c 11tal naar de arena over 3 weken?quote:
In vergelijking met het huidige Ajax is dat C-elftal alleen ontzettend sterk ben ik bang. Mourinho zei laatst in een interview dat hij poule-winnaar wil worden, daar heeft hij nog één overwinning voor nodig (thuis tegen Auxerre denk ik dan) dus tegen Ajax zullen de grote sterren wel thuis blijven.quote:Op woensdag 3 november 2010 22:45 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
c 11tal naar de arena over 3 weken?
Theaterquote:
blijft jammer dat hij dat af en toe doetquote:Op woensdag 3 november 2010 22:58 schreef j0rdiiii het volgende:
Die Ibrahimovic, ongelooflijk weer he
Ej, waarom was jij zo anti-barca? door die schwalbes?quote:Op woensdag 3 november 2010 23:22 schreef j0rdiiii het volgende:
Bayern is alweer door, makkelijke poule alleen ik vind het toch wel knap dat ze in de CL gewoon alles winnen.
Piet de Visser kloonquote:
Nog steeds hoor, stomme getik 90 minuten lang / vieze schwalbes / walgelijke Spanjaarden. Gisteren ook Valdes die iemand compleet neer trapt. Na de wedstrijd komt er ook nog es een gozert zich bemoeien met de coachesquote:Op woensdag 3 november 2010 23:23 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ej, waarom was jij zo anti-barca? door die schwalbes?
Real Madrid wel ok?quote:Op woensdag 3 november 2010 23:28 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Nog steeds hoor, stomme getik 90 minuten lang / vieze schwalbes / walgelijke Spanjaarden. Gisteren ook Valdes die iemand compleet neer trapt. Na de wedstrijd komt er ook nog es een gozert zich bemoeien met de coaches
Maar ook prachtig combinatievoetbal en het van de mat tikken van de tegenstanderquote:Op woensdag 3 november 2010 23:28 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Nog steeds hoor, stomme getik 90 minuten lang / vieze schwalbes / walgelijke Spanjaarden. Gisteren ook Valdes die iemand compleet neer trapt. Na de wedstrijd komt er ook nog es een gozert zich bemoeien met de coaches
Ik vind het geen ene fuck aan. Ik zie liever een Inter/Chelsea vechten voor de overwinningquote:Op woensdag 3 november 2010 23:30 schreef Yankee het volgende:
[..]
Maar ook prachtig combinatievoetbal en het van de mat tikken van de tegenstander
vechten voor een overwinning?quote:Op woensdag 3 november 2010 23:30 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Ik vind het geen ene fuck aan. Ik zie liever een Inter/Chelsea vechten voor de overwinning
quote:Op woensdag 3 november 2010 23:28 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |