quote:een teken dat het werktOp donderdag 21 oktober 2010 20:28 schreef iamredleader het volgende:
Is het niet tijd voor een nieuwe(re) OP? Ons kabinet staat al langer dan de meeste kabinetten van de afgelopen 10 jaar...
quote:Daar heb je wel een punt... maar voordat we allemaal inslapen en gezapig de gemaakte afspraken vergeten - even een opfrisrondje!
quote:Ja, het gaat tijd worden dat je eindelijk eens met geld voor Defensie over de brug komt. Ik zit er al maanden op te wachten.Op donderdag 21 oktober 2010 20:42 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Daar heb je wel een punt... maar voordat we allemaal inslapen en gezapig de gemaakte afspraken vergeten - even een opfrisrondje!
quote:Wat, heb je niet die hele mooie cheque gehad? Die met een heleboel cijfertjes?Op donderdag 21 oktober 2010 20:47 schreef Cobra4 het volgende:
Ja, het gaat tijd worden dat je eindelijk eens met geld voor Defensie over de brug komt. Ik zit er al maanden op te wachten.
quote:Waar staat die tussenstand dan? Ik zie 'm niet.Op donderdag 21 oktober 2010 20:50 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Wat, heb je niet die hele mooie cheque gehad? Die met een heleboel cijfertjes?
Trouwens: http://taalprof.web-log.n(...)verkiezing-2010.htmldie tussenstand
binnen een dag van derde of vierde plek naar bijna 50%
quote:Gedaan. En dan krijg ik het zelfde scherm weer te zien.Op donderdag 21 oktober 2010 21:31 schreef iamredleader het volgende:
Eerst stemmen
En ik ga naar bed, welterusten en tot morgen
quote:Ik heb nog geen enkel bier op van die brouwerijOp donderdag 21 oktober 2010 22:31 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
He Nem,
Heb je wel een Rooie Tiep Top van brouwerij de hemel gedronken?
Aanrader
quote:Als ik een keer in de buurt van Nijmegen ben, dan pik ik wel even wat opOp donderdag 21 oktober 2010 23:12 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
heet tegenwoordig Tiep Top zie ik. Het rooie is verdwenen.
Hier staat het bier nog wel beschreven
http://www.cambrinus.nl/brw/HEMEL.HTM
Het cafe In de Blaauwe Hand dat genoemd wordt is zeker een aanrader. Leuk cafe met een ruim assortiment
quote:Doe een spokentochtOp donderdag 21 oktober 2010 19:20 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Vraagje aan de Edinburgh kenners hier
Als je een weekendje die kant op zou gaan en je moet je vrijdag en zaterdagavond nog vullen waar zou je naar toe gaan?
Suggesties voor kroegen/ muziek/ andere uitgaansgelegenheden?
quote:Nog even gecheckt voor het slapen gaan: het woord biesnorb leidde vanmiddag nog niet naar dit deel van de SC via Google maar nu welOp donderdag 21 oktober 2010 12:54 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik denk dat er een r is weggevallen. Nem is duidelijk een biesnorb!
quote:Op vrijdag 22 oktober 2010 03:22 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Nog even gecheckt voor het slapen gaan: het woord biesnorb leidde vanmiddag nog niet naar dit deel van de SC via Google maar nu wel
quote:Op vrijdag 22 oktober 2010 08:42 schreef iamredleader het volgende:
[..]
inderdaad! Het wordt net zoiets als de famfare
quote:Nominatie voor woord van het jaar?Op vrijdag 22 oktober 2010 08:50 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
![]()
briljant topic, heb ik echt om zitten lachen
quote:Op vrijdag 22 oktober 2010 09:34 schreef Diaan73 het volgende:
Goedemorgen![]()
Vandaag maar een half dagje werken en dan weekendmn moeder is jarig vandaag, dus lekker eerder naar huis!!
quote:Lekker, dank je welOp vrijdag 22 oktober 2010 09:56 schreef Diaan73 het volgende:
Dankjewel... geen probleem:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 22 oktober 2010 03:22 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Nog even gecheckt voor het slapen gaan: het woord biesnorb leidde vanmiddag nog niet naar dit deel van de SC via Google maar nu wel
quote:Op vrijdag 22 oktober 2010 11:33 schreef MadMaster het volgende:
Mijn mini-recensie van de musical Soldaat van Oranje: Het grote Musical Topic Deel 3
quote:Op vrijdag 22 oktober 2010 11:24 schreef CaLeX het volgende:
![]()
Iets te druk met fok maffiaspel geweest dat ik jullie helemaal vergeten ben
quote:Koffers pakken en morgen nog uit eten bij de Japanees...Op vrijdag 22 oktober 2010 10:18 schreef iamredleader het volgende:
Gaan jullie nog wat leuks doen dit weekend?
quote:Welke Japanner?Op vrijdag 22 oktober 2010 11:37 schreef MadMaster het volgende:
Koffers pakken en morgen nog uit eten bij de Japanees...
quote:wie nog meer dan?
quote:Ik doe momenteel niet mee hoor
quote:Nee, zwart met één zoetje...Op vrijdag 22 oktober 2010 11:40 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Glaag gedaan. Suikel bij, meneel?
[ afbeelding ]
quote:Da's tof. Ik wil wel pakjespiet zijnOp vrijdag 22 oktober 2010 11:46 schreef Etcetera het volgende:
Ik doe momenteel niet mee hoorEr komt een Sinterklaas editie
Daar ga ik wel aan mee doen
quote:Etc. dus... maar die deed dus mee...Op vrijdag 22 oktober 2010 11:46 schreef Etcetera het volgende:
[..]
quote:Als dat ff goedloopt kunnen daar wel 150 man aan meedoenOp vrijdag 22 oktober 2010 11:46 schreef Etcetera het volgende:
[..]
quote:Euh...Op vrijdag 22 oktober 2010 11:48 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Da's goed. Kom je die vanavond ophalen? Kun je gelijk die ijslepel langsbrengen
quote:Maandag vertrekken we om 10.20 uur of zoiets.Op vrijdag 22 oktober 2010 11:48 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
MM, wanneer vertrekken jullie? Zondag? Leuke recensie trouwens!!
quote:Daar moeten ze echt een maximum aantal deelnemers op zettenOp vrijdag 22 oktober 2010 11:49 schreef CaLeX het volgende:
[..]
Als dat ff goedloopt kunnen daar wel 150 man aan meedoen
quote:Het is je vergevenOp vrijdag 22 oktober 2010 11:50 schreef MadMaster het volgende:
Euh...
Ik ben al tijden niet in Amstelveen geweest en dat zal het a.s. weekend ook niet worden.
Ik ga dat NU in mijn agenda zetten als actiepunt voor na de vakantie...![]()
quote:Welnee - gewoon weapons of mass destruction gebruiken; halve dorp uitroeien met een paar stemmen (soort van nuke).Op vrijdag 22 oktober 2010 11:53 schreef Etcetera het volgende:
Daar moeten ze echt een maximum aantal deelnemers op zetten40+ vind ik al irritant genoeg
quote:Ik heb net 17 november (woensdag) genoteerd in mijn agenda.Op vrijdag 22 oktober 2010 11:54 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Het is je vergevenNa de vakantie komen jullie anders een keertje bij ons eten? Zorg ik wel voor het toetje
jij voor de lepel
quote:Het zou zowaar gewoon kunnen, die woensdagOp vrijdag 22 oktober 2010 11:58 schreef MadMaster het volgende:
Ik heb net 17 november (woensdag) genoteerd in mijn agenda.
Als was het maar als reminder...
quote:Als SL is het ook moeilijk genoeg :pOp vrijdag 22 oktober 2010 11:53 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Daar moeten ze echt een maximum aantal deelnemers op zetten40+ vind ik al irritant genoeg
quote:Dat was toch voor je bluescruise?Op vrijdag 22 oktober 2010 11:50 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Euh...
Ik ben al tijden niet in Amstelveen geweest en dat zal het a.s. weekend ook niet worden.
Ik ga dat NU in mijn agenda zetten als actiepunt voor na de vakantie...![]()
[..]
Maandag vertrekken we om 10.20 uur of zoiets.
Rond 14.00 uur zijn we dan in Houston, TX.
Dank v.w.b. de recensie...
quote:Je bedoelt onze a.s. trip naar de USA?Op vrijdag 22 oktober 2010 12:08 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat was toch voor je bluescruise?
quote:Jaloers isOp vrijdag 22 oktober 2010 12:24 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je bedoelt onze a.s. trip naar de USA?
If so,...
De trip gaat via Houston naar San Antonio, Dallas, Memphis en via New Orleans weer terug naar Houston.
Tussen Memphis en New Orleans volgen we de Route 61, de zgn. Blues Route...
quote:Nee, ik neem geen opnameapparatuur mee.Op vrijdag 22 oktober 2010 12:25 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Jaloers is
Je neemt je opnameapparatuur mee?
quote:Zoals?Op vrijdag 22 oktober 2010 12:45 schreef iamredleader het volgende:
Ik ben wel jaloers, maar zou liever een andere vakantie / route doen
quote:Op vrijdag 22 oktober 2010 13:38 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
kan je geen blog maken en ons iedere dag 3x updaten?
quote:Op vrijdag 22 oktober 2010 13:27 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb vakantie en wil graag kunnen doen waar ik zin in heb.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |