quote:Ha-ha
quote:De vorige keer postte jij heel enthousiast een topic, omdat je dacht dat ik echt al weg was, dat was schattig
quote:Was dat toen we plots 4x Singles hadden?Op donderdag 21 oktober 2010 12:48 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
De vorige keer postte jij heel enthousiast een topic, omdat je dacht dat ik echt al weg was, dat was schattig
quote:Had je die wijze woorden niet een paar jaar eerder kunnen sturen naar mijOp donderdag 21 oktober 2010 12:45 schreef rival het volgende:
[..]
je klein houden, daar heeft de wereld niks aan. niet nodig om jezelf klein te houden zodat andere niet onzeker worden ofzo
quote:Dat kan wel jaOp donderdag 21 oktober 2010 12:49 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Was dat toen we plots 4x Singles hadden?
quote:Heb de toelating niet gehaald, ben nu bezig voor volgend jaarOp donderdag 21 oktober 2010 12:49 schreef dawg het volgende:
baby, hoe is het eigenlijk met je sterrenkunde studie?
en je sollicitatie voor mod?
quote:Werkze J-K!Op donderdag 21 oktober 2010 12:48 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
De vorige keer postte jij heel enthousiast een topic, omdat je dacht dat ik echt al weg was, dat was schattig
quote:ik zag ze staan en met de "onzekere" berichtjes hier de afgelopen week vond ik het wel leuk om te quoten...Op donderdag 21 oktober 2010 12:49 schreef Huppelmuts het volgende:
Had je die wijze woorden niet een paar jaar eerder kunnen sturen naar mij
quote:Eikeltjes? Die kun je niet eten. BeukenootjesOp donderdag 21 oktober 2010 12:49 schreef Graseter het volgende:
Veel plezier met eikeltjes verzamelen.
quote:nieuwe toelating bedoel je? jammer wel. waar was je op gezakt dan?Op donderdag 21 oktober 2010 12:50 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Heb de toelating niet gehaald, ben nu bezig voor volgend jaar
Ik heb een mail terug dat ik in 'de lijst' sta. Na de 25ste hoor ik meer
quote:Die zijn niet te vreten.Op donderdag 21 oktober 2010 12:50 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Eikeltjes? Die kun je niet eten. Beukenootjes
quote:Weet ik stiekem ook wel.Op donderdag 21 oktober 2010 12:50 schreef rival het volgende:
[..]
ik zag ze staan en met de "onzekere" berichtjes hier de afgelopen week vond ik het wel leuk om te quoten...
jij had dit allang moeten weten
quote:Wiskunde, verkeerd voorbereid. Ben nu bezig met de VWO certificaten. Binnenkort eerste tentamens.Op donderdag 21 oktober 2010 12:51 schreef dawg het volgende:
[..]
nieuwe toelating bedoel je? jammer wel. waar was je op gezakt dan?
ben benieuwd.
quote:Maar van de dopjes van eikeltjes maakt jofele-knul pannen en hoeden.Op donderdag 21 oktober 2010 12:50 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Eikeltjes? Die kun je niet eten. Beukenootjes
quote:Ja maar ik loop alleen doodlopende straten inOp donderdag 21 oktober 2010 12:52 schreef rival het volgende:
[..]
Maar je er naar gedragen is moeilijk... het gaat met stappen he.. ben je wel al onderweg?
quote:En je kunt er keihard op fluiten!Op donderdag 21 oktober 2010 12:52 schreef Graseter het volgende:
[..]
Maar van de dopjes van eikeltjes maakt jofele-knul pannen en hoeden.
quote:Huh?Op donderdag 21 oktober 2010 12:52 schreef Graseter het volgende:
[..]
Maar van de dopjes van eikeltjes maakt jofele-knul pannen en hoeden.
quote:van een liedje *wacht U op de titel*Op donderdag 21 oktober 2010 12:52 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik zie dat heel vaak, maar weet bij God niet waar het vandaan komt!
quote:ahh ja. nou, succes zou ik zeggen. lijkt me best een moeilijke studie. had zelf voor astrofysica of astro/kosmologie gekozen, maar veel te grote achterstand op wiskunde (denk havo 3 niveauOp donderdag 21 oktober 2010 12:51 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Wiskunde, verkeerd voorbereid. Ben nu bezig met de VWO certificaten. Binnenkort eerste tentamens.
quote:Geen haast, mag hier niet streamen, en op het hotel is de verbinding te traagOp donderdag 21 oktober 2010 12:53 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
van een liedje *wacht U op de titel*
quote:Havo 3 niveau 10 jaar terug staat gelijk aan VWO 5 nuOp donderdag 21 oktober 2010 12:54 schreef dawg het volgende:
[..]
ahh ja. nou, succes zou ik zeggen. lijkt me best een moeilijke studie. had zelf voor astrofysica of astro/kosmologie gekozen, maar veel te grote achterstand op wiskunde (denk havo 3 niveau).
quote:elke weg leidt naar hetzelfde punt, uiteindelijk.Op donderdag 21 oktober 2010 12:52 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja maar ik loop alleen doodlopende straten in
quote:hij komt niet tevoorschijn op de site van 3fmOp donderdag 21 oktober 2010 12:54 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Geen haast, mag hier niet streamen, en op het hotel is de verbinding te traag
quote:LekkerOp donderdag 21 oktober 2010 12:54 schreef Barbusse het volgende:
Ik ga zo denk ik maar even zwemmen of zo
quote:Jawel. Neemt niet weg dat het nu ff kut is al die tegenslagenOp donderdag 21 oktober 2010 12:54 schreef dawg het volgende:
[..]
elke weg leidt naar hetzelfde punt, uiteindelijk.
quote:veel suc6Op donderdag 21 oktober 2010 12:54 schreef Barbusse het volgende:
Ik ga zo denk ik maar even zwemmen of zo
quote:dan nog. ik was een wiskundenitwit.Op donderdag 21 oktober 2010 12:54 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Havo 3 niveau 10 jaar terug staat gelijk aan VWO 5 nu
quote:je moet je stappen dan ook in de goede richting zettenOp donderdag 21 oktober 2010 12:52 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja maar ik loop alleen doodlopende straten in
quote:Nog niet, vanavond!Op donderdag 21 oktober 2010 12:54 schreef Snuitebolletje het volgende:
Barb! is het nu helemaal gelukt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |