quote:Op woensdag 3 november 2010 23:32 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Nja gaatBij mekaar gekocht zooitje... Pepe is een mongool maar Mourinho is baas
Vorig jaar Barca - Inter. Daarna ging iedereen ook janken om antivoetbal blablaquote:Op woensdag 3 november 2010 23:32 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
vechten voor een overwinning?leg uit..
Zo zie je maar dat gokken op voetbal altijd een gok blijftquote:Op woensdag 3 november 2010 18:54 schreef Venlovic het volgende:
Ik heb dit met TOTO, dikgedrukte team wint:
Auxerre - Ajax
FC Basel - AS Roma=h
FC Cluj - Bayern München
Shakhtar Donetsk - Arsenal
Enige waar ik nu voor vrees is dat Roma met 2 doelpunten verschil moet winnen en dat Ajax een lastige tegenstander heeft met Auxerre uit...
Ik heb 5 euro ingelegd, als ik alles goed heb win ik 171,90 euro... Mooi bedrag zou dat zijn
quote:
quote:
Moet ik nou elke speler gaan beoordelen?quote:
Je bent Iniesta vergeten te noemen hoor.quote:Op woensdag 3 november 2010 23:36 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]![]()
Robben niet gezien, Ronaldo niet gezien, Suarez niet gezien, Drogba niet gezien, Fabregas niet gezien?
Dat heeft niks met vechten te maken, dat is eenquote:Op woensdag 3 november 2010 23:34 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Vorig jaar Barca - Inter. Daarna ging iedereen ook janken om antivoetbal blabla
Ronaldo was lekker bezig vandaag met z'n schwalbes.quote:Op woensdag 3 november 2010 23:37 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Je bent Iniesta vergeten te noemen hoor.
quote:Op woensdag 3 november 2010 23:38 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Dat heeft niks met vechten te maken, dat is een
mening.
dat wordt Defensief voetbal genoemd.quote:Op woensdag 3 november 2010 23:40 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Ze waren de hele wedstrijd aan het knokken om niet ten onder te gaan. Eto'o kwam op het laatst niet eens meer over de middenlijn
Dat klopt ja, moet ik dat er apart bij vertellen ofzo?quote:Op woensdag 3 november 2010 23:42 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
dat wordt Defensief voetbal genoemd.
Was dat niet omdat Inter vanaf begin 1e helft al 1 man minder moest spelen?quote:Op woensdag 3 november 2010 23:40 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Ze waren de hele wedstrijd aan het knokken om niet ten onder te gaan. Eto'o kwam op het laatst niet eens meer over de middenlijn
Ja alleen ik denk dat ze het met 11 man net zo zwaar hadden gehad hoor.quote:Op woensdag 3 november 2010 23:47 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Was dat niet omdat Inter vanaf begin 1e helft al 1 man minder moest spelen?
Jij noemt het anders, dat kan. En nu begin je weer ineens over Barca, ik heb net toch al gezegd dat ik dat stomme getik 90 minuten lang geen ene fuck aan vind.quote:Op woensdag 3 november 2010 23:47 schreef ajacied4lf het volgende:
Zou handig zijn voor de volgende keer, want dat noem
je geen knok voetbal.
Maar je kunt het dus niet echt onderbouwen, want: elke team heeft spelers die schwalbes maken, elke team heeft wel spelers die grove overtredingen begaan.
Ik vind dat voetbal van Inter ook niks, moet ik dan elke dag 20-anti-inter posts posten? (wat jij wel doet). Vind het wel een beetje raar.quote:Op woensdag 3 november 2010 23:51 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Jij noemt het anders, dat kan. En nu begin je weer ineens over Barca, ik heb net toch al gezegd dat ik dat stomme getik 90 minuten lang geen ene fuck aan vind.
Doe ik niet.quote:Op woensdag 3 november 2010 23:54 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ik vind dat voetbal van Inter ook niks, moet ik dan elke dag 20-anti-inter posts posten? (wat jij wel doet). Vind het wel een beetje raar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |