quote:10-0Op woensdag 20 oktober 2010 21:34 schreef Tinos85 het volgende:
Ben benieuwd wat daar de eindstand gaat worden.
quote:SubtielOp woensdag 20 oktober 2010 21:49 schreef Ruud het volgende:
[..]
Heeft van 't weekend toch maar weer 3 keer gescoord. En gisteren weer één.
quote:oh ik dacht 6-0
quote:
quote:Zou het om Mario gaan, of het sexleven van Gomes van Spurs...Op woensdag 20 oktober 2010 21:50 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Subtiel, maar of 'ie begrepen wordt..
quote:
quote:gomes van spursOp woensdag 20 oktober 2010 21:58 schreef Elvislives het volgende:
[..]
Zou het om Mario gaan, of het sexleven van Gomes van Spurs...
quote:Hebben ze veel kansen voor de gelijkmaker?Op woensdag 20 oktober 2010 22:10 schreef Elvislives het volgende:
Wat een schele bij Kopenhagen zeg.... Ongelooflijk
quote:Niet veel, Barcelona heeft er al een stuk of 17 gehad om er 2-0 van te maken.Op woensdag 20 oktober 2010 22:24 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Hebben ze veel kansen voor de gelijkmaker?
quote:Ze hadden bij 1-0 al een man meer.Op woensdag 20 oktober 2010 22:31 schreef Ascendancy het volgende:
Wat is inter nu aan het aanmodderen. 1 man meer en geen 1x meer scoren.
quote:Die kopbal? Inderdaad. Wel een heerlijke knal van die spits (en goed weggedraaid bij Puyol)Op woensdag 20 oktober 2010 22:10 schreef Elvislives het volgende:
Wat een schele bij Kopenhagen zeg.... Ongelooflijk
quote:WAAAATTTTTT HELDERZIENDE!!!!Op woensdag 20 oktober 2010 21:22 schreef Ambrosius het volgende:
Goed topic.
Spurs.
4-0 al en met 10 man, dat worden er wel 7 ofzo.
quote:3 dezelfde doelpunten.
quote:Gewoon een buiging maken en snel naar huis gaan.Op woensdag 20 oktober 2010 23:08 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Die steekpasseshoe moet je dat verdedigen?
Echt niet normaal.
quote:omdat hij 30x in een minuut wordt aangespeeld.Op woensdag 20 oktober 2010 23:11 schreef Silver_Shark het volgende:
Waarom hoor ik 30x in de minuut messi door de commentatoor
quote:Omdat hij een geweldenaar is.Op woensdag 20 oktober 2010 23:11 schreef Silver_Shark het volgende:
Waarom hoor ik 30x in de minuut messi door de commentatoor
quote:Ik vind niet echt
quote:Kijk maar naar ronaldinhoOp woensdag 20 oktober 2010 23:26 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Hoezo vind je hem niet echt een geweldenaar?
quote:Ok.Op woensdag 20 oktober 2010 23:27 schreef Silver_Shark het volgende:
[..]
Kijk maar naar ronaldinho
Ik denk dat messi het zelfde lot krijgt
quote:Wat is dat voor flut reden ?Op woensdag 20 oktober 2010 23:27 schreef Silver_Shark het volgende:
[..]
Kijk maar naar ronaldinho
Ik denk dat messi het zelfde lot krijgt
quote:Niet echt ronaldinho was toch ook zoen gweldinaar nu hoor je er niks van omdat het spel nu niet om hem gebouwt is
quote:Of zou het komen doordat Ronaldinho het in zijn bol kreeg en niet meer als een prof leefde? Die 2 kun je niet met elkaar vergelijken. En daarbij waar Messi ook speelt zijn pure klasse zul je altijd blijven zien.Op woensdag 20 oktober 2010 23:32 schreef Silver_Shark het volgende:
[..]
Niet echt ronaldinho was toch ook zoen gweldinaar nu hoor je er niks van omdat het spel nu niet om hem gebouwt is
Dat heeft messi nu wel en messi weg gaat krijgt je zelfde lot als ronaldinho
quote:Je hoort niks meer van hem omdat hij zijn carrière heeft verkloot.Op woensdag 20 oktober 2010 23:32 schreef Silver_Shark het volgende:
[..]
Niet echt ronaldinho was toch ook zoen gweldinaar nu hoor je er niks van omdat het spel nu niet om hem gebouwt is
Dat heeft messi nu wel en messi weg gaat krijgt je zelfde lot als ronaldinho
quote:Toch speelt hij heel behoorlijk bij MilanOp woensdag 20 oktober 2010 23:36 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Je hoort niks meer van hem omdat hij zijn carrière heeft verkloot.
Te dik, geen ritme etc.
quote:Klopt, maar het is niet meer de Ronaldinho van Barça.Op woensdag 20 oktober 2010 23:37 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Toch speelt hij heel behoorlijk bij Milan
quote:Yep die. Die knal was inderdaad heerlijk. Even erna had Alves nog een geniale tackle op de bal, anders had die spits (was het een Hondurees?) hem erin kunnen pissen... Barcelona kwam nog goed weg, ondanks dat ze natuurlijk veel sterker warenOp woensdag 20 oktober 2010 22:47 schreef Ruud het volgende:
[..]
Die kopbal? Inderdaad. Wel een heerlijke knal van die spits (en goed weggedraaid bij Puyol)
quote:Geweldige sliding van Alves inderdaadOp donderdag 21 oktober 2010 02:59 schreef Elvislives het volgende:
[..]
Yep die. Die knal was inderdaad heerlijk. Even erna had Alves nog een geniale tackle op de bal, anders had die spits (was het een Hondurees?) hem erin kunnen pissen... Barcelona kwam nog goed weg, ondanks dat ze natuurlijk veel sterker waren
quote:Schakel Messi uit en hou de rest goed tegen en weg Barca, ik zie Inter zo weer van ze winnenOp donderdag 21 oktober 2010 20:23 schreef mr-green het volgende:
Ik denk een finale: Barca - Real
En dat wordt dan een van de mooiste potten ooit(die twee zijn meer dan ooit aan elkaar gewaagd)
Andere mooie finales zijn: Inter - Real of Inter - Barca
quote:Er zijn 2 ploegen die Barcelona uit de finale kan houden. Chelsea en Inter.Op donderdag 21 oktober 2010 20:25 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Schakel Messi uit en hou de rest goed tegen en weg Barca, ik zie Inter zo weer van ze winnen
quote:Moet zeggen schat Real op dit moment net iets hoger in dan Barca.Op donderdag 21 oktober 2010 20:33 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Er zijn 2 ploegen die Barcelona uit de finale kan houden. Chelsea en Inter.
quote:streep Barca alvast maar doorOp donderdag 21 oktober 2010 20:23 schreef mr-green het volgende:
Ik denk een finale: Barca - Real
En dat wordt dan een van de mooiste potten ooit(die twee zijn meer dan ooit aan elkaar gewaagd)
Andere mooie finales zijn: Inter - Real of Inter - Barca
quote:Dat zullen we wel zien tijdens El ClassicoOp donderdag 21 oktober 2010 20:39 schreef heloef het volgende:
[..]
Moet zeggen schat Real op dit moment net iets hoger in dan Barca.
quote:Op donderdag 21 oktober 2010 20:41 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
streep Barca alvast maar door
quote:sorry firefoxOp donderdag 21 oktober 2010 20:42 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Dat zullen we wel zien tijdens El Classico
Barcelona heeft dit seizoen enkel tegen zwaar verdedigende elftallen gespeeld. Was als fan niet leuk om te kijken
quote:En je wilt niet meer met me daten...
quote:sorryOp donderdag 21 oktober 2010 20:43 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
![]()
Ik dacht dat jij Barcelona ook een warm hart toedacht
quote:en tottenham hotspur natuurlijkOp donderdag 21 oktober 2010 20:56 schreef mr-green het volgende:
Ik vergeet een team: Chelsea.
Hiermee kom ik uit op 4 kandidaten voor de titel: Chelsea, Barca, Inter en Real.
quote:Toch denk ik dat AC Milan er ook gewoon weer staat. Zijn toch een beetje de Duitsers van de Champions LeagueOp donderdag 21 oktober 2010 20:56 schreef mr-green het volgende:
Ik vergeet een team: Chelsea.
Hiermee kom ik uit op 4 kandidaten voor de titel: Chelsea, Barca, Inter en Real.
quote:BaleOp woensdag 20 oktober 2010 23:43 schreef tjoptjop het volgende:
Net ff korte samenvatting van Inter-Spurs gezien
Die drie goals van de Spurs
quote:AC MIlan heeft al klappen gehad van Real en zal ongetwijfeld in de kwart finale een team als Chelsea, Inter, real of Barca tegenkomen. Daar verliezen ze gewoon van.Op vrijdag 22 oktober 2010 03:40 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Toch denk ik dat AC Milan er ook gewoon weer staat. Zijn toch een beetje de Duitsers van de Champions League
quote:Het terechte nieuwe troetelkindje van Rene van der Gijp prima aanvallende linksback/middenvelder.
quote:Ze zijn ook makkelijk te bestrijden met teams zoals Inter, hopelijk komt er een herhaling dit jaar.. Inter gaat weer winnenOp vrijdag 22 oktober 2010 00:49 schreef Elvislives het volgende:
Barcelona verprutst veel teveel kansen. Ze hebben zo'n 30 kansen per wedstrijd en dan winnen ze 1-0 van Kopenhagen... Is altijd zo en dat gaat ze de CL kosten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |