quote:Max en Cindy Bambacht.Op woensdag 20 oktober 2010 19:48 schreef JJH het volgende:
[..]
Zero wat een epileptische ui heb je.
quote:Dank.
quote:Op de een of andere manier kun jij er altijd voor zorgen dat die terugkomt, alleen jij.
quote:Lieve lieve kerstvrouw. Kom je alsjeblieft terug?Op woensdag 20 oktober 2010 19:52 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Op de een of andere manier kun jij er altijd voor zorgen dat die terugkomt, alleen jij.
quote:Een wit oog met een kerstbal als pupilOp woensdag 20 oktober 2010 19:55 schreef -Miauw- het volgende:
We moeten onze avatars eigen aanpassen aan het seizoen. Al weet ik niet zo goed hoe ik dat moet doen. Winterwimpers?
quote:Een poesemje met een kerstmuts opOp woensdag 20 oktober 2010 19:55 schreef -Miauw- het volgende:
We moeten onze avatars eigen aanpassen aan het seizoen. Al weet ik niet zo goed hoe ik dat moet doen. Winterwimpers?
quote:Ik heb al heul wel herfstblaadjes!Op woensdag 20 oktober 2010 19:55 schreef -Miauw- het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |