quote:Enlighten me oh great one.Op donderdag 21 oktober 2010 12:55 schreef rival het volgende:
[..]
je moet je stappen dan ook in de goede richting zetten
quote:trust me, i know.Op donderdag 21 oktober 2010 12:55 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jawel. Neemt niet weg dat het nu ff kut is al die tegenslagen
quote:Sukkel, schiet op!
quote:
quote:Het zeewater is hier nog steeds zo´n 25 graden
quote:netjes...Op donderdag 21 oktober 2010 12:54 schreef dawg het volgende:
[..]
elke weg leidt naar hetzelfde punt, uiteindelijk.
quote:Op donderdag 21 oktober 2010 12:56 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Oh, daar mis ik dus geen fuck aan
quote:Op donderdag 21 oktober 2010 12:56 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Enlighten me oh great one.
Welke richting moet ik dan op?
quote:Rome?Op donderdag 21 oktober 2010 12:54 schreef dawg het volgende:
[..]
elke weg leidt naar hetzelfde punt, uiteindelijk.
quote:Op donderdag 21 oktober 2010 12:55 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jawel. Neemt niet weg dat het nu ff kut is al die tegenslagen
quote:True.Op donderdag 21 oktober 2010 12:57 schreef Kluts het volgende:
[..]Aan de andere kant, what doesn't kill you makes you stronger.
quote:Ik vond hem wel bij je passen
quote:omgOp donderdag 21 oktober 2010 12:56 schreef stbabylon het volgende:
Ceelo Green - Forget You
Best sneu voor de Britten eigenlijk
quote:Op donderdag 21 oktober 2010 12:58 schreef stbabylon het volgende:
[..]
I happen to have a vewy good fwiend in Wome by the name of Biggus Dickus!
quote:Geloof me, dat heb ik heel vaak gehad, en achteraf wordt je er alleen maar sterker van.Op donderdag 21 oktober 2010 12:58 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
True.
Al weet ik niet hoeveel ik nog kan hebben hoor
quote:and his wife incontinentiaOp donderdag 21 oktober 2010 12:58 schreef stbabylon het volgende:
[..]
I happen to have a vewy good fwiend in Wome by the name of Biggus Dickus!
quote:Op donderdag 21 oktober 2010 12:58 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
True.
Al weet ik niet hoeveel ik nog kan hebben hoor
quote:C'mon, het is een mooie stad!
quote:V&A telt niet mee , die paar posts per dag en die 5 reacties van mijn kant zijn de moeite niet waard.Op donderdag 21 oktober 2010 12:39 schreef tombolafan het volgende:
[..]
FF, TAL, V&A, Singles... Je kan niet eens tellen
quote:He has a wife you know. Hew name is Incontinentia... ButtocksOp donderdag 21 oktober 2010 13:00 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
and his wife incontinentia
quote:Misschien moet je de oorzaak dan eens bij je postgedrag zoeken.Op donderdag 21 oktober 2010 13:01 schreef kitao het volgende:
[..]
V&A telt niet mee , die paarposts per dag en die 5 reacties van mijn kant zijn de moeite niet waard.
ik begon met F&F, daar werd ik systematischgenegeerd, toen singles , daar kreeg ik een onderbreking van 3 maanden, toen weer singles , daar was men mij echter nog niet vergeten en toen Tal waar ik wéér allerlei lelijke woorden naar mn hoofd geslingerd krijg.
quote:Moet zeggen, je hebt wel doorzettingsvermogenOp donderdag 21 oktober 2010 13:01 schreef kitao het volgende:
[..]
V&A telt niet mee , die paarposts per dag en die 5 reacties van mijn kant zijn de moeite niet waard.
ik begon met F&F, daar werd ik na een tijdje systematisch genegeerd, toen singles , daar kreeg ik een onderbreking van 3 maanden, toen weer singles , daar was men mij echter nog niet vergeten en toen Tal waar ik wéér allerlei lelijke woorden naar mn hoofd geslingerd kreeg.
quote:KLB SC, uiterst geschiktOp donderdag 21 oktober 2010 13:01 schreef kitao het volgende:
[..]
ik begon met F&F, daar werd ik na een tijdje systematisch genegeerd, toen singles , daar kreeg ik een onderbreking van 3 maanden, toen weer singles , daar was men mij echter nog niet vergeten en toen Tal waar ik wéér allerlei lelijke woorden naar mn hoofd geslingerd kreeg.
quote:
quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 11:28 schreef rival het volgende:
[..]
hinderlijke beat
net een a milli a milli a milli
quote:ik ben er nog nooit geweest.
quote:Goed vooruitzichtOp donderdag 21 oktober 2010 13:00 schreef Kluts het volgende:
[..]
Geloof me, dat heb ik heel vaak gehad, en achteraf wordt je er alleen maar sterker van.
Ook al heb je daar nu echt geen fuck aan.
quote:Moet wel ja. Wat mij betreft is de koek al ff op
quote:Op donderdag 21 oktober 2010 13:01 schreef rival het volgende:
[..]
Na aanleiding van deze week ontvang ik dit als een vet compliment
quote:Als ik al deze shit had meegemaakt en geen kind dan was ik allang gesprongen ofzo.Op donderdag 21 oktober 2010 13:02 schreef dawg het volgende:
[..]
ik ben er nog nooit geweest.
ik begrijp trouwens de uitspraak 'what doesn't kill you, makes you stronger' niet. het is overlevingsdrang, tot er een bepaalde grens bereikt is. en die grens is voor iedereen anders. denk ik dan.
quote:Barb, wat heb ik gemist?Op donderdag 21 oktober 2010 12:56 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Sukkel, schiet op!straks is het weer weg
Ohjah, werk, vergaderingen, veel vergaderen en slap lullen. Ben er weer vantussen.
quote:als-dan situaties zijn niet reeel. realiteit is dat je ook hier weer uit komt, ookal is het nu kut en uitzichtloos.Op donderdag 21 oktober 2010 13:04 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Als ik al deze shit had meegemaakt en geen kind dan was ik allang gesprongen ofzo.
Maar dan had ik ook nooit in deze situatie gezeten tbh.
quote:True, maar als je ergens tegenaanloopt wat moeilijk is, maar wat toch oplosbaar lijkt, dan komen dingen meer in perspectief te staan en dat helpt vaak met relativeren.Op donderdag 21 oktober 2010 13:02 schreef dawg het volgende:
[..]
ik ben er nog nooit geweest.
ik begrijp trouwens de uitspraak 'what doesn't kill you, makes you stronger' niet. het is overlevingsdrang, tot er een bepaalde grens bereikt is. en die grens is voor iedereen anders. denk ik dan.
quote:Ai...Op donderdag 21 oktober 2010 13:05 schreef Lotusss het volgende:
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)TRUM-ROTTERDAM.dhtml
Oeps....
quote:zoals je weet heb ik een analyse laten uitvoeren op R&P.Op donderdag 21 oktober 2010 13:01 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Misschien moet je de oorzaak dan eens bij je postgedrag zoeken.
quote:Op donderdag 21 oktober 2010 13:01 schreef stbabylon het volgende:
[..]
He has a wife you know. Hew name is Incontinentia... Buttocks
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |