zeker. Ik vind gewoon dat je een goede basis moet hebben voor een kind. Maar mocht ik nu per ongeluk zwanger raken, dan is dat kut maar hou ik het wel..quote:
Ik vind abortus een zeer redelijke optie als je niet in staat bent om voor een kind te zorgen.quote:Op woensdag 20 oktober 2010 14:58 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
True.
Maar ik vind adoptie een heel egoïstische keuze. Ja je maakt een ander gezin misschien wel heel gelukkig maar dat doe je naar mijn idee alleen als je niet eens de wil hebt om voor een kind te zorgen.
Het is wat dat betreft niet veel anders dan het beginnen van een relatie: dat moet je ook pas doen als je jezelf goed op orde hebt.quote:Op woensdag 20 oktober 2010 14:59 schreef Kluts het volgende:
[..]
Je moet een kind pas op de wereld zetten als de omstandigheden ideaal zijn. Anders is het vooral je eigen kinderwens die je vervuld ziet worden, terwijl je het wellicht niet kan betalen.
Zeg. PM staat voor Personal Message. Niet voor Players' Message.quote:Op woensdag 20 oktober 2010 14:56 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Prima, ik PM wel even mijn adres door, hoe laat ben je er ongeveer?
Rijk van geest of rijk van huis?quote:Op woensdag 20 oktober 2010 14:58 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
someday trouw ik een rijke vent
Dat is dus het "probleem" van deze hele discussie, je kan het (wil ik ook niet hoor) niet verbieden oidquote:Op woensdag 20 oktober 2010 15:00 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
zeker. Ik vind gewoon dat je een goede basis moet hebben voor een kind. Maar mocht ik nu per ongeluk zwanger raken, dan is dat kut maar hou ik het wel..
Je eigen kinderwens? In tegenstelling tot... de wens van het kind? Een kind kiest er niet voor. De ouders/moeder doet dat. Altijd.quote:Op woensdag 20 oktober 2010 14:59 schreef Kluts het volgende:
[..]
Je moet een kind pas op de wereld zetten als de omstandigheden ideaal zijn. Anders is het vooral je eigen kinderwens die je vervuld ziet worden, terwijl je het wellicht niet kan betalen.
Bij Snuit wel.quote:Op woensdag 20 oktober 2010 15:00 schreef Natalie78 het volgende:
[..]
Zeg. PM staat voor Personal Message. Niet voor Players' Message.
![]()
oh is ze daar naar op zoekquote:Op woensdag 20 oktober 2010 14:59 schreef Q. het volgende:
[..]
Geestelijk rijk is niet fysiek rijk hè?
wat is je saldo?quote:
Wetenschappelijk bewezen slechts tot een gemiddeld jaarinkomen van 75.000 euro brutoquote:Op woensdag 20 oktober 2010 14:59 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wie zegt dat geld niet gelukkig maakt?
Sterker nog: dát geeft aan dat je doet wat het beste voor iedereen is. Als je niet de middelen hebt voor een kind te zorgen, ben je tenminste verstandig als je het laat weghalen.quote:
+1quote:Op woensdag 20 oktober 2010 15:00 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik vind abortus een zeer redelijke optie als je niet in staat bent om voor een kind te zorgen.
mening zonder waarde gezien zwanger worden voor veel mensen 0 moeite kost en zo goed als niet tegen te gaan isquote:Op woensdag 20 oktober 2010 15:01 schreef Spezza19 het volgende:
Eigenlijk vind ik dat je net als voor het autorijden eerst maar wat tests en lessen moet doen om te kijken of je uberhaupt wel een kind mag nemen.....
Dat vind ik ook wel ja. Je moet overal een papiertje voor hebben, maar nieuw leven maken en in de maatschappij dumpen mag iedereen.. Opzich natuurlijk, maar niet logischquote:Op woensdag 20 oktober 2010 15:01 schreef Spezza19 het volgende:
Eigenlijk vind ik dat je net als voor het autorijden eerst maar wat tests en lessen moet doen om te kijken of je uberhaupt wel een kind mag nemen.....
Oh ja?quote:
Baby, je bent tegen de verkeerde bezig, ik denk dat wij op dit vlak namelijk heel erg op een lijn zitten, ik druk mezelf alleen wat anders uit.quote:
Daarom bij iedereen een knoop er in tot ze geslaagd zijnquote:Op woensdag 20 oktober 2010 15:02 schreef Duimelot het volgende:
[..]
mening zonder waarde gezien zwanger worden voor veel mensen 0 moeite kost en zo goed als niet tegen te gaan is
beide natuurlijkquote:Op woensdag 20 oktober 2010 15:00 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Rijk van geest of rijk van huis?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |