Jij wil graag een naaldhak in je oog hebben en blijvend oogletsel er aan over houdenquote:Op woensdag 20 oktober 2010 16:11 schreef iamredleader het volgende:
@WG, ik weet wel een locatie voor de volgende AKQSC-meet
Nee, ik denk dat er voldoende animo is om naar een stripclub te gaanquote:Op woensdag 20 oktober 2010 16:16 schreef MadMaster het volgende:
Jij wil graag een naaldhak in je oog hebben en blijvend oogletsel er aan over houden![]()
Yeps. Enschede - Almelo. En ik krijg er meestal een heleboel voor een half jaar. Als je 3 dagen per week werkt, is 5-retourenkaart goedkoper dan jaartrajectkaart, vandaar. Anders had ik een JTK gekregen.quote:Op woensdag 20 oktober 2010 16:14 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Je krijgt een kaartje kant-en-klaar voor de betreffende reis?
AKQ SC # 951 met kant-en-klare kaartjes voor een stripclub
daar verder natuurlijk![]()
quote:Op woensdag 20 oktober 2010 16:25 schreef lubje25 het volgende:ik neem wel een veiligheidsbril mee naar de stripclub dan.
quote:Ach gut, kom je zo veel te kort dan thuis?Op woensdag 20 oktober 2010 16:17 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Nee, ik denk dat er voldoende animo is om naar een stripclub te gaan
quote:Leuk! Kunnen we gezellig over Donald Duck en Douwe Dabbert praten!Op woensdag 20 oktober 2010 16:17 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Nee, ik denk dat er voldoende animo is om naar een stripclub te gaan
quote:Ik vind een veelvoud aan dubbel D's inderdaad wel een onderwerp van gesprek in een nachtclub...Op woensdag 20 oktober 2010 16:37 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Leuk! Kunnen we gezellig over Donald Duck en Douwe Dabbert praten!
quote:Ik hoop van niet want als je dan zo'n conducteur hebt die al 30 jaar geen seks heeft gehad omdat zijn vrouw een vlot en pittig kapsel zo leuk vond, dan ben je de lul want je had dan op magische wijze toch maar in moeten checken.Op woensdag 20 oktober 2010 22:29 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Ben benieuwd of er een trend is gezet in Nijmegen. Het vernielen van de OV chip paaltjes
quote:Op woensdag 20 oktober 2010 22:34 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik hoop van niet want als je dan zo'n conducteur hebt die al 30 jaar geen seks heeft gehad omdat zijn vrouw een vlot en pittig kapsel zo leuk vond, dan ben je de lul want je had dan op magische wijze toch maar in moeten checken.
quote:Repulsel, let down your hair!Op woensdag 20 oktober 2010 22:34 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik hoop van niet want als je dan zo'n conducteur hebt die al 30 jaar geen seks heeft gehad omdat zijn vrouw een vlot en pittig kapsel zo leuk vond, dan ben je de lul want je had dan op magische wijze toch maar in moeten checken.
quote:Op donderdag 21 oktober 2010 08:49 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
en voor de dames
[ afbeelding ]
quote:Je kunt maar enkele dagen per maand bellen en dat is altijd vroeg
quote:Zat ff te lezen op hun site. Super gaaf! Ook maar 1 keer met dezelfde nummerplaat bier ophalen per maand.Op donderdag 21 oktober 2010 10:21 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Je kunt maar enkele dagen per maand bellen en dat is altijd vroeg
Vervolgens moet je je telefoon op autoredial zetten en HEEL veel geluk hebben wat ze zijn altijd in gesprek.
En als je deze maand al een keer telefonisch contact hebt gehad, dan moet je wachten tot volgende maand anders wordt je automatisch opgehangen door het systeem.
quote:Veel plezier er mee! Ik heb het een keer via donkergrijze import gekregen (6,75 per flesje) en het is inderdaad smakelijk spulOp donderdag 21 oktober 2010 10:06 schreef Nembrionic het volgende:
Voor de kenners: ik ga dinsdag een aantal kratten Westvleteren 12 ophalen
quote:Maar voor bier dat lekkerder is dan het AH bier hoef ik normaal gesproken niet helemaal naar BelgieOp donderdag 21 oktober 2010 10:26 schreef lubje25 het volgende:
[..]
Zat ff te lezen op hun site. Super gaaf! Ook maar 1 keer met dezelfde nummerplaat bier ophalen per maand.Kost wat moeite maar dan zal het nog veel lekkerder smaken als bier dat je gewoon bij de AH haalt. En een mooi verhaal
quote:6,75 is niet slechtOp donderdag 21 oktober 2010 10:31 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Veel plezier er mee! Ik heb het een keer via donkergrijze import gekregen (6,75 per flesje) en het is inderdaad smakelijk spul
quote:Dat was bij wijze van sprekenOp donderdag 21 oktober 2010 10:32 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Maar voor bier dat lekkerder is dan het AH bier hoef ik normaal gesproken niet helemaal naar Belgie
De AH heeft trouwens best een aantal aardige bieren
quote:Ja ik vond 6,75 nog best een redelijke prijs terwijl het eigenlijk gewoon schofterig duur is. Maar ik heb het nu gehad en weet dat ik van andere, goedkopere en beter verkrijgbare soorten net zo blij wordOp donderdag 21 oktober 2010 10:33 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
6,75 is niet slecht
Beter dan 10 euro een jaar geleden.
Een hele krat kost me nu 50 euro(en dat is inclusief krat/statiegeld)
quote:Eens. Wel is het zo dat je in een bierkroeg al snel 4,50 of iets meer voor een goed bier betaald.Op donderdag 21 oktober 2010 10:40 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ja ik vond 6,75 nog best een redelijke prijs terwijl het eigenlijk gewoon schofterig duur is.
quote:Dat klopt ook welMaar ik heb het nu gehad en weet dat ik van andere, goedkopere en beter verkrijgbare soorten net zo blij word
quote:Dat is natuurlijk wel een deel van de sport jaNeemt niet weg dat een roadtrip naar het buitenland met als belangrijkste doel drank halen erg leuk kan zijn
quote:Zoals we allemaal weten komen drijvende ijsschotsen veel voor in Utrecht en is het daarom een prima idee om het ontwerp voor een gebouw er op te baserenDe architect heeft gedacht aan drijvende ijsschotsen, vandaar de scheve ramen. Het gebouw bestaat uit drie delen, met daartussen twee glazen trappenhuizen.
De lokalen zijn veel ruimer dan we nu hebben en ze komen als vakkenclusters bij elkaar te liggen (mens, natuur en taal).
quote:Klopt, maar dit was bij Bert's Bierhuis in Utrecht. Dus dan is een vergelijking met slijterijprijzen terechter en is het wel weer erg duurOp donderdag 21 oktober 2010 10:48 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Eens. Wel is het zo dat je in een bierkroeg al snel 4,50 of iets meer voor een goed bier betaald.
quote:De guit! In Gent verkochten ze het in een restaurant. Dat mocht natuurlijk helemaal nietOp donderdag 21 oktober 2010 10:56 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Klopt, maar dit was bij Bert's Bierhuis in Utrecht. Dus dan is een vergelijking met slijterijprijzen terechter en is het wel weer erg duur
quote:En heb je ooit iets anders gedronken dan Heineken/Dommelsch/Bavaria/andere pils?Op donderdag 21 oktober 2010 11:11 schreef Diaan73 het volgende:
Ow ik heb helemaal niets met bier...ik vind het maar vies...
quote:Ja, witbier, rosébier, kersenbier... het is niets voor mij. Donker bier is de enige die ik af en toe drink. Bij voorkeur van Heineken, die is het lekkerst. Ik ben meer van de zoetere likeurtjesOp donderdag 21 oktober 2010 11:29 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
En heb je ooit iets anders gedronken dan Heineken/Dommelsch/Bavaria/andere pils?
quote:Die kun je dan ook 25 jaar bewarenOp donderdag 21 oktober 2010 11:35 schreef MadMaster het volgende:
Na mijn vakantie pak ik het restant van het Bokbier-seizoen nog wel even mee en daarna is het enige wat ik met bier doe het tappen er van...
Moet wel die Bommen & Granaten, of hoe dat ding ook heet, ook nog eens opentrekken. Staat op de plank stof te happen...
quote:Prima, na 25 jaar mag je hem van me over kopen dan...Op donderdag 21 oktober 2010 11:37 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Die kun je dan ook 25 jaar bewaren
Sterker nog...je zou er misschien beter aan doen daar een dikke laag stof over te laten groeien
quote:Als ik je over 25 jaar nog ken, dan wil ik dat best doenOp donderdag 21 oktober 2010 11:37 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Prima, na 25 jaar mag je hem van me over kopen dan...
quote:Het probleem is dat ik geregeld wat bier krijg (en heeeeel soms zelfs iets koop), maar dat ik het nooit drink.Op donderdag 21 oktober 2010 11:41 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Als ik je over 25 jaar nog ken, dan wil ik dat best doen
Maar echt..je kunt hem nu proeven en als je hem lekker vindt, een nieuwe kopen en die gewoon 5 jaar laten staan. Dan is 'ie nog lekkerder
quote:ik heb nergens last van...Op donderdag 21 oktober 2010 11:37 schreef MadMaster het volgende:
Wat is er trouwens met de stylesheet van Fok aan de hand?
Sup-teksten zie ik in formaatje minipixel en quotes bevatten nu een border om het posticoontje...
quote:Ik heb de bagger lay-out onder IE8.
quote:Ik zie ook een border om het posticoontjeOp donderdag 21 oktober 2010 11:37 schreef MadMaster het volgende:
Wat is er trouwens met de stylesheet van Fok aan de hand?
Sup-teksten zie ik in formaatje minipixel en quotes bevatten nu een border om het posticoontje...
quote:Edit: ik ga geen proefrit maken, krijg net een maitlje dat de auto net verkocht is.Op donderdag 21 oktober 2010 11:10 schreef Diaan73 het volgende:
Ik ga vanvaond (eindelijk een keer) een proefrit maken in deze auto: http://link.marktplaats.nl/387091893
Hopelijk is tie goed...
quote:Same hereOp donderdag 21 oktober 2010 12:03 schreef lubje25 het volgende:
[..]
Ik zie ook een border om het posticoontjesub-teksten ben ik nog niet tegen gekomen.
quote:BaggerChrome FTWOp donderdag 21 oktober 2010 12:02 schreef Diaan73 het volgende:
Ik heb ook de bagger layout maar dan in Chrome, daar doet ie het dus wel goed...
quote:Geen Rosebier lusten en dan zeggen dat je geen bier lust?Op donderdag 21 oktober 2010 11:50 schreef Etcetera het volgende:
Ik lust ook geen bierSneeuwwitjes, Rosébier, Hertog Jan, Grolsch, zelfs Guiness geprobeerd en ik vind het allemaal vies
Pluspunt: meer bier voor de rest
quote:Opsparen en weggeven aan je buurman.Op donderdag 21 oktober 2010 11:54 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het probleem is dat ik geregeld wat bier krijg (en heeeeel soms zelfs iets koop), maar dat ik het nooit drink.
Kreeg onlangs weer één of ander vaag Mexicaans bier (naam weet ik even niet, maar het flesje is omhuld met een zeshoekige kartonnen koker) en ik ben bang dat die ook weer gaan verpieteren...
quote:Op donderdag 21 oktober 2010 12:06 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Geen Rosebier lusten en dan zeggen dat je geen bier lust?
quote:Ja wat?Op donderdag 21 oktober 2010 12:07 schreef Whiteguy het volgende:
Geen idee welke layout ik heb hier, maar het werkt iig in chrome
[..]
![]()
quote:Check je Twitter. Ik heb twee mogelijk interessante voor je gepostOp donderdag 21 oktober 2010 12:04 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Edit: ik ga geen proefrit maken, krijg net een maitlje dat de auto net verkocht is.![]()
quote:Limonade met alcohol. Oftewel: alcopopsOp donderdag 21 oktober 2010 12:20 schreef TradeMarkie het volgende:
met rose heeft het ook weinig te maken, waar hoort het dan wel bij?
quote:Dat doe ik ook niet echtOp donderdag 21 oktober 2010 12:14 schreef lubje25 het volgende:
Ze lust de rest ook niet. Je kunt er dus vanuit gaan dat ze geen bierkenner is. Dus kunnen jullie bierpuristen/kenners het haar ook niet kwalijk nemen dat ze Rosebier abusievelijk onder de bieren schaart.
quote:Volgens mij moet je bier leren drinken. Net als olijven, dat is ook ranzig de eerste keer (zeker als je 4 bent en denkt dat het een druif is).Op donderdag 21 oktober 2010 11:50 schreef Etcetera het volgende:
Ik lust ook geen bierSneeuwwitjes, Rosébier, Hertog Jan, Grolsch, zelfs Guiness geprobeerd en ik vind het allemaal vies
Pluspunt: meer bier voor de rest
quote:Ik heb je een reply gestuurd..Op donderdag 21 oktober 2010 12:18 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Check je Twitter. Ik heb twee mogelijk interessante voor je gepost
quote:Op donderdag 21 oktober 2010 12:27 schreef Soempie het volgende:
[..]
Volgens mij moet je bier leren drinken. Net als olijven, dat is ook ranzig de eerste keer (zeker als je 4 bent en denkt dat het een druif is).
quote:Olijven lustte ik eerst wel (op pizza dan heOp donderdag 21 oktober 2010 12:30 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Olijven heb inderdaad moeten leren eten
quote:
quote:Ik heb het er tussen gezet om aan te geven dat ik het geprobeerd hebOp donderdag 21 oktober 2010 12:11 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Rosebier heeft inderdaad bijzonder weinig met bier te maken.
quote:En dat wist ik alOp donderdag 21 oktober 2010 12:45 schreef Etcetera het volgende:
[..]
[..]
Ik heb het er tussen gezet om aan te geven dat ik het geprobeerd hebInteresseert het mij nou of het wel of geen bier is
quote:Meer info?Op donderdag 21 oktober 2010 12:48 schreef Etcetera het volgende:
Er is een gebouw aan het instorten in RotterdamWtf
quote:bi-snobOp donderdag 21 oktober 2010 12:49 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
En dat wist ik al
Maar als biesnob vind ik het wel leuk om mensen ermee te pesten
Ik vind het zelf af en toe ook wel lekker hoor. Gewoon even friszoet wegdrinkertje
quote:biersnob...1 letter vergeten
quote:Ik denk dat er een r is weggevallen. Nem is duidelijk een biesnorb!
quote:Op donderdag 21 oktober 2010 12:54 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik denk dat er een r is weggevallen. Nem is duidelijk een biesnorb!
quote:Op donderdag 21 oktober 2010 10:06 schreef Nembrionic het volgende:
Voor de kenners: ik ga dinsdag een aantal kratten Westvleteren 12 ophalen
quote:We gaan vast nog wel een biertje erna doen..en als we daar lang genoeg over doen, dan is er wellicht nog wel een extra kratje te scoren aan het einde van de dagOp donderdag 21 oktober 2010 13:23 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
![]()
Een kennis van me is laatst ook noch op-en-neer gereden voor een paar kratten
lekker
quote:Op donderdag 21 oktober 2010 14:25 schreef Whiteguy het volgende:
Ik moet trouwens iets bekennen...
Enkel glas hier, kou waait genadeloos naar binnen. Dus toch maar zo'n ding gekocht.
Nu nog een vrouw en een labrador en dan ben ik compleet sterotiep burgerlul.
quote:Zwart/grijs achtig iets.Op donderdag 21 oktober 2010 14:27 schreef lubje25 het volgende:
Wat voor kleur? Als ie bruin is hoef je met carnaval enkel nog een kruis om je nek te hangen.
quote:Excuus, excuus.
quote:Kan je meteen peaceman het volgende boek voor je verjaardag vragen...Op donderdag 21 oktober 2010 14:37 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ik ga er denk ik ook eentje kopen, volgens mij is het best lekker...
quote:The Pitched Tent
She leans down over a picnic table with her arms through the Snuggie's sleeves. He stands behind her, the remaining fabric draping over his broad shoulders. You can take each other to high peaks, soothing valleys, and keep coming back for s'more.
quote:Maar in je eentje heb je er dus niets aanOp donderdag 21 oktober 2010 14:53 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Zwart/grijs achtig iets.
[..]
Excuus, excuus.
Ik beloof hierbij plechtig geen labrador te nemen later ter compensatie.
[..]
Kan je meteen peaceman het volgende boek voor je verjaardag vragen...
http://thesnuggiesutra.com/?nosplash=1
[..]
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |