quote:Op woensdag 20 oktober 2010 14:41 schreef Good.vs.Evil het volgende:
20 weken vrij?
Wie wil de papa van mijn baby's worden?
Lekker van me afschreeuwen, daarmee wat mensen tegen me in het harnas jagen. Ik vind het wel lekker.quote:Op woensdag 20 oktober 2010 14:41 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dat mag je zeker belachelijk vinden. Je hebt recht op je mening zoals je weet.
Ik denk dat je alleen aan het verkeerde loket loopt te blaffen.
Snap ik hoor.quote:
Het is namelijk zoals je hierboven schetst. Ik gaf alleen aan hoe ik er zelf over denk.quote:Op woensdag 20 oktober 2010 14:39 schreef Godtje het volgende:
[..]
Omdat onze regering van dit kleine landje heel graag wilt dat we kindjes maken.
Dat is op dit moment de visie en het beleid.
Dat jij daar bezwaren tegen hebt, waarvan sommige ook echt hout snijden, is prima maar niet het beleid wat we in Europa nu uitvoeren. Daarom mogen de broedmachines binnenkort 20 weken vrij. In de hoop dat meer vrouwen gaan broeden.
Autistquote:
je bent klaar?quote:
duurt me te lang voor ie vruchtbaar isquote:
wat is daar nou eigenlijk leuk aan?quote:Op woensdag 20 oktober 2010 14:44 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Lekker van me afschreeuwen, daarmee wat mensen tegen me in het harnas jagen. Ik vind het wel lekker.
Je weet dat heeeel veel mensen daar anders over denken? Dat kinderen een zwakke groep zijn die meer aandacht en zorg nodig hebben omdat ze kwetsbaar zijn?quote:Op woensdag 20 oktober 2010 14:41 schreef HeatWave het volgende:
Kinderen zijn gewoon kleine mensen, niets meer niets minder. Doe er nou gewoon eens normaal over. Dat zou een heleboel schelen.
ik weet niet waarom, maar dat heb ik vaker gehoordquote:
Ik ben pas klaar als het geboortecijfer wereldwijd onder de 0.5 zaktquote:Op woensdag 20 oktober 2010 14:45 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
je bent klaar?
*prikkeldraad verwijdert*
Ja he?quote:
Nee, die mag mooi in het oude topic blijvenquote:
Hij heeft al geoefend en is per direct inzetbaar. Tarief is in overleg met L-E.quote:Op woensdag 20 oktober 2010 14:45 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
duurt me te lang voor ie vruchtbaar is
Gelukkig heb ik twee vriendinnen die dat wel doenquote:Op woensdag 20 oktober 2010 14:45 schreef HeatWave het volgende:
Fijn dat mensen denken te weten watik denk.
Ik heb helemaal geen hekel aan kinderen, ik heb een gruwelijke hekel aan het opgehemel van iets dat zo verdomde normaal is, voortplanten, en doen alsof elke koter een wonder is oid...
En daarbij dus al dat soort idiote regelingen zoals 16 weken vrij, altijd maar wegkunnen van het werk, overal en alles het kind op de eerste plek zetten etc, mij boos aankijken als jij met je kinderwagen tegen mij opramt etc etc..
Kinderen zijn gewoon kleine mensen, niets meer niets minder. Doe er nou gewoon eens normaal over. Dat zou een heleboel schelen.
Sommige mensen zijn vervelend. Soms hebben die mensen kinderen. Er zijn ook leuke mensen met kinderen. Niet veel, maar toch.quote:Op woensdag 20 oktober 2010 14:45 schreef HeatWave het volgende:
Ik heb helemaal geen hekel aan kinderen, ik heb een gruwelijke hekel aan het opgehemel van iets dat zo verdomde normaal is, voortplanten, en doen alsof elke koter een wonder is oid...
En daarbij dus al dat soort idiote regelingen zoals 16 weken vrij, altijd maar wegkunnen van het werk, overal en alles het kind op de eerste plek zetten etc, mij boos aankijken als jij met je kinderwagen tegen mij opramt etc etc..
quote:
Dat moet jij toch wel weten. Jij vindt (vond?) het ook vaak leuk om mensen uit te lokken.quote:Op woensdag 20 oktober 2010 14:45 schreef rival het volgende:
[..]
wat is daar nou eigenlijk leuk aan?
Ik vind 20 weken veeeeeeeeeel te lang.quote:Op woensdag 20 oktober 2010 14:46 schreef Duimelot het volgende:
even over dat hele zwangerschapverlof gebeuren
IK VIND dat je hier pas een mening over KAN geven als je zelf een kind hebt uitgepoept of vader bent die het hele proces van dichtbij meegemaakt heeft.
Ik zoek graag de grenzen van het toelaatbare opquote:
DAT is ook heel wat anders. Ik zeg nergens dat je kinderen aan hun lot moet overlaten. integendeel, je moet gewoon zorgen voor je koter. En dus niet 5 dagen in de creche dumpen en gaan "werken" en vervolgens te pas en te onpas afwezig zijn.quote:Op woensdag 20 oktober 2010 14:46 schreef Godtje het volgende:
[..]
Je weet dat heeeel veel mensen daar anders over denken? Dat kinderen een zwakke groep zijn die meer aandacht en zorg nodig hebben omdat ze kwetsbaar zijn?
Dit alles is ook niks menselijk maar in het dierenrijk worden kinderen ook vaak extra beschermd en verzorgd. Het is ook wetenschappelijk bewezen dat de ontwikkeling op dat soort jonge leeftijden cruciaal zijn voor de toekomst.
Dank je. Coca cola light break...quote:
na gisteren ben ik er niet meer zeker van dat ik een elftal wilquote:Op woensdag 20 oktober 2010 14:46 schreef Duimelot het volgende:
IK VIND dat je hier pas een mening over KAN geven als je zelf een kind hebt uitgepoept of vader bent die het hele proces van dichtbij meegemaakt heeft.
ik wil deze post graag op mezelf betrekken, maar ben er nog niet uit hoe... L-E help me ff.quote:
Heuj, ik heb je zelfs een tietenvideo gegeven!quote:Op woensdag 20 oktober 2010 14:46 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik doe gewoon mee. Dan heb ik ook wat te tikken.
ow, was die alleen voor hemquote:
zo'n kleine leuter krijgt me heul niet zwangerquote:Op woensdag 20 oktober 2010 14:46 schreef Rifoki het volgende:
[..]
Hij heeft al geoefend en is per direct inzetbaar. Tarief is in overleg met L-E.
*trekt wit t-shirt uitquote:Op woensdag 20 oktober 2010 14:47 schreef Natalie78 het volgende:
[..]
Dank je. Coca cola light break...![]()
Hey weet iemand waar Techno is gebleven? Al een poosje niet gezien in dit topic!
Nonsens. Je hoeft niet iets zelf mee te maken om er een mening over te hebben.quote:Op woensdag 20 oktober 2010 14:46 schreef Duimelot het volgende:
Om ouders vrij te maken gedurende de opvoeding is tegenwoordig helaas voor veel mensen onbetaalbaar geworden. Als we dat willen realiseren zijn we als gemeenschap nog veel meer geld kwijt.quote:Op woensdag 20 oktober 2010 14:47 schreef HeatWave het volgende:
[..]
DAT is ook heel wat anders. Ik zeg nergens dat je kinderen aan hun lot moet overlaten. integendeel, je moet gewoon zorgen voor je koter. En dus niet 5 dagen in de creche dumpen en gaan "werken" en vervolgens te pas en te onpas afwezig zijn.
Om een voorbeeld te noemen.
Nee hoor, free for all. Maar ter ere van zijn post.quote:
Dan moet je dus geen kinderen nemen, want je kan er niet goed voor zorgenquote:Op woensdag 20 oktober 2010 14:49 schreef Godtje het volgende:
[..]
Om ouders vrij te maken gedurende de opvoeding is tegenwoordig helaas voor veel mensen onbetaalbaar geworden. Als we dat willen realiseren zijn we als gemeenschap nog veel meer geld kwijt.
quote:Op woensdag 20 oktober 2010 14:50 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dat is zo! Dat heb ik net ook van E_M begrepen! Die zei dat ook.
Ja heel Nederland dus bijnaquote:Op woensdag 20 oktober 2010 14:50 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dan moet je dus geen kinderen nemen, want je kan er niet goed voor zorgen.
1keer is niet voldoende?quote:Op woensdag 20 oktober 2010 14:45 schreef HeatWave het volgende:
En dan komen we bij de eerdere post terug dat dat niet het beleid is.quote:
klopt, maar ik weet het niet... ik vraag het me af... (serieus)quote:Op woensdag 20 oktober 2010 14:47 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat moet jij toch wel weten. Jij vindt (vond?) het ook vaak leuk om mensen uit te lokken.
Geef die man een pluim!quote:Op woensdag 20 oktober 2010 14:50 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dan moet je dus geen kinderen nemen, want je kan er niet goed voor zorgen.
So be it danquote:Op woensdag 20 oktober 2010 14:50 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ja heel Nederland dus bijna
Maar om even in te haken, Tokkies moeten geen kinderen meer nemen....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |