quote:Ik wel. Ze was heet, zoals altijd.Op woensdag 20 oktober 2010 20:38 schreef Bellatrix het volgende:
Maar Chowi dus potverdikkeme niet goed gezien.
quote:Oh die zijn leukOp woensdag 20 oktober 2010 20:32 schreef DeZwabber het volgende:
volledig besneeuwd:
[ afbeelding ]
alleen sneeuw in het oog:
[ afbeelding ]
quote:speciaal voor RauzertjeOp woensdag 20 oktober 2010 20:34 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Ja daar was ik in stilte al blij om, maar je hebt hem helaas weer aangezet!
quote:Siep siep siep detectives, we are sisters as you see heep heep, we are siep siep siep detectiives
quote:[VOH]Elke woensdag The Voice Real lifeOp woensdag 20 oktober 2010 20:45 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Siep siep siep detectives, we are sisters as you see heep heep, we are siep siep siep detectiives
hihi
quote:Laatst met een kikker.Op woensdag 20 oktober 2010 20:49 schreef Bellatrix het volgende:
Komen jullie katten trouwens ook wel eens thuis met een vogel, kikker of muis?
quote:Ja de onze dus ook.
quote:Op woensdag 20 oktober 2010 20:50 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ja de onze dus ook.En een duif en een kraai en een muis.
quote:ga ik even naar kijken, moet wel kunnenOp woensdag 20 oktober 2010 20:49 schreef charmed_angel het volgende:
zwabber ken je jokertje ook een kerstmutsje opzetten
quote:JaOp woensdag 20 oktober 2010 20:49 schreef Bellatrix het volgende:
Komen jullie katten trouwens ook wel eens thuis met een vogel, kikker of muis?
quote:Op woensdag 20 oktober 2010 20:51 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
JaIk had een tijdje geleden een spreeuw in de woonkamer. Ik woon op één hoog en dat betekent dat hij die vogel mee naar boven moet slepen. Is wel liefde trouwens
![]()
Maar verder kreeg ik al ratten, muizen, duiven en een 'beesie'
quote:WTFOKSOp woensdag 20 oktober 2010 20:52 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Oja, die kreeg ik een keer in bed. Die leefde nog
quote:Ok dank je welOp woensdag 20 oktober 2010 20:51 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ga ik even naar kijken, moet wel kunnen
quote:Hij heeft een sleutelOp woensdag 20 oktober 2010 20:52 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
! Maar hoe gaat dat in zijn werk? Hij kan toch niet door het trappenhuis naar binnen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |