quote:Op woensdag 20 oktober 2010 14:41 schreef Good.vs.Evil het volgende:
20 weken vrij?
Wie wil de papa van mijn baby's worden?
Lekker van me afschreeuwen, daarmee wat mensen tegen me in het harnas jagen. Ik vind het wel lekker.quote:Op woensdag 20 oktober 2010 14:41 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dat mag je zeker belachelijk vinden. Je hebt recht op je mening zoals je weet.
Ik denk dat je alleen aan het verkeerde loket loopt te blaffen.
Snap ik hoor.quote:
Het is namelijk zoals je hierboven schetst. Ik gaf alleen aan hoe ik er zelf over denk.quote:Op woensdag 20 oktober 2010 14:39 schreef Godtje het volgende:
[..]
Omdat onze regering van dit kleine landje heel graag wilt dat we kindjes maken.
Dat is op dit moment de visie en het beleid.
Dat jij daar bezwaren tegen hebt, waarvan sommige ook echt hout snijden, is prima maar niet het beleid wat we in Europa nu uitvoeren. Daarom mogen de broedmachines binnenkort 20 weken vrij. In de hoop dat meer vrouwen gaan broeden.
Autistquote:
je bent klaar?quote:
duurt me te lang voor ie vruchtbaar isquote:
wat is daar nou eigenlijk leuk aan?quote:Op woensdag 20 oktober 2010 14:44 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Lekker van me afschreeuwen, daarmee wat mensen tegen me in het harnas jagen. Ik vind het wel lekker.
Je weet dat heeeel veel mensen daar anders over denken? Dat kinderen een zwakke groep zijn die meer aandacht en zorg nodig hebben omdat ze kwetsbaar zijn?quote:Op woensdag 20 oktober 2010 14:41 schreef HeatWave het volgende:
Kinderen zijn gewoon kleine mensen, niets meer niets minder. Doe er nou gewoon eens normaal over. Dat zou een heleboel schelen.
ik weet niet waarom, maar dat heb ik vaker gehoordquote:
Ik ben pas klaar als het geboortecijfer wereldwijd onder de 0.5 zaktquote:Op woensdag 20 oktober 2010 14:45 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
je bent klaar?
*prikkeldraad verwijdert*
Ja he?quote:
Nee, die mag mooi in het oude topic blijvenquote:
Hij heeft al geoefend en is per direct inzetbaar. Tarief is in overleg met L-E.quote:Op woensdag 20 oktober 2010 14:45 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
duurt me te lang voor ie vruchtbaar is
Gelukkig heb ik twee vriendinnen die dat wel doenquote:Op woensdag 20 oktober 2010 14:45 schreef HeatWave het volgende:
Fijn dat mensen denken te weten watik denk.
Ik heb helemaal geen hekel aan kinderen, ik heb een gruwelijke hekel aan het opgehemel van iets dat zo verdomde normaal is, voortplanten, en doen alsof elke koter een wonder is oid...
En daarbij dus al dat soort idiote regelingen zoals 16 weken vrij, altijd maar wegkunnen van het werk, overal en alles het kind op de eerste plek zetten etc, mij boos aankijken als jij met je kinderwagen tegen mij opramt etc etc..
Kinderen zijn gewoon kleine mensen, niets meer niets minder. Doe er nou gewoon eens normaal over. Dat zou een heleboel schelen.
Sommige mensen zijn vervelend. Soms hebben die mensen kinderen. Er zijn ook leuke mensen met kinderen. Niet veel, maar toch.quote:Op woensdag 20 oktober 2010 14:45 schreef HeatWave het volgende:
Ik heb helemaal geen hekel aan kinderen, ik heb een gruwelijke hekel aan het opgehemel van iets dat zo verdomde normaal is, voortplanten, en doen alsof elke koter een wonder is oid...
En daarbij dus al dat soort idiote regelingen zoals 16 weken vrij, altijd maar wegkunnen van het werk, overal en alles het kind op de eerste plek zetten etc, mij boos aankijken als jij met je kinderwagen tegen mij opramt etc etc..
quote:
Dat moet jij toch wel weten. Jij vindt (vond?) het ook vaak leuk om mensen uit te lokken.quote:Op woensdag 20 oktober 2010 14:45 schreef rival het volgende:
[..]
wat is daar nou eigenlijk leuk aan?
Ik vind 20 weken veeeeeeeeeel te lang.quote:Op woensdag 20 oktober 2010 14:46 schreef Duimelot het volgende:
even over dat hele zwangerschapverlof gebeuren
IK VIND dat je hier pas een mening over KAN geven als je zelf een kind hebt uitgepoept of vader bent die het hele proces van dichtbij meegemaakt heeft.
Ik zoek graag de grenzen van het toelaatbare opquote:
DAT is ook heel wat anders. Ik zeg nergens dat je kinderen aan hun lot moet overlaten. integendeel, je moet gewoon zorgen voor je koter. En dus niet 5 dagen in de creche dumpen en gaan "werken" en vervolgens te pas en te onpas afwezig zijn.quote:Op woensdag 20 oktober 2010 14:46 schreef Godtje het volgende:
[..]
Je weet dat heeeel veel mensen daar anders over denken? Dat kinderen een zwakke groep zijn die meer aandacht en zorg nodig hebben omdat ze kwetsbaar zijn?
Dit alles is ook niks menselijk maar in het dierenrijk worden kinderen ook vaak extra beschermd en verzorgd. Het is ook wetenschappelijk bewezen dat de ontwikkeling op dat soort jonge leeftijden cruciaal zijn voor de toekomst.
Dank je. Coca cola light break...quote:
na gisteren ben ik er niet meer zeker van dat ik een elftal wilquote:Op woensdag 20 oktober 2010 14:46 schreef Duimelot het volgende:
IK VIND dat je hier pas een mening over KAN geven als je zelf een kind hebt uitgepoept of vader bent die het hele proces van dichtbij meegemaakt heeft.
ik wil deze post graag op mezelf betrekken, maar ben er nog niet uit hoe... L-E help me ff.quote:
Heuj, ik heb je zelfs een tietenvideo gegeven!quote:Op woensdag 20 oktober 2010 14:46 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik doe gewoon mee. Dan heb ik ook wat te tikken.
ow, was die alleen voor hemquote:
zo'n kleine leuter krijgt me heul niet zwangerquote:Op woensdag 20 oktober 2010 14:46 schreef Rifoki het volgende:
[..]
Hij heeft al geoefend en is per direct inzetbaar. Tarief is in overleg met L-E.
*trekt wit t-shirt uitquote:Op woensdag 20 oktober 2010 14:47 schreef Natalie78 het volgende:
[..]
Dank je. Coca cola light break...![]()
Hey weet iemand waar Techno is gebleven? Al een poosje niet gezien in dit topic!
Nonsens. Je hoeft niet iets zelf mee te maken om er een mening over te hebben.quote:Op woensdag 20 oktober 2010 14:46 schreef Duimelot het volgende:
Om ouders vrij te maken gedurende de opvoeding is tegenwoordig helaas voor veel mensen onbetaalbaar geworden. Als we dat willen realiseren zijn we als gemeenschap nog veel meer geld kwijt.quote:Op woensdag 20 oktober 2010 14:47 schreef HeatWave het volgende:
[..]
DAT is ook heel wat anders. Ik zeg nergens dat je kinderen aan hun lot moet overlaten. integendeel, je moet gewoon zorgen voor je koter. En dus niet 5 dagen in de creche dumpen en gaan "werken" en vervolgens te pas en te onpas afwezig zijn.
Om een voorbeeld te noemen.
Nee hoor, free for all. Maar ter ere van zijn post.quote:
Dan moet je dus geen kinderen nemen, want je kan er niet goed voor zorgenquote:Op woensdag 20 oktober 2010 14:49 schreef Godtje het volgende:
[..]
Om ouders vrij te maken gedurende de opvoeding is tegenwoordig helaas voor veel mensen onbetaalbaar geworden. Als we dat willen realiseren zijn we als gemeenschap nog veel meer geld kwijt.
quote:Op woensdag 20 oktober 2010 14:50 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dat is zo! Dat heb ik net ook van E_M begrepen! Die zei dat ook.
Ja heel Nederland dus bijnaquote:Op woensdag 20 oktober 2010 14:50 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dan moet je dus geen kinderen nemen, want je kan er niet goed voor zorgen.
1keer is niet voldoende?quote:Op woensdag 20 oktober 2010 14:45 schreef HeatWave het volgende:
En dan komen we bij de eerdere post terug dat dat niet het beleid is.quote:
klopt, maar ik weet het niet... ik vraag het me af... (serieus)quote:Op woensdag 20 oktober 2010 14:47 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat moet jij toch wel weten. Jij vindt (vond?) het ook vaak leuk om mensen uit te lokken.
Geef die man een pluim!quote:Op woensdag 20 oktober 2010 14:50 schreef HeatWave het volgende:
[..]
So be it danquote:Op woensdag 20 oktober 2010 14:50 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ja heel Nederland dus bijna
Maar om even in te haken, Tokkies moeten geen kinderen meer nemen....
dus dat is alleen voor rijke mensen en bijstandmama's?quote:Op woensdag 20 oktober 2010 14:50 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Hoe ging je gesprek? Valt er wat te vieren?quote:Op woensdag 20 oktober 2010 14:51 schreef Snuitebolletje het volgende:
ik heb trek in bier!of wijn, of whisky, of ... als der maar alcohol in zit
begin maar gewoon es met 1 zou ik zeggenquote:Op woensdag 20 oktober 2010 14:47 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
na gisteren ben ik er niet meer zeker van dat ik een elftal wil
Dr lag een vrouw op de kraamafdeling heul hard te gillen
Irl doe ik het eigenlijk niet.quote:Op woensdag 20 oktober 2010 14:51 schreef rival het volgende:
[..]
klopt, maar ik weet het niet... ik vraag het me af... (serieus)
vandaar dat ik het vroeg...
Ik ben mij (vooral irl) in het laatste half jaar heel anders gaan gedragen
Nee, voor mensen die voor hun kind WILLEN en kunnen zorgen. niet het kind als een soort luxe-item voor erbij hebben en er alleen in het weekend naar kijkenquote:Op woensdag 20 oktober 2010 14:51 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
dus dat is alleen voor rijke mensen en bijstandmama's?
ging prima, was weer erg gezellig, 3 koppen koffie en 2 uur later stond ik pas buiten. Over van alles gehad. Dus wie weet wat er uit komtquote:
Zo! Goed teken. Nou, dan nemen we maar een borrel he! Het is ergens vijf uur in de wereld.quote:Op woensdag 20 oktober 2010 14:53 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
ging prima, was weer erg gezellig, 3 koppen koffie en 2 uur later stond ik pas buiten. Over van alles gehad. Dus wie weet wat er uit komt
van mijn hongerloon kan ik niet sparen hoorquote:
Uhm, veel mensen dumpen hun kind juist in het weekend omdat ze dan willen stappen enzoquote:Op woensdag 20 oktober 2010 14:52 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, voor mensen die voor hun kind WILLEN en kunnen zorgen. niet het kind als een soort luxe-item voor erbij hebben en er alleen in het weekend naar kijken.
Ik weet allemaal best dat het niet haalbaar is, nou en?.
je zal je mening gewoon nooit zo goed kunnen onderbouwen als heuse echte oudersquote:Op woensdag 20 oktober 2010 14:49 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nonsens. Je hoeft niet iets zelf mee te maken om er een mening over te hebben.
sja. Eerst fatsoenlijk werk, een echte woning en een papa scorenquote:Op woensdag 20 oktober 2010 14:52 schreef Duimelot het volgende:
[..]
begin maar gewoon es met 1 zou ik zeggen
Ik mis de ervaring, ouders zijn bevooroordeeld. Dus dat kun je tegen elkaar wegstrepenquote:Op woensdag 20 oktober 2010 14:54 schreef Duimelot het volgende:
[..]
je zal je mening gewoon nooit zo goed kunnen onderbouwen als heuse echte ouders
je mist gewoonweg de ervaring
Het is toch geen discussie-onderwerp? Het is gewoon zo!quote:Op woensdag 20 oktober 2010 14:55 schreef HeatWave het volgende:
Trouw: Limburg is buitenland
Ook een leuk onderwerp voor in Singles
Ik kom wel naar jou.quote:Op woensdag 20 oktober 2010 14:54 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
kom je hier voor die borrel of zal ik daarheen gaan?
Nofi, maar waarom WIL je een kind als je een hongerloon hebt dan? Weet je wat een koter kost?quote:Op woensdag 20 oktober 2010 14:53 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
van mijn hongerloon kan ik niet sparen hoor
oh bedoel niet alleen dat ik dit verander hoor.. gewoon een hoopquote:Op woensdag 20 oktober 2010 14:52 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Irl doe ik het eigenlijk niet.
Op het internet is het veiliger of zo, om je mening er ongenuanceerd uit te gooien. Je hoeft niet zo voorzichtig te zijn met de gevoelens van anderen
Hmm.quote:Op woensdag 20 oktober 2010 14:52 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, voor mensen die voor hun kind WILLEN en kunnen zorgen. niet het kind als een soort luxe-item voor erbij hebben en er alleen in het weekend naar kijken.
Ik weet allemaal best dat het niet haalbaar is, nou en?.
het heet dan ook niet voor niets Limbolandquote:Op woensdag 20 oktober 2010 14:55 schreef HeatWave het volgende:
Bril-fucking-jant!quote:Op woensdag 20 oktober 2010 14:55 schreef HeatWave het volgende:
goede instelling heb jijquote:Op woensdag 20 oktober 2010 14:53 schreef Natalie78 het volgende:
[..]
Zo! Goed teken. Nou, dan nemen we maar een borrel he! Het is ergens vijf uur in de wereld.Proost!
Je kunt onverwachts zwanger raken, onverwachts een kind krijgen kan niet. (zeer uitzonderlijke situatie's daargelaten)quote:Op woensdag 20 oktober 2010 14:55 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hmm.![]()
En wat als je onverwachts een kind krijgt en er financieel nog lang niet klaar voor bent maar wel voor het kind WIL zorgen en dat geestelijk en lichamelijk ook kan?
omdat ik nu even een tijdelijke baan heb voor tussendoorquote:Op woensdag 20 oktober 2010 14:55 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nofi, maar waarom WIL je een kind als je een hongerloon hebt dan? Weet je wat een koter kost?
Niet te vaak doen hè?quote:Op woensdag 20 oktober 2010 14:56 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik ben het zoals wel vaker met Q eens.
ja, weet ik het?quote:Op woensdag 20 oktober 2010 14:55 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hmm.![]()
En wat als je onverwachts een kind krijgt en er financieel nog lang niet klaar voor bent maar wel voor het kind WIL zorgen en dat geestelijk en lichamelijk ook kan?
Je hebt gewoon geen eigen meningquote:Op woensdag 20 oktober 2010 14:56 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik ben het zoals wel vaker met Q eens.
nah als deze discussie alleen voor ouders was geweest dan nog waren er tig meningen geweestquote:Op woensdag 20 oktober 2010 14:55 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik mis de ervaring, ouders zijn bevooroordeeld. Dus dat kun je tegen elkaar wegstrepen
Prima toch?quote:Op woensdag 20 oktober 2010 14:57 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
omdat ik nu even een tijdelijke baan heb voor tussendooren ik wil wel kinderen, maar niet nu want ik heb de middelen niet
Ik ben het wederom met je eens.quote:
someday trouw ik een rijke ventquote:
zeg die 66% maar snel dat hun wondertjes niets voorstellenquote:Op woensdag 20 oktober 2010 14:57 schreef HeatWave het volgende:
[..]
ja, weet ik het?.
Ik zeg alleen maar zoals IK het zie, niet zoals het is of zoals het perse zou moeten zijn hoor.
Ik word persoonlijk gewoon gestoord van dat geleuter over koters alsof ze allemaal wondertjes zijn. En ja, er werken hier 66% vrouwen....
True.quote:Op woensdag 20 oktober 2010 14:56 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Je kunt onverwachts zwanger raken, onverwachts een kind krijgen kan niet. (zeer uitzonderlijke situatie's daargelaten)
huuu ho!quote:
u riepquote:Op woensdag 20 oktober 2010 14:58 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
someday trouw ik een rijke vent
Dus je bent wel blij als MB en ik over onze minipubers kletsenquote:Op woensdag 20 oktober 2010 14:57 schreef HeatWave het volgende:
[..]
ja, weet ik het?.
Ik zeg alleen maar zoals IK het zie, niet zoals het is of zoals het perse zou moeten zijn hoor.
Ik word persoonlijk gewoon gestoord van dat geleuter over koters alsof ze allemaal wondertjes zijn. En ja, er werken hier 66% vrouwen....
Dat doe ik soms ook wel eens jaquote:Op woensdag 20 oktober 2010 14:58 schreef Duimelot het volgende:
[..]
zeg die 66% maar snel dat hun wondertjes niets voorstellen
die zitten nml al hier bij mij in LIMBURG!![]()
![]()
Je moet een kind pas op de wereld zetten als de omstandigheden ideaal zijn. Anders is het vooral je eigen kinderwens die je vervuld ziet worden, terwijl je het wellicht niet kan betalen.quote:
nah niet geheel met je eensquote:Op woensdag 20 oktober 2010 14:58 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
True.
Maar ik vind adoptie een heel egoïstische keuze. Ja je maakt een ander gezin misschien wel heel gelukkig maar dat doe je naar mijn idee alleen als je niet eens de wil hebt om voor een kind te zorgen.
zeker. Ik vind gewoon dat je een goede basis moet hebben voor een kind. Maar mocht ik nu per ongeluk zwanger raken, dan is dat kut maar hou ik het wel..quote:
Ik vind abortus een zeer redelijke optie als je niet in staat bent om voor een kind te zorgen.quote:Op woensdag 20 oktober 2010 14:58 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
True.
Maar ik vind adoptie een heel egoïstische keuze. Ja je maakt een ander gezin misschien wel heel gelukkig maar dat doe je naar mijn idee alleen als je niet eens de wil hebt om voor een kind te zorgen.
Het is wat dat betreft niet veel anders dan het beginnen van een relatie: dat moet je ook pas doen als je jezelf goed op orde hebt.quote:Op woensdag 20 oktober 2010 14:59 schreef Kluts het volgende:
[..]
Je moet een kind pas op de wereld zetten als de omstandigheden ideaal zijn. Anders is het vooral je eigen kinderwens die je vervuld ziet worden, terwijl je het wellicht niet kan betalen.
Zeg. PM staat voor Personal Message. Niet voor Players' Message.quote:Op woensdag 20 oktober 2010 14:56 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Prima, ik PM wel even mijn adres door, hoe laat ben je er ongeveer?
Rijk van geest of rijk van huis?quote:Op woensdag 20 oktober 2010 14:58 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
someday trouw ik een rijke vent
Dat is dus het "probleem" van deze hele discussie, je kan het (wil ik ook niet hoor) niet verbieden oidquote:Op woensdag 20 oktober 2010 15:00 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
zeker. Ik vind gewoon dat je een goede basis moet hebben voor een kind. Maar mocht ik nu per ongeluk zwanger raken, dan is dat kut maar hou ik het wel..
Je eigen kinderwens? In tegenstelling tot... de wens van het kind? Een kind kiest er niet voor. De ouders/moeder doet dat. Altijd.quote:Op woensdag 20 oktober 2010 14:59 schreef Kluts het volgende:
[..]
Je moet een kind pas op de wereld zetten als de omstandigheden ideaal zijn. Anders is het vooral je eigen kinderwens die je vervuld ziet worden, terwijl je het wellicht niet kan betalen.
Bij Snuit wel.quote:Op woensdag 20 oktober 2010 15:00 schreef Natalie78 het volgende:
[..]
Zeg. PM staat voor Personal Message. Niet voor Players' Message.
![]()
oh is ze daar naar op zoekquote:Op woensdag 20 oktober 2010 14:59 schreef Q. het volgende:
[..]
Geestelijk rijk is niet fysiek rijk hè?
wat is je saldo?quote:
Wetenschappelijk bewezen slechts tot een gemiddeld jaarinkomen van 75.000 euro brutoquote:Op woensdag 20 oktober 2010 14:59 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wie zegt dat geld niet gelukkig maakt?
Sterker nog: dát geeft aan dat je doet wat het beste voor iedereen is. Als je niet de middelen hebt voor een kind te zorgen, ben je tenminste verstandig als je het laat weghalen.quote:
+1quote:Op woensdag 20 oktober 2010 15:00 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik vind abortus een zeer redelijke optie als je niet in staat bent om voor een kind te zorgen.
mening zonder waarde gezien zwanger worden voor veel mensen 0 moeite kost en zo goed als niet tegen te gaan isquote:Op woensdag 20 oktober 2010 15:01 schreef Spezza19 het volgende:
Eigenlijk vind ik dat je net als voor het autorijden eerst maar wat tests en lessen moet doen om te kijken of je uberhaupt wel een kind mag nemen.....
Dat vind ik ook wel ja. Je moet overal een papiertje voor hebben, maar nieuw leven maken en in de maatschappij dumpen mag iedereen.. Opzich natuurlijk, maar niet logischquote:Op woensdag 20 oktober 2010 15:01 schreef Spezza19 het volgende:
Eigenlijk vind ik dat je net als voor het autorijden eerst maar wat tests en lessen moet doen om te kijken of je uberhaupt wel een kind mag nemen.....
Oh ja?quote:
Baby, je bent tegen de verkeerde bezig, ik denk dat wij op dit vlak namelijk heel erg op een lijn zitten, ik druk mezelf alleen wat anders uit.quote:
Daarom bij iedereen een knoop er in tot ze geslaagd zijnquote:Op woensdag 20 oktober 2010 15:02 schreef Duimelot het volgende:
[..]
mening zonder waarde gezien zwanger worden voor veel mensen 0 moeite kost en zo goed als niet tegen te gaan is
beide natuurlijkquote:Op woensdag 20 oktober 2010 15:00 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Rijk van geest of rijk van huis?
kijk, een half jaar geleden zou ik nu bv iets heel gemeens zeggen.... nu ga ik gewoon in een hoekje zitten huilenquote:Op woensdag 20 oktober 2010 15:02 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
wat is je saldo?
En mag ik dan wel kinderen van een ander? Redheads moet je niet voortplanten
More redheads! Goddamnitquote:Op woensdag 20 oktober 2010 15:02 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
wat is je saldo?
quote:Op woensdag 20 oktober 2010 15:03 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Daarom bij iedereen een knoop er in tot ze geslaagd zijn
quote:Op woensdag 20 oktober 2010 15:02 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
wat is je saldo?
Waarom dan? Omdat je bezwaren hebt tegen abortus? of iets anders?quote:
Uiteraard! Hij is dan ook mijn broeder.quote:Op woensdag 20 oktober 2010 15:02 schreef Natalie78 het volgende:
[..]
Heeft 'ie van jou, he? Dearest Q.
Help eens ontcijferenquote:Op woensdag 20 oktober 2010 15:02 schreef Duimelot het volgende:
[..]
mening zonder waarde gezien zwanger worden voor veel mensen 0 moeite kost en zo goed als niet tegen te gaan is
Oh vast niet, maar uit dat onderzoek blijkt dat je boven de 75.000 p/j niet gelukkigER wordt. 75.000 of 15 miljoen p/j maakt qua gelukmakendheid niet uitquote:Op woensdag 20 oktober 2010 15:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh ja?Waar is dat artikel?
Ik denk niet dat de voormalig eigenaren van Totilas ongelukkig zijn met hun 15 miljoen
fijn dat je het ermee eens bent. Maaar nu weet ik nog je saldo nietquote:Op woensdag 20 oktober 2010 15:04 schreef rival het volgende:
[..]
kijk, een half jaar geleden zou ik nu bv iets heel gemeens zeggen.... nu ga ik gewoon in een hoekje zitten huilen
Ja weet ikquote:Op woensdag 20 oktober 2010 15:03 schreef Kluts het volgende:
[..]
Baby, je bent tegen de verkeerde bezig, ik denk dat wij op dit vlak namelijk heel erg op een lijn zitten, ik druk mezelf alleen wat anders uit.
ik moet iemand met donker haar hebben.. Ik draag het virus ook bij mequote:
GvsE heeft een grote kinderwens gok ik zoquote:Op woensdag 20 oktober 2010 15:04 schreef Kluts het volgende:
[..]
Waarom dan? Omdat je bezwaren hebt tegen abortus? of iets anders?
Zou best kunnen. Mijn stelregel mbt geld is dat het moment dat ik nooit meer heb dat ik "het" niet kan betalen, dan ben ik gelukkigquote:Op woensdag 20 oktober 2010 15:05 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Oh vast niet, maar uit dat onderzoek blijkt dat je boven de 75.000 p/j niet gelukkigER wordt. 75.000 of 15 miljoen p/j maakt qua gelukmakendheid niet uit
Och. Brotherly love.quote:Op woensdag 20 oktober 2010 15:05 schreef Q. het volgende:
[..]
Uiteraard! Hij is dan ook mijn broeder.
beidequote:Op woensdag 20 oktober 2010 15:04 schreef Kluts het volgende:
[..]
Waarom dan? Omdat je bezwaren hebt tegen abortus? of iets anders?
Dat dusquote:Op woensdag 20 oktober 2010 15:06 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Zou best kunnen. Mijn stelregel mbt geld is dat het moment dat ik nooit meer heb dat ik "het" niet kan betalen, dan ben ik gelukkig.
Ow, dan moet ik wel even zoeken...quote:Op woensdag 20 oktober 2010 15:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh ja?Waar is dat artikel?
Ik denk niet dat de voormalig eigenaren van Totilas ongelukkig zijn met hun 15 miljoen
quote:Op woensdag 20 oktober 2010 15:07 schreef Natalie78 het volgende:
[..]
Och. Brotherly love.Heb jij kinderen, Q?
Jerry Springer kom er maar in.quote:Op woensdag 20 oktober 2010 15:07 schreef L-E het volgende:
Een kind is trouwens niet zo duur hoor. Borstvoeding kost niets, dat kun je toch 15 jaar lang geven?
Tof! Kan ik straks tenminste zeggen dat ik in t buitenland heb gestudeerdquote:Op woensdag 20 oktober 2010 14:55 schreef HeatWave het volgende:
Want?quote:
Ach, die redhead van hier is goed genoegquote:Op woensdag 20 oktober 2010 15:07 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Wordt lastig, stomme niet-dominante gen
quote:Op woensdag 20 oktober 2010 15:07 schreef L-E het volgende:
Een kind is trouwens niet zo duur hoor. Borstvoeding kost niets, dat kun je toch 15 jaar lang geven?
Niet voor zover ik weet. Maar je weet het nooit zeker hè?quote:Op woensdag 20 oktober 2010 15:07 schreef Natalie78 het volgende:
[..]
Och. Brotherly love.Heb jij kinderen, Q?
Ik snap wat je bedoelt. Maar ik geloof er denk ik niet zo in...quote:Op woensdag 20 oktober 2010 15:07 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ow, dan moet ik wel even zoeken...Maar het was een onderzoek waaruit bleek dat méér geld verdienen daadwerkelijk gelukkig maakt, tot die grens. Want dan schijn je op het vlak te komen dat slechts "meer geld" is. En met een jaarinkomen van 75.000 kun je jezelf erg veel veroorloven, maar je zult voor sommige dingen toch moeten sparen. Wat de voldoening vergroot als je het dan ook hebt.
Met een jaarinkomen van 115 miljoen koop ik Burkina Faso, maar ik laat het uit verveling gewoon een shithole blijven. Zoiets
dat kloptquote:Op woensdag 20 oktober 2010 15:05 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
fijn dat je het ermee eens bent. Maaar nu weet ik nog je saldo niet
quote:Op woensdag 20 oktober 2010 15:06 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik moet iemand met donker haar hebben.. Ik draag het virus ook bij me
Daddy Q.quote:Op woensdag 20 oktober 2010 15:09 schreef Q. het volgende:
[..]
Niet voor zover ik weet. Maar je weet het nooit zeker hè?
Maar ik wil eentje uit de nieuwe 7-seriequote:
and againquote:
Voor een boel mensen is 507e op de lopende rekening de dag voor het salaris wordt gestort nog best veelquote:
sja. De rest van dat haar hequote:Op woensdag 20 oktober 2010 15:09 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik ben donker
Maar niet gedomesticeerd genoeg voor jou
Omdat je een vrouw bent.quote:Op woensdag 20 oktober 2010 15:10 schreef Yuki het volgende:
Hoi
Waarom kom ik altijd met te veel thuis als ik ga winkelen?
Yuki!quote:
komt wel heel materialistisch over moet ik zeggenquote:Op woensdag 20 oktober 2010 15:09 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik snap wat je bedoelt. Maar ik geloof er denk ik niet zo in...
Yuki!!quote:Op woensdag 20 oktober 2010 15:10 schreef Yuki het volgende:
Hoi
Wat is de buit?quote:Op woensdag 20 oktober 2010 15:10 schreef Yuki het volgende:
Hoi
quote:Op woensdag 20 oktober 2010 15:08 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Want?
Gun mij mn lol even ja!!
dit wordt dus geen huwelijkquote:
quote:Op woensdag 20 oktober 2010 15:10 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
sja. De rest van dat haar he
och, bij een enkeling hier weet ik het wel zekerquote:
quote:Op woensdag 20 oktober 2010 15:11 schreef rival het volgende:
[..]
van dat kreng verwacht ik het.. maar van jou
zolang jij maar snapt dat ook ik er heel hard om moet lachenquote:
oh dan moet je de 2 in een 1 veranderen en dan heb je nog maar 3 nullen nodig....quote:Op woensdag 20 oktober 2010 15:09 schreef Samzz het volgende:
[..]
Maar ik wil eentje uit de nieuwe 7-serie
hahahaha is het zo'n batteraafje dan?quote:Op woensdag 20 oktober 2010 15:12 schreef L-E het volgende:
Limburg is echt doorgedrongen hier, Peuter roept steeds 'BATTERAAAAAFF!'.
het word nog een groot probleem vrees ikquote:
Goed puntquote:
Winterjasquote:
Ja, het is een boef.quote:Op woensdag 20 oktober 2010 15:12 schreef Duimelot het volgende:
[..]
hahahaha is het zo'n batteraafje dan?
Je kan veel zeggen, maar toch is het een goede tekst en opbeurend nummerquote:
Waarom? Alleen omdat ik niet geloof dat je met 75.000 net zo gelukkig bent als met 15 miljoen? Waarom is dat meterialistisch?quote:
het ging me alleen om het geld en dat heb je niet.quote:
Geweldig.quote:Op woensdag 20 oktober 2010 15:12 schreef L-E het volgende:
Limburg is echt doorgedrongen hier, Peuter roept steeds 'BATTERAAAAAFF!'.
Een man moet een droom hebben.quote:
75k per jaar he. Daar kun je zeer ruim van leven, 25k per jaar sparen, en voor je pensioen heb je ook nog eens die 15 miljoenquote:Op woensdag 20 oktober 2010 15:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
Waarom? Alleen omdat ik niet geloof dat je met 75.000 net zo gelukkig bent als met 15 miljoen? Waarom is dat meterialistisch?
de vraag is dan hoe hoog je die vaste lasten zijn in je huis van 3,5 miljoen met tuinman, 2 huishoudsters, kok en personal trainer, je 4 auto's voor alle doeleinden etc etcquote:Op woensdag 20 oktober 2010 15:13 schreef stbabylon het volgende:
Als ik mijn vaste lasten kan betalen, 300e p/m kan sparen en dan nog 150e p/w over hou voor boodschappen, roken en stappen, ben ik heel tevreden. De rest van mijn salaris mag naar bomen zonder ouders met een misbruikverleden in een oorlogsgebied of zo.
Huuuu!quote:Op woensdag 20 oktober 2010 15:11 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
och, bij een enkeling hier weet ik het wel zeker
maar van jou Q. acht ik de kans groot dat er ergens een verdwaalde baby q. rondloopt
Ik weet dat het per jaar isquote:
Wel tig!quote:Op woensdag 20 oktober 2010 15:13 schreef Yuki het volgende:
[..]
Joe!![]()
[..]
Barbusse!
Krijg ik geen kusje?
Dat is nou juist het punt. Ik neem genoegen met een huis van 75m2, dat ik gewoon zelf onderhoud, geen auto, wel een trein-abo.quote:Op woensdag 20 oktober 2010 15:15 schreef Duimelot het volgende:
[..]
de vraag is dan hoe hoog je die vaste lasten zijn in je huis van 3,5 miljoen met tuinman, 2 huishoudsters, kok en personal trainer, je 4 auto's voor alle doeleinden etc etc
Als ik te horen zou krijgen dat ik geen kinderen zou kunnen krijgen zou mijn wereld compleet instorten.quote:Op woensdag 20 oktober 2010 15:06 schreef Duimelot het volgende:
[..]
GvsE heeft een grote kinderwens gok ik zo
dan komen er dingen als emoties en gevoel bij kijken
die een rationele keus in de weg staan
niet iedereen is hetzelfde (gelukkig)
ik begrijp haar heel goed
en daarnaast we leven in NL dus redden doen ze het dan toch wel
Klinkt goed, en een gebreid jurkje die zijn cool! Kun je niet genoeg van hebben.quote:Op woensdag 20 oktober 2010 15:12 schreef Yuki het volgende:
[..]
Goed punt
[..]
Winterjaszwarte legging, zwarte longsleeve met v-hals en een gebreid jurkje, beetje zandkleurig
omdat je met 75k dus een onbezorgd leven kan leiden zonder de financiele druk en spanningen en je genoeg extra luxe kan veroorloven.quote:Op woensdag 20 oktober 2010 15:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
Waarom? Alleen omdat ik niet geloof dat je met 75.000 net zo gelukkig bent als met 15 miljoen? Waarom is dat meterialistisch?
Het onderzoek toont aan dat boven dat jaarinkomen geluk niet meer inkomensafhankelijk is. Je als universitair student zou toch moeten weten dat termen als "daar geloof ik niet in" dan een beetje hol overkomen?quote:Op woensdag 20 oktober 2010 15:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
zeker niet boven alles. Daarom gebruik ik ook niet lekgeprikte rubbers en in geval van scheuren ofzo neem ik ook een MAPquote:Op woensdag 20 oktober 2010 15:16 schreef Kluts het volgende:
[..]
Als ik te horen zou krijgen dat ik geen kinderen zou kunnen krijgen zou mijn wereld compleet instorten.
Ik heb een sterke kinderwens, maar die gaat niet boven alles.
Als ik erachter kom dat ik, ondanks maatregelen, toch zwanger wordt, zou ik alles tegen elkaar afwegen en ook op dit moment zou beslissen het kind weg te laten halen. Omdat ik het niet kan bieden wat IK vind dat een kind nodig heeft.
Tuurlijk denkt iedereen daar anders over en is het voor iedereen verschillend, dat geeft ook niet.
Geld maakt niet gelukkig, maar het maakt het leven een stuk aangenamer als je geen geldzorgen hebt.quote:Op woensdag 20 oktober 2010 15:17 schreef Duimelot het volgende:
[..]
omdat je met 75k dus een onbezorgd leven kan leiden zonder de financiele druk en spanningen en je genoeg extra luxe kan veroorloven.
verder gaat het motto geld maakt niet gelukkig gewoon prima op
feit dat jij denk dat je met meer geld gelukkiger bent geeft aan hoeveel waarde je aan geld geeft en dus materialistisch ingesteld bent.
150e voor boodschappen en stappen?quote:Op woensdag 20 oktober 2010 15:13 schreef stbabylon het volgende:
Als ik mijn vaste lasten kan betalen, 300e p/m kan sparen en dan nog 150e p/w over hou voor boodschappen, roken en stappen, ben ik heel tevreden. De rest van mijn salaris mag naar bomen zonder ouders met een misbruikverleden in een oorlogsgebied of zo.
ik was niet serieusquote:Op woensdag 20 oktober 2010 15:16 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat is nou juist het punt. Ik neem genoegen met een huis van 75m2, dat ik gewoon zelf onderhoud, geen auto, wel een trein-abo.
Dat geld komt nooit meer terug.quote:Op woensdag 20 oktober 2010 15:18 schreef Natalie78 het volgende:
[..]
Niet te lang bij stilstaan. What's done is done.
Er zijn ook mensen die van 800 euro leven, geen geldzorgen hebben en gelukkig zijn....quote:Op woensdag 20 oktober 2010 15:18 schreef Kluts het volgende:
[..]
Geld maakt niet gelukkig, maar het maakt het leven een stuk aangenamer als je geen geldzorgen hebt.
Erg krap idd.quote:Op woensdag 20 oktober 2010 15:18 schreef Godtje het volgende:
[..]
150e voor boodschappen en stappen?
Ik denk dat ik zo'n 100 euro per week uitgeef aan boodschappen.quote:
Wat de gek er voor geeft. Het is ook maar papier.quote:Op woensdag 20 oktober 2010 15:19 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Dus ja, wat is geld nou eigenlijk waard?
ik doe alleen niet aan de pil omdat ik het toch elke keer vergeet omdat ik een chaoot benquote:
vandaar dus die 75kquote:Op woensdag 20 oktober 2010 15:18 schreef Kluts het volgende:
[..]
Geld maakt niet gelukkig, maar het maakt het leven een stuk aangenamer als je geen geldzorgen hebt.
Dan ben ik maar materialistisch.quote:Op woensdag 20 oktober 2010 15:17 schreef Duimelot het volgende:
[..]
omdat je met 75k dus een onbezorgd leven kan leiden zonder de financiele druk en spanningen en je genoeg extra luxe kan veroorloven.
verder gaat het motto geld maakt niet gelukkig gewoon prima op
feit dat jij denk dat je met meer geld gelukkiger bent geeft aan hoeveel waarde je aan geld geeft en dus materialistisch ingesteld bent.
Daarbij, ken jij ze? Mensen die gelukkig zijn met 800 euro per maand?quote:Op woensdag 20 oktober 2010 15:20 schreef Godtje het volgende:
[..]
Altijd weer naar die uitzondering zoeken. Zo kinderachtig en nietszeggend.
hoop dat je t veel vind en daaromquote:Op woensdag 20 oktober 2010 15:18 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dat rookte ik al weg in een maand.quote:Op woensdag 20 oktober 2010 15:19 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik denk dat ik zo'n 100 euro per week uitgeef aan boodschappen.
Ik ben het ook met je eens meid.quote:Op woensdag 20 oktober 2010 15:20 schreef Duimelot het volgende:
[..]
vandaar dus die 75k
als je geen (gok)verslaafde bent etc etc kan je daarmee een prima financieel onbezorgd leventje leiden...
quote:Op woensdag 20 oktober 2010 15:20 schreef Kluts het volgende:
[..]
Daarbij, ken jij ze? Mensen die gelukkig zijn met 800 euro per maand?
Hoezo nietszeggend?quote:Op woensdag 20 oktober 2010 15:20 schreef Godtje het volgende:
[..]
Altijd weer naar die uitzondering zoeken. Zo kinderachtig en nietszeggend.
Je kan er hier niet eens een fatsoenlijk 1 gezinswoning van kopen.quote:Op woensdag 20 oktober 2010 15:20 schreef Duimelot het volgende:
[..]
vandaar dus die 75k
als je geen (gok)verslaafde bent etc etc kan je daarmee een prima financieel onbezorgd leventje leiden...
Probeer ik een beetje jaloers te doen, heeft ze het niet doorquote:Op woensdag 20 oktober 2010 15:19 schreef Yuki het volgende:
[..]
Je kent me inmiddels toch wel een beetje?
Het leven is duur. Even kijken, bij mij gaat er zo'n 200 per week uit voor boodschappen/stappen.quote:Op woensdag 20 oktober 2010 15:21 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dat rookte ik al weg in een maand.
Boodschappen is idd zo 100/150 pw
en een avondje stappen is al zo 150. Heel af en toe is alleen het eten al duurder en dan moeten we nog de kroeg in.
Een aantal studentes.quote:Op woensdag 20 oktober 2010 15:20 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik heb mijn peuken ook niet meegeteld.quote:Op woensdag 20 oktober 2010 15:21 schreef Godtje het volgende:
[..]
en een avondje stappen is al zo 150. Heel af en toe is alleen het eten al duurder en dan moeten we nog de kroeg in.
En dan ook nog eens Coca Cola.quote:Op woensdag 20 oktober 2010 15:22 schreef L-E het volgende:
100 euro per week aan boodschappen? Dat is 400 per maand! Ik kan met 150 euro een maand boodschappen doen, en dan komen we niets tekort.
Ja ik ken er 1.quote:Op woensdag 20 oktober 2010 15:20 schreef Kluts het volgende:
[..]
100 p/week aan boodschappen is wel erg veel voor 1 persoon.quote:Op woensdag 20 oktober 2010 15:22 schreef L-E het volgende:
100 euro per week aan boodschappen? Dat is 400 per maand! Ik kan met 150 euro een maand boodschappen doen, en dan komen we niets tekort.
100? Pffff. Ik kom zelden boven de 50 uit.quote:Op woensdag 20 oktober 2010 15:23 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik heb mijn peuken ook niet meegeteld.
Stappen doe ik niet elke week, maar als ik ga geef ik sowieso 100 euro uit.
Dude....ik zuip me hier bezopen voor 2 met 50 euro....quote:Op woensdag 20 oktober 2010 15:21 schreef Godtje het volgende:
[..]
Hij zou zo in deze reeks kunnen zitten.quote:Op woensdag 20 oktober 2010 15:23 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja ik ken er 1.![]()
Die gast is 37, zn ouders beheren zijn geld. Hij krijgt letterlijk zakgeld van zn moeder. Daar koopt hij zn schultenbrau, shag en wiet van.
Zn mama komt bij hem opruimen en zorgt voor eten. Zn dochter ziet hij af en toe en trots dat hij is op het feit dat ze nu ook blowt als 17 jarige.
Als hij gaat stappen gaat ie naar de jongerenvereniging hier in Emmen en neemt dan een tasje met blikjes schultenbrau mee![]()
Oh en hij probeert regelmatig meisjes van een jaar of 16 (jawel jonger dan zn dochter) te versieren.
Kan zijnquote:Op woensdag 20 oktober 2010 15:18 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Het onderzoek toont aan dat boven dat jaarinkomen geluk niet meer inkomensafhankelijk is. Je als universitair student zou toch moeten weten dat termen als "daar geloof ik niet in" dan een beetje hol overkomen?
Bier is goedkoop, dat scheelt.quote:
Ja dat is fijn voor je.quote:Op woensdag 20 oktober 2010 15:23 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dude....ik zuip me hier bezopen voor 2 met 50 euro....
150 euro per MAAND? Dat kan echt niet in mijn wereldquote:Op woensdag 20 oktober 2010 15:22 schreef L-E het volgende:
Ja, maar ik lust geen bier. En dubbele amarettootjes/vodkaatjes/whiskey/whatevertjes, dat tikt aan.quote:Op woensdag 20 oktober 2010 15:23 schreef Q. het volgende:
[..]
100? Pffff. Ik kom zelden boven de 50 uit.
Je leeft naar wat je hebt. Ik ben alleenstaande moeder en heb een koophuis, ik moet het ermee doen. En dat lukt.quote:Op woensdag 20 oktober 2010 15:24 schreef HeatWave het volgende:
[..]
150 euro per MAAND? Dat kan echt niet in mijn wereld.
Lolquote:Op woensdag 20 oktober 2010 15:24 schreef Q. het volgende:
[..]
Hij zou zo in deze reeks kunnen zitten.
Ohquote:Op woensdag 20 oktober 2010 15:22 schreef STING het volgende:
[..]
Probeer ik een beetje jaloers te doen, heeft ze het niet door
Klinkt niet bepaald als een gelukkig leven, maar goedquote:Op woensdag 20 oktober 2010 15:23 schreef Huppelmuts het volgende:
Ja ik ken er 1.![]()
Die gast is 37, zn ouders beheren zijn geld. Hij krijgt letterlijk zakgeld van zn moeder. Daar koopt hij zn schultenbrau, shag en wiet van.
Zn mama komt bij hem opruimen en zorgt voor eten. Zn dochter ziet hij af en toe en trots dat hij is op het feit dat ze nu ook blowt als 17 jarige.
Als hij gaat stappen gaat ie naar de jongerenvereniging hier in Emmen en neemt dan een tasje met blikjes schultenbrau mee![]()
Oh en hij probeert regelmatig meisjes van een jaar of 16 (jawel jonger dan zn dochter) te versieren.
Ah, heb je het al.quote:Op woensdag 20 oktober 2010 15:25 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja, maar ik lust geen bier. En dubbele amarettootjes/vodkaatjes/whiskey/whatevertjes, dat tikt aan.
Op Fok overdrijft iedereen he, niet alleen over de lengte van hun pret... genot.. dinges.quote:Op woensdag 20 oktober 2010 15:24 schreef Duimelot het volgende:
wat een bedragen gaan hier voorbij, ik doe het met 75,- per week en dan moeten er ook nog 3 kids van mee eten ook
Je mist het punt. Gemakkelijker betekent niet dat het je gelukkiger maakt.quote:Op woensdag 20 oktober 2010 15:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
Kan zijnHet maakt alles alleen een stuk makkelijker als je 15 miljoen hebt in tegenstelling tot 75k
Genoeg over mij, vertel eens iets over jezelf?quote:
Je gaat naar overleden familie?quote:Op woensdag 20 oktober 2010 15:26 schreef Q. het volgende:
Anyway, ik ga naar overleden familie. Dolle pret.
Hij is gelukkig (zegt ie). Zolang hij zn biertje en blowtje heeft it's all goodquote:Op woensdag 20 oktober 2010 15:26 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Klinkt niet bepaald als een gelukkig leven, maar goed
Ik zit er ook van te kijkenquote:Op woensdag 20 oktober 2010 15:24 schreef Duimelot het volgende:
wat een bedragen gaan hier voorbij, ik doe het met 75,- per week en dan moeten er ook nog 3 kids van mee eten ook
roken, lunchen, kleren af en toe een boek kopen, cd's, dvd's, etc. etc. etc.quote:Op woensdag 20 oktober 2010 15:18 schreef Godtje het volgende:
[..]
Damn.quote:Op woensdag 20 oktober 2010 15:26 schreef Q. het volgende:
Anyway, ik ga naar overleden familie. Dolle pret.
heb de stress moments gelocht, tegen innerlijke onrust, ben benieuwdquote:Op woensdag 20 oktober 2010 15:25 schreef Duimelot het volgende:
[..]
hebben mij een paar dagen geholpen
hoop jou ook
Ik kan ook wel voor 50 euro boodschappen doen en daar makkelijk en ruim van eten. Ik doe het alleen niet.quote:Op woensdag 20 oktober 2010 15:24 schreef Duimelot het volgende:
Ik ga stappen om het gezellig te hebben. Dan ga ik toch niet als een malloot zitten indrinken? daar gaat het helemaal niet om.quote:Op woensdag 20 oktober 2010 15:26 schreef Q. het volgende:
[..]
Ah, heb je het al.Ik drink meestal thuis ook alvast een paar biertjes, dat scheelt weer. Voor 30 euro kan ik lekker een avond uit gaan.
Zeker nu!quote:Op woensdag 20 oktober 2010 15:21 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
maar meer zou heel hard welkom zijn
Anders moet je Yuki nog even vragen om het geheim van het kistje.quote:Op woensdag 20 oktober 2010 15:27 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
heb de stress moments gelocht, voor tegen innerlijke onrust, ben benieuwd
Hoe kan ik het goedmakenquote:Op woensdag 20 oktober 2010 15:11 schreef rival het volgende:
[..]
van dat kreng verwacht ik het.. maar van jou
Ja, dat snap ik wel hoor. Maar ik doe denk ik om de dag boodschappen en dan ben ik altijd wel 30-40 euro kwijtquote:Op woensdag 20 oktober 2010 15:25 schreef L-E het volgende:
[..]
Je leeft naar wat je hebt. Ik ben alleenstaande moeder en heb een koophuis, ik moet het ermee doen. En dat lukt.
Maar ook niet dat het je niet gelukkiger maaktquote:Op woensdag 20 oktober 2010 15:26 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Je mist het punt. Gemakkelijker betekent niet dat het je gelukkiger maakt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |