quote:Op woensdag 20 oktober 2010 21:09 schreef Pheno het volgende:
Ik heb zin om tieten te posten, c_a, stuur eens een pm met je naaktfoto.
quote:die heb je toch gemaakt zaterdag?Op woensdag 20 oktober 2010 21:09 schreef Pheno het volgende:
quote:Gisteren zowat gezien en ook de binnenkant van haar mond. Jammer genoeg geen caps gemaakt.Op woensdag 20 oktober 2010 21:09 schreef Pheno het volgende:
quote:Ja, maar die billenknijper staat er ook op. Dan krijg ik ruzie met zijn moeder...Op woensdag 20 oktober 2010 21:10 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
die heb je toch gemaakt zaterdag?
quote:Ah okOp woensdag 20 oktober 2010 21:08 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik twitter alleen over mijn werk op of voor FOK!
Mijn echte werk, ach, ik weet zelf niet eens meer wat ik doe. Van alles, vliegende keep, als er maar bits en bytes zijn. Of harde waren, dan bouw ik er ook wel wat mee.
quote:Je houdt niet van computers
quote:Oh zolang ik ze niet open hoef te maken vind ik computers leuk. Maar het klonk alsof jij het niet leuk vond, en dat is dus ook zo.Op woensdag 20 oktober 2010 21:12 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je houdt niet van computers
Ik ook niet, ik wil er ook bij weg, ik heb het geheel gehad met programmeren en dat gedoe
quote:Oh, er aan knutselen en repareren vond ik altijd wel leuk. Maar ja, als de hele buurt met computers langskomt...En voor mijn werk is het ook wat sleur aan het worden, ik zie er geen uitdaging meer in om problemen op te lossen. Pinguin is ingekakt.Op woensdag 20 oktober 2010 21:13 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Oh zolang ik ze niet open hoef te maken vind ik computers leuk. Maar het klonk alsof jij het niet leuk vond, en dat is dus ook zo.
quote:Heb je iets anders wat je graag zou willen doen? Misschien een adviserende rol ofzo.Op woensdag 20 oktober 2010 21:15 schreef Pheno het volgende:
[..]
Oh, er aan knutselen en repareren vond ik altijd wel leuk. Maar ja, als de hele buurt met computers langskomt...En voor mijn werk is het ook wat sleur aan het worden, ik zie er geen uitdaging meer in om problemen op te lossen. Pinguin is ingekakt.
quote:GMTA. Kan er gewoon niet meer tegen.Op woensdag 20 oktober 2010 21:16 schreef Pheno het volgende:
Die stem van dat mens van Kruidvat. Sterf! Virtueel dan he, anders is het een doodsverwensing...
quote:Daarin word ik niet ondersteund door het werk. Al 100x aangegeven, en elke keer is het 0. Nah, ik weet het niet meer, ik zoek wel wat. Uit de ICT vind ik ook best, eens wat anders.Op woensdag 20 oktober 2010 21:16 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Heb je iets anders wat je graag zou willen doen? Misschien een adviserende rol ofzo.
quote:Mijn vrouw scheldt ook al als ze die grafhoer hoort.Op woensdag 20 oktober 2010 21:18 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
GMTA. Kan er gewoon niet meer tegen.
quote:Oh dat is wel een beetje jammer jaOp woensdag 20 oktober 2010 21:19 schreef Pheno het volgende:
[..]
Daarin word ik niet ondersteund door het werk. Al 100x aangegeven, en elke keer is het 0. Nah, ik weet het niet meer, ik zoek wel wat. Uit de ICT vind ik ook best, eens wat anders.
Ik ga gewoon zoeken, ik zie niet in wat er mis is met gewoon eens op normale tijden thuis te zijn
Ik sta wel elke dag 5 uur op, maar vooral in de winter vind ik dat wel kut
quote:Oh, ik heb ooit een kerstmuts op mijn ava gehad, geen idee waar dat gebleven isOp woensdag 20 oktober 2010 21:23 schreef DeZwabber het volgende:
ik lees dit topic na, en zie allemaal verzoeken voorbijkomen...
heel leuk enzo, maar als ik bezig ben lees ik ze niet allemaal, dus iedereen die een verzoekje heeft, PM even, anders heb je kans dat ik je per ongeluk mis
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |