Tof! Kan ik straks tenminste zeggen dat ik in t buitenland heb gestudeerdquote:Op woensdag 20 oktober 2010 14:55 schreef HeatWave het volgende:
Trouw: Limburg is buitenland
Ook een leuk onderwerp voor in Singles
Want?quote:
Ach, die redhead van hier is goed genoegquote:Op woensdag 20 oktober 2010 15:07 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Wordt lastig, stomme niet-dominante gen
quote:Op woensdag 20 oktober 2010 15:07 schreef L-E het volgende:
Een kind is trouwens niet zo duur hoor. Borstvoeding kost niets, dat kun je toch 15 jaar lang geven?
Niet voor zover ik weet. Maar je weet het nooit zeker hè?quote:Op woensdag 20 oktober 2010 15:07 schreef Natalie78 het volgende:
[..]
Och. Brotherly love.Heb jij kinderen, Q?
Ik snap wat je bedoelt. Maar ik geloof er denk ik niet zo in...quote:Op woensdag 20 oktober 2010 15:07 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ow, dan moet ik wel even zoeken...Maar het was een onderzoek waaruit bleek dat méér geld verdienen daadwerkelijk gelukkig maakt, tot die grens. Want dan schijn je op het vlak te komen dat slechts "meer geld" is. En met een jaarinkomen van 75.000 kun je jezelf erg veel veroorloven, maar je zult voor sommige dingen toch moeten sparen. Wat de voldoening vergroot als je het dan ook hebt.
Met een jaarinkomen van 115 miljoen koop ik Burkina Faso, maar ik laat het uit verveling gewoon een shithole blijven. Zoiets
dat kloptquote:Op woensdag 20 oktober 2010 15:05 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
fijn dat je het ermee eens bent. Maaar nu weet ik nog je saldo niet
quote:Op woensdag 20 oktober 2010 15:06 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik moet iemand met donker haar hebben.. Ik draag het virus ook bij me
Daddy Q.quote:Op woensdag 20 oktober 2010 15:09 schreef Q. het volgende:
[..]
Niet voor zover ik weet. Maar je weet het nooit zeker hè?
Maar ik wil eentje uit de nieuwe 7-seriequote:
and againquote:
Voor een boel mensen is 507e op de lopende rekening de dag voor het salaris wordt gestort nog best veelquote:
sja. De rest van dat haar hequote:Op woensdag 20 oktober 2010 15:09 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik ben donker
Maar niet gedomesticeerd genoeg voor jou
Omdat je een vrouw bent.quote:Op woensdag 20 oktober 2010 15:10 schreef Yuki het volgende:
Hoi
Waarom kom ik altijd met te veel thuis als ik ga winkelen?
Yuki!quote:
komt wel heel materialistisch over moet ik zeggenquote:Op woensdag 20 oktober 2010 15:09 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik snap wat je bedoelt. Maar ik geloof er denk ik niet zo in...
Yuki!!quote:Op woensdag 20 oktober 2010 15:10 schreef Yuki het volgende:
Hoi
Wat is de buit?quote:Op woensdag 20 oktober 2010 15:10 schreef Yuki het volgende:
Hoi
quote:Op woensdag 20 oktober 2010 15:08 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Want?
Gun mij mn lol even ja!!
dit wordt dus geen huwelijkquote:
quote:Op woensdag 20 oktober 2010 15:10 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
sja. De rest van dat haar he
och, bij een enkeling hier weet ik het wel zekerquote:
quote:Op woensdag 20 oktober 2010 15:11 schreef rival het volgende:
[..]
van dat kreng verwacht ik het.. maar van jou
zolang jij maar snapt dat ook ik er heel hard om moet lachenquote:
oh dan moet je de 2 in een 1 veranderen en dan heb je nog maar 3 nullen nodig....quote:Op woensdag 20 oktober 2010 15:09 schreef Samzz het volgende:
[..]
Maar ik wil eentje uit de nieuwe 7-serie
hahahaha is het zo'n batteraafje dan?quote:Op woensdag 20 oktober 2010 15:12 schreef L-E het volgende:
Limburg is echt doorgedrongen hier, Peuter roept steeds 'BATTERAAAAAFF!'.
het word nog een groot probleem vrees ikquote:
Goed puntquote:
Winterjasquote:
Ja, het is een boef.quote:Op woensdag 20 oktober 2010 15:12 schreef Duimelot het volgende:
[..]
hahahaha is het zo'n batteraafje dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |