quote:Nee er is kans dat ie vandaag naar huis komt en dan wil ik wel volkomen nuchter zijn
quote:Heb ik ook altijd 's middags, dan ga ik aan de cola. Zoals nu
quote:In dat geval zou ik een honkbalknuppel pakken.Op donderdag 21 oktober 2010 13:47 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee er is kans dat ie vandaag naar huis komt en dan wil ik wel volkomen nuchter zijn
quote:Ooh wassie weg dan? Dacht dat hij thuis was de hele tijd..Op donderdag 21 oktober 2010 13:47 schreef Huppelmuts het volgende:
Nee er is kans dat ie vandaag naar huis komt en dan wil ik wel volkomen nuchter zijn
quote:even aangepastOp donderdag 21 oktober 2010 13:44 schreef rival het volgende:
[..]
jijwasbent ook een zeer onaangename user hoor
quote:Ja paar dagen uit logeren bij een vriend.Op donderdag 21 oktober 2010 13:48 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ooh wassie weg dan? Dacht dat hij thuis was de hele tijd..
Hoe gaat het eigenlijk met de zoektocht naar iets anders?
quote:kan ze niet beter eerst dit afsluiten voor ze wat anders gaat zoeken??Op donderdag 21 oktober 2010 13:48 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ooh wassie weg dan? Dacht dat hij thuis was de hele tijd..
Hoe gaat het eigenlijk met de zoektocht naar iets anders?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De waarheid ligt altijd in het midden - mahlah
quote:puntOp donderdag 21 oktober 2010 13:45 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Maar ik was niet zo hary in de warry als hij.
quote:ik moest stiekem wel een beetje lachen ja.Op donderdag 21 oktober 2010 13:49 schreef rival het volgende:
[..]
je kon een glimlach niet onderdrukken he
quote:Horen die 2 niet bij elkaar? Of denk je dat het makkelijker afsluiten is als je nog samen in hetzelfde huis woont?Op donderdag 21 oktober 2010 13:50 schreef Duimelot het volgende:
[..]
kan ze niet beter eerst dit afsluiten voor ze wat anders gaat zoeken??
quote:Op donderdag 21 oktober 2010 13:50 schreef mahlah het volgende:
Het mag algemeen bekend zijn dat ik een onderkin net zo aantrekkelijk vind als een piemel.
Maar ik geef het op... waar zit haar kin?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Het mag algemeen bekend zijn dat ik een onderkin net zo aantrekkelijk vind als een piemel.
Maar ik geef het op... waar zit haar kin?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
Maar ik geef het op... waar zit haar kin?vind je dit dan weer wel aantrekkelijk? dat mis ik een beetje in je verhaal...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Ja, want dat is lekker constructief.Op donderdag 21 oktober 2010 13:48 schreef RealZeus het volgende:
[..]
In dat geval zou ik een honkbalknuppel pakken.
quote:Volgens mij is het voor haarzelf al afgesloten, woont ze alleen officieel nog samen?!Op donderdag 21 oktober 2010 13:50 schreef Duimelot het volgende:
kan ze niet beter eerst dit afsluiten voor ze wat anders gaat zoeken??
quote:Ik voorzie een nieuwe reeksOp donderdag 21 oktober 2010 13:31 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, ze heeft volkomen gelijk, zoals we je al vaker hebben uitgelegd boeit het geen hond..
quote:Jij ook hoor!!Op donderdag 21 oktober 2010 13:51 schreef rival het volgende:
[..]
jullie zijn allemaal weleens onaangenaam
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |