quote:Blond?Op donderdag 21 oktober 2010 13:30 schreef Duimelot het volgende:
zo ik heb verf gehaald voor mn haar....
quote:ik twijfelde tussen blond en rood
quote:oh jeetjeOp donderdag 21 oktober 2010 13:30 schreef Duimelot het volgende:
quote:Wat is t geworden?Op donderdag 21 oktober 2010 13:30 schreef Duimelot het volgende:
quote:Kan je eens oppleuren met je youtoep filmpjes.Op donderdag 21 oktober 2010 13:32 schreef rival het volgende:
[..]
Je kan dit ook anders bekijken.
Je weet dat mensen het niet waarderen als je dat doet, en toch blijf je het doen...
het is je goed recht om te doen wat je wilt... maar als je daarmee mensen irriteert heb je kans dat ze tegen je aan gaan schoppen
eneuhmmm
quote:bangerikOp donderdag 21 oktober 2010 13:32 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik twijfelde tussen blond en rood
er werd me zwart of heel donkerbruin aangeraden door mensen hier
en uiteindelijk gewoon weer kastanje bruin gehaald
ik ben ook zo'n dare devil![]()
quote:Nee maar dan lees je er makkelijker over heen. Die filmpjes vind ik gewoon mega irritant net zoals de user.Op donderdag 21 oktober 2010 13:31 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Waarom doe je het gewoon niet, als je geen yousoep filmpjes post ben je meteen weer een aangenamere user
quote:Tof.Op donderdag 21 oktober 2010 13:33 schreef Duimelot het volgende:
[..]
voor jou neem ik wel een pruik mee
quote:pics after verven van je haarOp donderdag 21 oktober 2010 13:32 schreef Duimelot het volgende:
[..]
quote:Leven op het randje!Op donderdag 21 oktober 2010 13:32 schreef Duimelot het volgende:
[..]
quote:Nou, succes dan maar.Op donderdag 21 oktober 2010 13:28 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
in rotterdam reden de trams alweer op de dag na de bombardementendus ik denk dat dit ook wel goed zit
anders loop ik t laatste stukje
quote:alleen voor Q?Op donderdag 21 oktober 2010 13:33 schreef Duimelot het volgende:
[..]
voor jou neem ik wel een pruik mee
quote:Tuurlijk niet ... er zijn zovéél eikels.Op donderdag 21 oktober 2010 13:32 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
dus als ik een eikel zie, dan weet ik dat jij dat bent
quote:Als je weet dat het mooi staat, waarom niet?Op donderdag 21 oktober 2010 13:32 schreef Duimelot het volgende:
[..]
quote:Nog nooit van gehoord bij trams
quote:Sorry, ik doe lekker wat ik wil... maar zal niet klagen over de consequentiesOp donderdag 21 oktober 2010 13:33 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Kan je eens oppleuren met je youtoep filmpjes.
quote:Lefgozerinnetje.Op donderdag 21 oktober 2010 13:32 schreef Duimelot het volgende:
[..]
quote:ok, dat wordt dan peanuts voor mijOp donderdag 21 oktober 2010 13:34 schreef mahlah het volgende:
[..]
Tuurlijk niet ... er zijn zovéél eikels.
Ik ben overigens een pinda
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |