Je kunt onverwachts zwanger raken, onverwachts een kind krijgen kan niet. (zeer uitzonderlijke situatie's daargelaten)quote:Op woensdag 20 oktober 2010 14:55 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hmm.![]()
En wat als je onverwachts een kind krijgt en er financieel nog lang niet klaar voor bent maar wel voor het kind WIL zorgen en dat geestelijk en lichamelijk ook kan?
omdat ik nu even een tijdelijke baan heb voor tussendoorquote:Op woensdag 20 oktober 2010 14:55 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nofi, maar waarom WIL je een kind als je een hongerloon hebt dan? Weet je wat een koter kost?
Niet te vaak doen hè?quote:Op woensdag 20 oktober 2010 14:56 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik ben het zoals wel vaker met Q eens.
ja, weet ik het?quote:Op woensdag 20 oktober 2010 14:55 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hmm.![]()
En wat als je onverwachts een kind krijgt en er financieel nog lang niet klaar voor bent maar wel voor het kind WIL zorgen en dat geestelijk en lichamelijk ook kan?
Je hebt gewoon geen eigen meningquote:Op woensdag 20 oktober 2010 14:56 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik ben het zoals wel vaker met Q eens.
nah als deze discussie alleen voor ouders was geweest dan nog waren er tig meningen geweestquote:Op woensdag 20 oktober 2010 14:55 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik mis de ervaring, ouders zijn bevooroordeeld. Dus dat kun je tegen elkaar wegstrepen
Prima toch?quote:Op woensdag 20 oktober 2010 14:57 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
omdat ik nu even een tijdelijke baan heb voor tussendooren ik wil wel kinderen, maar niet nu want ik heb de middelen niet
Ik ben het wederom met je eens.quote:
someday trouw ik een rijke ventquote:
zeg die 66% maar snel dat hun wondertjes niets voorstellenquote:Op woensdag 20 oktober 2010 14:57 schreef HeatWave het volgende:
[..]
ja, weet ik het?.
Ik zeg alleen maar zoals IK het zie, niet zoals het is of zoals het perse zou moeten zijn hoor.
Ik word persoonlijk gewoon gestoord van dat geleuter over koters alsof ze allemaal wondertjes zijn. En ja, er werken hier 66% vrouwen....
True.quote:Op woensdag 20 oktober 2010 14:56 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Je kunt onverwachts zwanger raken, onverwachts een kind krijgen kan niet. (zeer uitzonderlijke situatie's daargelaten)
huuu ho!quote:
u riepquote:Op woensdag 20 oktober 2010 14:58 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
someday trouw ik een rijke vent
Dus je bent wel blij als MB en ik over onze minipubers kletsenquote:Op woensdag 20 oktober 2010 14:57 schreef HeatWave het volgende:
[..]
ja, weet ik het?.
Ik zeg alleen maar zoals IK het zie, niet zoals het is of zoals het perse zou moeten zijn hoor.
Ik word persoonlijk gewoon gestoord van dat geleuter over koters alsof ze allemaal wondertjes zijn. En ja, er werken hier 66% vrouwen....
Dat doe ik soms ook wel eens jaquote:Op woensdag 20 oktober 2010 14:58 schreef Duimelot het volgende:
[..]
zeg die 66% maar snel dat hun wondertjes niets voorstellen
die zitten nml al hier bij mij in LIMBURG!![]()
![]()
Je moet een kind pas op de wereld zetten als de omstandigheden ideaal zijn. Anders is het vooral je eigen kinderwens die je vervuld ziet worden, terwijl je het wellicht niet kan betalen.quote:
nah niet geheel met je eensquote:Op woensdag 20 oktober 2010 14:58 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
True.
Maar ik vind adoptie een heel egoïstische keuze. Ja je maakt een ander gezin misschien wel heel gelukkig maar dat doe je naar mijn idee alleen als je niet eens de wil hebt om voor een kind te zorgen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |