quote:Ik hoop nog liever Real dan Inter dat ultradefensieve begint me een beetje de keel uit te hangen.Op vrijdag 22 oktober 2010 12:28 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Ze zijn ook makkelijk te bestrijden met teams zoals Inter, hopelijk komt er een herhaling dit jaar.. Inter gaat weer winnen
quote:Op woensdag 20 oktober 2010 23:09 schreef j0rdiiii het volgende:
KopenhagenAch ja, Barca vliegt er wel uit als ze weer tegen Inter moeten
quote:Op vrijdag 22 oktober 2010 12:28 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Ze zijn ook makkelijk te bestrijden met teams zoals Inter, hopelijk komt er een herhaling dit jaar.. Inter gaat weer winnen
quote:Op donderdag 21 oktober 2010 20:25 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Schakel Messi uit en hou de rest goed tegen en weg Barca, ik zie Inter zo weer van ze winnen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.★★★
quote:Als Inter 4-0 voorkomt tegen Spurs en ze ultradefensief spelen, dan zijn ze óf zo extreem goed op de counter dat ze het verdienen om te winnen, of ze spelen lang niet altijd ultradefensief.Op vrijdag 22 oktober 2010 12:32 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik hoop nog liever Real dan Inter dat ultradefensieve begint me een beetje de keel uit te hangen.
quote:Op zaterdag 23 oktober 2010 15:35 schreef Thas het volgende:
[..]
Als Inter 4-0 voorkomt tegen Spurs en ze ultradefensief spelen, dan zijn ze óf zo extreem goed op de counter dat ze het verdienen om te winnen, of ze spelen lang niet altijd ultradefensief.
Ik ga voor het laatste
quote:Op vrijdag 22 oktober 2010 19:31 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ik ben ook geen fan, maar bij deze zit het wel erg diep zegSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Özil | Ki SY| Son HM| Lee SW| Taeguk Warriors|
Kijk jij het overzichtskanaal of zo dat je alles zo snel weet? Ik zap ook wel veel op Sport1 maar mis zo af en toe toch het een en ander.. Gelukkig hebben ze altijd in de rust al gelijk alle doelpuntenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |