quote:Hij praat wel exotisch.Op woensdag 20 oktober 2010 19:26 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Patje exotisch, die kerel komt nooit buiten Faalwijk.
quote:Houd jij je aandacht eens bij het badderen.Op woensdag 20 oktober 2010 19:26 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Jij wil niet
Dus miauw en jjh ook goed.
quote:Nimmer te stoppen.
quote:Badderen is saai, ik verveel meOp woensdag 20 oktober 2010 19:28 schreef JJH het volgende:
[..]
Houd jij je aandacht eens bij het badderen.
quote:Waarom nietOp woensdag 20 oktober 2010 19:28 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
26 jarige gastjes, niet aan beginnen.
quote:Pluim. Die past mooi bij mijn verzameling.Op woensdag 20 oktober 2010 19:29 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik prefereer het woord nummer.
Pluim voor Zero.
quote:NeeOp woensdag 20 oktober 2010 19:30 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik heb geen idee, hier is het donker
Heb je dan geen badeendje om mee te spelen?
quote:Ik sta hem met alle plezier af.Op woensdag 20 oktober 2010 19:30 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Pluim. Die past mooi bij mijn verzameling.
quote:Ja maar jij ziet er wat ouder uitOp woensdag 20 oktober 2010 19:30 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
O, toen ze 29 was had ze iemand van 25. Bleek ellende, las ik.
quote:Thanks.Op woensdag 20 oktober 2010 19:31 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja maar jij ziet er wat ouder uiten klinkt ook ouder
quote:JaOp woensdag 20 oktober 2010 19:32 schreef JJH het volgende:
[..]
Misschien wil pisces wel met je spelen.
quote:Ik wil wel met Pisces spelenOp woensdag 20 oktober 2010 19:32 schreef JJH het volgende:
[..]
Misschien wil pisces wel met je spelen.
quote:Haha... ik was op tijdOp woensdag 20 oktober 2010 19:29 schreef charmed_angel het volgende:
Kut ik wil Benny unvoten en op Erik voten met maffiaspel. Openen ze geen nieuw topic kutgrut
quote:19:00uurOp woensdag 20 oktober 2010 19:33 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Tot wanneer kon je stemmen?
quote:Ook een langer bad?Op woensdag 20 oktober 2010 19:34 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik heb een groot bad dus er kunnen er 3 in
quote:*klimt er bij in.Op woensdag 20 oktober 2010 19:34 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik heb een groot bad dus er kunnen er 3 in
quote:Lekker spatteren.
quote:
quote:Hahaha nee ze waren goed te eten, alleen die smaak...Op woensdag 20 oktober 2010 19:36 schreef -Vaduz- het volgende:
Heb je met de bietjesschijfjes gefrisbeed Miauw?
quote:Gezond, dat is een troost.Op woensdag 20 oktober 2010 19:38 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Hahaha nee ze waren goed te eten, alleen die smaak...
quote:GezelligOp woensdag 20 oktober 2010 19:40 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Nee, mijn hoofd hoeft niet onder water.
quote:Effe kaiken.
quote:Piratenhoed.
quote:
quote:Vernamen het nieuws in Irak.Op woensdag 20 oktober 2010 19:43 schreef Bellatrix het volgende:
Even het niet grappige Fokke en Sukke doorkomen.
quote:Echt erg hoe humorloos die dingen zijn.Op woensdag 20 oktober 2010 19:43 schreef Bellatrix het volgende:
Even het niet grappige Fokke en Sukke doorkomen.
quote:Ik kom eraanOp woensdag 20 oktober 2010 19:44 schreef iBenny het volgende:
[..]
We zijn nog aan het puzzelen wie het is...
quote:Daar is Bart zijn vest gebleven!Op woensdag 20 oktober 2010 19:44 schreef -Vaduz- het volgende:
Meisje met groene sweater is al afgevallen?
quote:Achter Matthijs dan?Op woensdag 20 oktober 2010 19:45 schreef Zeroku het volgende:
Volgens mij rechtsboven daar. Met dat zwartwit.
quote:Ja. Die tribune achter Mathijs helemaal rechtsboven. Die met dat zwartwit truitje.
quote:Op woensdag 20 oktober 2010 19:40 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Effe serieusvolgend jaar gaan we een jacuzzi plaatsen
quote:Max en Cindy Bambacht.Op woensdag 20 oktober 2010 19:48 schreef JJH het volgende:
[..]
Zero wat een epileptische ui heb je.
quote:Dank.
quote:Op de een of andere manier kun jij er altijd voor zorgen dat die terugkomt, alleen jij.
quote:Lieve lieve kerstvrouw. Kom je alsjeblieft terug?Op woensdag 20 oktober 2010 19:52 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Op de een of andere manier kun jij er altijd voor zorgen dat die terugkomt, alleen jij.
quote:Een wit oog met een kerstbal als pupilOp woensdag 20 oktober 2010 19:55 schreef -Miauw- het volgende:
We moeten onze avatars eigen aanpassen aan het seizoen. Al weet ik niet zo goed hoe ik dat moet doen. Winterwimpers?
quote:Een poesemje met een kerstmuts opOp woensdag 20 oktober 2010 19:55 schreef -Miauw- het volgende:
We moeten onze avatars eigen aanpassen aan het seizoen. Al weet ik niet zo goed hoe ik dat moet doen. Winterwimpers?
quote:Ik heb al heul wel herfstblaadjes!Op woensdag 20 oktober 2010 19:55 schreef -Miauw- het volgende:
quote:IdeetjeOp woensdag 20 oktober 2010 19:57 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Een wit oog met een kerstbal als pupil.
quote:Op woensdag 20 oktober 2010 19:58 schreef iBenny het volgende:
[..]
Een poesemje met een kerstmuts op
quote:Oja, herfst eerst.
quote:DankjeOp woensdag 20 oktober 2010 20:00 schreef Bellatrix het volgende:
Miauw een injectiennaald gevuld met oase in je oog. Voor kerstmis.
quote:StandaardPI's
quote:Ja.Op woensdag 20 oktober 2010 20:07 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Zijn alleen tof als je ook eens af en toe een andere aanklikt
quote:yo dawg, I herd you liked snow, so we put a snowglobe in your UI so you can snow while you UIOp woensdag 20 oktober 2010 19:55 schreef -Miauw- het volgende:
quote:Op woensdag 20 oktober 2010 20:11 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
yo dawg, I herd you liked snow, so we put a snowglobe in your UI so you can snow while you UI
[ afbeelding ]
quote:Boh, die is wel vet.Op woensdag 20 oktober 2010 20:11 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
yo dawg, I herd you liked snow, so we put a snowglobe in your UI so you can snow while you UI
[ afbeelding ]
quote:Wat een mooooooieOp woensdag 20 oktober 2010 20:11 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
quote:Die is ook leukOp woensdag 20 oktober 2010 20:14 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik had deze die voor je
[ afbeelding ]
quote:Oh wauwOp woensdag 20 oktober 2010 20:16 schreef charmed_angel het volgende:
Kijk miauw.... die postzegels
[ afbeelding ]
quote:Dat zijn er wel een boel inderdaad.Op woensdag 20 oktober 2010 20:16 schreef charmed_angel het volgende:
[ afbeelding ]
quote:LeukOp woensdag 20 oktober 2010 20:16 schreef charmed_angel het volgende:
[ afbeelding ]
quote:hihiOp woensdag 20 oktober 2010 20:19 schreef iBenny het volgende:
[..]
Leuk
70 Japanese yen = 0.62015688 Euros
quote:Het voelt zo lekker om even jou te zijn, veel minder banaal.Op woensdag 20 oktober 2010 20:23 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Hahaha ik dacht al. Nee, wanneer heb ik dat getypt![]()
![]()
quote:Hahaha nou welkom. Aan de linker kant zie je mijn....en aan de rechter kant de...Op woensdag 20 oktober 2010 20:23 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Het voelt zo lekker om even jou te zijn, veel minder banaal.
quote:Heb het al een keer meer gedaan, daarom stond ie al in m'n Usericons.
quote:Ik was verward
quote:Ja, I remember maar dat was al een tijdje terugOp woensdag 20 oktober 2010 20:26 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Heb het al een keer meer gedaan, daarom stond ie al in m'n Usericons.
quote:Ben een sluwe vos.
quote:Correct.
quote:wacht, dat klopt nietOp woensdag 20 oktober 2010 20:32 schreef DeZwabber het volgende:
volledig besneeuwd:
[ afbeelding ]
alleen sneeuw in het oog:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 20 oktober 2010 20:32 schreef DeZwabber het volgende:
volledig besneeuwd:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:ik had pizza, met gehakt en peperjes en uit
quote:Ja daar was ik in stilte al blij om, maar je hebt hem helaas weer aangezetOp woensdag 20 oktober 2010 20:08 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
dan had je vanmiddag moeten kijken
quote:Netjes je bord leeggegeten dus?Op woensdag 20 oktober 2010 20:34 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ik had pizza, met gehakt en peperjes en uit
alleen veel meer gehakt en peper dan ik verwacht had, ik zit vol en het was erg heet![]()
![]()
quote:Ik wel. Ze was heet, zoals altijd.Op woensdag 20 oktober 2010 20:38 schreef Bellatrix het volgende:
Maar Chowi dus potverdikkeme niet goed gezien.
quote:Oh die zijn leukOp woensdag 20 oktober 2010 20:32 schreef DeZwabber het volgende:
volledig besneeuwd:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:speciaal voor RauzertjeOp woensdag 20 oktober 2010 20:34 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Ja daar was ik in stilte al blij om, maar je hebt hem helaas weer aangezet!
quote:Siep siep siep detectives, we are sisters as you see heep heep, we are siep siep siep detectiives
quote:[VOH]Elke woensdag The Voice Real lifeOp woensdag 20 oktober 2010 20:45 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Siep siep siep detectives, we are sisters as you see heep heep, we are siep siep siep detectiives
hihi
quote:Laatst met een kikker.Op woensdag 20 oktober 2010 20:49 schreef Bellatrix het volgende:
Komen jullie katten trouwens ook wel eens thuis met een vogel, kikker of muis?
quote:Ja de onze dus ook.
quote:Op woensdag 20 oktober 2010 20:50 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ja de onze dus ook.En een duif en een kraai en een muis.
quote:ga ik even naar kijken, moet wel kunnenOp woensdag 20 oktober 2010 20:49 schreef charmed_angel het volgende:
zwabber ken je jokertje ook een kerstmutsje opzetten
quote:JaOp woensdag 20 oktober 2010 20:49 schreef Bellatrix het volgende:
Komen jullie katten trouwens ook wel eens thuis met een vogel, kikker of muis?
quote:Op woensdag 20 oktober 2010 20:51 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
JaIk had een tijdje geleden een spreeuw in de woonkamer. Ik woon op één hoog en dat betekent dat hij die vogel mee naar boven moet slepen. Is wel liefde trouwens
![]()
Maar verder kreeg ik al ratten, muizen, duiven en een 'beesie'
quote:WTFOKSOp woensdag 20 oktober 2010 20:52 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Oja, die kreeg ik een keer in bed. Die leefde nog
quote:Ok dank je welOp woensdag 20 oktober 2010 20:51 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ga ik even naar kijken, moet wel kunnen
quote:Hij heeft een sleutelOp woensdag 20 oktober 2010 20:52 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
! Maar hoe gaat dat in zijn werk? Hij kan toch niet door het trappenhuis naar binnen?
quote:Iedereen heeft het anders over het haar van Patje
quote:Op woensdag 20 oktober 2010 20:51 schreef iBenny het volgende:
Myr heeft platgeslagen smurfen op dr nagels
quote:Awwwwwwwwwwwwww.Op woensdag 20 oktober 2010 20:53 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Hij heeft een sleutel![]()
Ik heb een trapje gemaakt en daar klimmen ze op- en af
quote:Kaal kan mooi zijn, maar dan wel echt kaal en niet van die inhammen.Op woensdag 20 oktober 2010 20:54 schreef Pheno het volgende:
[..]
Iedereen heeft het anders over het haar van Patje
En gelijk hebben ze![]()
Kaal
quote:Op woensdag 20 oktober 2010 20:54 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Kaal kan mooi zijn, maar dan wel echt kaal en niet van die inhammen.Of haar dat dwars wordt gekamd.
_!
quote:Mijn Japanradar ging af.Op woensdag 20 oktober 2010 20:19 schreef iBenny het volgende:
[..]
Leuk
70 Japanese yen = 0.62015688 Euros
quote:Oh,da's wel tof
quote:Een voordeel: ik heb geen haar om overdwars te kammenOp woensdag 20 oktober 2010 20:54 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Kaal kan mooi zijn, maar dan wel echt kaal en niet van die inhammen.Of haar dat dwars wordt gekamd.
_!
quote:ik schrok me net een rotje... ik plaatste per ongeluk mijn adres op twitter, dmv een fotoOp woensdag 20 oktober 2010 20:55 schreef Symphonic het volgende:
Ik snap nog steeds geen fuck van dat twitter
quote:"Lief dagboek, ik wil iedereen laten weten dat ik heb zitten poepen"Op woensdag 20 oktober 2010 20:55 schreef Symphonic het volgende:
Ik snap nog steeds geen fuck van dat twitter
quote:PatriqueOp woensdag 20 oktober 2010 20:57 schreef PatriQue89 het volgende:
Oh, echt die Ian Lijkwan, lijkt op een vrouw uit delfzijl..
quote:Twitter in een notendop.Op woensdag 20 oktober 2010 20:57 schreef Pheno het volgende:
[..]
"Lief dagboek, ik wil iedereen laten weten dat ik heb zitten poepen"
quote:Op woensdag 20 oktober 2010 20:57 schreef PatriQue89 het volgende:
Oh, echt die Ian Lijkwan, lijkt op een vrouw uit delfzijl..
quote:ik heb zelf niet zo de behoefte om te tweeten, maar meer om tweets te volgen als er ergens iets loos isOp woensdag 20 oktober 2010 20:57 schreef Pheno het volgende:
[..]
"Lief dagboek, ik wil iedereen laten weten dat ik heb zitten poepen"
quote:Ik zag hetOp woensdag 20 oktober 2010 20:58 schreef charmed_angel het volgende:
Symp ik heb je trouwens nog toegevoegd
quote:De reden dat ik Twitter heb. En af en toe zet ik er wat op als ik bij een uitgevers-eventje benOp woensdag 20 oktober 2010 20:58 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik heb zelf niet zo de behoefte om te tweeten, maar meer om tweets te volgen als er ergens iets loos is
quote:
quote:JAAA!!!! ik lieg nietOp woensdag 20 oktober 2010 21:02 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
![]()
![]()
je hebt gelijk! Die ogen en die lach
quote:Wat voor werk doe jij eigenlijk Pheno?Op woensdag 20 oktober 2010 21:00 schreef Pheno het volgende:
[..]
De reden dat ik Twitter heb. En af en toe zet ik er wat op als ik bij een uitgevers-eventje benOf Japan
quote:Hij is PinguinOp woensdag 20 oktober 2010 21:03 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Wat voor werk doe jij eigenlijk Pheno?
quote:Kruik? Verwarming?Op woensdag 20 oktober 2010 21:02 schreef charmed_angel het volgende:
ik heb het nog steeds kou.... iemand tips?
quote:Op woensdag 20 oktober 2010 20:54 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik wist dit al veel langer.
Maar Henk en Ingrid kennende wisten niet dat Boszhard Van der Gijp een mes in de rug stak...
quote:Innovatief volk, Amsterdammers.
quote:Wat waat?Op woensdag 20 oktober 2010 21:04 schreef Bellatrix het volgende:
Over die Gijp imitatie bij de DWDD
[..]
_!
quote:Carlo had van der Gijp gepersifleerd, en alle fanboys vallen daar nu ontzettend over, terwijl de imitatie an sich best goed was. Zelfs Henk en Ingrid worden erbij gehaald.
quote:kensloosOp woensdag 20 oktober 2010 21:07 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Carlo had van der Gijp gepersifleerd, en alle fanboys vallen daar nu ontzettend over, terwijl de imitatie an sich best goed was. Zelfs Henk en Ingrid worden erbij gehaald.
quote:Op woensdag 20 oktober 2010 21:07 schreef Symphonic het volgende:
[..]
en af en toe staat hij op Utrecht CS
quote:Ik twitter alleen over mijn werk op of voor FOK!Op woensdag 20 oktober 2010 21:03 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Wat voor werk doe jij eigenlijk Pheno?
quote:Onmogelijk.Op woensdag 20 oktober 2010 21:09 schreef Rauzer het volgende:
Zwabber, Rauzer wil graag een Sint-muts.
quote:yeah ik zat me net ff bij te lezenOp woensdag 20 oktober 2010 21:01 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
GOMI!
stemmen in maffia, huppah!
quote:Op woensdag 20 oktober 2010 21:09 schreef Pheno het volgende:
Ik heb zin om tieten te posten, c_a, stuur eens een pm met je naaktfoto.
quote:die heb je toch gemaakt zaterdag?Op woensdag 20 oktober 2010 21:09 schreef Pheno het volgende:
quote:Gisteren zowat gezien en ook de binnenkant van haar mond. Jammer genoeg geen caps gemaakt.Op woensdag 20 oktober 2010 21:09 schreef Pheno het volgende:
quote:Ja, maar die billenknijper staat er ook op. Dan krijg ik ruzie met zijn moeder...Op woensdag 20 oktober 2010 21:10 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
die heb je toch gemaakt zaterdag?
quote:Ah okOp woensdag 20 oktober 2010 21:08 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik twitter alleen over mijn werk op of voor FOK!
Mijn echte werk, ach, ik weet zelf niet eens meer wat ik doe. Van alles, vliegende keep, als er maar bits en bytes zijn. Of harde waren, dan bouw ik er ook wel wat mee.
quote:Je houdt niet van computers
quote:Oh zolang ik ze niet open hoef te maken vind ik computers leuk. Maar het klonk alsof jij het niet leuk vond, en dat is dus ook zo.Op woensdag 20 oktober 2010 21:12 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je houdt niet van computers
Ik ook niet, ik wil er ook bij weg, ik heb het geheel gehad met programmeren en dat gedoe
quote:Oh, er aan knutselen en repareren vond ik altijd wel leuk. Maar ja, als de hele buurt met computers langskomt...En voor mijn werk is het ook wat sleur aan het worden, ik zie er geen uitdaging meer in om problemen op te lossen. Pinguin is ingekakt.Op woensdag 20 oktober 2010 21:13 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Oh zolang ik ze niet open hoef te maken vind ik computers leuk. Maar het klonk alsof jij het niet leuk vond, en dat is dus ook zo.
quote:Heb je iets anders wat je graag zou willen doen? Misschien een adviserende rol ofzo.Op woensdag 20 oktober 2010 21:15 schreef Pheno het volgende:
[..]
Oh, er aan knutselen en repareren vond ik altijd wel leuk. Maar ja, als de hele buurt met computers langskomt...En voor mijn werk is het ook wat sleur aan het worden, ik zie er geen uitdaging meer in om problemen op te lossen. Pinguin is ingekakt.
quote:GMTA. Kan er gewoon niet meer tegen.Op woensdag 20 oktober 2010 21:16 schreef Pheno het volgende:
Die stem van dat mens van Kruidvat. Sterf! Virtueel dan he, anders is het een doodsverwensing...
quote:Daarin word ik niet ondersteund door het werk. Al 100x aangegeven, en elke keer is het 0. Nah, ik weet het niet meer, ik zoek wel wat. Uit de ICT vind ik ook best, eens wat anders.Op woensdag 20 oktober 2010 21:16 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Heb je iets anders wat je graag zou willen doen? Misschien een adviserende rol ofzo.
quote:Mijn vrouw scheldt ook al als ze die grafhoer hoort.Op woensdag 20 oktober 2010 21:18 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
GMTA. Kan er gewoon niet meer tegen.
quote:Oh dat is wel een beetje jammer jaOp woensdag 20 oktober 2010 21:19 schreef Pheno het volgende:
[..]
Daarin word ik niet ondersteund door het werk. Al 100x aangegeven, en elke keer is het 0. Nah, ik weet het niet meer, ik zoek wel wat. Uit de ICT vind ik ook best, eens wat anders.
Ik ga gewoon zoeken, ik zie niet in wat er mis is met gewoon eens op normale tijden thuis te zijn
Ik sta wel elke dag 5 uur op, maar vooral in de winter vind ik dat wel kut
quote:Oh, ik heb ooit een kerstmuts op mijn ava gehad, geen idee waar dat gebleven isOp woensdag 20 oktober 2010 21:23 schreef DeZwabber het volgende:
ik lees dit topic na, en zie allemaal verzoeken voorbijkomen...
heel leuk enzo, maar als ik bezig ben lees ik ze niet allemaal, dus iedereen die een verzoekje heeft, PM even, anders heb je kans dat ik je per ongeluk mis
quote:Nou hoop dat je snel iets anders vindtOp woensdag 20 oktober 2010 21:23 schreef Pheno het volgende:
Oh, ik heb leuke collega's dat is het enige wat me nog naar het werk brengt. De sfeer in zijn geheel is voor mij kapot. Jammer, dat wel.
quote:Een jaar geleden is het niet gelukt, afgeketst op salaris. Ik ging te veel achteruit. Nu maar een nieuwe poging doenOp woensdag 20 oktober 2010 21:24 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Nou hoop dat je snel iets anders vindt
quote:Op woensdag 20 oktober 2010 21:23 schreef DeZwabber het volgende:
ik lees dit topic na, en zie allemaal verzoeken voorbijkomen...
heel leuk enzo, maar als ik bezig ben lees ik ze niet allemaal, dus iedereen die een verzoekje heeft, PM even, anders heb je kans dat ik je per ongeluk mis
quote:REPORT.
quote:Hij heeft wel haar...
quote:Gaaf
quote:Oh die is ook leukOp woensdag 20 oktober 2010 21:33 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Gaaf
Ik zoek ook nog steeds een leuke ava, maar bij gebrek aan beter hou ik deze maar
quote:The trout is under the carpet, I'll repeat: the trout is under the carpet
quote:Volendam.Op woensdag 20 oktober 2010 21:39 schreef Rauzer het volgende:
Geen Volendams feestje voor Symphonica in Rosso
Jammer Symmie!
quote:shitOp woensdag 20 oktober 2010 21:39 schreef Rauzer het volgende:
Geen Volendams feestje voor Symphonica in Rosso
Jammer Symmie!
quote:Inteelt
quote:Ik kijk gewoon nog lekker Twente - Werder.Op woensdag 20 oktober 2010 21:40 schreef Symphonic het volgende:
Nu op net 5: Got to dance
Grappig programma en ook een talentenjacht
quote:OjaOp woensdag 20 oktober 2010 21:40 schreef Symphonic het volgende:
quote:Daar kijk ik nu ook naar. Met een half oogOp woensdag 20 oktober 2010 21:40 schreef Symphonic het volgende:
quote:hoe staat het daar?Op woensdag 20 oktober 2010 21:41 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik kijk gewoon nog lekker Twente - Werder.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |