quote:UI, avatar, whatever you likeOp donderdag 21 oktober 2010 13:24 schreef mahlah het volgende:
[..]
![]()
nee moet je tegenstribbelen, anders is er niks aan
[..]
avv?
quote:Maar niet voor haarOp donderdag 21 oktober 2010 13:24 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
als het voor ons kleine drum meisje nieuw is, dan is het toch nieuws, en als het om 14h weer op het nieuws is, is het toch ook nieuws
quote:Kan je eens oppleuren met je youtoep filmpjes.Op donderdag 21 oktober 2010 13:24 schreef kitao het volgende:
[..]
wijze woorden van een gast die het zelf niet overleefd heeft.
altijd handig natuurlijk.
![]()
quote:Zoals de meeste wijze woorden die gequote wordenOp donderdag 21 oktober 2010 13:24 schreef kitao het volgende:
[..]
wijze woorden van een gast die het zelf niet overleefd heeft.
quote:Dat is idd zo'n contradictio dingesOp donderdag 21 oktober 2010 13:24 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Omdat het nieuw is.
Maar dan bestaat Oud Nieuws toch ook eeigenlijk niet?
quote:1+1 = 2Op donderdag 21 oktober 2010 13:24 schreef mahlah het volgende:
![]()
nee moet je tegenstribbelen, anders is er niks aan
quote:en wat is het morgen, dan kan ik me daar mentaal op voorbereidenOp donderdag 21 oktober 2010 13:27 schreef mahlah het volgende:
[..]
Nee, vandaag is donderdag hawaii rokjes dag [ afbeelding ]
quote:in rotterdam reden de trams alweer op de dag na de bombardementenOp donderdag 21 oktober 2010 13:20 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Kijk eerst maar eens of de boel daar niet afgesloten is, dikke kans dat daar nu geen tram rijdt.
quote:oh, hier waren de bielsen eruit gejatOp donderdag 21 oktober 2010 13:28 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
in rotterdam reden de trams alweer op de dag na de bombardementen![]()
quote:in terminus. Toch?Op donderdag 21 oktober 2010 13:26 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dat is idd zo'n contradictio dinges
quote:kijk dit bedoel ik dus.Op donderdag 21 oktober 2010 13:25 schreef Tally het volgende:
[..]
Kan je eens oppleuren met je youtoep filmpjes.
quote:Een tram op bielzen?Op donderdag 21 oktober 2010 13:29 schreef rival het volgende:
[..]
oh, hier waren de bielsen eruit gejat
quote:Nee, ze heeft volkomen gelijk, zoals we je al vaker hebben uitgelegd boeit het geen hond..Op donderdag 21 oktober 2010 13:30 schreef kitao het volgende:
[..]
kijk dit bedoel ik dus.
echt ziekelijk.
quote:Nootjesdag!Op donderdag 21 oktober 2010 13:28 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
en wat is het morgen, dan kan ik me daar mentaal op voorbereiden
quote:Waarom doe je het gewoon niet, als je geen yousoep filmpjes post ben je meteen weer een aangenamere userOp donderdag 21 oktober 2010 13:30 schreef kitao het volgende:
[..]
kijk dit bedoel ik dus.
echt ziekelijk.
quote:Ik noem het wel gewoon antithese voortaan
quote:welke kleur?Op donderdag 21 oktober 2010 13:30 schreef Duimelot het volgende:
zo ik heb verf gehaald voor mn haar....
quote:Je kan dit ook anders bekijken.Op donderdag 21 oktober 2010 13:30 schreef kitao het volgende:
[..]
kijk dit bedoel ik dus.
echt ziekelijk.
quote:En? En? En?Op donderdag 21 oktober 2010 13:30 schreef Duimelot het volgende:
zo ik heb verf gehaald voor mn haar....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |