kijk, een half jaar geleden zou ik nu bv iets heel gemeens zeggen.... nu ga ik gewoon in een hoekje zitten huilenquote:Op woensdag 20 oktober 2010 15:02 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
wat is je saldo?
En mag ik dan wel kinderen van een ander? Redheads moet je niet voortplanten
More redheads! Goddamnitquote:Op woensdag 20 oktober 2010 15:02 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
wat is je saldo?
quote:Op woensdag 20 oktober 2010 15:03 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Daarom bij iedereen een knoop er in tot ze geslaagd zijn
quote:Op woensdag 20 oktober 2010 15:02 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
wat is je saldo?
Waarom dan? Omdat je bezwaren hebt tegen abortus? of iets anders?quote:
Uiteraard! Hij is dan ook mijn broeder.quote:Op woensdag 20 oktober 2010 15:02 schreef Natalie78 het volgende:
[..]
Heeft 'ie van jou, he? Dearest Q.
Help eens ontcijferenquote:Op woensdag 20 oktober 2010 15:02 schreef Duimelot het volgende:
[..]
mening zonder waarde gezien zwanger worden voor veel mensen 0 moeite kost en zo goed als niet tegen te gaan is
Oh vast niet, maar uit dat onderzoek blijkt dat je boven de 75.000 p/j niet gelukkigER wordt. 75.000 of 15 miljoen p/j maakt qua gelukmakendheid niet uitquote:Op woensdag 20 oktober 2010 15:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh ja?Waar is dat artikel?
Ik denk niet dat de voormalig eigenaren van Totilas ongelukkig zijn met hun 15 miljoen
fijn dat je het ermee eens bent. Maaar nu weet ik nog je saldo nietquote:Op woensdag 20 oktober 2010 15:04 schreef rival het volgende:
[..]
kijk, een half jaar geleden zou ik nu bv iets heel gemeens zeggen.... nu ga ik gewoon in een hoekje zitten huilen
Ja weet ikquote:Op woensdag 20 oktober 2010 15:03 schreef Kluts het volgende:
[..]
Baby, je bent tegen de verkeerde bezig, ik denk dat wij op dit vlak namelijk heel erg op een lijn zitten, ik druk mezelf alleen wat anders uit.
ik moet iemand met donker haar hebben.. Ik draag het virus ook bij mequote:
GvsE heeft een grote kinderwens gok ik zoquote:Op woensdag 20 oktober 2010 15:04 schreef Kluts het volgende:
[..]
Waarom dan? Omdat je bezwaren hebt tegen abortus? of iets anders?
Zou best kunnen. Mijn stelregel mbt geld is dat het moment dat ik nooit meer heb dat ik "het" niet kan betalen, dan ben ik gelukkigquote:Op woensdag 20 oktober 2010 15:05 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Oh vast niet, maar uit dat onderzoek blijkt dat je boven de 75.000 p/j niet gelukkigER wordt. 75.000 of 15 miljoen p/j maakt qua gelukmakendheid niet uit
Och. Brotherly love.quote:Op woensdag 20 oktober 2010 15:05 schreef Q. het volgende:
[..]
Uiteraard! Hij is dan ook mijn broeder.
beidequote:Op woensdag 20 oktober 2010 15:04 schreef Kluts het volgende:
[..]
Waarom dan? Omdat je bezwaren hebt tegen abortus? of iets anders?
Dat dusquote:Op woensdag 20 oktober 2010 15:06 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Zou best kunnen. Mijn stelregel mbt geld is dat het moment dat ik nooit meer heb dat ik "het" niet kan betalen, dan ben ik gelukkig.
Ow, dan moet ik wel even zoeken...quote:Op woensdag 20 oktober 2010 15:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh ja?Waar is dat artikel?
Ik denk niet dat de voormalig eigenaren van Totilas ongelukkig zijn met hun 15 miljoen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |