Het leven is duur. Even kijken, bij mij gaat er zo'n 200 per week uit voor boodschappen/stappen.quote:Op woensdag 20 oktober 2010 15:21 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dat rookte ik al weg in een maand.
Boodschappen is idd zo 100/150 pw
en een avondje stappen is al zo 150. Heel af en toe is alleen het eten al duurder en dan moeten we nog de kroeg in.
Een aantal studentes.quote:Op woensdag 20 oktober 2010 15:20 schreef Kluts het volgende:
[..]
Daarbij, ken jij ze? Mensen die gelukkig zijn met 800 euro per maand?
Ik heb mijn peuken ook niet meegeteld.quote:Op woensdag 20 oktober 2010 15:21 schreef Godtje het volgende:
[..]
en een avondje stappen is al zo 150. Heel af en toe is alleen het eten al duurder en dan moeten we nog de kroeg in.
En dan ook nog eens Coca Cola.quote:Op woensdag 20 oktober 2010 15:22 schreef L-E het volgende:
100 euro per week aan boodschappen? Dat is 400 per maand! Ik kan met 150 euro een maand boodschappen doen, en dan komen we niets tekort.
Ja ik ken er 1.quote:Op woensdag 20 oktober 2010 15:20 schreef Kluts het volgende:
[..]
Daarbij, ken jij ze? Mensen die gelukkig zijn met 800 euro per maand?
100 p/week aan boodschappen is wel erg veel voor 1 persoon.quote:Op woensdag 20 oktober 2010 15:22 schreef L-E het volgende:
100 euro per week aan boodschappen? Dat is 400 per maand! Ik kan met 150 euro een maand boodschappen doen, en dan komen we niets tekort.
100? Pffff. Ik kom zelden boven de 50 uit.quote:Op woensdag 20 oktober 2010 15:23 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik heb mijn peuken ook niet meegeteld.
Stappen doe ik niet elke week, maar als ik ga geef ik sowieso 100 euro uit.
Dude....ik zuip me hier bezopen voor 2 met 50 euro....quote:Op woensdag 20 oktober 2010 15:21 schreef Godtje het volgende:
[..]
Hij zou zo in deze reeks kunnen zitten.quote:Op woensdag 20 oktober 2010 15:23 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja ik ken er 1.![]()
Die gast is 37, zn ouders beheren zijn geld. Hij krijgt letterlijk zakgeld van zn moeder. Daar koopt hij zn schultenbrau, shag en wiet van.
Zn mama komt bij hem opruimen en zorgt voor eten. Zn dochter ziet hij af en toe en trots dat hij is op het feit dat ze nu ook blowt als 17 jarige.
Als hij gaat stappen gaat ie naar de jongerenvereniging hier in Emmen en neemt dan een tasje met blikjes schultenbrau mee![]()
Oh en hij probeert regelmatig meisjes van een jaar of 16 (jawel jonger dan zn dochter) te versieren.
Kan zijnquote:Op woensdag 20 oktober 2010 15:18 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Het onderzoek toont aan dat boven dat jaarinkomen geluk niet meer inkomensafhankelijk is. Je als universitair student zou toch moeten weten dat termen als "daar geloof ik niet in" dan een beetje hol overkomen?
Bier is goedkoop, dat scheelt.quote:
Ja dat is fijn voor je.quote:Op woensdag 20 oktober 2010 15:23 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dude....ik zuip me hier bezopen voor 2 met 50 euro....
150 euro per MAAND? Dat kan echt niet in mijn wereldquote:Op woensdag 20 oktober 2010 15:22 schreef L-E het volgende:
Ja, maar ik lust geen bier. En dubbele amarettootjes/vodkaatjes/whiskey/whatevertjes, dat tikt aan.quote:Op woensdag 20 oktober 2010 15:23 schreef Q. het volgende:
[..]
100? Pffff. Ik kom zelden boven de 50 uit.
Je leeft naar wat je hebt. Ik ben alleenstaande moeder en heb een koophuis, ik moet het ermee doen. En dat lukt.quote:Op woensdag 20 oktober 2010 15:24 schreef HeatWave het volgende:
[..]
150 euro per MAAND? Dat kan echt niet in mijn wereld.
Lolquote:Op woensdag 20 oktober 2010 15:24 schreef Q. het volgende:
[..]
Hij zou zo in deze reeks kunnen zitten.
Ohquote:Op woensdag 20 oktober 2010 15:22 schreef STING het volgende:
[..]
Probeer ik een beetje jaloers te doen, heeft ze het niet door
Klinkt niet bepaald als een gelukkig leven, maar goedquote:Op woensdag 20 oktober 2010 15:23 schreef Huppelmuts het volgende:
Ja ik ken er 1.![]()
Die gast is 37, zn ouders beheren zijn geld. Hij krijgt letterlijk zakgeld van zn moeder. Daar koopt hij zn schultenbrau, shag en wiet van.
Zn mama komt bij hem opruimen en zorgt voor eten. Zn dochter ziet hij af en toe en trots dat hij is op het feit dat ze nu ook blowt als 17 jarige.
Als hij gaat stappen gaat ie naar de jongerenvereniging hier in Emmen en neemt dan een tasje met blikjes schultenbrau mee![]()
Oh en hij probeert regelmatig meisjes van een jaar of 16 (jawel jonger dan zn dochter) te versieren.
Ah, heb je het al.quote:Op woensdag 20 oktober 2010 15:25 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja, maar ik lust geen bier. En dubbele amarettootjes/vodkaatjes/whiskey/whatevertjes, dat tikt aan.
Op Fok overdrijft iedereen he, niet alleen over de lengte van hun pret... genot.. dinges.quote:Op woensdag 20 oktober 2010 15:24 schreef Duimelot het volgende:
wat een bedragen gaan hier voorbij, ik doe het met 75,- per week en dan moeten er ook nog 3 kids van mee eten ook
Je mist het punt. Gemakkelijker betekent niet dat het je gelukkiger maakt.quote:Op woensdag 20 oktober 2010 15:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
Kan zijnHet maakt alles alleen een stuk makkelijker als je 15 miljoen hebt in tegenstelling tot 75k
Genoeg over mij, vertel eens iets over jezelf?quote:
Je gaat naar overleden familie?quote:Op woensdag 20 oktober 2010 15:26 schreef Q. het volgende:
Anyway, ik ga naar overleden familie. Dolle pret.
Hij is gelukkig (zegt ie). Zolang hij zn biertje en blowtje heeft it's all goodquote:Op woensdag 20 oktober 2010 15:26 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Klinkt niet bepaald als een gelukkig leven, maar goed
Ik zit er ook van te kijkenquote:Op woensdag 20 oktober 2010 15:24 schreef Duimelot het volgende:
wat een bedragen gaan hier voorbij, ik doe het met 75,- per week en dan moeten er ook nog 3 kids van mee eten ook
roken, lunchen, kleren af en toe een boek kopen, cd's, dvd's, etc. etc. etc.quote:Op woensdag 20 oktober 2010 15:18 schreef Godtje het volgende:
[..]
150e voor boodschappen en stappen?
Damn.quote:Op woensdag 20 oktober 2010 15:26 schreef Q. het volgende:
Anyway, ik ga naar overleden familie. Dolle pret.
heb de stress moments gelocht, tegen innerlijke onrust, ben benieuwdquote:Op woensdag 20 oktober 2010 15:25 schreef Duimelot het volgende:
[..]
hebben mij een paar dagen geholpen
hoop jou ook
Ik kan ook wel voor 50 euro boodschappen doen en daar makkelijk en ruim van eten. Ik doe het alleen niet.quote:Op woensdag 20 oktober 2010 15:24 schreef Duimelot het volgende:
Ik ga stappen om het gezellig te hebben. Dan ga ik toch niet als een malloot zitten indrinken? daar gaat het helemaal niet om.quote:Op woensdag 20 oktober 2010 15:26 schreef Q. het volgende:
[..]
Ah, heb je het al.Ik drink meestal thuis ook alvast een paar biertjes, dat scheelt weer. Voor 30 euro kan ik lekker een avond uit gaan.
Zeker nu!quote:Op woensdag 20 oktober 2010 15:21 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
maar meer zou heel hard welkom zijn
Anders moet je Yuki nog even vragen om het geheim van het kistje.quote:Op woensdag 20 oktober 2010 15:27 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
heb de stress moments gelocht, voor tegen innerlijke onrust, ben benieuwd
Hoe kan ik het goedmakenquote:Op woensdag 20 oktober 2010 15:11 schreef rival het volgende:
[..]
van dat kreng verwacht ik het.. maar van jou
Ja, dat snap ik wel hoor. Maar ik doe denk ik om de dag boodschappen en dan ben ik altijd wel 30-40 euro kwijtquote:Op woensdag 20 oktober 2010 15:25 schreef L-E het volgende:
[..]
Je leeft naar wat je hebt. Ik ben alleenstaande moeder en heb een koophuis, ik moet het ermee doen. En dat lukt.
Maar ook niet dat het je niet gelukkiger maaktquote:Op woensdag 20 oktober 2010 15:26 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Je mist het punt. Gemakkelijker betekent niet dat het je gelukkiger maakt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |