quote:
quote:JAAA!!!! ik lieg nietOp woensdag 20 oktober 2010 21:02 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
![]()
![]()
je hebt gelijk! Die ogen en die lach
quote:Wat voor werk doe jij eigenlijk Pheno?Op woensdag 20 oktober 2010 21:00 schreef Pheno het volgende:
[..]
De reden dat ik Twitter heb. En af en toe zet ik er wat op als ik bij een uitgevers-eventje benOf Japan
quote:Hij is PinguinOp woensdag 20 oktober 2010 21:03 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Wat voor werk doe jij eigenlijk Pheno?
quote:Kruik? Verwarming?Op woensdag 20 oktober 2010 21:02 schreef charmed_angel het volgende:
ik heb het nog steeds kou.... iemand tips?
quote:Op woensdag 20 oktober 2010 20:54 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik wist dit al veel langer.
Maar Henk en Ingrid kennende wisten niet dat Boszhard Van der Gijp een mes in de rug stak...
quote:Innovatief volk, Amsterdammers.
quote:Wat waat?Op woensdag 20 oktober 2010 21:04 schreef Bellatrix het volgende:
Over die Gijp imitatie bij de DWDD
[..]
_!
quote:Carlo had van der Gijp gepersifleerd, en alle fanboys vallen daar nu ontzettend over, terwijl de imitatie an sich best goed was. Zelfs Henk en Ingrid worden erbij gehaald.
quote:kensloosOp woensdag 20 oktober 2010 21:07 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Carlo had van der Gijp gepersifleerd, en alle fanboys vallen daar nu ontzettend over, terwijl de imitatie an sich best goed was. Zelfs Henk en Ingrid worden erbij gehaald.
quote:Op woensdag 20 oktober 2010 21:07 schreef Symphonic het volgende:
[..]
en af en toe staat hij op Utrecht CS
quote:Ik twitter alleen over mijn werk op of voor FOK!Op woensdag 20 oktober 2010 21:03 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Wat voor werk doe jij eigenlijk Pheno?
quote:Onmogelijk.Op woensdag 20 oktober 2010 21:09 schreef Rauzer het volgende:
Zwabber, Rauzer wil graag een Sint-muts.
quote:yeah ik zat me net ff bij te lezenOp woensdag 20 oktober 2010 21:01 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
GOMI!
stemmen in maffia, huppah!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |