quote:10-0Op woensdag 20 oktober 2010 21:34 schreef Tinos85 het volgende:
Ben benieuwd wat daar de eindstand gaat worden.
quote:SubtielOp woensdag 20 oktober 2010 21:49 schreef Ruud het volgende:
[..]
Heeft van 't weekend toch maar weer 3 keer gescoord. En gisteren weer één.
quote:oh ik dacht 6-0
quote:
quote:Zou het om Mario gaan, of het sexleven van Gomes van Spurs...Op woensdag 20 oktober 2010 21:50 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Subtiel, maar of 'ie begrepen wordt..
quote:
quote:gomes van spursOp woensdag 20 oktober 2010 21:58 schreef Elvislives het volgende:
[..]
Zou het om Mario gaan, of het sexleven van Gomes van Spurs...
quote:Hebben ze veel kansen voor de gelijkmaker?Op woensdag 20 oktober 2010 22:10 schreef Elvislives het volgende:
Wat een schele bij Kopenhagen zeg.... Ongelooflijk
quote:Niet veel, Barcelona heeft er al een stuk of 17 gehad om er 2-0 van te maken.Op woensdag 20 oktober 2010 22:24 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Hebben ze veel kansen voor de gelijkmaker?
quote:Ze hadden bij 1-0 al een man meer.Op woensdag 20 oktober 2010 22:31 schreef Ascendancy het volgende:
Wat is inter nu aan het aanmodderen. 1 man meer en geen 1x meer scoren.
quote:Die kopbal? Inderdaad. Wel een heerlijke knal van die spits (en goed weggedraaid bij Puyol)Op woensdag 20 oktober 2010 22:10 schreef Elvislives het volgende:
Wat een schele bij Kopenhagen zeg.... Ongelooflijk
quote:WAAAATTTTTT HELDERZIENDE!!!!Op woensdag 20 oktober 2010 21:22 schreef Ambrosius het volgende:
Goed topic.
Spurs.
4-0 al en met 10 man, dat worden er wel 7 ofzo.
quote:3 dezelfde doelpunten.
quote:Gewoon een buiging maken en snel naar huis gaan.Op woensdag 20 oktober 2010 23:08 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Die steekpasseshoe moet je dat verdedigen?
Echt niet normaal.
quote:omdat hij 30x in een minuut wordt aangespeeld.Op woensdag 20 oktober 2010 23:11 schreef Silver_Shark het volgende:
Waarom hoor ik 30x in de minuut messi door de commentatoor
quote:Omdat hij een geweldenaar is.Op woensdag 20 oktober 2010 23:11 schreef Silver_Shark het volgende:
Waarom hoor ik 30x in de minuut messi door de commentatoor
quote:Ik vind niet echt
quote:Kijk maar naar ronaldinhoOp woensdag 20 oktober 2010 23:26 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Hoezo vind je hem niet echt een geweldenaar?
quote:Ok.Op woensdag 20 oktober 2010 23:27 schreef Silver_Shark het volgende:
[..]
Kijk maar naar ronaldinho
Ik denk dat messi het zelfde lot krijgt
quote:Wat is dat voor flut reden ?Op woensdag 20 oktober 2010 23:27 schreef Silver_Shark het volgende:
[..]
Kijk maar naar ronaldinho
Ik denk dat messi het zelfde lot krijgt
quote:Niet echt ronaldinho was toch ook zoen gweldinaar nu hoor je er niks van omdat het spel nu niet om hem gebouwt is
quote:Of zou het komen doordat Ronaldinho het in zijn bol kreeg en niet meer als een prof leefde? Die 2 kun je niet met elkaar vergelijken. En daarbij waar Messi ook speelt zijn pure klasse zul je altijd blijven zien.Op woensdag 20 oktober 2010 23:32 schreef Silver_Shark het volgende:
[..]
Niet echt ronaldinho was toch ook zoen gweldinaar nu hoor je er niks van omdat het spel nu niet om hem gebouwt is
Dat heeft messi nu wel en messi weg gaat krijgt je zelfde lot als ronaldinho
quote:Je hoort niks meer van hem omdat hij zijn carrière heeft verkloot.Op woensdag 20 oktober 2010 23:32 schreef Silver_Shark het volgende:
[..]
Niet echt ronaldinho was toch ook zoen gweldinaar nu hoor je er niks van omdat het spel nu niet om hem gebouwt is
Dat heeft messi nu wel en messi weg gaat krijgt je zelfde lot als ronaldinho
quote:Toch speelt hij heel behoorlijk bij MilanOp woensdag 20 oktober 2010 23:36 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Je hoort niks meer van hem omdat hij zijn carrière heeft verkloot.
Te dik, geen ritme etc.
quote:Klopt, maar het is niet meer de Ronaldinho van Barça.Op woensdag 20 oktober 2010 23:37 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Toch speelt hij heel behoorlijk bij Milan
quote:Yep die. Die knal was inderdaad heerlijk. Even erna had Alves nog een geniale tackle op de bal, anders had die spits (was het een Hondurees?) hem erin kunnen pissen... Barcelona kwam nog goed weg, ondanks dat ze natuurlijk veel sterker warenOp woensdag 20 oktober 2010 22:47 schreef Ruud het volgende:
[..]
Die kopbal? Inderdaad. Wel een heerlijke knal van die spits (en goed weggedraaid bij Puyol)
quote:Geweldige sliding van Alves inderdaadOp donderdag 21 oktober 2010 02:59 schreef Elvislives het volgende:
[..]
Yep die. Die knal was inderdaad heerlijk. Even erna had Alves nog een geniale tackle op de bal, anders had die spits (was het een Hondurees?) hem erin kunnen pissen... Barcelona kwam nog goed weg, ondanks dat ze natuurlijk veel sterker waren
quote:Schakel Messi uit en hou de rest goed tegen en weg Barca, ik zie Inter zo weer van ze winnenOp donderdag 21 oktober 2010 20:23 schreef mr-green het volgende:
Ik denk een finale: Barca - Real
En dat wordt dan een van de mooiste potten ooit(die twee zijn meer dan ooit aan elkaar gewaagd)
Andere mooie finales zijn: Inter - Real of Inter - Barca
quote:Er zijn 2 ploegen die Barcelona uit de finale kan houden. Chelsea en Inter.Op donderdag 21 oktober 2010 20:25 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Schakel Messi uit en hou de rest goed tegen en weg Barca, ik zie Inter zo weer van ze winnen
quote:Moet zeggen schat Real op dit moment net iets hoger in dan Barca.Op donderdag 21 oktober 2010 20:33 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Er zijn 2 ploegen die Barcelona uit de finale kan houden. Chelsea en Inter.
quote:streep Barca alvast maar doorOp donderdag 21 oktober 2010 20:23 schreef mr-green het volgende:
Ik denk een finale: Barca - Real
En dat wordt dan een van de mooiste potten ooit(die twee zijn meer dan ooit aan elkaar gewaagd)
Andere mooie finales zijn: Inter - Real of Inter - Barca
quote:Dat zullen we wel zien tijdens El ClassicoOp donderdag 21 oktober 2010 20:39 schreef heloef het volgende:
[..]
Moet zeggen schat Real op dit moment net iets hoger in dan Barca.
quote:Op donderdag 21 oktober 2010 20:41 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
streep Barca alvast maar door
quote:sorry firefoxOp donderdag 21 oktober 2010 20:42 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Dat zullen we wel zien tijdens El Classico
Barcelona heeft dit seizoen enkel tegen zwaar verdedigende elftallen gespeeld. Was als fan niet leuk om te kijken
quote:En je wilt niet meer met me daten...
quote:sorryOp donderdag 21 oktober 2010 20:43 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
![]()
Ik dacht dat jij Barcelona ook een warm hart toedacht
quote:en tottenham hotspur natuurlijkOp donderdag 21 oktober 2010 20:56 schreef mr-green het volgende:
Ik vergeet een team: Chelsea.
Hiermee kom ik uit op 4 kandidaten voor de titel: Chelsea, Barca, Inter en Real.
quote:Toch denk ik dat AC Milan er ook gewoon weer staat. Zijn toch een beetje de Duitsers van de Champions LeagueOp donderdag 21 oktober 2010 20:56 schreef mr-green het volgende:
Ik vergeet een team: Chelsea.
Hiermee kom ik uit op 4 kandidaten voor de titel: Chelsea, Barca, Inter en Real.
quote:BaleOp woensdag 20 oktober 2010 23:43 schreef tjoptjop het volgende:
Net ff korte samenvatting van Inter-Spurs gezien
Die drie goals van de Spurs
quote:AC MIlan heeft al klappen gehad van Real en zal ongetwijfeld in de kwart finale een team als Chelsea, Inter, real of Barca tegenkomen. Daar verliezen ze gewoon van.Op vrijdag 22 oktober 2010 03:40 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Toch denk ik dat AC Milan er ook gewoon weer staat. Zijn toch een beetje de Duitsers van de Champions League
quote:Het terechte nieuwe troetelkindje van Rene van der Gijp prima aanvallende linksback/middenvelder.
quote:Ze zijn ook makkelijk te bestrijden met teams zoals Inter, hopelijk komt er een herhaling dit jaar.. Inter gaat weer winnenOp vrijdag 22 oktober 2010 00:49 schreef Elvislives het volgende:
Barcelona verprutst veel teveel kansen. Ze hebben zo'n 30 kansen per wedstrijd en dan winnen ze 1-0 van Kopenhagen... Is altijd zo en dat gaat ze de CL kosten
quote:Ik hoop nog liever Real dan Inter dat ultradefensieve begint me een beetje de keel uit te hangen.Op vrijdag 22 oktober 2010 12:28 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Ze zijn ook makkelijk te bestrijden met teams zoals Inter, hopelijk komt er een herhaling dit jaar.. Inter gaat weer winnen
quote:Op woensdag 20 oktober 2010 23:09 schreef j0rdiiii het volgende:
KopenhagenAch ja, Barca vliegt er wel uit als ze weer tegen Inter moeten
quote:Op vrijdag 22 oktober 2010 12:28 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Ze zijn ook makkelijk te bestrijden met teams zoals Inter, hopelijk komt er een herhaling dit jaar.. Inter gaat weer winnen
quote:Op donderdag 21 oktober 2010 20:25 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Schakel Messi uit en hou de rest goed tegen en weg Barca, ik zie Inter zo weer van ze winnen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.★★★
quote:Als Inter 4-0 voorkomt tegen Spurs en ze ultradefensief spelen, dan zijn ze óf zo extreem goed op de counter dat ze het verdienen om te winnen, of ze spelen lang niet altijd ultradefensief.Op vrijdag 22 oktober 2010 12:32 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik hoop nog liever Real dan Inter dat ultradefensieve begint me een beetje de keel uit te hangen.
quote:Op zaterdag 23 oktober 2010 15:35 schreef Thas het volgende:
[..]
Als Inter 4-0 voorkomt tegen Spurs en ze ultradefensief spelen, dan zijn ze óf zo extreem goed op de counter dat ze het verdienen om te winnen, of ze spelen lang niet altijd ultradefensief.
Ik ga voor het laatste
quote:Op vrijdag 22 oktober 2010 19:31 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ik ben ook geen fan, maar bij deze zit het wel erg diep zegSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Özil | Ki SY| Son HM| Lee SW| Taeguk Warriors|
Kijk jij het overzichtskanaal of zo dat je alles zo snel weet? Ik zap ook wel veel op Sport1 maar mis zo af en toe toch het een en ander.. Gelukkig hebben ze altijd in de rust al gelijk alle doelpuntenquote:
Goeiedag zeg. Volgende keer dat een Spanjaard wat zegt over De Jong, haal ik mooi deze aan. Dat het hem een flinke schorsing mag opleveren.quote:Op dinsdag 2 november 2010 23:10 schreef napoleonfour het volgende:
Wtf, die aanval van Valdez? Niet eens een kaart
Zal wel niet.quote:Op dinsdag 2 november 2010 23:11 schreef Strani het volgende:
[..]
Goeiedag zeg. Volgende keer dat een Spanjaard wat zegt over De Jong, haal ik mooi deze aan. Dat het hem een flinke schorsing mag opleveren.
Die was een flink stuk erger dan die van De Jong inderdaad.quote:Op dinsdag 2 november 2010 23:11 schreef Strani het volgende:
[..]
Goeiedag zeg. Volgende keer dat een Spanjaard wat zegt over De Jong, haal ik mooi deze aan. Dat het hem een flinke schorsing mag opleveren.
belachelijke actie inderdaadquote:Op dinsdag 2 november 2010 23:11 schreef Strani het volgende:
[..]
Karatekick tegen N'Doyi waar De Jong en Schumacher nog een puntje aan kunnen zuigen.quote:
Hun 2e keeper is ook al geschorst in de Champions League :pquote:Op dinsdag 2 november 2010 23:11 schreef Strani het volgende:
[..]
Damnquote:Op dinsdag 2 november 2010 23:42 schreef heloef het volgende:
[..]
Karatekick tegen N'Doyi waar De Jong en Schumacher nog een puntje aan kunnen zuigen.
ik ben fanquote:
dat hij geen rood kreegquote:Op dinsdag 2 november 2010 23:53 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Damn
[ afbeelding ]
link
Krijg een beetje een Mortal Kombat dejavu
[ afbeelding ]
Ze moeten die Valdes (lees gek) 5 wedstrijden schorsen dit kan echt niet.quote:Op woensdag 3 november 2010 00:06 schreef vaasinbloem het volgende:
Ach, Barcalona spelers kunnen toch nooit wat verkeerds doen, zal wel niet zo de bedoeling zijn..
eens maar dat gaan ze niet doenquote:Op woensdag 3 november 2010 00:08 schreef heloef het volgende:
[..]
Ze moeten die Valdes (lees gek) 5 wedstrijden schorsen dit kan echt niet.
Ik heb de wedstrijd niet live gezien, maar had die niet al geel gekregen? Of was dat voor wat anders?quote:Op woensdag 3 november 2010 00:08 schreef heloef het volgende:
[..]
Ze moeten die Valdes (lees gek) 5 wedstrijden schorsen dit kan echt niet.
Rustu kan ook wel in het rijtje karateka'squote:Op dinsdag 2 november 2010 23:42 schreef heloef het volgende:
[..]
Karatekick tegen N'Doyi waar De Jong en Schumacher nog een puntje aan kunnen zuigen.
ook geen geel dacht ikquote:Op woensdag 3 november 2010 00:22 schreef vaasinbloem het volgende:
[..]
Ik heb de wedstrijd niet live gezien, maar had die niet al geel gekregen? Of was dat voor wat anders?
WTF Barca met hun "De la Porta" die miljoenen liet verdwijnen / verspilde en uitgaf op prive gebruik...quote:Op woensdag 3 november 2010 00:11 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
eens maar dat gaan ze niet doen
omdat Barca
alle scheids zijn toch pro Barca?quote:Op woensdag 3 november 2010 00:27 schreef Kekster het volgende:
Jezus, die gast had dood kunnen zijn. Als je zo'n overtreding mag maken buiten het doelgebied (met de scheids er bovenop) zonder er een kaart voor te krijgen dan speel je inderdaad voor Barcelona.
Messi wel, Barca nietquote:Op woensdag 3 november 2010 00:28 schreef chufi het volgende:
[..]
WTF Barca met hun "De la Porta" die miljoenen liet verdwijnen / verspilde en uitgaf op prive gebruik...
Mag wel eens een beetje aangepakt worden. Messi is geen god
helemaal met je eensquote:Op woensdag 3 november 2010 00:28 schreef chufi het volgende:
[..]
WTF Barca met hun "De la Porta" die miljoenen liet verdwijnen / verspilde en uitgaf op prive gebruik...
Mag wel eens een beetje aangepakt worden. Messi is geen god
tv-commentators ookquote:Op woensdag 3 november 2010 00:29 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
alle scheids zijn toch pro Barca?
ik heb het gemist die axtie ... Maar idd Barca mag veel meer over het algemeenquote:Op woensdag 3 november 2010 00:27 schreef Kekster het volgende:
Jezus, die gast had dood kunnen zijn. Als je zo'n overtreding mag maken buiten het doelgebied (met de scheids er bovenop) zonder er een kaart voor te krijgen dan speel je inderdaad voor Barcelona.
Mooi zo, dus nog kans om te schorsen. Ze hadden bij Pinto wel het lef, en ik neem aan dat ze dit niet de rug toe kunnen keren.quote:
ook datquote:
Ja te erg soms.... Zelfs bij een wedstrijd tussen Sevilla Zaragoza hebben ze het lef ...............quote:
Whoaaaaa *fap* *fap* Messieeee Messiieeeee *fap, fap*quote:Op woensdag 3 november 2010 00:47 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja te erg soms.... Zelfs bij een wedstrijd tussen Sevilla Zaragoza hebben ze het lef ...............
vast welquote:Op woensdag 3 november 2010 01:30 schreef tjoptjop het volgende:
Die fittie tussen die 2 coaches op het einde, waar ging dat over? Over dat Valdez akkefietje?
We zijn allemaal met elkaar eens hierquote:Op woensdag 3 november 2010 01:17 schreef vaasinbloem het volgende:
[..]
Arrogante kutclub met hun zogenaamde perfecte voetbal. Hoop dat ze snel de CL uitflikkeren..
Zo hoort dat ook. Een echte team, geweldig.quote:Op woensdag 3 november 2010 01:52 schreef j0rdiiii het volgende:
Gelijk kwam er ook een speler bij om die trainer even weg te duwen, vorig jaar ging Valdes ook al los op Mourinho
Nee, alleen de pro Barcelona mensenquote:Op woensdag 3 november 2010 10:53 schreef BansheeBoy het volgende:
Is überhaupt nog iemand die graag kijkt naar Barcelona of het Spaanse elftal? Ik ben het echt zat om steeds naar dat gebrei van ze te kijken.²
Van VIquote:Op woensdag 3 november 2010 11:03 schreef Ethanolic het volgende:
Waarom werd die coach van Kopenhagen zo boos?
quote:Na afloop van het gelijkspel liepen de emoties eveneens hoog op bij een onderonsje tussen de trainers Stale Solbakken en Josep Guardiola (zie filmpje 1). Spelers moesten de kemphanen uiteindelijk uit elkaar halen.
Solbakken: 'Nadat we elkaar een hand hadden gegeven, begon hij over de schorsing van doelman José Manuel Pinto (de reserve-doelman van Barça deed het in het heenduel voorkomen alsof er gefloten was en voorkwam zo een treffer van Kopenhagen, red).
Ik had bij wijze van grap gezegd dat hij in plaats van twee duels vijf wedstrijden schorsing zou moeten krijgen. Guardiola werd gek, ik probeerde hem nog mijn standpunt uit te leggen.'
'Ik heb veel respect voor Guardiola', vervolgt Solbakken. 'Hij is een van de beste trainers en was ook een groot speler. Maar zijn gedrag na afloop was verkeerd. Misschien realiseerde hij zich niet dat het een slechte Noorse grap was. Bovendien waren mijn uitspraken slecht vertaald.'
Als Inter erin blijft hequote:Op woensdag 3 november 2010 11:09 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Nee, alleen de pro Barcelona mensenAls ze tegen Chelsea of Inter moeten verliezen ze
Klopt. Zonde dat Turgay die 1-op-1 kans miste toen het nog 0-0 stondquote:Op woensdag 3 november 2010 17:22 schreef Julis het volgende:
Het publiek van Bursaspor was geweldig. Ook al stonden ze 0-3 achter tegen Manchester United! Jammer, want Bursaspor speelde niet slecht. Voor de rest was het niet echt een interessante wedstrijd.
Basel uit is erg lastig hoor. Maar zonder risico kun je natuurlijk nooit een leuk bedrag winnen.quote:Op woensdag 3 november 2010 18:54 schreef Venlovic het volgende:
Ik heb dit met TOTO, dikgedrukte team wint:
Auxerre - Ajax
FC Basel - AS Roma=h
FC Cluj - Bayern München
Shakhtar Donetsk - Arsenal
Enige waar ik nu voor vrees is dat Roma met 2 doelpunten verschil moet winnen en dat Ajax een lastige tegenstander heeft met Auxerre uit...
Ik heb 5 euro ingelegd, als ik alles goed heb win ik 171,90 euro... Mooi bedrag zou dat zijn
Precies, ik doe dit ook niet elke dag hoor, maar morgen wel weer voor Europa League maar verder niet meerquote:Op woensdag 3 november 2010 19:03 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Basel uit is erg lastig hoor. Maar zonder risico kun je natuurlijk nooit een leuk bedrag winnen.
Leuk dat de kleintjes ook mee mogen doen.quote:Op woensdag 3 november 2010 21:57 schreef j0rdiiii het volgende:
57' MSK Zilina 0 - 6 Olympique Marseille
reken maar op een A/B 11talquote:Op woensdag 3 november 2010 22:07 schreef Morendo het volgende:
Hopen trouwens dat Real Madrid met een C-elftal naar Amsterdam komt. Anders zie ik het niet zitten.
quote:
c 11tal naar de arena over 3 weken?quote:
In vergelijking met het huidige Ajax is dat C-elftal alleen ontzettend sterk ben ik bang. Mourinho zei laatst in een interview dat hij poule-winnaar wil worden, daar heeft hij nog één overwinning voor nodig (thuis tegen Auxerre denk ik dan) dus tegen Ajax zullen de grote sterren wel thuis blijven.quote:Op woensdag 3 november 2010 22:45 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
c 11tal naar de arena over 3 weken?
Theaterquote:
blijft jammer dat hij dat af en toe doetquote:Op woensdag 3 november 2010 22:58 schreef j0rdiiii het volgende:
Die Ibrahimovic, ongelooflijk weer he
Ej, waarom was jij zo anti-barca? door die schwalbes?quote:Op woensdag 3 november 2010 23:22 schreef j0rdiiii het volgende:
Bayern is alweer door, makkelijke poule alleen ik vind het toch wel knap dat ze in de CL gewoon alles winnen.
Piet de Visser kloonquote:
Nog steeds hoor, stomme getik 90 minuten lang / vieze schwalbes / walgelijke Spanjaarden. Gisteren ook Valdes die iemand compleet neer trapt. Na de wedstrijd komt er ook nog es een gozert zich bemoeien met de coachesquote:Op woensdag 3 november 2010 23:23 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ej, waarom was jij zo anti-barca? door die schwalbes?
Real Madrid wel ok?quote:Op woensdag 3 november 2010 23:28 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Nog steeds hoor, stomme getik 90 minuten lang / vieze schwalbes / walgelijke Spanjaarden. Gisteren ook Valdes die iemand compleet neer trapt. Na de wedstrijd komt er ook nog es een gozert zich bemoeien met de coaches
Maar ook prachtig combinatievoetbal en het van de mat tikken van de tegenstanderquote:Op woensdag 3 november 2010 23:28 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Nog steeds hoor, stomme getik 90 minuten lang / vieze schwalbes / walgelijke Spanjaarden. Gisteren ook Valdes die iemand compleet neer trapt. Na de wedstrijd komt er ook nog es een gozert zich bemoeien met de coaches
Ik vind het geen ene fuck aan. Ik zie liever een Inter/Chelsea vechten voor de overwinningquote:Op woensdag 3 november 2010 23:30 schreef Yankee het volgende:
[..]
Maar ook prachtig combinatievoetbal en het van de mat tikken van de tegenstander
vechten voor een overwinning?quote:Op woensdag 3 november 2010 23:30 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Ik vind het geen ene fuck aan. Ik zie liever een Inter/Chelsea vechten voor de overwinning
quote:Op woensdag 3 november 2010 23:28 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 3 november 2010 23:32 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Nja gaatBij mekaar gekocht zooitje... Pepe is een mongool maar Mourinho is baas
Vorig jaar Barca - Inter. Daarna ging iedereen ook janken om antivoetbal blablaquote:Op woensdag 3 november 2010 23:32 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
vechten voor een overwinning?leg uit..
Zo zie je maar dat gokken op voetbal altijd een gok blijftquote:Op woensdag 3 november 2010 18:54 schreef Venlovic het volgende:
Ik heb dit met TOTO, dikgedrukte team wint:
Auxerre - Ajax
FC Basel - AS Roma=h
FC Cluj - Bayern München
Shakhtar Donetsk - Arsenal
Enige waar ik nu voor vrees is dat Roma met 2 doelpunten verschil moet winnen en dat Ajax een lastige tegenstander heeft met Auxerre uit...
Ik heb 5 euro ingelegd, als ik alles goed heb win ik 171,90 euro... Mooi bedrag zou dat zijn
quote:
quote:
Moet ik nou elke speler gaan beoordelen?quote:
Je bent Iniesta vergeten te noemen hoor.quote:Op woensdag 3 november 2010 23:36 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]![]()
Robben niet gezien, Ronaldo niet gezien, Suarez niet gezien, Drogba niet gezien, Fabregas niet gezien?
Dat heeft niks met vechten te maken, dat is eenquote:Op woensdag 3 november 2010 23:34 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Vorig jaar Barca - Inter. Daarna ging iedereen ook janken om antivoetbal blabla
Ronaldo was lekker bezig vandaag met z'n schwalbes.quote:Op woensdag 3 november 2010 23:37 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Je bent Iniesta vergeten te noemen hoor.
quote:Op woensdag 3 november 2010 23:38 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Dat heeft niks met vechten te maken, dat is een
mening.
dat wordt Defensief voetbal genoemd.quote:Op woensdag 3 november 2010 23:40 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Ze waren de hele wedstrijd aan het knokken om niet ten onder te gaan. Eto'o kwam op het laatst niet eens meer over de middenlijn
Dat klopt ja, moet ik dat er apart bij vertellen ofzo?quote:Op woensdag 3 november 2010 23:42 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
dat wordt Defensief voetbal genoemd.
Was dat niet omdat Inter vanaf begin 1e helft al 1 man minder moest spelen?quote:Op woensdag 3 november 2010 23:40 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Ze waren de hele wedstrijd aan het knokken om niet ten onder te gaan. Eto'o kwam op het laatst niet eens meer over de middenlijn
Ja alleen ik denk dat ze het met 11 man net zo zwaar hadden gehad hoor.quote:Op woensdag 3 november 2010 23:47 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Was dat niet omdat Inter vanaf begin 1e helft al 1 man minder moest spelen?
Jij noemt het anders, dat kan. En nu begin je weer ineens over Barca, ik heb net toch al gezegd dat ik dat stomme getik 90 minuten lang geen ene fuck aan vind.quote:Op woensdag 3 november 2010 23:47 schreef ajacied4lf het volgende:
Zou handig zijn voor de volgende keer, want dat noem
je geen knok voetbal.
Maar je kunt het dus niet echt onderbouwen, want: elke team heeft spelers die schwalbes maken, elke team heeft wel spelers die grove overtredingen begaan.
Ik vind dat voetbal van Inter ook niks, moet ik dan elke dag 20-anti-inter posts posten? (wat jij wel doet). Vind het wel een beetje raar.quote:Op woensdag 3 november 2010 23:51 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Jij noemt het anders, dat kan. En nu begin je weer ineens over Barca, ik heb net toch al gezegd dat ik dat stomme getik 90 minuten lang geen ene fuck aan vind.
Doe ik niet.quote:Op woensdag 3 november 2010 23:54 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ik vind dat voetbal van Inter ook niks, moet ik dan elke dag 20-anti-inter posts posten? (wat jij wel doet). Vind het wel een beetje raar.
ik had 9-0 ingevuldquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een Fokker Tijdens Oud & Nieuw: http://nl.tinypic.com/m/jsyaom/4
Een Fokker Tijdens Een Meteoroïd: http://nl.tinypic.com/m/fy3nth/4
Een Fokker Tijdens Het Warme Weer: http://nl.tinypic.com/m/ioiw5e/4
Gomez is een baasquote:
hij wordt topscorderquote:
Volgens mij al 6 goals in de CL dit seizoen ?quote:Op dinsdag 23 november 2010 21:49 schreef bascross het volgende:
Die Gomez.Zoals hier al gezegd: Van Gaal negeert hem hele tijd en als ie hem nodig heeft scoort die kerel gewoon iedere wedstrijd.
Ik weet de exacte cijfers niet. Ik weet wel dat hij in de competitie ook veel scoort.quote:Op dinsdag 23 november 2010 21:50 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Volgens mij al 6 goals in de CL dit seizoen ?
Gelukkig maar... Misschien gaat het uitverlies bij Auxerre dan toch geen grote conseqenties krijgen.quote:
wat is er met louisquote:
van gaalquote:Op dinsdag 23 november 2010 21:49 schreef bascross het volgende:
Die Gomez.Zoals hier al gezegd: Van Gaal negeert hem hele tijd en als ie hem nodig heeft scoort die kerel gewoon iedere wedstrijd.
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |