quote:snel naar de dokter er mee voor hij er af valtOp donderdag 21 oktober 2010 13:51 schreef stbabylon het volgende:
Ik heb een groot piemelgerelateerd probleem!
quote:Op donderdag 21 oktober 2010 13:50 schreef mahlah het volgende:
Het mag algemeen bekend zijn dat ik een onderkin net zo aantrekkelijk vind als een piemel.
Maar ik geef het op... waar zit haar kin?WTF?! Die mag wel even een kinimplantaatje laten zetten bij de plastisch chirurg.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En die vent is nog best wel knap ook....-----------------------------------------------------
So happy to show us, I ate the lotus
... and I feel fine.
quote:Dat is herculesOp donderdag 21 oktober 2010 13:52 schreef Lotusss het volgende:
[..]
WTF?! Die mag wel even een kinimplantaatje laten zetten bij de plastisch chirurg.
En die vent is nog best wel knap ook....
quote:Nee niet zo'n probleem gekkie!Op donderdag 21 oktober 2010 13:51 schreef Duimelot het volgende:
[..]
snel naar de dokter er mee voor hij er af valt
quote:Nee, voor mij nog steeds lichte cola. Vind ik veul lekkerder dan echte.
quote:ik zie haar hier niet over haar ex hebben en ze noemt zichzelf nog niet singleOp donderdag 21 oktober 2010 13:51 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Volgens mij is het voor haarzelf al afgesloten, woont ze alleen officieel nog samen?!
quote:nee, wel destructief.Op donderdag 21 oktober 2010 13:51 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja, want dat is lekker constructief.
quote:je zit er weer mee rond te zwaaien terwijl je naakt iets aan het roeren bent en je kan je lach niet inhoudenOp donderdag 21 oktober 2010 13:51 schreef stbabylon het volgende:
quote:Je moet plassen maar je hebt geen zin om op te staan?Op donderdag 21 oktober 2010 13:52 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nee niet zo'n probleem gekkie!
quote:weer een missie geslaagd... daar kom ik mijn bed nou voor uit.... jullie een lach bezorgenOp donderdag 21 oktober 2010 13:50 schreef dawg het volgende:
[..]
ik moest stiekem wel een beetje lachen ja.
quote:zo groot kan dat probleem dan niet zijnOp donderdag 21 oktober 2010 13:51 schreef stbabylon het volgende:
quote:jij snapt emOp donderdag 21 oktober 2010 13:53 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Je moet plassen maar je hebt geen zin om op te staan?
quote:Dat is heul niet goed voor jeOp donderdag 21 oktober 2010 13:52 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Nee, voor mij nog steeds lichte cola. Vind ik veul lekkerder dan echte.
quote:Misschien wel omdat de kans dat hij meeleest heel groot is. En ik nog wel het fatsoen heb dat ik zoiets persoonlijk wil zeggen.Op donderdag 21 oktober 2010 13:53 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik zie haar hier niet over haar ex hebben en ze noemt zichzelf nog niet single
maar ok zelfs als het in het hoofd een afgesloten zaak is
waarom meteen wat nieuws zoeken?
een tijdje met jezelf gelukkig zijn is erg verfrissend![]()
quote:Daar heb jij geen weet vanOp donderdag 21 oktober 2010 13:54 schreef rival het volgende:
[..]
zo groot kan dat probleem dan niet zijn
quote:Whoa ik ben best scherp vandaag... af en toe...
quote:wat altruistisch van je.Op donderdag 21 oktober 2010 13:53 schreef rival het volgende:
[..]
weer een missie geslaagd... daar kom ik mijn bed nou voor uit.... jullie een lach bezorgen
quote:Oh, en ik wil neukenOp donderdag 21 oktober 2010 13:54 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Whoa ik ben best scherp vandaag... af en toe...
quote:analfabeetOp donderdag 21 oktober 2010 13:52 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Nee, voor mij nog steeds lichte cola. Vind ik veuel lekkerder dan echte.
quote:ik ook normale cola lijkt veel zoeterOp donderdag 21 oktober 2010 13:52 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Nee, voor mij nog steeds lichte cola. Vind ik veul lekkerder dan echte.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |