quote:WAAAATTTTTT HELDERZIENDE!!!!Op woensdag 20 oktober 2010 21:22 schreef Ambrosius het volgende:
Goed topic.
Spurs.
4-0 al en met 10 man, dat worden er wel 7 ofzo.
quote:3 dezelfde doelpunten.
quote:Gewoon een buiging maken en snel naar huis gaan.Op woensdag 20 oktober 2010 23:08 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Die steekpasseshoe moet je dat verdedigen?
Echt niet normaal.
quote:omdat hij 30x in een minuut wordt aangespeeld.Op woensdag 20 oktober 2010 23:11 schreef Silver_Shark het volgende:
Waarom hoor ik 30x in de minuut messi door de commentatoor
quote:Omdat hij een geweldenaar is.Op woensdag 20 oktober 2010 23:11 schreef Silver_Shark het volgende:
Waarom hoor ik 30x in de minuut messi door de commentatoor
quote:Ik vind niet echt
quote:Kijk maar naar ronaldinhoOp woensdag 20 oktober 2010 23:26 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Hoezo vind je hem niet echt een geweldenaar?
quote:Ok.Op woensdag 20 oktober 2010 23:27 schreef Silver_Shark het volgende:
[..]
Kijk maar naar ronaldinho
Ik denk dat messi het zelfde lot krijgt
quote:Wat is dat voor flut reden ?Op woensdag 20 oktober 2010 23:27 schreef Silver_Shark het volgende:
[..]
Kijk maar naar ronaldinho
Ik denk dat messi het zelfde lot krijgt
quote:Niet echt ronaldinho was toch ook zoen gweldinaar nu hoor je er niks van omdat het spel nu niet om hem gebouwt is
quote:Of zou het komen doordat Ronaldinho het in zijn bol kreeg en niet meer als een prof leefde? Die 2 kun je niet met elkaar vergelijken. En daarbij waar Messi ook speelt zijn pure klasse zul je altijd blijven zien.Op woensdag 20 oktober 2010 23:32 schreef Silver_Shark het volgende:
[..]
Niet echt ronaldinho was toch ook zoen gweldinaar nu hoor je er niks van omdat het spel nu niet om hem gebouwt is
Dat heeft messi nu wel en messi weg gaat krijgt je zelfde lot als ronaldinho
quote:Je hoort niks meer van hem omdat hij zijn carrière heeft verkloot.Op woensdag 20 oktober 2010 23:32 schreef Silver_Shark het volgende:
[..]
Niet echt ronaldinho was toch ook zoen gweldinaar nu hoor je er niks van omdat het spel nu niet om hem gebouwt is
Dat heeft messi nu wel en messi weg gaat krijgt je zelfde lot als ronaldinho
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |