet op!
quote:
quote:Het zeewater is hier nog steeds zo´n 25 graden
quote:netjes...Op donderdag 21 oktober 2010 12:54 schreef dawg het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 21 oktober 2010 12:56 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Oh, daar mis ik dus geen fuck aan
quote:Op donderdag 21 oktober 2010 12:56 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Enlighten me oh great one.
Welke richting moet ik dan op?
quote:Rome?Op donderdag 21 oktober 2010 12:54 schreef dawg het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 21 oktober 2010 12:55 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jawel. Neemt niet weg dat het nu ff kut is al die tegenslagen
quote:True.Op donderdag 21 oktober 2010 12:57 schreef Kluts het volgende:
[..]Aan de andere kant, what doesn't kill you makes you stronger.
quote:Ik vond hem wel bij je passen
quote:omgOp donderdag 21 oktober 2010 12:56 schreef stbabylon het volgende:
Ceelo Green - Forget You
Best sneu voor de Britten eigenlijk
quote:Op donderdag 21 oktober 2010 12:58 schreef stbabylon het volgende:
[..]
I happen to have a vewy good fwiend in Wome by the name of Biggus Dickus!
quote:Geloof me, dat heb ik heel vaak gehad, en achteraf wordt je er alleen maar sterker van.Op donderdag 21 oktober 2010 12:58 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
True.
Al weet ik niet hoeveel ik nog kan hebben hoor
quote:and his wife incontinentiaOp donderdag 21 oktober 2010 12:58 schreef stbabylon het volgende:
[..]
I happen to have a vewy good fwiend in Wome by the name of Biggus Dickus!
quote:Op donderdag 21 oktober 2010 12:58 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
True.
Al weet ik niet hoeveel ik nog kan hebben hoor
quote:C'mon, het is een mooie stad!
quote:V&A telt niet mee , die paar posts per dag en die 5 reacties van mijn kant zijn de moeite niet waard.Op donderdag 21 oktober 2010 12:39 schreef tombolafan het volgende:
[..]
FF, TAL, V&A, Singles... Je kan niet eens tellen
quote:He has a wife you know. Hew name is Incontinentia... ButtocksOp donderdag 21 oktober 2010 13:00 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
and his wife incontinentia
quote:Misschien moet je de oorzaak dan eens bij je postgedrag zoeken.Op donderdag 21 oktober 2010 13:01 schreef kitao het volgende:
[..]
V&A telt niet mee , die paarposts per dag en die 5 reacties van mijn kant zijn de moeite niet waard.
ik begon met F&F, daar werd ik systematischgenegeerd, toen singles , daar kreeg ik een onderbreking van 3 maanden, toen weer singles , daar was men mij echter nog niet vergeten en toen Tal waar ik wéér allerlei lelijke woorden naar mn hoofd geslingerd krijg.
quote:Moet zeggen, je hebt wel doorzettingsvermogenOp donderdag 21 oktober 2010 13:01 schreef kitao het volgende:
[..]
V&A telt niet mee , die paarposts per dag en die 5 reacties van mijn kant zijn de moeite niet waard.
ik begon met F&F, daar werd ik na een tijdje systematisch genegeerd, toen singles , daar kreeg ik een onderbreking van 3 maanden, toen weer singles , daar was men mij echter nog niet vergeten en toen Tal waar ik wéér allerlei lelijke woorden naar mn hoofd geslingerd kreeg.
quote:KLB SC, uiterst geschiktOp donderdag 21 oktober 2010 13:01 schreef kitao het volgende:
[..]
ik begon met F&F, daar werd ik na een tijdje systematisch genegeerd, toen singles , daar kreeg ik een onderbreking van 3 maanden, toen weer singles , daar was men mij echter nog niet vergeten en toen Tal waar ik wéér allerlei lelijke woorden naar mn hoofd geslingerd kreeg.
quote:
quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 11:28 schreef rival het volgende:
[..]
hinderlijke beat
net een a milli a milli a milli
quote:ik ben er nog nooit geweest.
quote:Goed vooruitzichtOp donderdag 21 oktober 2010 13:00 schreef Kluts het volgende:
[..]
Geloof me, dat heb ik heel vaak gehad, en achteraf wordt je er alleen maar sterker van.
Ook al heb je daar nu echt geen fuck aan.
quote:Moet wel ja. Wat mij betreft is de koek al ff op
quote:Op donderdag 21 oktober 2010 13:01 schreef rival het volgende:
[..]
Na aanleiding van deze week ontvang ik dit als een vet compliment
quote:Als ik al deze shit had meegemaakt en geen kind dan was ik allang gesprongen ofzo.Op donderdag 21 oktober 2010 13:02 schreef dawg het volgende:
[..]
ik ben er nog nooit geweest.
ik begrijp trouwens de uitspraak 'what doesn't kill you, makes you stronger' niet. het is overlevingsdrang, tot er een bepaalde grens bereikt is. en die grens is voor iedereen anders. denk ik dan.
quote:Barb, wat heb ik gemist?Op donderdag 21 oktober 2010 12:56 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Sukkel, schiet op!straks is het weer weg
Ohjah, werk, vergaderingen, veel vergaderen en slap lullen. Ben er weer vantussen.
quote:als-dan situaties zijn niet reeel. realiteit is dat je ook hier weer uit komt, ookal is het nu kut en uitzichtloos.Op donderdag 21 oktober 2010 13:04 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Als ik al deze shit had meegemaakt en geen kind dan was ik allang gesprongen ofzo.
Maar dan had ik ook nooit in deze situatie gezeten tbh.
quote:True, maar als je ergens tegenaanloopt wat moeilijk is, maar wat toch oplosbaar lijkt, dan komen dingen meer in perspectief te staan en dat helpt vaak met relativeren.Op donderdag 21 oktober 2010 13:02 schreef dawg het volgende:
[..]
ik ben er nog nooit geweest.
ik begrijp trouwens de uitspraak 'what doesn't kill you, makes you stronger' niet. het is overlevingsdrang, tot er een bepaalde grens bereikt is. en die grens is voor iedereen anders. denk ik dan.
quote:Ai...Op donderdag 21 oktober 2010 13:05 schreef Lotusss het volgende:
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)TRUM-ROTTERDAM.dhtml
Oeps....
quote:zoals je weet heb ik een analyse laten uitvoeren op R&P.Op donderdag 21 oktober 2010 13:01 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Misschien moet je de oorzaak dan eens bij je postgedrag zoeken.
quote:Op donderdag 21 oktober 2010 13:01 schreef stbabylon het volgende:
[..]
He has a wife you know. Hew name is Incontinentia... Buttocks
quote:No that feelingOp donderdag 21 oktober 2010 13:10 schreef Nouk84 het volgende:
Ik heb zin om diep onder de dekens de rest van de dag door te brengen. Doe morgen er ook maar bij, dan heb ik nu weekend.
quote:geen nouk post ditOp donderdag 21 oktober 2010 13:10 schreef Nouk84 het volgende:
Ik heb zin om diep onder de dekens de rest van de dag door te brengen. Doe morgen er ook maar bij, dan heb ik nu weekend.
quote:Uiteraard, want een analyse op R&P is natuurlijk retebetrouwbaar.Op donderdag 21 oktober 2010 13:08 schreef kitao het volgende:
[..]
zoals je weet heb ik een analyse laten uitvoeren op R&P.
de uitkomst was 'inconclusive' of hoe dat dan ook mag heten in het nederlands.
quote:What up?Op donderdag 21 oktober 2010 13:10 schreef Nouk84 het volgende:
quote:ow, en, waarom dat?Op donderdag 21 oktober 2010 13:10 schreef Nouk84 het volgende:
quote:?
quote:De oorzaak van de post is dan wel weer volledig nouk-achtig
quote:Same ol' same ol' Zit niet lekker in mijn vel en ben zo ontzettend moe gewoon
quote:KLB lijkt meer op een anti-klachtenburo zoals ik vandaag heb gemerkt.
quote:is toch gewoon een soort msn of niet? dat chatgedoe van tegenwoordig, ik doe daar niet aan mee.
quote:Mjah bedoelde knowOp donderdag 21 oktober 2010 13:14 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
?
[..]
De oorzaak van de post is dan wel weer volledig nouk-achtig![]()
[..]
Same ol'same ol' Zit niet lekker in mijn vel en ben zo ontzettend moe gewoon
quote:het is gewoon sms en mms in elkaar enzo.. tis goedkoper..Op donderdag 21 oktober 2010 13:14 schreef dawg het volgende:
[..]
is toch gewoon een soort msn of niet? dat chatgedoe van tegenwoordig, ik doe daar niet aan mee.
muziek!![]()
quote:Ik ook! En dat ga ik zo ook doen als ik naar huis mag!Op donderdag 21 oktober 2010 13:10 schreef Nouk84 het volgende:
quote:KLB is iets anders dan de KLB SCOp donderdag 21 oktober 2010 13:14 schreef kitao het volgende:
[..]
KLB lijkt meer op een anti-klachtenburo zoals ik vandaag heb gemerkt.
Politie wordt steeds luier.
quote:Das rot meisOp donderdag 21 oktober 2010 13:14 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
?
[..]
[..]
Same ol' same ol' Zit niet lekker in mijn vel en ben zo ontzettend moe gewoon
quote:Ja en in dat move the fuck on stukje zit het hem nu netOp donderdag 21 oktober 2010 13:16 schreef rival het volgende:
nog meer wijze woorden!
[ afbeelding ]
quote:Een maffia-spion!!!!Op donderdag 21 oktober 2010 13:17 schreef charmed_angel het volgende:
Hey HuppelHoe is het?
We zien je zo weinig in TAL
quote:nah, sterkteOp donderdag 21 oktober 2010 13:14 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
?
[..]
[..]
Same ol' same ol' Zit niet lekker in mijn vel en ben zo ontzettend moe gewoon
quote:Mjah sorryOp donderdag 21 oktober 2010 13:17 schreef charmed_angel het volgende:
Hey HuppelHoe is het?
quote:Op donderdag 21 oktober 2010 13:14 schreef Huppelmuts het volgende:
Mjah bedoelde know![]()
Behoorlijke typo
quote:Wat lekkerOp donderdag 21 oktober 2010 13:16 schreef Tally het volgende:
Ik ook! En dat ga ik zo ook doen als ik naar huis mag!
quote:Oud nieuwsOp donderdag 21 oktober 2010 13:18 schreef littledrummergirl het volgende:
hmm daar gaan dus al die ambu's en brandweerwagens heen die ik hoorde
http://www.nu.nl/binnenla(...)ebouw-rotterdam.html
kom er zo langs met de tram... freaky wel
quote:hier is het veel leuker.Op donderdag 21 oktober 2010 13:17 schreef charmed_angel het volgende:
Hey HuppelHoe is het?
quote:
quote:Weetje wat al een stuk helpt nouk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Kijk eerst maar eens of de boel daar niet afgesloten is, dikke kans dat daar nu geen tram rijdt.Op donderdag 21 oktober 2010 13:18 schreef littledrummergirl het volgende:
hmm daar gaan dus al die ambu's en brandweerwagens heen die ik hoorde
http://www.nu.nl/binnenla(...)ebouw-rotterdam.html
kom er zo langs met de tram... freaky wel
quote:en jij komt ook niet meer in singlesOp donderdag 21 oktober 2010 13:17 schreef charmed_angel het volgende:
Hey HuppelHoe is het?
quote:Geen wijze woorden.Op donderdag 21 oktober 2010 13:16 schreef rival het volgende:
nog meer wijze woorden!
[ afbeelding ]
quote:Niet echt nee
quote:klopt want de waarheid ligt in het midden toch!Op donderdag 21 oktober 2010 13:20 schreef mahlah het volgende:
[..]
Geen wijze woorden.
Het ene sluit het andere niet uit
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 21 oktober 2010 13:19 schreef rival het volgende:
Weetje wat al een stuk helpt nouk
Ik ga elke dag om een uur of 10. En of dat wel of niet alleen is, maakt geen donder uit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.How much wood would a wood chop chop if a wood chop would chop wood?
How many cans can a cannibal can if a cannibal can can cans?
quote:Je weet waarom 'nieuws' zo heet?
quote:Op donderdag 21 oktober 2010 13:19 schreef rival het volgende:
[..]
Weetje wat al een stuk helpt nouk
Ik ga vanavond alleen naar bed! Ik denk dat ik ook eet in bedSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hubbie gaat kou lijden in het stadion terwijl ik wel kijk op de tv warm onder mijn dekentje
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
quote:als het voor ons kleine drum meisje nieuw is, dan is het toch nieuws, en als het om 14h weer op het nieuws is, is het toch ook nieuwsOp donderdag 21 oktober 2010 13:23 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Je weet waarom 'nieuws' zo heet?
quote:wijze woorden van een gast die het zelf niet overleefd heeft.Op donderdag 21 oktober 2010 13:16 schreef rival het volgende:
nog meer wijze woorden!
[ afbeelding ]
quote:Omdat het nieuw is.Op donderdag 21 oktober 2010 13:23 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Je weet waarom 'nieuws' zo heet?
quote:Op donderdag 21 oktober 2010 13:21 schreef rival het volgende:
[..] klopt want de waarheid ligt in het midden toch!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
nee moet je tegenstribbelen, anders is er niks aanquote:avv?Op donderdag 21 oktober 2010 13:21 schreef naatje_1 het volgende:
mala, doe jij samen met duim aan avvwisselen ofzo
De waarheid ligt altijd in het midden - mahlah
quote:nee hoor
quote:Op donderdag 21 oktober 2010 13:18 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mjah sorry![]()
Maar kom af en toe wel aanwaaien
quote:UI, avatar, whatever you likeOp donderdag 21 oktober 2010 13:24 schreef mahlah het volgende:
[..]
![]()
nee moet je tegenstribbelen, anders is er niks aan
[..]
avv?
quote:Maar niet voor haarOp donderdag 21 oktober 2010 13:24 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
als het voor ons kleine drum meisje nieuw is, dan is het toch nieuws, en als het om 14h weer op het nieuws is, is het toch ook nieuws
quote:Kan je eens oppleuren met je youtoep filmpjes.Op donderdag 21 oktober 2010 13:24 schreef kitao het volgende:
[..]
wijze woorden van een gast die het zelf niet overleefd heeft.
altijd handig natuurlijk.
![]()
quote:Zoals de meeste wijze woorden die gequote wordenOp donderdag 21 oktober 2010 13:24 schreef kitao het volgende:
[..]
wijze woorden van een gast die het zelf niet overleefd heeft.
quote:Dat is idd zo'n contradictio dingesOp donderdag 21 oktober 2010 13:24 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Omdat het nieuw is.
Maar dan bestaat Oud Nieuws toch ook eeigenlijk niet?
quote:1+1 = 2Op donderdag 21 oktober 2010 13:24 schreef mahlah het volgende:
![]()
nee moet je tegenstribbelen, anders is er niks aan
quote:en wat is het morgen, dan kan ik me daar mentaal op voorbereidenOp donderdag 21 oktober 2010 13:27 schreef mahlah het volgende:
[..]
Nee, vandaag is donderdag hawaii rokjes dag [ afbeelding ]
quote:in rotterdam reden de trams alweer op de dag na de bombardementenOp donderdag 21 oktober 2010 13:20 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Kijk eerst maar eens of de boel daar niet afgesloten is, dikke kans dat daar nu geen tram rijdt.
quote:oh, hier waren de bielsen eruit gejatOp donderdag 21 oktober 2010 13:28 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
in rotterdam reden de trams alweer op de dag na de bombardementen![]()
quote:in terminus. Toch?Op donderdag 21 oktober 2010 13:26 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dat is idd zo'n contradictio dinges
quote:kijk dit bedoel ik dus.Op donderdag 21 oktober 2010 13:25 schreef Tally het volgende:
[..]
Kan je eens oppleuren met je youtoep filmpjes.
quote:Een tram op bielzen?Op donderdag 21 oktober 2010 13:29 schreef rival het volgende:
[..]
oh, hier waren de bielsen eruit gejat
quote:Nee, ze heeft volkomen gelijk, zoals we je al vaker hebben uitgelegd boeit het geen hond..Op donderdag 21 oktober 2010 13:30 schreef kitao het volgende:
[..]
kijk dit bedoel ik dus.
echt ziekelijk.
quote:Nootjesdag!Op donderdag 21 oktober 2010 13:28 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
en wat is het morgen, dan kan ik me daar mentaal op voorbereiden
quote:Waarom doe je het gewoon niet, als je geen yousoep filmpjes post ben je meteen weer een aangenamere userOp donderdag 21 oktober 2010 13:30 schreef kitao het volgende:
[..]
kijk dit bedoel ik dus.
echt ziekelijk.
quote:Ik noem het wel gewoon antithese voortaan
quote:welke kleur?Op donderdag 21 oktober 2010 13:30 schreef Duimelot het volgende:
zo ik heb verf gehaald voor mn haar....
quote:Je kan dit ook anders bekijken.Op donderdag 21 oktober 2010 13:30 schreef kitao het volgende:
[..]
kijk dit bedoel ik dus.
echt ziekelijk.
quote:En? En? En?Op donderdag 21 oktober 2010 13:30 schreef Duimelot het volgende:
quote:Blond?Op donderdag 21 oktober 2010 13:30 schreef Duimelot het volgende:
quote:ik twijfelde tussen blond en rood
quote:oh jeetjeOp donderdag 21 oktober 2010 13:30 schreef Duimelot het volgende:
quote:Wat is t geworden?Op donderdag 21 oktober 2010 13:30 schreef Duimelot het volgende:
quote:Kan je eens oppleuren met je youtoep filmpjes.Op donderdag 21 oktober 2010 13:32 schreef rival het volgende:
[..]
Je kan dit ook anders bekijken.
Je weet dat mensen het niet waarderen als je dat doet, en toch blijf je het doen...
het is je goed recht om te doen wat je wilt... maar als je daarmee mensen irriteert heb je kans dat ze tegen je aan gaan schoppen
eneuhmmm
quote:bangerikOp donderdag 21 oktober 2010 13:32 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik twijfelde tussen blond en rood
er werd me zwart of heel donkerbruin aangeraden door mensen hier
en uiteindelijk gewoon weer kastanje bruin gehaald
ik ben ook zo'n dare devil![]()
quote:Nee maar dan lees je er makkelijker over heen. Die filmpjes vind ik gewoon mega irritant net zoals de user.Op donderdag 21 oktober 2010 13:31 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Waarom doe je het gewoon niet, als je geen yousoep filmpjes post ben je meteen weer een aangenamere user
quote:Tof.Op donderdag 21 oktober 2010 13:33 schreef Duimelot het volgende:
[..]
voor jou neem ik wel een pruik mee
quote:pics after verven van je haarOp donderdag 21 oktober 2010 13:32 schreef Duimelot het volgende:
[..]
quote:Leven op het randje!Op donderdag 21 oktober 2010 13:32 schreef Duimelot het volgende:
[..]
quote:Nou, succes dan maar.Op donderdag 21 oktober 2010 13:28 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
in rotterdam reden de trams alweer op de dag na de bombardementendus ik denk dat dit ook wel goed zit
anders loop ik t laatste stukje
quote:alleen voor Q?Op donderdag 21 oktober 2010 13:33 schreef Duimelot het volgende:
[..]
voor jou neem ik wel een pruik mee
quote:Tuurlijk niet ... er zijn zovéél eikels.Op donderdag 21 oktober 2010 13:32 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
dus als ik een eikel zie, dan weet ik dat jij dat bent
quote:Als je weet dat het mooi staat, waarom niet?Op donderdag 21 oktober 2010 13:32 schreef Duimelot het volgende:
[..]
quote:Nog nooit van gehoord bij trams
quote:Sorry, ik doe lekker wat ik wil... maar zal niet klagen over de consequentiesOp donderdag 21 oktober 2010 13:33 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Kan je eens oppleuren met je youtoep filmpjes.
quote:Lefgozerinnetje.Op donderdag 21 oktober 2010 13:32 schreef Duimelot het volgende:
[..]
quote:ok, dat wordt dan peanuts voor mijOp donderdag 21 oktober 2010 13:34 schreef mahlah het volgende:
[..]
Tuurlijk niet ... er zijn zovéél eikels.
Ik ben overigens een pinda
quote:Nee, jij bent ziekelijk. Jij post volslagen raar. Er is een gesprek gaande en ineens kom jij daar tussendoor met een nietszeggend youtube-linkje. Als of je op een eiland zit en niet door hebt wat er om je heen gebeurd.Op donderdag 21 oktober 2010 13:30 schreef kitao het volgende:
[..]
kijk dit bedoel ik dus.
echt ziekelijk.
quote:Daarvoor heeft men de 'Block'-functie uitgevonden.Op donderdag 21 oktober 2010 13:35 schreef Huppelmuts het volgende:
*Ik heb
*Nu iemand
*Op msnie
*Hele gesprekken
*Op deze
*Manier
*Voert
*Fucked up irritant
quote:wat ben je toch ook een kutuserOp donderdag 21 oktober 2010 13:34 schreef rival het volgende:
[..]
Sorry, ik doe lekker wat ik wil... maar zal niet klagen over de consequenties
quote:okOp donderdag 21 oktober 2010 13:35 schreef Huppelmuts het volgende:
*Ik heb
*Nu iemand
*Op msnie
*Hele gesprekken
*Op deze
*Manier
*Voert
*Fucked up irritant
quote:ok, waarom zoveel commentaar als ik de tweede clip van vandaag post terwijl er al meerdere voorbij zijn gegaan.Op donderdag 21 oktober 2010 13:31 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, ze heeft volkomen gelijk, zoals we je al vaker hebben uitgelegd boeit het geen hond..
quote:Op donderdag 21 oktober 2010 13:35 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
wat ben je toch ook een kutuser
net als wanneer jij mij zoent, dat je daar de consequenties van moet accepterenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Een boblijn staat je altijd goed.... en je kan donker violet nemen, dat geeft een violette gloed over je - al donkere - haar. Stond mij ooit erg goed met lang donker haar.....Op donderdag 21 oktober 2010 13:35 schreef Kluts het volgende:
Maar goed, Duim is dus geen daredevil haarverftechnisch gezien, en ik weet nog steeds niet wat voor spectaculaire uitspatting ik met mijn haar moet uithalen.
quote:Klinkt goedOp donderdag 21 oktober 2010 13:32 schreef Duimelot het volgende:
[..]
quote:QOp donderdag 21 oktober 2010 13:35 schreef Q. het volgende:
[..]
Die zijn er wel, ze liggen alleen meestal onder het wegdek.
quote:naatje & nootjeOp donderdag 21 oktober 2010 13:34 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
ok, dat wordt dan peanuts voor mij
quote:Ik ben geen gothic!Op donderdag 21 oktober 2010 13:37 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Een boblijn staat je altijd goed.... en je kan donker violet nemen, dat geeft een violette gloed over je - al donkere - haar. Stond mij ooit erg goed met lang donker haar.....
quote:Op donderdag 21 oktober 2010 13:37 schreef Nouk84 het volgende:
We moeten een ABC'tje maken voor de baas hier die weg gaat. Ik heb de f. Ik kan maar 1 ding bedenken
quote:Op donderdag 21 oktober 2010 13:37 schreef rival het volgende:
[..]
net als wanneer jij mij zoent, dat je daar de consequenties van moet accepteren
quote:wel geweest hoor heb ze blauw en paars en roze enzo gehadOp donderdag 21 oktober 2010 13:35 schreef Kluts het volgende:
Maar goed, Duim is dus geen daredevil haarverftechnisch gezien, en ik weet nog steeds niet wat voor spectaculaire uitspatting ik met mijn haar moet uithalen.
quote:Het staat niet gothic! Het is slechts een gloed over je haar, je haar is niet meteen paars!
quote:hey Lotusss... leuke dag gehad?Op donderdag 21 oktober 2010 13:37 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Een boblijn staat je altijd goed.... en je kan donker violet nemen, dat geeft een violette gloed over je - al donkere - haar. Stond mij ooit erg goed met lang donker haar.....
quote:ofOp donderdag 21 oktober 2010 13:37 schreef Nouk84 het volgende:
We moeten een ABC'tje maken voor de baas hier die weg gaat. Ik heb de f. Ik kan maar 1 ding bedenken
quote:Fuck off? Filestijnen (daar gaat het bedrijf naartoe nu je weg gaat)?Op donderdag 21 oktober 2010 13:37 schreef Nouk84 het volgende:
quote:Vanmorgen naar de apotheek en Appie geweest.... verder alleen in mijn bed gelegen om uit te zieken en een beetje Fokken... dus wel redelijk
quote:Meneer heeft een keer gebatst en al gelijk het alfamannetje uithangen.Op donderdag 21 oktober 2010 13:35 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Nee, jij bent ziekelijk. Jij post volslagen raar. Er is een gesprek gaande en ineens kom jij daar tussendoor met een nietszeggend youtube-linkje. Als of je op een eiland zit en niet door hebt wat er om je heen gebeurd.
Ik kan niet voor de rest spreken maar ik vind je een uitermate onaangename user.
quote:heej, das mijn titelOp donderdag 21 oktober 2010 13:42 schreef rival het volgende:
Faalhaas natuurlijk, wel een beetje hip doen nouk
quote:Been there idd, verf vanaf mijn twaalfde, en vanaf mijn twintigste niet meer in belachelijke kleuren.Op donderdag 21 oktober 2010 13:39 schreef Duimelot het volgende:
[..]
wel geweest hoor heb ze blauw en paars en roze enzo gehad
en sja de pleeborstelfoto is algemeen bekend![]()
hoe oud ben je?
want heb t idee dat mijn simpele nuchtere kleurkeuze met mijn leeftijd te maken heeft ofzo...
quote:Gelul, dat vond ik daarvoor ook al.Op donderdag 21 oktober 2010 13:43 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Meneer heeft een keer gebatst en al gelijk het alfamannetje uithangen.![]()
quote:Maar maar maar als mannen op een eiland zitten dan stopt de hele fucking wereld toch met draaien?Op donderdag 21 oktober 2010 13:35 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Nee, jij bent ziekelijk. Jij post volslagen raar. Er is een gesprek gaande en ineens kom jij daar tussendoor met een nietszeggend youtube-linkje. Als of je op een eiland zit en niet door hebt wat er om je heen gebeurd.
Ik kan niet voor de rest spreken maar ik vind je een uitermate onaangename user.
quote:Ik had de vorige keer een soort van paarse gloed en dat was niks, maar misschien bedoel je wat anders?Op donderdag 21 oktober 2010 13:40 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Het staat niet gothic! Het is slechts een gloed over je haar, je haar is niet meteen paars!
quote:Op donderdag 21 oktober 2010 13:43 schreef rival het volgende:
oh het is de baas he?
F is van Fok! daar waar ik de hele dag zit op jouw kosten
quote:Nee dat bedoelde ik. Lama danOp donderdag 21 oktober 2010 13:44 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik had de vorige keer een soort van paarse gloed en dat was niks, maar misschien bedoel je wat anders?
quote:Niet alle mannen , schat. Je beeld is wat verknipt door dat ziekelijk jaloerse ventje van jou.Op donderdag 21 oktober 2010 13:44 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Maar maar maar als mannen op een eiland zitten dan stopt de hele fucking wereld toch met draaien?
quote:jij was ook een zeer onaangename user hoorOp donderdag 21 oktober 2010 13:43 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Gelul, dat vond ik daarvoor ook al.
quote:Fok forum: waar ik de tijd die jij uitbetaalt vulOp donderdag 21 oktober 2010 13:37 schreef Nouk84 het volgende:
quote:uiteraardOp donderdag 21 oktober 2010 13:44 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Maar maar maar als mannen op een eiland zitten dan stopt de hele fucking wereld toch met draaien?
quote:was een reactie op een post over een uitspraak van Tupac.Op donderdag 21 oktober 2010 13:35 schreef RealZeus het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 21 oktober 2010 13:44 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Niet alle mannen , schat. Je beeld is wat verknipt door dat ziekelijk jaloerse ventje van jou.
quote:Maar ik was niet zo hary in de warry als hij.Op donderdag 21 oktober 2010 13:44 schreef rival het volgende:
[..]
jij was ook een zeer onaangename user hoor
quote:Heeft ie gebatst?Op donderdag 21 oktober 2010 13:43 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Meneer heeft een keer gebatst en al gelijk het alfamannetje uithangen.![]()
quote:wie nog meer?Op donderdag 21 oktober 2010 13:44 schreef rival het volgende:
[..]
jij was ook een zeer onaangename user hoor
quote:Ik was dat ook.
quote:Nee er is kans dat ie vandaag naar huis komt en dan wil ik wel volkomen nuchter zijn
quote:Heb ik ook altijd 's middags, dan ga ik aan de cola. Zoals nu
quote:In dat geval zou ik een honkbalknuppel pakken.Op donderdag 21 oktober 2010 13:47 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee er is kans dat ie vandaag naar huis komt en dan wil ik wel volkomen nuchter zijn
quote:Ooh wassie weg dan? Dacht dat hij thuis was de hele tijd..Op donderdag 21 oktober 2010 13:47 schreef Huppelmuts het volgende:
Nee er is kans dat ie vandaag naar huis komt en dan wil ik wel volkomen nuchter zijn
quote:even aangepastOp donderdag 21 oktober 2010 13:44 schreef rival het volgende:
[..]
jijwasbent ook een zeer onaangename user hoor
quote:Ja paar dagen uit logeren bij een vriend.Op donderdag 21 oktober 2010 13:48 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ooh wassie weg dan? Dacht dat hij thuis was de hele tijd..
Hoe gaat het eigenlijk met de zoektocht naar iets anders?
quote:kan ze niet beter eerst dit afsluiten voor ze wat anders gaat zoeken??Op donderdag 21 oktober 2010 13:48 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ooh wassie weg dan? Dacht dat hij thuis was de hele tijd..
Hoe gaat het eigenlijk met de zoektocht naar iets anders?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De waarheid ligt altijd in het midden - mahlah
quote:puntOp donderdag 21 oktober 2010 13:45 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Maar ik was niet zo hary in de warry als hij.
quote:ik moest stiekem wel een beetje lachen ja.Op donderdag 21 oktober 2010 13:49 schreef rival het volgende:
[..]
je kon een glimlach niet onderdrukken he
quote:Horen die 2 niet bij elkaar? Of denk je dat het makkelijker afsluiten is als je nog samen in hetzelfde huis woont?Op donderdag 21 oktober 2010 13:50 schreef Duimelot het volgende:
[..]
kan ze niet beter eerst dit afsluiten voor ze wat anders gaat zoeken??
quote:Op donderdag 21 oktober 2010 13:50 schreef mahlah het volgende:
Het mag algemeen bekend zijn dat ik een onderkin net zo aantrekkelijk vind als een piemel.
Maar ik geef het op... waar zit haar kin?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Het mag algemeen bekend zijn dat ik een onderkin net zo aantrekkelijk vind als een piemel.
Maar ik geef het op... waar zit haar kin?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
Maar ik geef het op... waar zit haar kin?vind je dit dan weer wel aantrekkelijk? dat mis ik een beetje in je verhaal...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Ja, want dat is lekker constructief.Op donderdag 21 oktober 2010 13:48 schreef RealZeus het volgende:
[..]
In dat geval zou ik een honkbalknuppel pakken.
quote:Volgens mij is het voor haarzelf al afgesloten, woont ze alleen officieel nog samen?!Op donderdag 21 oktober 2010 13:50 schreef Duimelot het volgende:
kan ze niet beter eerst dit afsluiten voor ze wat anders gaat zoeken??
quote:Ik voorzie een nieuwe reeksOp donderdag 21 oktober 2010 13:31 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, ze heeft volkomen gelijk, zoals we je al vaker hebben uitgelegd boeit het geen hond..
quote:Jij ook hoor!!Op donderdag 21 oktober 2010 13:51 schreef rival het volgende:
[..]
jullie zijn allemaal weleens onaangenaam
quote:snel naar de dokter er mee voor hij er af valtOp donderdag 21 oktober 2010 13:51 schreef stbabylon het volgende:
Ik heb een groot piemelgerelateerd probleem!
Maar ik geef het op... waar zit haar kin?WTF?! Die mag wel even een kinimplantaatje laten zetten bij de plastisch chirurg.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En die vent is nog best wel knap ook....-----------------------------------------------------
So happy to show us, I ate the lotus
... and I feel fine.
quote:Dat is herculesOp donderdag 21 oktober 2010 13:52 schreef Lotusss het volgende:
[..]
WTF?! Die mag wel even een kinimplantaatje laten zetten bij de plastisch chirurg.
En die vent is nog best wel knap ook....
quote:Nee niet zo'n probleem gekkie!Op donderdag 21 oktober 2010 13:51 schreef Duimelot het volgende:
[..]
snel naar de dokter er mee voor hij er af valt
quote:Nee, voor mij nog steeds lichte cola. Vind ik veul lekkerder dan echte.
quote:ik zie haar hier niet over haar ex hebben en ze noemt zichzelf nog niet singleOp donderdag 21 oktober 2010 13:51 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Volgens mij is het voor haarzelf al afgesloten, woont ze alleen officieel nog samen?!
quote:nee, wel destructief.Op donderdag 21 oktober 2010 13:51 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja, want dat is lekker constructief.
quote:je zit er weer mee rond te zwaaien terwijl je naakt iets aan het roeren bent en je kan je lach niet inhoudenOp donderdag 21 oktober 2010 13:51 schreef stbabylon het volgende:
quote:Je moet plassen maar je hebt geen zin om op te staan?Op donderdag 21 oktober 2010 13:52 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nee niet zo'n probleem gekkie!
quote:weer een missie geslaagd... daar kom ik mijn bed nou voor uit.... jullie een lach bezorgenOp donderdag 21 oktober 2010 13:50 schreef dawg het volgende:
[..]
ik moest stiekem wel een beetje lachen ja.
quote:zo groot kan dat probleem dan niet zijnOp donderdag 21 oktober 2010 13:51 schreef stbabylon het volgende:
quote:jij snapt emOp donderdag 21 oktober 2010 13:53 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Je moet plassen maar je hebt geen zin om op te staan?
quote:Dat is heul niet goed voor jeOp donderdag 21 oktober 2010 13:52 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Nee, voor mij nog steeds lichte cola. Vind ik veul lekkerder dan echte.
quote:Misschien wel omdat de kans dat hij meeleest heel groot is. En ik nog wel het fatsoen heb dat ik zoiets persoonlijk wil zeggen.Op donderdag 21 oktober 2010 13:53 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik zie haar hier niet over haar ex hebben en ze noemt zichzelf nog niet single
maar ok zelfs als het in het hoofd een afgesloten zaak is
waarom meteen wat nieuws zoeken?
een tijdje met jezelf gelukkig zijn is erg verfrissend![]()
quote:Daar heb jij geen weet vanOp donderdag 21 oktober 2010 13:54 schreef rival het volgende:
[..]
zo groot kan dat probleem dan niet zijn
quote:Whoa ik ben best scherp vandaag... af en toe...
quote:wat altruistisch van je.Op donderdag 21 oktober 2010 13:53 schreef rival het volgende:
[..]
weer een missie geslaagd... daar kom ik mijn bed nou voor uit.... jullie een lach bezorgen
quote:Oh, en ik wil neukenOp donderdag 21 oktober 2010 13:54 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Whoa ik ben best scherp vandaag... af en toe...
quote:analfabeetOp donderdag 21 oktober 2010 13:52 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Nee, voor mij nog steeds lichte cola. Vind ik veuel lekkerder dan echte.
quote:ik ook normale cola lijkt veel zoeterOp donderdag 21 oktober 2010 13:52 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Nee, voor mij nog steeds lichte cola. Vind ik veul lekkerder dan echte.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |