Messi wel, Barca nietquote:Op woensdag 3 november 2010 00:28 schreef chufi het volgende:
[..]
WTF Barca met hun "De la Porta" die miljoenen liet verdwijnen / verspilde en uitgaf op prive gebruik...
Mag wel eens een beetje aangepakt worden. Messi is geen god
helemaal met je eensquote:Op woensdag 3 november 2010 00:28 schreef chufi het volgende:
[..]
WTF Barca met hun "De la Porta" die miljoenen liet verdwijnen / verspilde en uitgaf op prive gebruik...
Mag wel eens een beetje aangepakt worden. Messi is geen god
tv-commentators ookquote:Op woensdag 3 november 2010 00:29 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
alle scheids zijn toch pro Barca?
ik heb het gemist die axtie ... Maar idd Barca mag veel meer over het algemeenquote:Op woensdag 3 november 2010 00:27 schreef Kekster het volgende:
Jezus, die gast had dood kunnen zijn. Als je zo'n overtreding mag maken buiten het doelgebied (met de scheids er bovenop) zonder er een kaart voor te krijgen dan speel je inderdaad voor Barcelona.
Mooi zo, dus nog kans om te schorsen. Ze hadden bij Pinto wel het lef, en ik neem aan dat ze dit niet de rug toe kunnen keren.quote:
ook datquote:
Ja te erg soms.... Zelfs bij een wedstrijd tussen Sevilla Zaragoza hebben ze het lef ...............quote:
Whoaaaaa *fap* *fap* Messieeee Messiieeeee *fap, fap*quote:Op woensdag 3 november 2010 00:47 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja te erg soms.... Zelfs bij een wedstrijd tussen Sevilla Zaragoza hebben ze het lef ...............
vast welquote:Op woensdag 3 november 2010 01:30 schreef tjoptjop het volgende:
Die fittie tussen die 2 coaches op het einde, waar ging dat over? Over dat Valdez akkefietje?
We zijn allemaal met elkaar eens hierquote:Op woensdag 3 november 2010 01:17 schreef vaasinbloem het volgende:
[..]
Arrogante kutclub met hun zogenaamde perfecte voetbal. Hoop dat ze snel de CL uitflikkeren..
Zo hoort dat ook. Een echte team, geweldig.quote:Op woensdag 3 november 2010 01:52 schreef j0rdiiii het volgende:
Gelijk kwam er ook een speler bij om die trainer even weg te duwen, vorig jaar ging Valdes ook al los op Mourinho
Nee, alleen de pro Barcelona mensenquote:Op woensdag 3 november 2010 10:53 schreef BansheeBoy het volgende:
Is überhaupt nog iemand die graag kijkt naar Barcelona of het Spaanse elftal? Ik ben het echt zat om steeds naar dat gebrei van ze te kijken.²
Van VIquote:Op woensdag 3 november 2010 11:03 schreef Ethanolic het volgende:
Waarom werd die coach van Kopenhagen zo boos?
quote:Na afloop van het gelijkspel liepen de emoties eveneens hoog op bij een onderonsje tussen de trainers Stale Solbakken en Josep Guardiola (zie filmpje 1). Spelers moesten de kemphanen uiteindelijk uit elkaar halen.
Solbakken: 'Nadat we elkaar een hand hadden gegeven, begon hij over de schorsing van doelman José Manuel Pinto (de reserve-doelman van Barça deed het in het heenduel voorkomen alsof er gefloten was en voorkwam zo een treffer van Kopenhagen, red).
Ik had bij wijze van grap gezegd dat hij in plaats van twee duels vijf wedstrijden schorsing zou moeten krijgen. Guardiola werd gek, ik probeerde hem nog mijn standpunt uit te leggen.'
'Ik heb veel respect voor Guardiola', vervolgt Solbakken. 'Hij is een van de beste trainers en was ook een groot speler. Maar zijn gedrag na afloop was verkeerd. Misschien realiseerde hij zich niet dat het een slechte Noorse grap was. Bovendien waren mijn uitspraken slecht vertaald.'
Als Inter erin blijft hequote:Op woensdag 3 november 2010 11:09 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Nee, alleen de pro Barcelona mensenAls ze tegen Chelsea of Inter moeten verliezen ze
Klopt. Zonde dat Turgay die 1-op-1 kans miste toen het nog 0-0 stondquote:Op woensdag 3 november 2010 17:22 schreef Julis het volgende:
Het publiek van Bursaspor was geweldig. Ook al stonden ze 0-3 achter tegen Manchester United! Jammer, want Bursaspor speelde niet slecht. Voor de rest was het niet echt een interessante wedstrijd.
Basel uit is erg lastig hoor. Maar zonder risico kun je natuurlijk nooit een leuk bedrag winnen.quote:Op woensdag 3 november 2010 18:54 schreef Venlovic het volgende:
Ik heb dit met TOTO, dikgedrukte team wint:
Auxerre - Ajax
FC Basel - AS Roma=h
FC Cluj - Bayern München
Shakhtar Donetsk - Arsenal
Enige waar ik nu voor vrees is dat Roma met 2 doelpunten verschil moet winnen en dat Ajax een lastige tegenstander heeft met Auxerre uit...
Ik heb 5 euro ingelegd, als ik alles goed heb win ik 171,90 euro... Mooi bedrag zou dat zijn
Precies, ik doe dit ook niet elke dag hoor, maar morgen wel weer voor Europa League maar verder niet meerquote:Op woensdag 3 november 2010 19:03 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Basel uit is erg lastig hoor. Maar zonder risico kun je natuurlijk nooit een leuk bedrag winnen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |