Goeiedag zeg. Volgende keer dat een Spanjaard wat zegt over De Jong, haal ik mooi deze aan. Dat het hem een flinke schorsing mag opleveren.quote:Op dinsdag 2 november 2010 23:10 schreef napoleonfour het volgende:
Wtf, die aanval van Valdez? Niet eens een kaart
Zal wel niet.quote:Op dinsdag 2 november 2010 23:11 schreef Strani het volgende:
[..]
Goeiedag zeg. Volgende keer dat een Spanjaard wat zegt over De Jong, haal ik mooi deze aan. Dat het hem een flinke schorsing mag opleveren.
Die was een flink stuk erger dan die van De Jong inderdaad.quote:Op dinsdag 2 november 2010 23:11 schreef Strani het volgende:
[..]
Goeiedag zeg. Volgende keer dat een Spanjaard wat zegt over De Jong, haal ik mooi deze aan. Dat het hem een flinke schorsing mag opleveren.
belachelijke actie inderdaadquote:Op dinsdag 2 november 2010 23:11 schreef Strani het volgende:
[..]
Karatekick tegen N'Doyi waar De Jong en Schumacher nog een puntje aan kunnen zuigen.quote:
Hun 2e keeper is ook al geschorst in de Champions League :pquote:Op dinsdag 2 november 2010 23:11 schreef Strani het volgende:
[..]
Damnquote:Op dinsdag 2 november 2010 23:42 schreef heloef het volgende:
[..]
Karatekick tegen N'Doyi waar De Jong en Schumacher nog een puntje aan kunnen zuigen.
ik ben fanquote:
dat hij geen rood kreegquote:Op dinsdag 2 november 2010 23:53 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Damn
[ afbeelding ]
link
Krijg een beetje een Mortal Kombat dejavu
[ afbeelding ]
Ze moeten die Valdes (lees gek) 5 wedstrijden schorsen dit kan echt niet.quote:Op woensdag 3 november 2010 00:06 schreef vaasinbloem het volgende:
Ach, Barcalona spelers kunnen toch nooit wat verkeerds doen, zal wel niet zo de bedoeling zijn..
eens maar dat gaan ze niet doenquote:Op woensdag 3 november 2010 00:08 schreef heloef het volgende:
[..]
Ze moeten die Valdes (lees gek) 5 wedstrijden schorsen dit kan echt niet.
Ik heb de wedstrijd niet live gezien, maar had die niet al geel gekregen? Of was dat voor wat anders?quote:Op woensdag 3 november 2010 00:08 schreef heloef het volgende:
[..]
Ze moeten die Valdes (lees gek) 5 wedstrijden schorsen dit kan echt niet.
Rustu kan ook wel in het rijtje karateka'squote:Op dinsdag 2 november 2010 23:42 schreef heloef het volgende:
[..]
Karatekick tegen N'Doyi waar De Jong en Schumacher nog een puntje aan kunnen zuigen.
ook geen geel dacht ikquote:Op woensdag 3 november 2010 00:22 schreef vaasinbloem het volgende:
[..]
Ik heb de wedstrijd niet live gezien, maar had die niet al geel gekregen? Of was dat voor wat anders?
WTF Barca met hun "De la Porta" die miljoenen liet verdwijnen / verspilde en uitgaf op prive gebruik...quote:Op woensdag 3 november 2010 00:11 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
eens maar dat gaan ze niet doen
omdat Barca
alle scheids zijn toch pro Barca?quote:Op woensdag 3 november 2010 00:27 schreef Kekster het volgende:
Jezus, die gast had dood kunnen zijn. Als je zo'n overtreding mag maken buiten het doelgebied (met de scheids er bovenop) zonder er een kaart voor te krijgen dan speel je inderdaad voor Barcelona.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |