dus dat is alleen voor rijke mensen en bijstandmama's?quote:Op woensdag 20 oktober 2010 14:50 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dan moet je dus geen kinderen nemen, want je kan er niet goed voor zorgen.
Hoe ging je gesprek? Valt er wat te vieren?quote:Op woensdag 20 oktober 2010 14:51 schreef Snuitebolletje het volgende:
ik heb trek in bier!of wijn, of whisky, of ... als der maar alcohol in zit
begin maar gewoon es met 1 zou ik zeggenquote:Op woensdag 20 oktober 2010 14:47 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
na gisteren ben ik er niet meer zeker van dat ik een elftal wil
Dr lag een vrouw op de kraamafdeling heul hard te gillen
Irl doe ik het eigenlijk niet.quote:Op woensdag 20 oktober 2010 14:51 schreef rival het volgende:
[..]
klopt, maar ik weet het niet... ik vraag het me af... (serieus)
vandaar dat ik het vroeg...
Ik ben mij (vooral irl) in het laatste half jaar heel anders gaan gedragen
Nee, voor mensen die voor hun kind WILLEN en kunnen zorgen. niet het kind als een soort luxe-item voor erbij hebben en er alleen in het weekend naar kijkenquote:Op woensdag 20 oktober 2010 14:51 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
dus dat is alleen voor rijke mensen en bijstandmama's?
ging prima, was weer erg gezellig, 3 koppen koffie en 2 uur later stond ik pas buiten. Over van alles gehad. Dus wie weet wat er uit komtquote:
Zo! Goed teken. Nou, dan nemen we maar een borrel he! Het is ergens vijf uur in de wereld.quote:Op woensdag 20 oktober 2010 14:53 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
ging prima, was weer erg gezellig, 3 koppen koffie en 2 uur later stond ik pas buiten. Over van alles gehad. Dus wie weet wat er uit komt
van mijn hongerloon kan ik niet sparen hoorquote:
Uhm, veel mensen dumpen hun kind juist in het weekend omdat ze dan willen stappen enzoquote:Op woensdag 20 oktober 2010 14:52 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, voor mensen die voor hun kind WILLEN en kunnen zorgen. niet het kind als een soort luxe-item voor erbij hebben en er alleen in het weekend naar kijken.
Ik weet allemaal best dat het niet haalbaar is, nou en?.
je zal je mening gewoon nooit zo goed kunnen onderbouwen als heuse echte oudersquote:Op woensdag 20 oktober 2010 14:49 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nonsens. Je hoeft niet iets zelf mee te maken om er een mening over te hebben.
sja. Eerst fatsoenlijk werk, een echte woning en een papa scorenquote:Op woensdag 20 oktober 2010 14:52 schreef Duimelot het volgende:
[..]
begin maar gewoon es met 1 zou ik zeggen
Ik mis de ervaring, ouders zijn bevooroordeeld. Dus dat kun je tegen elkaar wegstrepenquote:Op woensdag 20 oktober 2010 14:54 schreef Duimelot het volgende:
[..]
je zal je mening gewoon nooit zo goed kunnen onderbouwen als heuse echte ouders
je mist gewoonweg de ervaring
Het is toch geen discussie-onderwerp? Het is gewoon zo!quote:Op woensdag 20 oktober 2010 14:55 schreef HeatWave het volgende:
Trouw: Limburg is buitenland
Ook een leuk onderwerp voor in Singles
Ik kom wel naar jou.quote:Op woensdag 20 oktober 2010 14:54 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
kom je hier voor die borrel of zal ik daarheen gaan?
Nofi, maar waarom WIL je een kind als je een hongerloon hebt dan? Weet je wat een koter kost?quote:Op woensdag 20 oktober 2010 14:53 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
van mijn hongerloon kan ik niet sparen hoor
oh bedoel niet alleen dat ik dit verander hoor.. gewoon een hoopquote:Op woensdag 20 oktober 2010 14:52 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Irl doe ik het eigenlijk niet.
Op het internet is het veiliger of zo, om je mening er ongenuanceerd uit te gooien. Je hoeft niet zo voorzichtig te zijn met de gevoelens van anderen
Hmm.quote:Op woensdag 20 oktober 2010 14:52 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, voor mensen die voor hun kind WILLEN en kunnen zorgen. niet het kind als een soort luxe-item voor erbij hebben en er alleen in het weekend naar kijken.
Ik weet allemaal best dat het niet haalbaar is, nou en?.
het heet dan ook niet voor niets Limbolandquote:Op woensdag 20 oktober 2010 14:55 schreef HeatWave het volgende:
Bril-fucking-jant!quote:Op woensdag 20 oktober 2010 14:55 schreef HeatWave het volgende:
goede instelling heb jijquote:Op woensdag 20 oktober 2010 14:53 schreef Natalie78 het volgende:
[..]
Zo! Goed teken. Nou, dan nemen we maar een borrel he! Het is ergens vijf uur in de wereld.Proost!
Je kunt onverwachts zwanger raken, onverwachts een kind krijgen kan niet. (zeer uitzonderlijke situatie's daargelaten)quote:Op woensdag 20 oktober 2010 14:55 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hmm.![]()
En wat als je onverwachts een kind krijgt en er financieel nog lang niet klaar voor bent maar wel voor het kind WIL zorgen en dat geestelijk en lichamelijk ook kan?
omdat ik nu even een tijdelijke baan heb voor tussendoorquote:Op woensdag 20 oktober 2010 14:55 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nofi, maar waarom WIL je een kind als je een hongerloon hebt dan? Weet je wat een koter kost?
Niet te vaak doen hè?quote:Op woensdag 20 oktober 2010 14:56 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik ben het zoals wel vaker met Q eens.
ja, weet ik het?quote:Op woensdag 20 oktober 2010 14:55 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hmm.![]()
En wat als je onverwachts een kind krijgt en er financieel nog lang niet klaar voor bent maar wel voor het kind WIL zorgen en dat geestelijk en lichamelijk ook kan?
Je hebt gewoon geen eigen meningquote:Op woensdag 20 oktober 2010 14:56 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik ben het zoals wel vaker met Q eens.
nah als deze discussie alleen voor ouders was geweest dan nog waren er tig meningen geweestquote:Op woensdag 20 oktober 2010 14:55 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik mis de ervaring, ouders zijn bevooroordeeld. Dus dat kun je tegen elkaar wegstrepen
Prima toch?quote:Op woensdag 20 oktober 2010 14:57 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
omdat ik nu even een tijdelijke baan heb voor tussendooren ik wil wel kinderen, maar niet nu want ik heb de middelen niet
Ik ben het wederom met je eens.quote:
someday trouw ik een rijke ventquote:
zeg die 66% maar snel dat hun wondertjes niets voorstellenquote:Op woensdag 20 oktober 2010 14:57 schreef HeatWave het volgende:
[..]
ja, weet ik het?.
Ik zeg alleen maar zoals IK het zie, niet zoals het is of zoals het perse zou moeten zijn hoor.
Ik word persoonlijk gewoon gestoord van dat geleuter over koters alsof ze allemaal wondertjes zijn. En ja, er werken hier 66% vrouwen....
True.quote:Op woensdag 20 oktober 2010 14:56 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Je kunt onverwachts zwanger raken, onverwachts een kind krijgen kan niet. (zeer uitzonderlijke situatie's daargelaten)
huuu ho!quote:
u riepquote:Op woensdag 20 oktober 2010 14:58 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
someday trouw ik een rijke vent
Dus je bent wel blij als MB en ik over onze minipubers kletsenquote:Op woensdag 20 oktober 2010 14:57 schreef HeatWave het volgende:
[..]
ja, weet ik het?.
Ik zeg alleen maar zoals IK het zie, niet zoals het is of zoals het perse zou moeten zijn hoor.
Ik word persoonlijk gewoon gestoord van dat geleuter over koters alsof ze allemaal wondertjes zijn. En ja, er werken hier 66% vrouwen....
Dat doe ik soms ook wel eens jaquote:Op woensdag 20 oktober 2010 14:58 schreef Duimelot het volgende:
[..]
zeg die 66% maar snel dat hun wondertjes niets voorstellen
die zitten nml al hier bij mij in LIMBURG!![]()
![]()
Je moet een kind pas op de wereld zetten als de omstandigheden ideaal zijn. Anders is het vooral je eigen kinderwens die je vervuld ziet worden, terwijl je het wellicht niet kan betalen.quote:
nah niet geheel met je eensquote:Op woensdag 20 oktober 2010 14:58 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
True.
Maar ik vind adoptie een heel egoïstische keuze. Ja je maakt een ander gezin misschien wel heel gelukkig maar dat doe je naar mijn idee alleen als je niet eens de wil hebt om voor een kind te zorgen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |