quote:Maar in je eentje heb je er dus niets aanOp donderdag 21 oktober 2010 14:53 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Zwart/grijs achtig iets.
[..]
Excuus, excuus.
Ik beloof hierbij plechtig geen labrador te nemen later ter compensatie.
[..]
Kan je meteen peaceman het volgende boek voor je verjaardag vragen...
http://thesnuggiesutra.com/?nosplash=1
[..]
[ afbeelding ]
quote:Jij lust gewoon niks.Op donderdag 21 oktober 2010 12:41 schreef Diaan73 het volgende:
Ik lust geen olijven... ik begin er niet eens aan.![]()
quote:Ik was vroeger zo'n kind dat heeeel weinig luste. Maar dit gaat wel verder jaOp donderdag 21 oktober 2010 15:04 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Jij lust gewoon niks.
Het verbaast me zelfs als jij je voeding niet via een infuus toegediend krijgt...
quote:Op donderdag 21 oktober 2010 14:53 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Zwart/grijs achtig iets.
[..]
Excuus, excuus.
Ik beloof hierbij plechtig geen labrador te nemen later ter compensatie.
[..]
Kan je meteen peaceman het volgende boek voor je verjaardag vragen...
http://thesnuggiesutra.com/?nosplash=1
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 21 oktober 2010 15:04 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Jij lust gewoon niks.
Het verbaast me zelfs als jij je voeding niet via een infuus toegediend krijgt...
quote:Vroeger lustte ik nog minder dan nu... dus mijn ouders vinden het best wel meevallen wat ik nu lust.Op donderdag 21 oktober 2010 15:07 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik was vroeger zo'n kind dat heeeel weinig luste. Maar dit gaat wel verder ja
quote:Ik ken daar een liedje over (weet alleen niet meer wat de laatste regel is).Op donderdag 21 oktober 2010 12:50 schreef Etcetera het volgende:
Naast de Bijenkorf, is een bouwput geloof ik als ik de foto's zie. Liggen 5 mensen onder het beton. http://www.geenstijl.nl/m(...)rdam_dondert_in.html
quote:Oh?Op donderdag 21 oktober 2010 15:01 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Maar in je eentje heb je er dus niets aan
quote:The Relief Well
To avoid an embarrassing spill when the pressure gets too great, wrap yourself up in a Snuggie for some fast relief. Using the proper equipment will help protect the environment.
Reminder: The Snuggie is indeed machine-washable.
quote:Digros ('t is dan ook een neppert)Op donderdag 21 oktober 2010 15:08 schreef Diaan73 het volgende:
[..]![]()
Waar heb je hem gekocht? Ik wil ook een zwart/grijze. En geen blauwe of beige die ik alleen kan vinden.
[..]er is nog genoeg over wat ik wel lust hoor... en gezien mijn postuur kom ik ook niets te kort.
quote:Genoeg patat en/of pizza?Op donderdag 21 oktober 2010 15:08 schreef Diaan73 het volgende:
er is nog genoeg over wat ik wel lust hoor... en gezien mijn postuur kom ik ook niets te kort.
quote:Nee hoor, ik eet eigenlijk nooit pizza. En patat 1x per week. Verder gekookte aardappelen, verschillende pasta's, lasagne, bami, nasi, gebakken aardappelen. En bijna elke dag wel groente.Op donderdag 21 oktober 2010 15:12 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Genoeg patat en/of pizza?
En ja, je kan het hebben, maar daar heb ik het niet over...
quote:HeldOp donderdag 21 oktober 2010 14:25 schreef Whiteguy het volgende:
Ik moet trouwens iets bekennen...
Enkel glas hier, kou waait genadeloos naar binnen. Dus toch maar zo'n ding gekocht.
Nu nog een vrouw en een labrador en dan ben ik compleet sterotiep burgerlul.
quote:Lekker warm hoorOp donderdag 21 oktober 2010 14:37 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ik ga er denk ik ook eentje kopen, volgens mij is het best lekker...
quote:Als je een vrouw en/of een labrador had gehad, had je het op die manier wel warm kunnen hebben en had je zo'n Halloween-kostumum niet hoeven aanschaffen...Op donderdag 21 oktober 2010 14:25 schreef Whiteguy het volgende:
Ik moet trouwens iets bekennen...
Enkel glas hier, kou waait genadeloos naar binnen. Dus toch maar zo'n ding gekocht.
Nu nog een vrouw en een labrador en dan ben ik compleet sterotiep burgerlul.
quote:Aan een hond ga ik me dus mooi niet opwarmen heOp donderdag 21 oktober 2010 15:25 schreef MadMaster het volgende:
Zie dit nu pas...
[..]
Als je een vrouw en/of een labrador had gehad, had je het op die manier wel warm kunnen hebben en had je zo'n Halloween-kostumum niet hoeven aanschaffen...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Ik ook nietOp donderdag 21 oktober 2010 15:28 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Daar let ik niet op hoor...Nooit gedaan ook.
quote:Kijk, deze dirty mind had ik wel van je verwacht...Op donderdag 21 oktober 2010 15:38 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Aan een hond ga ik me dus mooi niet opwarmen he![]()
![]()
quote:
quote:Dat zag je dan gelukkig op tijd, als je morgen had gekeken, was je te laat geweest.Op donderdag 21 oktober 2010 16:33 schreef MadMaster het volgende:
Zie net in mijn agenda dat ik vanavond naar de musical 'Soldaat van Oranje' moet...
Speelt Cobra daar nog een rol in eigenlijk?![]()
Een kijken hoe het met die Dakota is...
quote:"moet" ... je hebt toch wel zin?Op donderdag 21 oktober 2010 16:33 schreef MadMaster het volgende:
Zie net in mijn agenda dat ik vanavond naar de musical 'Soldaat van Oranje' moet...
quote:Het seminar over tijdreizen zal op donderdagmiddag twee weken geleden worden gehoudenOp donderdag 21 oktober 2010 16:35 schreef Diaan73 het volgende:
Dat zag je dan gelukkig op tijd, als je morgen had gekeken, was je te laat geweest.
quote:Ik zweef momenteel tussen werk, keyboardOp donderdag 21 oktober 2010 16:35 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Dat zag je dan gelukkig op tijd, als je morgen had gekeken, was je te laat geweest.
quote:Mwoah, mw. MM is herstellende van een flinke verkoudheid en klinkt als een aangespoelde zeehond en zelf ben ik dus ook niet helemaal 100%.Op donderdag 21 oktober 2010 16:37 schreef iamredleader het volgende:
[..]
"moet" ... je hebt toch wel zin?
quote:Een rol in Soldaat van Oranje!? Ik moet er niet aan denken.Op donderdag 21 oktober 2010 16:33 schreef MadMaster het volgende:
Speelt Cobra daar nog een rol in eigenlijk?![]()
Een kijken hoe het met die Dakota is...
quote:Op donderdag 21 oktober 2010 16:41 schreef MadMaster het volgende:
Jij mag ook wel gaan met Tinuviel, maar ik vrees dat dat te laat wordt voor je...
quote:Kan ik me wel voorstellen. Zo heb je van die periodes hè?Op donderdag 21 oktober 2010 16:41 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik zweef momenteel tussen werk, keyboard, a.s. vakantie en weinige resterende vrije tijd.
Ik vergeet daardoor nog wel eens wat zaken...
[..]
quote:Die scene met die Engelse redhead assistente waarbij koninging Wilhelmina vanuit de tuin naar het dakraam kijkt ook niet?Op donderdag 21 oktober 2010 16:42 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Een rol in Soldaat van Oranje!? Ik moet er niet aan denken.
quote:Dank voor het aanbod, maar Tinuviel heeft vanavond al een afspraak en ik heb Jair lekker thuisOp donderdag 21 oktober 2010 16:41 schreef MadMaster het volgende:
Jij mag ook wel gaan met Tinuviel, maar ik vrees dat dat te laat wordt voor je...
quote:Hij blijft leuk
quote:Ja...Op donderdag 21 oktober 2010 16:43 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Kan ik me wel voorstellen. Zo heb je van die periodes hè?
quote:Euhm, nou je het zegt!Op donderdag 21 oktober 2010 16:45 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Die scene met die Engelse redhead assistente waarbij koninging Wilhelmina vanuit de tuin naar het dakraam kijkt ook niet?
quote:Vervelend die hoofdpijnen zeg. Paracetamol oid helpt ook niet??Op donderdag 21 oktober 2010 16:48 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja...
Ik heb nog één dag te werken en het is behoorlijk druk hier.
Wil zo veel mogelijk af hebben, maar het begint me nu een beetje op te breken.
Ga elke dag veel te laat naar bed thuis en heb vrijwel iedere nacht last van hoofdpijnen.
Ik heb daarentegen de mentale energie van een paard momenteel, maar fysiek breekt het me wat op.
Ach, volgende week vakantie...
quote:Gewoon elke dag een Advil Liquid Cap 400 mg voor het slapen gaan innemen en dan maar hopen dat dat werkt.Op donderdag 21 oktober 2010 16:49 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Vervelend die hoofdpijnen zeg. Paracetamol oid helpt ook niet??
Maar vakantie![]()
Lekker!
quote:Wellicht wat minder stressen?Op donderdag 21 oktober 2010 16:53 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Gewoon elke dag een Advil Liquid Cap 400 mg voor het slapen gaan innemen en dan maar hopen dat dat werkt.
Zo niet, dan word ik na anderhalf uur à 2 uur wakker met het gevoel dat iemand een pen in mijn hoofd aan het rammen is. Ik ga dan maar uit bed en ga in de huiskamer zitten, nadat ik een Imigran tablet naar binnen heb gegooid. Na een half uur zakt het meestal wel weer en kan ik verder pitten...
quote:Zo ervaar ik het zelf niet, kreeg die vraag vandaag op het werk ook al.Op donderdag 21 oktober 2010 17:06 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Wellicht wat minder stressen?
quote:Vervelend, maar gelukkig helpt de Imigran wel. Ik heb ook af en toe migraine aanvallen, maar die voel/zie ik aankomen. Ik krijg dan flitsen in mn ogen en kan vaak niet meer uit mn woorden komen.. de eerste keren was dat heel eng, nu weet ik het en neem ik paracetamol en ga na bed om te slapen... veel slapen. Dat helpt bij mij goed. Ik kan dan ook goed slapen...Op donderdag 21 oktober 2010 16:53 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Gewoon elke dag een Advil Liquid Cap 400 mg voor het slapen gaan innemen en dan maar hopen dat dat werkt.
Zo niet, dan word ik na anderhalf uur à 2 uur wakker met het gevoel dat iemand een pen in mijn hoofd aan het rammen is. Ik ga dan maar uit bed en ga in de huiskamer zitten, nadat ik een Imigran tablet naar binnen heb gegooid. Na een half uur zakt het meestal wel weer en kan ik verder pitten...
quote:Maar vergeet niet dat erg een flink hoogte verschil is tussen het begin en het einde van de Royal Mile. Knap lastig als je flink bent wezen stappen.
quote:Rolschaatsen mee en beginnen in het hoge deel van de straatOp donderdag 21 oktober 2010 20:05 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Maar vergeet niet dat erg een flink hoogte verschil is tussen het begin en het einde van de Royal Mile. Knap lastig als je flink bent wezen stappen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |