quote:Iedereen heeft het anders over het haar van Patje
quote:Op woensdag 20 oktober 2010 20:51 schreef iBenny het volgende:
Myr heeft platgeslagen smurfen op dr nagels
quote:Awwwwwwwwwwwwww.Op woensdag 20 oktober 2010 20:53 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Hij heeft een sleutel![]()
Ik heb een trapje gemaakt en daar klimmen ze op- en af
quote:Kaal kan mooi zijn, maar dan wel echt kaal en niet van die inhammen.Op woensdag 20 oktober 2010 20:54 schreef Pheno het volgende:
[..]
Iedereen heeft het anders over het haar van Patje
En gelijk hebben ze![]()
Kaal
quote:Op woensdag 20 oktober 2010 20:54 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Kaal kan mooi zijn, maar dan wel echt kaal en niet van die inhammen.Of haar dat dwars wordt gekamd.
_!
quote:Mijn Japanradar ging af.Op woensdag 20 oktober 2010 20:19 schreef iBenny het volgende:
[..]
Leuk
70 Japanese yen = 0.62015688 Euros
quote:Oh,da's wel tof
quote:Een voordeel: ik heb geen haar om overdwars te kammenOp woensdag 20 oktober 2010 20:54 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Kaal kan mooi zijn, maar dan wel echt kaal en niet van die inhammen.Of haar dat dwars wordt gekamd.
_!
quote:ik schrok me net een rotje... ik plaatste per ongeluk mijn adres op twitter, dmv een fotoOp woensdag 20 oktober 2010 20:55 schreef Symphonic het volgende:
Ik snap nog steeds geen fuck van dat twitter
quote:"Lief dagboek, ik wil iedereen laten weten dat ik heb zitten poepen"Op woensdag 20 oktober 2010 20:55 schreef Symphonic het volgende:
Ik snap nog steeds geen fuck van dat twitter
quote:PatriqueOp woensdag 20 oktober 2010 20:57 schreef PatriQue89 het volgende:
Oh, echt die Ian Lijkwan, lijkt op een vrouw uit delfzijl..
quote:Twitter in een notendop.Op woensdag 20 oktober 2010 20:57 schreef Pheno het volgende:
[..]
"Lief dagboek, ik wil iedereen laten weten dat ik heb zitten poepen"
quote:Op woensdag 20 oktober 2010 20:57 schreef PatriQue89 het volgende:
Oh, echt die Ian Lijkwan, lijkt op een vrouw uit delfzijl..
quote:ik heb zelf niet zo de behoefte om te tweeten, maar meer om tweets te volgen als er ergens iets loos isOp woensdag 20 oktober 2010 20:57 schreef Pheno het volgende:
[..]
"Lief dagboek, ik wil iedereen laten weten dat ik heb zitten poepen"
quote:Ik zag hetOp woensdag 20 oktober 2010 20:58 schreef charmed_angel het volgende:
Symp ik heb je trouwens nog toegevoegd
quote:De reden dat ik Twitter heb. En af en toe zet ik er wat op als ik bij een uitgevers-eventje benOp woensdag 20 oktober 2010 20:58 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik heb zelf niet zo de behoefte om te tweeten, maar meer om tweets te volgen als er ergens iets loos is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |