quote:No that feelingOp donderdag 21 oktober 2010 13:10 schreef Nouk84 het volgende:
Ik heb zin om diep onder de dekens de rest van de dag door te brengen. Doe morgen er ook maar bij, dan heb ik nu weekend.
quote:geen nouk post ditOp donderdag 21 oktober 2010 13:10 schreef Nouk84 het volgende:
Ik heb zin om diep onder de dekens de rest van de dag door te brengen. Doe morgen er ook maar bij, dan heb ik nu weekend.
quote:Uiteraard, want een analyse op R&P is natuurlijk retebetrouwbaar.Op donderdag 21 oktober 2010 13:08 schreef kitao het volgende:
[..]
zoals je weet heb ik een analyse laten uitvoeren op R&P.
de uitkomst was 'inconclusive' of hoe dat dan ook mag heten in het nederlands.
quote:What up?Op donderdag 21 oktober 2010 13:10 schreef Nouk84 het volgende:
quote:ow, en, waarom dat?Op donderdag 21 oktober 2010 13:10 schreef Nouk84 het volgende:
quote:?
quote:De oorzaak van de post is dan wel weer volledig nouk-achtig
quote:Same ol' same ol' Zit niet lekker in mijn vel en ben zo ontzettend moe gewoon
quote:KLB lijkt meer op een anti-klachtenburo zoals ik vandaag heb gemerkt.
quote:is toch gewoon een soort msn of niet? dat chatgedoe van tegenwoordig, ik doe daar niet aan mee.
quote:Mjah bedoelde knowOp donderdag 21 oktober 2010 13:14 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
?
[..]
De oorzaak van de post is dan wel weer volledig nouk-achtig![]()
[..]
Same ol'same ol' Zit niet lekker in mijn vel en ben zo ontzettend moe gewoon
quote:het is gewoon sms en mms in elkaar enzo.. tis goedkoper..Op donderdag 21 oktober 2010 13:14 schreef dawg het volgende:
[..]
is toch gewoon een soort msn of niet? dat chatgedoe van tegenwoordig, ik doe daar niet aan mee.
muziek!![]()
quote:Ik ook! En dat ga ik zo ook doen als ik naar huis mag!Op donderdag 21 oktober 2010 13:10 schreef Nouk84 het volgende:
quote:KLB is iets anders dan de KLB SCOp donderdag 21 oktober 2010 13:14 schreef kitao het volgende:
[..]
KLB lijkt meer op een anti-klachtenburo zoals ik vandaag heb gemerkt.
Politie wordt steeds luier.
quote:Das rot meisOp donderdag 21 oktober 2010 13:14 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
?
[..]
[..]
Same ol' same ol' Zit niet lekker in mijn vel en ben zo ontzettend moe gewoon
quote:Ja en in dat move the fuck on stukje zit het hem nu netOp donderdag 21 oktober 2010 13:16 schreef rival het volgende:
nog meer wijze woorden!
[ afbeelding ]
quote:Een maffia-spion!!!!Op donderdag 21 oktober 2010 13:17 schreef charmed_angel het volgende:
Hey HuppelHoe is het?
We zien je zo weinig in TAL
quote:nah, sterkteOp donderdag 21 oktober 2010 13:14 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
?
[..]
[..]
Same ol' same ol' Zit niet lekker in mijn vel en ben zo ontzettend moe gewoon
quote:Mjah sorryOp donderdag 21 oktober 2010 13:17 schreef charmed_angel het volgende:
Hey HuppelHoe is het?
quote:Op donderdag 21 oktober 2010 13:14 schreef Huppelmuts het volgende:
Mjah bedoelde know![]()
Behoorlijke typo
quote:Wat lekkerOp donderdag 21 oktober 2010 13:16 schreef Tally het volgende:
Ik ook! En dat ga ik zo ook doen als ik naar huis mag!
quote:Oud nieuwsOp donderdag 21 oktober 2010 13:18 schreef littledrummergirl het volgende:
hmm daar gaan dus al die ambu's en brandweerwagens heen die ik hoorde
http://www.nu.nl/binnenla(...)ebouw-rotterdam.html
kom er zo langs met de tram... freaky wel
quote:hier is het veel leuker.Op donderdag 21 oktober 2010 13:17 schreef charmed_angel het volgende:
Hey HuppelHoe is het?
quote:
quote:Weetje wat al een stuk helpt nouk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Kijk eerst maar eens of de boel daar niet afgesloten is, dikke kans dat daar nu geen tram rijdt.Op donderdag 21 oktober 2010 13:18 schreef littledrummergirl het volgende:
hmm daar gaan dus al die ambu's en brandweerwagens heen die ik hoorde
http://www.nu.nl/binnenla(...)ebouw-rotterdam.html
kom er zo langs met de tram... freaky wel
quote:en jij komt ook niet meer in singlesOp donderdag 21 oktober 2010 13:17 schreef charmed_angel het volgende:
Hey HuppelHoe is het?
quote:Geen wijze woorden.Op donderdag 21 oktober 2010 13:16 schreef rival het volgende:
nog meer wijze woorden!
[ afbeelding ]
quote:Niet echt nee
quote:klopt want de waarheid ligt in het midden toch!Op donderdag 21 oktober 2010 13:20 schreef mahlah het volgende:
[..]
Geen wijze woorden.
Het ene sluit het andere niet uit
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 21 oktober 2010 13:19 schreef rival het volgende:
Weetje wat al een stuk helpt nouk
Ik ga elke dag om een uur of 10. En of dat wel of niet alleen is, maakt geen donder uit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.How much wood would a wood chop chop if a wood chop would chop wood?
How many cans can a cannibal can if a cannibal can can cans?
quote:Je weet waarom 'nieuws' zo heet?
quote:Op donderdag 21 oktober 2010 13:19 schreef rival het volgende:
[..]
Weetje wat al een stuk helpt nouk
Ik ga vanavond alleen naar bed! Ik denk dat ik ook eet in bedSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hubbie gaat kou lijden in het stadion terwijl ik wel kijk op de tv warm onder mijn dekentje
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
quote:als het voor ons kleine drum meisje nieuw is, dan is het toch nieuws, en als het om 14h weer op het nieuws is, is het toch ook nieuwsOp donderdag 21 oktober 2010 13:23 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Je weet waarom 'nieuws' zo heet?
quote:wijze woorden van een gast die het zelf niet overleefd heeft.Op donderdag 21 oktober 2010 13:16 schreef rival het volgende:
nog meer wijze woorden!
[ afbeelding ]
quote:Omdat het nieuw is.Op donderdag 21 oktober 2010 13:23 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Je weet waarom 'nieuws' zo heet?
quote:Op donderdag 21 oktober 2010 13:21 schreef rival het volgende:
[..] klopt want de waarheid ligt in het midden toch!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
nee moet je tegenstribbelen, anders is er niks aanquote:avv?Op donderdag 21 oktober 2010 13:21 schreef naatje_1 het volgende:
mala, doe jij samen met duim aan avvwisselen ofzo
De waarheid ligt altijd in het midden - mahlah
quote:nee hoor
quote:Op donderdag 21 oktober 2010 13:18 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mjah sorry![]()
Maar kom af en toe wel aanwaaien
quote:UI, avatar, whatever you likeOp donderdag 21 oktober 2010 13:24 schreef mahlah het volgende:
[..]
![]()
nee moet je tegenstribbelen, anders is er niks aan
[..]
avv?
quote:Maar niet voor haarOp donderdag 21 oktober 2010 13:24 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
als het voor ons kleine drum meisje nieuw is, dan is het toch nieuws, en als het om 14h weer op het nieuws is, is het toch ook nieuws
quote:Kan je eens oppleuren met je youtoep filmpjes.Op donderdag 21 oktober 2010 13:24 schreef kitao het volgende:
[..]
wijze woorden van een gast die het zelf niet overleefd heeft.
altijd handig natuurlijk.
![]()
quote:Zoals de meeste wijze woorden die gequote wordenOp donderdag 21 oktober 2010 13:24 schreef kitao het volgende:
[..]
wijze woorden van een gast die het zelf niet overleefd heeft.
quote:Dat is idd zo'n contradictio dingesOp donderdag 21 oktober 2010 13:24 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Omdat het nieuw is.
Maar dan bestaat Oud Nieuws toch ook eeigenlijk niet?
quote:1+1 = 2Op donderdag 21 oktober 2010 13:24 schreef mahlah het volgende:
![]()
nee moet je tegenstribbelen, anders is er niks aan
quote:en wat is het morgen, dan kan ik me daar mentaal op voorbereidenOp donderdag 21 oktober 2010 13:27 schreef mahlah het volgende:
[..]
Nee, vandaag is donderdag hawaii rokjes dag [ afbeelding ]
quote:in rotterdam reden de trams alweer op de dag na de bombardementenOp donderdag 21 oktober 2010 13:20 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Kijk eerst maar eens of de boel daar niet afgesloten is, dikke kans dat daar nu geen tram rijdt.
quote:oh, hier waren de bielsen eruit gejatOp donderdag 21 oktober 2010 13:28 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
in rotterdam reden de trams alweer op de dag na de bombardementen![]()
quote:in terminus. Toch?Op donderdag 21 oktober 2010 13:26 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dat is idd zo'n contradictio dinges
quote:kijk dit bedoel ik dus.Op donderdag 21 oktober 2010 13:25 schreef Tally het volgende:
[..]
Kan je eens oppleuren met je youtoep filmpjes.
quote:Een tram op bielzen?Op donderdag 21 oktober 2010 13:29 schreef rival het volgende:
[..]
oh, hier waren de bielsen eruit gejat
quote:Nee, ze heeft volkomen gelijk, zoals we je al vaker hebben uitgelegd boeit het geen hond..Op donderdag 21 oktober 2010 13:30 schreef kitao het volgende:
[..]
kijk dit bedoel ik dus.
echt ziekelijk.
quote:Nootjesdag!Op donderdag 21 oktober 2010 13:28 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
en wat is het morgen, dan kan ik me daar mentaal op voorbereiden
quote:Waarom doe je het gewoon niet, als je geen yousoep filmpjes post ben je meteen weer een aangenamere userOp donderdag 21 oktober 2010 13:30 schreef kitao het volgende:
[..]
kijk dit bedoel ik dus.
echt ziekelijk.
quote:Ik noem het wel gewoon antithese voortaan
quote:welke kleur?Op donderdag 21 oktober 2010 13:30 schreef Duimelot het volgende:
zo ik heb verf gehaald voor mn haar....
quote:Je kan dit ook anders bekijken.Op donderdag 21 oktober 2010 13:30 schreef kitao het volgende:
[..]
kijk dit bedoel ik dus.
echt ziekelijk.
quote:En? En? En?Op donderdag 21 oktober 2010 13:30 schreef Duimelot het volgende:
quote:Blond?Op donderdag 21 oktober 2010 13:30 schreef Duimelot het volgende:
quote:ik twijfelde tussen blond en rood
quote:oh jeetjeOp donderdag 21 oktober 2010 13:30 schreef Duimelot het volgende:
quote:Wat is t geworden?Op donderdag 21 oktober 2010 13:30 schreef Duimelot het volgende:
quote:Kan je eens oppleuren met je youtoep filmpjes.Op donderdag 21 oktober 2010 13:32 schreef rival het volgende:
[..]
Je kan dit ook anders bekijken.
Je weet dat mensen het niet waarderen als je dat doet, en toch blijf je het doen...
het is je goed recht om te doen wat je wilt... maar als je daarmee mensen irriteert heb je kans dat ze tegen je aan gaan schoppen
eneuhmmm
quote:bangerikOp donderdag 21 oktober 2010 13:32 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik twijfelde tussen blond en rood
er werd me zwart of heel donkerbruin aangeraden door mensen hier
en uiteindelijk gewoon weer kastanje bruin gehaald
ik ben ook zo'n dare devil![]()
quote:Nee maar dan lees je er makkelijker over heen. Die filmpjes vind ik gewoon mega irritant net zoals de user.Op donderdag 21 oktober 2010 13:31 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Waarom doe je het gewoon niet, als je geen yousoep filmpjes post ben je meteen weer een aangenamere user
quote:Tof.Op donderdag 21 oktober 2010 13:33 schreef Duimelot het volgende:
[..]
voor jou neem ik wel een pruik mee
quote:pics after verven van je haarOp donderdag 21 oktober 2010 13:32 schreef Duimelot het volgende:
[..]
quote:Leven op het randje!Op donderdag 21 oktober 2010 13:32 schreef Duimelot het volgende:
[..]
quote:Nou, succes dan maar.Op donderdag 21 oktober 2010 13:28 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
in rotterdam reden de trams alweer op de dag na de bombardementendus ik denk dat dit ook wel goed zit
anders loop ik t laatste stukje
quote:alleen voor Q?Op donderdag 21 oktober 2010 13:33 schreef Duimelot het volgende:
[..]
voor jou neem ik wel een pruik mee
quote:Tuurlijk niet ... er zijn zovéél eikels.Op donderdag 21 oktober 2010 13:32 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
dus als ik een eikel zie, dan weet ik dat jij dat bent
quote:Als je weet dat het mooi staat, waarom niet?Op donderdag 21 oktober 2010 13:32 schreef Duimelot het volgende:
[..]
quote:Nog nooit van gehoord bij trams
quote:Sorry, ik doe lekker wat ik wil... maar zal niet klagen over de consequentiesOp donderdag 21 oktober 2010 13:33 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Kan je eens oppleuren met je youtoep filmpjes.
quote:Lefgozerinnetje.Op donderdag 21 oktober 2010 13:32 schreef Duimelot het volgende:
[..]
quote:ok, dat wordt dan peanuts voor mijOp donderdag 21 oktober 2010 13:34 schreef mahlah het volgende:
[..]
Tuurlijk niet ... er zijn zovéél eikels.
Ik ben overigens een pinda
quote:Nee, jij bent ziekelijk. Jij post volslagen raar. Er is een gesprek gaande en ineens kom jij daar tussendoor met een nietszeggend youtube-linkje. Als of je op een eiland zit en niet door hebt wat er om je heen gebeurd.Op donderdag 21 oktober 2010 13:30 schreef kitao het volgende:
[..]
kijk dit bedoel ik dus.
echt ziekelijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |