quote:Brave burgerOp vrijdag 22 oktober 2010 14:40 schreef MadMaster het volgende:
Vijf notes nu, heb er dus weer 2 bij sinds de laatste keer dat ik gekeken heb...
quote:Ik ben sneaky...
quote:Ja te grappigOp vrijdag 22 oktober 2010 14:53 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ben sneaky...![]()
Toen ik onlangs iets te kwistig met MP3's hier strooide kreeg ik meteen een waarschuwing...
quote:Voor de TV? Nee man, voor het station gaan staan in de stand-by rij. En als dat niet lukt lekker in de kroegen om het stadion gaan kijken. Dat deden wij bij de Red SoxOp vrijdag 22 oktober 2010 15:08 schreef MadMaster het volgende:
Met een beetje mazzel vandaag en/of morgen wordt ons verblijf in de USA/Texas nog leuker:
[ afbeelding ]
De Rangers staan op het punt om de finale van de World Series Baseball te halen ten koste van de Yankees. De finale begint op 30 oktober, dus dat wordt weer een paar avonden smullen voor de TV...
quote:De Shenandoah valley want dat is niet ver weg van waar mijn vader is opgegroeid en waar mijn grootmoeder nog steeds woont (Virginia Beach, VA, USA).
quote:En de Route 66 moet je dan ook weer even opzoeken want dat is behoorlijk opgebroken tegenwoordigOp vrijdag 22 oktober 2010 15:47 schreef iamredleader het volgende:
[..]
De Shenandoah valley want dat is niet ver weg van waar mijn vader is opgegroeid en waar mijn grootmoeder nog steeds woont (Virginia Beach, VA, USA).
En ik zou graag de Route 66 willen rijden op een grote motor. Moet ik wel eerst leren motorrijden![]()
quote:Ik zit maar 1 dag in Dallas, dus het stadion ga ik niet redden (als ze dan al thuis spelen).Op vrijdag 22 oktober 2010 15:34 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Voor de TV? Nee man, voor het station gaan staan in de stand-by rij. En als dat niet lukt lekker in de kroegen om het stadion gaan kijken. Dat deden wij bij de Red Sox
quote:Sterker nog, grote delen bestaan helemaal niet meer...Op vrijdag 22 oktober 2010 15:51 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
En de Route 66 moet je dan ook weer even opzoeken want dat is behoorlijk opgebroken tegenwoordig
quote:Dat bedoel ikOp vrijdag 22 oktober 2010 16:45 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Sterker nog, grote delen bestaan helemaal niet meer...
quote:Ziet er leuk uit, maar dat is geen tour.Op vrijdag 22 oktober 2010 15:47 schreef iamredleader het volgende:
[..]
De Shenandoah valley want dat is niet ver weg van waar mijn vader is opgegroeid en waar mijn grootmoeder nog steeds woont (Virginia Beach, VA, USA).
quote:En wat is daarvan het maatschappelijk nut?
quote:Behalve de bijdrage aan de Nederlandse schatkist dmv BTW? Puur vermaak voor mij.Op vrijdag 22 oktober 2010 17:32 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
En wat is daarvan het maatschappelijk nut?
quote:
quote:Ja echt
quote:Voegt misschien niks toe aan dat wat er in het algemeen al is. Maar het voegt wel zaken toe aan wat ik heb.Op vrijdag 22 oktober 2010 18:09 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ja echtEen iPad is een overhypte gadget die niks toevoegt aan dat wat er al is
En ik heb 'm niet eens in handen gehad
quote:Mobiel films kijken bv.
quote:Laptop.
quote:Heb ik niet.
quote:Dat geld wat je aan die iPad hebt besteed had je aan een laptop kunne uitgeven
quote:Ik had er ook een leuke avond van kunnen maken in de kroeg.Op vrijdag 22 oktober 2010 18:18 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Dat geld wat je aan die iPad hebt besteed had je aan een laptop kunne uitgeven![]()
quote:Op vrijdag 22 oktober 2010 20:37 schreef Diaan73 het volgende:
Ik vind de iPad erg![]()
Maar we willen eerst ooit nog een Mac kopen...
C4, heb je toen ook nog een hd-recorder gekocht eigenlijk?
Goedenavond![]()
MM vakantie![]()
quote:Op vrijdag 22 oktober 2010 20:46 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ja die heb ik gekocht. En ik ben er erg tevreden mee.
quote:Op vrijdag 22 oktober 2010 20:47 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
![]()
![]()
ik kan ook niet meer zonder. Ideaal!!
quote:je had nog video 2000?Op vrijdag 22 oktober 2010 20:51 schreef Cobra4 het volgende:
[..]Ik had die overstap veeeeeeeel eerder moeten maken.
quote:Dat was nog eens een super systeem vergeleken bij VHS.
quote:Tijdens oefeningen e.d. Lijkt het mij perfect. Weegt haast niks, kan functioneren als laptop en is stukken kleiner.Op zaterdag 23 oktober 2010 00:53 schreef Nembrionic het volgende:
Ik heb het ook niet zo op de iPad maar voor films kijken is 'ie wel handig in verhouding tot een "zware" latop.
quote:Ik wil best wel (met) Miss Montreal schaken.Op vrijdag 22 oktober 2010 19:24 schreef Cobra4 het volgende:
Of leuk kunnen bieden op de veiling items bij de komende Serious Request.
Al denk ik niet dat er weer een date met Miss Montreal als veiling item gaat komen.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En het hoeft geen geld te kosten.quote:Jammer.Op vrijdag 22 oktober 2010 19:28 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
en Maria Sharapova is ook getrouwd, die zal ook wel niet meedoen
Ik wilde namelijk aan den lijve ondervinden of Maria Sharapova net zo luidruchtig in bed is als op het veld, maar helaas heeft Enrique Iglesias dit al getest (helaas zonder succes)...
quote:ik ben nog geen negatieve zaken tegen gekomen. Het is gewoon een lichtgewicht laptop.
quote:Dat zijn netbooks ook.Op zaterdag 23 oktober 2010 02:32 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
ik ben nog geen negatieve zaken tegen gekomen. Het is gewoon een lichtgewicht laptop.
quote:Een vraag. Waarom zijn zo veel mensen anti Mac?
quote:Dat zijn uiteenlopende redenen, variėrend van een onjuist prijs/kwaliteit-verhouding tot fanboys die tot op hun oren verliefd zijn op Steve's producten.Op zaterdag 23 oktober 2010 02:40 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Een vraag. Waarom zijn zo veel mensen anti Mac?
quote:dat gaat toch ook op voor Microsoft?Op zaterdag 23 oktober 2010 02:47 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Dat zijn uiteenlopende redenen, variėrend van een onjuist prijs/kwaliteit-verhouding tot fanboys die tot op hun oren verliefd zijn op Steve's producten.
quote:Wat ik tot nu toe kan melden is dat ik liever een iPad in mijn rugzak heb zitten dan een laptop. Geheugen en opties genoeg. En ja, die 1 of 2 kilo verschil kan voor ons veel uitmaken.Op zaterdag 23 oktober 2010 03:00 schreef Etcetera het volgende:
Ik ben deels anti-Mac omdat ik vind dat ze veeeeel te veel geld vragen voor hun spullen. Je kunt voor het geld van 1 MacBook 2 laptops kopen die misschien nog wel beter zijn ook. Puur omdat er een appel opstaat. En dat vind ik stom.
Daarnaast vind ik dat Steve een arrogante lul is, maar dat is persoonlijk
quote:Klopt.Op zaterdag 23 oktober 2010 03:00 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
dat gaat toch ook op voor Microsoft?
quote:Waarom zou ik een ander besturingsysteem op een iPad willen zetten?Op zaterdag 23 oktober 2010 03:13 schreef Etcetera het volgende:
Oh en Apple heeft een gesloten systeemAls ik wil kan op mijn telefoon een ander besturingssysteem zetten, dat zal je met een iPhone niet lukken. Oh ja. Jailbreaken
Woohoo
Maar goed, dat gaat niet over de iPad maar over de iPhone
quote:Weltrusten Etcie.Op zaterdag 23 oktober 2010 03:22 schreef Etcetera het volgende:
Het was een voorbeeldjeIk ga slapen in elk geval
quote:In 2005 of 2006 heb ik al voor ongeveer 100 euro een mobiele filmpjesspeler gekocht met 30 GB opslagruimte. De N8 die ik (hopelijk binnenkort) krijg kan ook overweg met AVI-bestanden, net als de N82 die ik al heb en met een klein beetje gedoe kan ik ook op mijn DS filmpjes kijken. Allemaal wel met kleiner scherm dan de iPad, maar er zijn nog steeds mogelijkheden genoeg
quote:Is die Lagavulin echt zo duur?Op vrijdag 22 oktober 2010 19:21 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
of een fles whisky
[ afbeelding ]
(¤499)
tot
[ afbeelding ]
¤673
quote:Komt bij mij deels door de fanatieke Apple-gebruikersOp zaterdag 23 oktober 2010 02:40 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Een vraag. Waarom zijn zo veel mensen anti Mac?
Ik heb nu voor het eerst in 25 jaar weer een Apple product. En het bevalt goed.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |