Jij wil graag een naaldhak in je oog hebben en blijvend oogletsel er aan over houdenquote:Op woensdag 20 oktober 2010 16:11 schreef iamredleader het volgende:
@WG, ik weet wel een locatie voor de volgende AKQSC-meet
Nee, ik denk dat er voldoende animo is om naar een stripclub te gaanquote:Op woensdag 20 oktober 2010 16:16 schreef MadMaster het volgende:
Jij wil graag een naaldhak in je oog hebben en blijvend oogletsel er aan over houden![]()
Yeps. Enschede - Almelo. En ik krijg er meestal een heleboel voor een half jaar. Als je 3 dagen per week werkt, is 5-retourenkaart goedkoper dan jaartrajectkaart, vandaar. Anders had ik een JTK gekregen.quote:Op woensdag 20 oktober 2010 16:14 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Je krijgt een kaartje kant-en-klaar voor de betreffende reis?
AKQ SC # 951 met kant-en-klare kaartjes voor een stripclub
daar verder natuurlijk![]()
quote:Op woensdag 20 oktober 2010 16:25 schreef lubje25 het volgende:ik neem wel een veiligheidsbril mee naar de stripclub dan.
quote:Ach gut, kom je zo veel te kort dan thuis?Op woensdag 20 oktober 2010 16:17 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Nee, ik denk dat er voldoende animo is om naar een stripclub te gaan
quote:Leuk! Kunnen we gezellig over Donald Duck en Douwe Dabbert praten!Op woensdag 20 oktober 2010 16:17 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Nee, ik denk dat er voldoende animo is om naar een stripclub te gaan
quote:Ik vind een veelvoud aan dubbel D's inderdaad wel een onderwerp van gesprek in een nachtclub...Op woensdag 20 oktober 2010 16:37 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Leuk! Kunnen we gezellig over Donald Duck en Douwe Dabbert praten!
quote:Ik hoop van niet want als je dan zo'n conducteur hebt die al 30 jaar geen seks heeft gehad omdat zijn vrouw een vlot en pittig kapsel zo leuk vond, dan ben je de lul want je had dan op magische wijze toch maar in moeten checken.Op woensdag 20 oktober 2010 22:29 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Ben benieuwd of er een trend is gezet in Nijmegen. Het vernielen van de OV chip paaltjes
quote:Op woensdag 20 oktober 2010 22:34 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik hoop van niet want als je dan zo'n conducteur hebt die al 30 jaar geen seks heeft gehad omdat zijn vrouw een vlot en pittig kapsel zo leuk vond, dan ben je de lul want je had dan op magische wijze toch maar in moeten checken.
quote:Repulsel, let down your hair!Op woensdag 20 oktober 2010 22:34 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik hoop van niet want als je dan zo'n conducteur hebt die al 30 jaar geen seks heeft gehad omdat zijn vrouw een vlot en pittig kapsel zo leuk vond, dan ben je de lul want je had dan op magische wijze toch maar in moeten checken.
quote:Op donderdag 21 oktober 2010 08:49 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
en voor de dames
[ afbeelding ]
quote:Je kunt maar enkele dagen per maand bellen en dat is altijd vroeg
quote:Zat ff te lezen op hun site. Super gaaf! Ook maar 1 keer met dezelfde nummerplaat bier ophalen per maand.Op donderdag 21 oktober 2010 10:21 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Je kunt maar enkele dagen per maand bellen en dat is altijd vroeg
Vervolgens moet je je telefoon op autoredial zetten en HEEL veel geluk hebben wat ze zijn altijd in gesprek.
En als je deze maand al een keer telefonisch contact hebt gehad, dan moet je wachten tot volgende maand anders wordt je automatisch opgehangen door het systeem.
quote:Veel plezier er mee! Ik heb het een keer via donkergrijze import gekregen (6,75 per flesje) en het is inderdaad smakelijk spulOp donderdag 21 oktober 2010 10:06 schreef Nembrionic het volgende:
Voor de kenners: ik ga dinsdag een aantal kratten Westvleteren 12 ophalen
quote:Maar voor bier dat lekkerder is dan het AH bier hoef ik normaal gesproken niet helemaal naar BelgieOp donderdag 21 oktober 2010 10:26 schreef lubje25 het volgende:
[..]
Zat ff te lezen op hun site. Super gaaf! Ook maar 1 keer met dezelfde nummerplaat bier ophalen per maand.Kost wat moeite maar dan zal het nog veel lekkerder smaken als bier dat je gewoon bij de AH haalt. En een mooi verhaal
quote:6,75 is niet slechtOp donderdag 21 oktober 2010 10:31 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Veel plezier er mee! Ik heb het een keer via donkergrijze import gekregen (6,75 per flesje) en het is inderdaad smakelijk spul
quote:Dat was bij wijze van sprekenOp donderdag 21 oktober 2010 10:32 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Maar voor bier dat lekkerder is dan het AH bier hoef ik normaal gesproken niet helemaal naar Belgie
De AH heeft trouwens best een aantal aardige bieren
quote:Ja ik vond 6,75 nog best een redelijke prijs terwijl het eigenlijk gewoon schofterig duur is. Maar ik heb het nu gehad en weet dat ik van andere, goedkopere en beter verkrijgbare soorten net zo blij wordOp donderdag 21 oktober 2010 10:33 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
6,75 is niet slecht
Beter dan 10 euro een jaar geleden.
Een hele krat kost me nu 50 euro(en dat is inclusief krat/statiegeld)
quote:Eens. Wel is het zo dat je in een bierkroeg al snel 4,50 of iets meer voor een goed bier betaald.Op donderdag 21 oktober 2010 10:40 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ja ik vond 6,75 nog best een redelijke prijs terwijl het eigenlijk gewoon schofterig duur is.
quote:Dat klopt ook welMaar ik heb het nu gehad en weet dat ik van andere, goedkopere en beter verkrijgbare soorten net zo blij word
quote:Dat is natuurlijk wel een deel van de sport jaNeemt niet weg dat een roadtrip naar het buitenland met als belangrijkste doel drank halen erg leuk kan zijn
quote:Zoals we allemaal weten komen drijvende ijsschotsen veel voor in Utrecht en is het daarom een prima idee om het ontwerp voor een gebouw er op te baserenDe architect heeft gedacht aan drijvende ijsschotsen, vandaar de scheve ramen. Het gebouw bestaat uit drie delen, met daartussen twee glazen trappenhuizen.
De lokalen zijn veel ruimer dan we nu hebben en ze komen als vakkenclusters bij elkaar te liggen (mens, natuur en taal).
quote:Klopt, maar dit was bij Bert's Bierhuis in Utrecht. Dus dan is een vergelijking met slijterijprijzen terechter en is het wel weer erg duurOp donderdag 21 oktober 2010 10:48 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Eens. Wel is het zo dat je in een bierkroeg al snel 4,50 of iets meer voor een goed bier betaald.
quote:De guit! In Gent verkochten ze het in een restaurant. Dat mocht natuurlijk helemaal nietOp donderdag 21 oktober 2010 10:56 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Klopt, maar dit was bij Bert's Bierhuis in Utrecht. Dus dan is een vergelijking met slijterijprijzen terechter en is het wel weer erg duur
quote:En heb je ooit iets anders gedronken dan Heineken/Dommelsch/Bavaria/andere pils?Op donderdag 21 oktober 2010 11:11 schreef Diaan73 het volgende:
Ow ik heb helemaal niets met bier...ik vind het maar vies...
quote:Ja, witbier, rosébier, kersenbier... het is niets voor mij. Donker bier is de enige die ik af en toe drink. Bij voorkeur van Heineken, die is het lekkerst. Ik ben meer van de zoetere likeurtjesOp donderdag 21 oktober 2010 11:29 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
En heb je ooit iets anders gedronken dan Heineken/Dommelsch/Bavaria/andere pils?
quote:Die kun je dan ook 25 jaar bewarenOp donderdag 21 oktober 2010 11:35 schreef MadMaster het volgende:
Na mijn vakantie pak ik het restant van het Bokbier-seizoen nog wel even mee en daarna is het enige wat ik met bier doe het tappen er van...
Moet wel die Bommen & Granaten, of hoe dat ding ook heet, ook nog eens opentrekken. Staat op de plank stof te happen...
quote:Prima, na 25 jaar mag je hem van me over kopen dan...Op donderdag 21 oktober 2010 11:37 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Die kun je dan ook 25 jaar bewaren
Sterker nog...je zou er misschien beter aan doen daar een dikke laag stof over te laten groeien
quote:Als ik je over 25 jaar nog ken, dan wil ik dat best doenOp donderdag 21 oktober 2010 11:37 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Prima, na 25 jaar mag je hem van me over kopen dan...
quote:Het probleem is dat ik geregeld wat bier krijg (en heeeeel soms zelfs iets koop), maar dat ik het nooit drink.Op donderdag 21 oktober 2010 11:41 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Als ik je over 25 jaar nog ken, dan wil ik dat best doen
Maar echt..je kunt hem nu proeven en als je hem lekker vindt, een nieuwe kopen en die gewoon 5 jaar laten staan. Dan is 'ie nog lekkerder
quote:ik heb nergens last van...Op donderdag 21 oktober 2010 11:37 schreef MadMaster het volgende:
Wat is er trouwens met de stylesheet van Fok aan de hand?
Sup-teksten zie ik in formaatje minipixel en quotes bevatten nu een border om het posticoontje...
quote:Ik heb de bagger lay-out onder IE8.
quote:Ik zie ook een border om het posticoontjeOp donderdag 21 oktober 2010 11:37 schreef MadMaster het volgende:
Wat is er trouwens met de stylesheet van Fok aan de hand?
Sup-teksten zie ik in formaatje minipixel en quotes bevatten nu een border om het posticoontje...
quote:Edit: ik ga geen proefrit maken, krijg net een maitlje dat de auto net verkocht is.Op donderdag 21 oktober 2010 11:10 schreef Diaan73 het volgende:
Ik ga vanvaond (eindelijk een keer) een proefrit maken in deze auto: http://link.marktplaats.nl/387091893
Hopelijk is tie goed...
quote:Same hereOp donderdag 21 oktober 2010 12:03 schreef lubje25 het volgende:
[..]
Ik zie ook een border om het posticoontjesub-teksten ben ik nog niet tegen gekomen.
quote:BaggerChrome FTWOp donderdag 21 oktober 2010 12:02 schreef Diaan73 het volgende:
Ik heb ook de bagger layout maar dan in Chrome, daar doet ie het dus wel goed...
quote:Geen Rosebier lusten en dan zeggen dat je geen bier lust?Op donderdag 21 oktober 2010 11:50 schreef Etcetera het volgende:
Ik lust ook geen bierSneeuwwitjes, Rosébier, Hertog Jan, Grolsch, zelfs Guiness geprobeerd en ik vind het allemaal vies
Pluspunt: meer bier voor de rest
quote:Opsparen en weggeven aan je buurman.Op donderdag 21 oktober 2010 11:54 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het probleem is dat ik geregeld wat bier krijg (en heeeeel soms zelfs iets koop), maar dat ik het nooit drink.
Kreeg onlangs weer één of ander vaag Mexicaans bier (naam weet ik even niet, maar het flesje is omhuld met een zeshoekige kartonnen koker) en ik ben bang dat die ook weer gaan verpieteren...
quote:Op donderdag 21 oktober 2010 12:06 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Geen Rosebier lusten en dan zeggen dat je geen bier lust?
quote:Ja wat?Op donderdag 21 oktober 2010 12:07 schreef Whiteguy het volgende:
Geen idee welke layout ik heb hier, maar het werkt iig in chrome
[..]
![]()
quote:Check je Twitter. Ik heb twee mogelijk interessante voor je gepostOp donderdag 21 oktober 2010 12:04 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Edit: ik ga geen proefrit maken, krijg net een maitlje dat de auto net verkocht is.![]()
quote:Limonade met alcohol. Oftewel: alcopopsOp donderdag 21 oktober 2010 12:20 schreef TradeMarkie het volgende:
met rose heeft het ook weinig te maken, waar hoort het dan wel bij?
quote:Dat doe ik ook niet echtOp donderdag 21 oktober 2010 12:14 schreef lubje25 het volgende:
Ze lust de rest ook niet. Je kunt er dus vanuit gaan dat ze geen bierkenner is. Dus kunnen jullie bierpuristen/kenners het haar ook niet kwalijk nemen dat ze Rosebier abusievelijk onder de bieren schaart.
quote:Volgens mij moet je bier leren drinken. Net als olijven, dat is ook ranzig de eerste keer (zeker als je 4 bent en denkt dat het een druif is).Op donderdag 21 oktober 2010 11:50 schreef Etcetera het volgende:
Ik lust ook geen bierSneeuwwitjes, Rosébier, Hertog Jan, Grolsch, zelfs Guiness geprobeerd en ik vind het allemaal vies
Pluspunt: meer bier voor de rest
quote:Ik heb je een reply gestuurd..Op donderdag 21 oktober 2010 12:18 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Check je Twitter. Ik heb twee mogelijk interessante voor je gepost
quote:Op donderdag 21 oktober 2010 12:27 schreef Soempie het volgende:
[..]
Volgens mij moet je bier leren drinken. Net als olijven, dat is ook ranzig de eerste keer (zeker als je 4 bent en denkt dat het een druif is).
quote:Olijven lustte ik eerst wel (op pizza dan heOp donderdag 21 oktober 2010 12:30 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Olijven heb inderdaad moeten leren eten
quote:
quote:Ik heb het er tussen gezet om aan te geven dat ik het geprobeerd hebOp donderdag 21 oktober 2010 12:11 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Rosebier heeft inderdaad bijzonder weinig met bier te maken.
quote:En dat wist ik alOp donderdag 21 oktober 2010 12:45 schreef Etcetera het volgende:
[..]
[..]
Ik heb het er tussen gezet om aan te geven dat ik het geprobeerd hebInteresseert het mij nou of het wel of geen bier is
quote:Meer info?Op donderdag 21 oktober 2010 12:48 schreef Etcetera het volgende:
Er is een gebouw aan het instorten in RotterdamWtf
quote:bi-snobOp donderdag 21 oktober 2010 12:49 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
En dat wist ik al
Maar als biesnob vind ik het wel leuk om mensen ermee te pesten
Ik vind het zelf af en toe ook wel lekker hoor. Gewoon even friszoet wegdrinkertje
quote:biersnob...1 letter vergeten
quote:Ik denk dat er een r is weggevallen. Nem is duidelijk een biesnorb!
quote:Op donderdag 21 oktober 2010 12:54 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik denk dat er een r is weggevallen. Nem is duidelijk een biesnorb!
quote:Op donderdag 21 oktober 2010 10:06 schreef Nembrionic het volgende:
Voor de kenners: ik ga dinsdag een aantal kratten Westvleteren 12 ophalen
quote:We gaan vast nog wel een biertje erna doen..en als we daar lang genoeg over doen, dan is er wellicht nog wel een extra kratje te scoren aan het einde van de dagOp donderdag 21 oktober 2010 13:23 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
![]()
Een kennis van me is laatst ook noch op-en-neer gereden voor een paar kratten
lekker
quote:Op donderdag 21 oktober 2010 14:25 schreef Whiteguy het volgende:
Ik moet trouwens iets bekennen...
Enkel glas hier, kou waait genadeloos naar binnen. Dus toch maar zo'n ding gekocht.
Nu nog een vrouw en een labrador en dan ben ik compleet sterotiep burgerlul.
quote:Zwart/grijs achtig iets.Op donderdag 21 oktober 2010 14:27 schreef lubje25 het volgende:
Wat voor kleur? Als ie bruin is hoef je met carnaval enkel nog een kruis om je nek te hangen.
quote:Excuus, excuus.
quote:Kan je meteen peaceman het volgende boek voor je verjaardag vragen...Op donderdag 21 oktober 2010 14:37 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ik ga er denk ik ook eentje kopen, volgens mij is het best lekker...
quote:The Pitched Tent
She leans down over a picnic table with her arms through the Snuggie's sleeves. He stands behind her, the remaining fabric draping over his broad shoulders. You can take each other to high peaks, soothing valleys, and keep coming back for s'more.
quote:Maar in je eentje heb je er dus niets aanOp donderdag 21 oktober 2010 14:53 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Zwart/grijs achtig iets.
[..]
Excuus, excuus.
Ik beloof hierbij plechtig geen labrador te nemen later ter compensatie.
[..]
Kan je meteen peaceman het volgende boek voor je verjaardag vragen...
http://thesnuggiesutra.com/?nosplash=1
[..]
[ afbeelding ]
quote:Jij lust gewoon niks.Op donderdag 21 oktober 2010 12:41 schreef Diaan73 het volgende:
Ik lust geen olijven... ik begin er niet eens aan.![]()
quote:Ik was vroeger zo'n kind dat heeeel weinig luste. Maar dit gaat wel verder jaOp donderdag 21 oktober 2010 15:04 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Jij lust gewoon niks.
Het verbaast me zelfs als jij je voeding niet via een infuus toegediend krijgt...
quote:Op donderdag 21 oktober 2010 14:53 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Zwart/grijs achtig iets.
[..]
Excuus, excuus.
Ik beloof hierbij plechtig geen labrador te nemen later ter compensatie.
[..]
Kan je meteen peaceman het volgende boek voor je verjaardag vragen...
http://thesnuggiesutra.com/?nosplash=1
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 21 oktober 2010 15:04 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Jij lust gewoon niks.
Het verbaast me zelfs als jij je voeding niet via een infuus toegediend krijgt...
quote:Vroeger lustte ik nog minder dan nu... dus mijn ouders vinden het best wel meevallen wat ik nu lust.Op donderdag 21 oktober 2010 15:07 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik was vroeger zo'n kind dat heeeel weinig luste. Maar dit gaat wel verder ja
quote:Ik ken daar een liedje over (weet alleen niet meer wat de laatste regel is).Op donderdag 21 oktober 2010 12:50 schreef Etcetera het volgende:
Naast de Bijenkorf, is een bouwput geloof ik als ik de foto's zie. Liggen 5 mensen onder het beton. http://www.geenstijl.nl/m(...)rdam_dondert_in.html
quote:Oh?Op donderdag 21 oktober 2010 15:01 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Maar in je eentje heb je er dus niets aan
quote:The Relief Well
To avoid an embarrassing spill when the pressure gets too great, wrap yourself up in a Snuggie for some fast relief. Using the proper equipment will help protect the environment.
Reminder: The Snuggie is indeed machine-washable.
quote:Digros ('t is dan ook een neppert)Op donderdag 21 oktober 2010 15:08 schreef Diaan73 het volgende:
[..]![]()
Waar heb je hem gekocht? Ik wil ook een zwart/grijze. En geen blauwe of beige die ik alleen kan vinden.
[..]er is nog genoeg over wat ik wel lust hoor... en gezien mijn postuur kom ik ook niets te kort.
quote:Genoeg patat en/of pizza?Op donderdag 21 oktober 2010 15:08 schreef Diaan73 het volgende:
er is nog genoeg over wat ik wel lust hoor... en gezien mijn postuur kom ik ook niets te kort.
quote:Nee hoor, ik eet eigenlijk nooit pizza. En patat 1x per week. Verder gekookte aardappelen, verschillende pasta's, lasagne, bami, nasi, gebakken aardappelen. En bijna elke dag wel groente.Op donderdag 21 oktober 2010 15:12 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Genoeg patat en/of pizza?
En ja, je kan het hebben, maar daar heb ik het niet over...
quote:HeldOp donderdag 21 oktober 2010 14:25 schreef Whiteguy het volgende:
Enkel glas hier, kou waait genadeloos naar binnen. Dus toch maar zo'n ding gekocht.
quote:Lekker warm hoorOp donderdag 21 oktober 2010 14:37 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ik ga er denk ik ook eentje kopen, volgens mij is het best lekker...
quote:Als je een vrouw en/of een labrador had gehad, had je het op die manier wel warm kunnen hebben en had je zo'n Halloween-kostumum niet hoeven aanschaffen...Op donderdag 21 oktober 2010 14:25 schreef Whiteguy het volgende:
quote:Aan een hond ga ik me dus mooi niet opwarmen heOp donderdag 21 oktober 2010 15:25 schreef MadMaster het volgende:
Zie dit nu pas...
[..]
Als je een vrouw en/of een labrador had gehad, had je het op die manier wel warm kunnen hebben en had je zo'n Halloween-kostumum niet hoeven aanschaffen...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Ik ook nietOp donderdag 21 oktober 2010 15:28 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Daar let ik niet op hoor...Nooit gedaan ook.
quote:Kijk, deze dirty mind had ik wel van je verwacht...Op donderdag 21 oktober 2010 15:38 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Aan een hond ga ik me dus mooi niet opwarmen he![]()
![]()
quote:
quote:Dat zag je dan gelukkig op tijd, als je morgen had gekeken, was je te laat geweest.Op donderdag 21 oktober 2010 16:33 schreef MadMaster het volgende:
Zie net in mijn agenda dat ik vanavond naar de musical 'Soldaat van Oranje' moet...
Speelt Cobra daar nog een rol in eigenlijk?![]()
Een kijken hoe het met die Dakota is...
quote:"moet" ... je hebt toch wel zin?Op donderdag 21 oktober 2010 16:33 schreef MadMaster het volgende:
Zie net in mijn agenda dat ik vanavond naar de musical 'Soldaat van Oranje' moet...
quote:Het seminar over tijdreizen zal op donderdagmiddag twee weken geleden worden gehoudenOp donderdag 21 oktober 2010 16:35 schreef Diaan73 het volgende:
Dat zag je dan gelukkig op tijd, als je morgen had gekeken, was je te laat geweest.
quote:Ik zweef momenteel tussen werk, keyboardOp donderdag 21 oktober 2010 16:35 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Dat zag je dan gelukkig op tijd, als je morgen had gekeken, was je te laat geweest.
quote:Mwoah, mw. MM is herstellende van een flinke verkoudheid en klinkt als een aangespoelde zeehond en zelf ben ik dus ook niet helemaal 100%.Op donderdag 21 oktober 2010 16:37 schreef iamredleader het volgende:
[..]
"moet" ... je hebt toch wel zin?
quote:Een rol in Soldaat van Oranje!? Ik moet er niet aan denken.Op donderdag 21 oktober 2010 16:33 schreef MadMaster het volgende:
Speelt Cobra daar nog een rol in eigenlijk?![]()
Een kijken hoe het met die Dakota is...
quote:Op donderdag 21 oktober 2010 16:41 schreef MadMaster het volgende:
Jij mag ook wel gaan met Tinuviel, maar ik vrees dat dat te laat wordt voor je...
quote:Kan ik me wel voorstellen. Zo heb je van die periodes hè?Op donderdag 21 oktober 2010 16:41 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik zweef momenteel tussen werk, keyboard, a.s. vakantie en weinige resterende vrije tijd.
Ik vergeet daardoor nog wel eens wat zaken...
[..]
quote:Die scene met die Engelse redhead assistente waarbij koninging Wilhelmina vanuit de tuin naar het dakraam kijkt ook niet?Op donderdag 21 oktober 2010 16:42 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Een rol in Soldaat van Oranje!? Ik moet er niet aan denken.
quote:Dank voor het aanbod, maar Tinuviel heeft vanavond al een afspraak en ik heb Jair lekker thuisOp donderdag 21 oktober 2010 16:41 schreef MadMaster het volgende:
Jij mag ook wel gaan met Tinuviel, maar ik vrees dat dat te laat wordt voor je...
quote:Hij blijft leuk
quote:Ja...Op donderdag 21 oktober 2010 16:43 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Kan ik me wel voorstellen. Zo heb je van die periodes hè?
quote:Euhm, nou je het zegt!Op donderdag 21 oktober 2010 16:45 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Die scene met die Engelse redhead assistente waarbij koninging Wilhelmina vanuit de tuin naar het dakraam kijkt ook niet?
quote:Vervelend die hoofdpijnen zeg. Paracetamol oid helpt ook niet??Op donderdag 21 oktober 2010 16:48 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja...
Ik heb nog één dag te werken en het is behoorlijk druk hier.
Wil zo veel mogelijk af hebben, maar het begint me nu een beetje op te breken.
Ga elke dag veel te laat naar bed thuis en heb vrijwel iedere nacht last van hoofdpijnen.
Ik heb daarentegen de mentale energie van een paard momenteel, maar fysiek breekt het me wat op.
Ach, volgende week vakantie...
quote:Gewoon elke dag een Advil Liquid Cap 400 mg voor het slapen gaan innemen en dan maar hopen dat dat werkt.Op donderdag 21 oktober 2010 16:49 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Vervelend die hoofdpijnen zeg. Paracetamol oid helpt ook niet??
Maar vakantie![]()
Lekker!
quote:Wellicht wat minder stressen?Op donderdag 21 oktober 2010 16:53 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Gewoon elke dag een Advil Liquid Cap 400 mg voor het slapen gaan innemen en dan maar hopen dat dat werkt.
Zo niet, dan word ik na anderhalf uur à 2 uur wakker met het gevoel dat iemand een pen in mijn hoofd aan het rammen is. Ik ga dan maar uit bed en ga in de huiskamer zitten, nadat ik een Imigran tablet naar binnen heb gegooid. Na een half uur zakt het meestal wel weer en kan ik verder pitten...
quote:Zo ervaar ik het zelf niet, kreeg die vraag vandaag op het werk ook al.Op donderdag 21 oktober 2010 17:06 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Wellicht wat minder stressen?
quote:Vervelend, maar gelukkig helpt de Imigran wel. Ik heb ook af en toe migraine aanvallen, maar die voel/zie ik aankomen. Ik krijg dan flitsen in mn ogen en kan vaak niet meer uit mn woorden komen.. de eerste keren was dat heel eng, nu weet ik het en neem ik paracetamol en ga na bed om te slapen... veel slapen. Dat helpt bij mij goed. Ik kan dan ook goed slapen...Op donderdag 21 oktober 2010 16:53 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Gewoon elke dag een Advil Liquid Cap 400 mg voor het slapen gaan innemen en dan maar hopen dat dat werkt.
Zo niet, dan word ik na anderhalf uur à 2 uur wakker met het gevoel dat iemand een pen in mijn hoofd aan het rammen is. Ik ga dan maar uit bed en ga in de huiskamer zitten, nadat ik een Imigran tablet naar binnen heb gegooid. Na een half uur zakt het meestal wel weer en kan ik verder pitten...
quote:Maar vergeet niet dat erg een flink hoogte verschil is tussen het begin en het einde van de Royal Mile. Knap lastig als je flink bent wezen stappen.
quote:Rolschaatsen mee en beginnen in het hoge deel van de straatOp donderdag 21 oktober 2010 20:05 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Maar vergeet niet dat erg een flink hoogte verschil is tussen het begin en het einde van de Royal Mile. Knap lastig als je flink bent wezen stappen.
quote:een teken dat het werktOp donderdag 21 oktober 2010 20:28 schreef iamredleader het volgende:
Is het niet tijd voor een nieuwe(re) OP? Ons kabinet staat al langer dan de meeste kabinetten van de afgelopen 10 jaar...
quote:Daar heb je wel een punt... maar voordat we allemaal inslapen en gezapig de gemaakte afspraken vergeten - even een opfrisrondje!
quote:Ja, het gaat tijd worden dat je eindelijk eens met geld voor Defensie over de brug komt. Ik zit er al maanden op te wachten.Op donderdag 21 oktober 2010 20:42 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Daar heb je wel een punt... maar voordat we allemaal inslapen en gezapig de gemaakte afspraken vergeten - even een opfrisrondje!
quote:Wat, heb je niet die hele mooie cheque gehad? Die met een heleboel cijfertjes?Op donderdag 21 oktober 2010 20:47 schreef Cobra4 het volgende:
Ja, het gaat tijd worden dat je eindelijk eens met geld voor Defensie over de brug komt. Ik zit er al maanden op te wachten.
quote:Waar staat die tussenstand dan? Ik zie 'm niet.Op donderdag 21 oktober 2010 20:50 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Wat, heb je niet die hele mooie cheque gehad? Die met een heleboel cijfertjes?
Trouwens: http://taalprof.web-log.n(...)verkiezing-2010.htmldie tussenstand
binnen een dag van derde of vierde plek naar bijna 50%
quote:Gedaan. En dan krijg ik het zelfde scherm weer te zien.Op donderdag 21 oktober 2010 21:31 schreef iamredleader het volgende:
Eerst stemmen
En ik ga naar bed, welterusten en tot morgen
quote:Ik heb nog geen enkel bier op van die brouwerijOp donderdag 21 oktober 2010 22:31 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
He Nem,
Heb je wel een Rooie Tiep Top van brouwerij de hemel gedronken?
Aanrader
quote:Als ik een keer in de buurt van Nijmegen ben, dan pik ik wel even wat opOp donderdag 21 oktober 2010 23:12 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
heet tegenwoordig Tiep Top zie ik. Het rooie is verdwenen.
Hier staat het bier nog wel beschreven
http://www.cambrinus.nl/brw/HEMEL.HTM
Het cafe In de Blaauwe Hand dat genoemd wordt is zeker een aanrader. Leuk cafe met een ruim assortiment
quote:Doe een spokentochtOp donderdag 21 oktober 2010 19:20 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Vraagje aan de Edinburgh kenners hier
Als je een weekendje die kant op zou gaan en je moet je vrijdag en zaterdagavond nog vullen waar zou je naar toe gaan?
Suggesties voor kroegen/ muziek/ andere uitgaansgelegenheden?
quote:Nog even gecheckt voor het slapen gaan: het woord biesnorb leidde vanmiddag nog niet naar dit deel van de SC via Google maar nu welOp donderdag 21 oktober 2010 12:54 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik denk dat er een r is weggevallen. Nem is duidelijk een biesnorb!
quote:Op vrijdag 22 oktober 2010 03:22 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Nog even gecheckt voor het slapen gaan: het woord biesnorb leidde vanmiddag nog niet naar dit deel van de SC via Google maar nu wel
quote:Op vrijdag 22 oktober 2010 08:42 schreef iamredleader het volgende:
[..]
inderdaad! Het wordt net zoiets als de famfare
quote:Nominatie voor woord van het jaar?Op vrijdag 22 oktober 2010 08:50 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
![]()
briljant topic, heb ik echt om zitten lachen
quote:Op vrijdag 22 oktober 2010 09:34 schreef Diaan73 het volgende:
Goedemorgen![]()
Vandaag maar een half dagje werken en dan weekendmn moeder is jarig vandaag, dus lekker eerder naar huis!!
quote:Lekker, dank je welOp vrijdag 22 oktober 2010 09:56 schreef Diaan73 het volgende:
Dankjewel... geen probleem:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 22 oktober 2010 03:22 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Nog even gecheckt voor het slapen gaan: het woord biesnorb leidde vanmiddag nog niet naar dit deel van de SC via Google maar nu wel
quote:Op vrijdag 22 oktober 2010 11:33 schreef MadMaster het volgende:
Mijn mini-recensie van de musical Soldaat van Oranje: Het grote Musical Topic Deel 3
quote:Op vrijdag 22 oktober 2010 11:24 schreef CaLeX het volgende:
![]()
Iets te druk met fok maffiaspel geweest dat ik jullie helemaal vergeten ben
quote:Koffers pakken en morgen nog uit eten bij de Japanees...Op vrijdag 22 oktober 2010 10:18 schreef iamredleader het volgende:
Gaan jullie nog wat leuks doen dit weekend?
quote:Welke Japanner?Op vrijdag 22 oktober 2010 11:37 schreef MadMaster het volgende:
Koffers pakken en morgen nog uit eten bij de Japanees...
quote:wie nog meer dan?
quote:Ik doe momenteel niet mee hoor
quote:Nee, zwart met één zoetje...Op vrijdag 22 oktober 2010 11:40 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Glaag gedaan. Suikel bij, meneel?
[ afbeelding ]
quote:Da's tof. Ik wil wel pakjespiet zijnOp vrijdag 22 oktober 2010 11:46 schreef Etcetera het volgende:
Ik doe momenteel niet mee hoorEr komt een Sinterklaas editie
Daar ga ik wel aan mee doen
quote:Etc. dus... maar die deed dus mee...Op vrijdag 22 oktober 2010 11:46 schreef Etcetera het volgende:
[..]
quote:Als dat ff goedloopt kunnen daar wel 150 man aan meedoenOp vrijdag 22 oktober 2010 11:46 schreef Etcetera het volgende:
[..]
quote:Euh...Op vrijdag 22 oktober 2010 11:48 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Da's goed. Kom je die vanavond ophalen? Kun je gelijk die ijslepel langsbrengen
quote:Maandag vertrekken we om 10.20 uur of zoiets.Op vrijdag 22 oktober 2010 11:48 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
MM, wanneer vertrekken jullie? Zondag? Leuke recensie trouwens!!
quote:Daar moeten ze echt een maximum aantal deelnemers op zettenOp vrijdag 22 oktober 2010 11:49 schreef CaLeX het volgende:
[..]
Als dat ff goedloopt kunnen daar wel 150 man aan meedoen
quote:Het is je vergevenOp vrijdag 22 oktober 2010 11:50 schreef MadMaster het volgende:
Euh...
Ik ben al tijden niet in Amstelveen geweest en dat zal het a.s. weekend ook niet worden.
Ik ga dat NU in mijn agenda zetten als actiepunt voor na de vakantie...![]()
quote:Welnee - gewoon weapons of mass destruction gebruiken; halve dorp uitroeien met een paar stemmen (soort van nuke).Op vrijdag 22 oktober 2010 11:53 schreef Etcetera het volgende:
Daar moeten ze echt een maximum aantal deelnemers op zetten40+ vind ik al irritant genoeg
quote:Ik heb net 17 november (woensdag) genoteerd in mijn agenda.Op vrijdag 22 oktober 2010 11:54 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Het is je vergevenNa de vakantie komen jullie anders een keertje bij ons eten? Zorg ik wel voor het toetje
jij voor de lepel
quote:Het zou zowaar gewoon kunnen, die woensdagOp vrijdag 22 oktober 2010 11:58 schreef MadMaster het volgende:
Ik heb net 17 november (woensdag) genoteerd in mijn agenda.
Als was het maar als reminder...
quote:Als SL is het ook moeilijk genoeg :pOp vrijdag 22 oktober 2010 11:53 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Daar moeten ze echt een maximum aantal deelnemers op zetten40+ vind ik al irritant genoeg
quote:Dat was toch voor je bluescruise?Op vrijdag 22 oktober 2010 11:50 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Euh...
Ik ben al tijden niet in Amstelveen geweest en dat zal het a.s. weekend ook niet worden.
Ik ga dat NU in mijn agenda zetten als actiepunt voor na de vakantie...![]()
[..]
Maandag vertrekken we om 10.20 uur of zoiets.
Rond 14.00 uur zijn we dan in Houston, TX.
Dank v.w.b. de recensie...
quote:Je bedoelt onze a.s. trip naar de USA?Op vrijdag 22 oktober 2010 12:08 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat was toch voor je bluescruise?
quote:Jaloers isOp vrijdag 22 oktober 2010 12:24 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je bedoelt onze a.s. trip naar de USA?
If so,...
De trip gaat via Houston naar San Antonio, Dallas, Memphis en via New Orleans weer terug naar Houston.
Tussen Memphis en New Orleans volgen we de Route 61, de zgn. Blues Route...
quote:Nee, ik neem geen opnameapparatuur mee.Op vrijdag 22 oktober 2010 12:25 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Jaloers is
Je neemt je opnameapparatuur mee?
quote:Zoals?Op vrijdag 22 oktober 2010 12:45 schreef iamredleader het volgende:
Ik ben wel jaloers, maar zou liever een andere vakantie / route doen
quote:Op vrijdag 22 oktober 2010 13:38 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
kan je geen blog maken en ons iedere dag 3x updaten?
quote:Op vrijdag 22 oktober 2010 13:27 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb vakantie en wil graag kunnen doen waar ik zin in heb.
quote:Brave burgerOp vrijdag 22 oktober 2010 14:40 schreef MadMaster het volgende:
Vijf notes nu, heb er dus weer 2 bij sinds de laatste keer dat ik gekeken heb...
quote:Ik ben sneaky...
quote:Ja te grappigOp vrijdag 22 oktober 2010 14:53 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ben sneaky...![]()
Toen ik onlangs iets te kwistig met MP3's hier strooide kreeg ik meteen een waarschuwing...
quote:Voor de TV? Nee man, voor het station gaan staan in de stand-by rij. En als dat niet lukt lekker in de kroegen om het stadion gaan kijken. Dat deden wij bij de Red SoxOp vrijdag 22 oktober 2010 15:08 schreef MadMaster het volgende:
Met een beetje mazzel vandaag en/of morgen wordt ons verblijf in de USA/Texas nog leuker:
[ afbeelding ]
De Rangers staan op het punt om de finale van de World Series Baseball te halen ten koste van de Yankees. De finale begint op 30 oktober, dus dat wordt weer een paar avonden smullen voor de TV...
quote:De Shenandoah valley want dat is niet ver weg van waar mijn vader is opgegroeid en waar mijn grootmoeder nog steeds woont (Virginia Beach, VA, USA).
quote:En de Route 66 moet je dan ook weer even opzoeken want dat is behoorlijk opgebroken tegenwoordigOp vrijdag 22 oktober 2010 15:47 schreef iamredleader het volgende:
[..]
De Shenandoah valley want dat is niet ver weg van waar mijn vader is opgegroeid en waar mijn grootmoeder nog steeds woont (Virginia Beach, VA, USA).
En ik zou graag de Route 66 willen rijden op een grote motor. Moet ik wel eerst leren motorrijden![]()
quote:Ik zit maar 1 dag in Dallas, dus het stadion ga ik niet redden (als ze dan al thuis spelen).Op vrijdag 22 oktober 2010 15:34 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Voor de TV? Nee man, voor het station gaan staan in de stand-by rij. En als dat niet lukt lekker in de kroegen om het stadion gaan kijken. Dat deden wij bij de Red Sox
quote:Sterker nog, grote delen bestaan helemaal niet meer...Op vrijdag 22 oktober 2010 15:51 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
En de Route 66 moet je dan ook weer even opzoeken want dat is behoorlijk opgebroken tegenwoordig
quote:Dat bedoel ikOp vrijdag 22 oktober 2010 16:45 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Sterker nog, grote delen bestaan helemaal niet meer...
quote:Ziet er leuk uit, maar dat is geen tour.Op vrijdag 22 oktober 2010 15:47 schreef iamredleader het volgende:
[..]
De Shenandoah valley want dat is niet ver weg van waar mijn vader is opgegroeid en waar mijn grootmoeder nog steeds woont (Virginia Beach, VA, USA).
quote:En wat is daarvan het maatschappelijk nut?
quote:Behalve de bijdrage aan de Nederlandse schatkist dmv BTW? Puur vermaak voor mij.Op vrijdag 22 oktober 2010 17:32 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
En wat is daarvan het maatschappelijk nut?
quote:
quote:Ja echt
quote:Voegt misschien niks toe aan dat wat er in het algemeen al is. Maar het voegt wel zaken toe aan wat ik heb.Op vrijdag 22 oktober 2010 18:09 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ja echtEen iPad is een overhypte gadget die niks toevoegt aan dat wat er al is
En ik heb 'm niet eens in handen gehad
quote:Mobiel films kijken bv.
quote:Laptop.
quote:Heb ik niet.
quote:Dat geld wat je aan die iPad hebt besteed had je aan een laptop kunne uitgeven
quote:Ik had er ook een leuke avond van kunnen maken in de kroeg.Op vrijdag 22 oktober 2010 18:18 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Dat geld wat je aan die iPad hebt besteed had je aan een laptop kunne uitgeven![]()
quote:Op vrijdag 22 oktober 2010 20:37 schreef Diaan73 het volgende:
Ik vind de iPad erg![]()
Maar we willen eerst ooit nog een Mac kopen...
C4, heb je toen ook nog een hd-recorder gekocht eigenlijk?
Goedenavond![]()
MM vakantie![]()
quote:Op vrijdag 22 oktober 2010 20:46 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ja die heb ik gekocht. En ik ben er erg tevreden mee.
quote:Op vrijdag 22 oktober 2010 20:47 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
![]()
![]()
ik kan ook niet meer zonder. Ideaal!!
quote:je had nog video 2000?Op vrijdag 22 oktober 2010 20:51 schreef Cobra4 het volgende:
[..]Ik had die overstap veeeeeeeel eerder moeten maken.
quote:Dat was nog eens een super systeem vergeleken bij VHS.
quote:Tijdens oefeningen e.d. Lijkt het mij perfect. Weegt haast niks, kan functioneren als laptop en is stukken kleiner.Op zaterdag 23 oktober 2010 00:53 schreef Nembrionic het volgende:
Ik heb het ook niet zo op de iPad maar voor films kijken is 'ie wel handig in verhouding tot een "zware" latop.
quote:Ik wil best wel (met) Miss Montreal schaken.Op vrijdag 22 oktober 2010 19:24 schreef Cobra4 het volgende:
Of leuk kunnen bieden op de veiling items bij de komende Serious Request.
Al denk ik niet dat er weer een date met Miss Montreal als veiling item gaat komen.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En het hoeft geen geld te kosten.quote:Jammer.Op vrijdag 22 oktober 2010 19:28 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
en Maria Sharapova is ook getrouwd, die zal ook wel niet meedoen
Ik wilde namelijk aan den lijve ondervinden of Maria Sharapova net zo luidruchtig in bed is als op het veld, maar helaas heeft Enrique Iglesias dit al getest (helaas zonder succes)...
quote:ik ben nog geen negatieve zaken tegen gekomen. Het is gewoon een lichtgewicht laptop.
quote:Dat zijn netbooks ook.Op zaterdag 23 oktober 2010 02:32 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
ik ben nog geen negatieve zaken tegen gekomen. Het is gewoon een lichtgewicht laptop.
quote:Een vraag. Waarom zijn zo veel mensen anti Mac?
quote:Dat zijn uiteenlopende redenen, variërend van een onjuist prijs/kwaliteit-verhouding tot fanboys die tot op hun oren verliefd zijn op Steve's producten.Op zaterdag 23 oktober 2010 02:40 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Een vraag. Waarom zijn zo veel mensen anti Mac?
quote:dat gaat toch ook op voor Microsoft?Op zaterdag 23 oktober 2010 02:47 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Dat zijn uiteenlopende redenen, variërend van een onjuist prijs/kwaliteit-verhouding tot fanboys die tot op hun oren verliefd zijn op Steve's producten.
quote:Wat ik tot nu toe kan melden is dat ik liever een iPad in mijn rugzak heb zitten dan een laptop. Geheugen en opties genoeg. En ja, die 1 of 2 kilo verschil kan voor ons veel uitmaken.Op zaterdag 23 oktober 2010 03:00 schreef Etcetera het volgende:
Ik ben deels anti-Mac omdat ik vind dat ze veeeeel te veel geld vragen voor hun spullen. Je kunt voor het geld van 1 MacBook 2 laptops kopen die misschien nog wel beter zijn ook. Puur omdat er een appel opstaat. En dat vind ik stom.
Daarnaast vind ik dat Steve een arrogante lul is, maar dat is persoonlijk
quote:Klopt.Op zaterdag 23 oktober 2010 03:00 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
dat gaat toch ook op voor Microsoft?
quote:Waarom zou ik een ander besturingsysteem op een iPad willen zetten?Op zaterdag 23 oktober 2010 03:13 schreef Etcetera het volgende:
Oh en Apple heeft een gesloten systeemAls ik wil kan op mijn telefoon een ander besturingssysteem zetten, dat zal je met een iPhone niet lukken. Oh ja. Jailbreaken
Woohoo
Maar goed, dat gaat niet over de iPad maar over de iPhone
quote:Weltrusten Etcie.Op zaterdag 23 oktober 2010 03:22 schreef Etcetera het volgende:
Het was een voorbeeldjeIk ga slapen in elk geval
quote:In 2005 of 2006 heb ik al voor ongeveer 100 euro een mobiele filmpjesspeler gekocht met 30 GB opslagruimte. De N8 die ik (hopelijk binnenkort) krijg kan ook overweg met AVI-bestanden, net als de N82 die ik al heb en met een klein beetje gedoe kan ik ook op mijn DS filmpjes kijken. Allemaal wel met kleiner scherm dan de iPad, maar er zijn nog steeds mogelijkheden genoeg
quote:Is die Lagavulin echt zo duur?Op vrijdag 22 oktober 2010 19:21 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
of een fles whisky
[ afbeelding ]
(¤499)
tot
[ afbeelding ]
¤673
quote:Komt bij mij deels door de fanatieke Apple-gebruikersOp zaterdag 23 oktober 2010 02:40 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Een vraag. Waarom zijn zo veel mensen anti Mac?
Ik heb nu voor het eerst in 25 jaar weer een Apple product. En het bevalt goed.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |