quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 21:03 schreef Laureline het volgende:
Ja, dat klinkt wel dramatisch, uniek. Wat is er nu gebeurd? Ik heb het niet gevolgd/om PM's gevraagd, dus ik zie inmiddels de wildste taferelen voor me. Hadden jullie een verse 22-jarige bij jullie in huis gehaald om op de kinderen te passen, waarna het een ménage a trois werd, maar ontpopte ze zich toen tot een gemeen kreng die jou uit het bed van jou en je meneer schopte? En nu doet hij haar boven in het bed een huwelijksaanzoek met de ring met de smaragd die al generaties lang in de familie is, terwijl jij snikkend op de koude tegels moet liggen beneden?
quote:dit schreef xm op een bepaald tijdstop
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2010 19:31 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
tis je vergeven, natuurlijk... moet wel slijmen he?
Ja, anders moet je op de vloer slapen .
Oh, is dat alles.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 21:06 schreef XcUZ_Me het volgende:
En uniek gaat vloerslapen oefenen omdat als ze niet aardig genoeg voor me is, ze de 6e hier ook op de vloer moet slapen! Wel even opletten ladies!
Ja, sorry!quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 21:07 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Oh, is dat alles.Da's een stuk minder juicy dan Lau's versie.
en gelukkig maar!quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 21:07 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Oh, is dat alles.Da's een stuk minder juicy dan Lau's versie.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja doei.
Hier hebben ze hem ook: http://www.verycherry.nl/(...)-dress-by-king-louie.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 20:57 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik had echt nog nooit van King Louie gehoord![]()
. Ik ga zoooo dat jurkje bestellen als ie weer leverbaar is!
Die oudgroene is gewoon nog steeds op (net als een jaar geleden). Ze hebben alleen nog een paar blauwe liggen (veel minder mooi).quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 21:00 schreef Laureline het volgende:
[..]
Die oudgroene met schaapjes is nu in de sale, zag ik op de site! (Het vest met eekhoorntjes in de rand ook, liet ik net zien aan de meneer)
Voor Uniek wel ja! Voor mijn saaie werkdag niet... Doe mij maar wat soap.quote:
gmtaquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 21:12 schreef XcUZ_Me het volgende:
sigme heeft ook een stel goede tieten zie ik.
*boksquote:
quote:
quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 21:11 schreef mille-feuille het volgende:
[..]
Hier hebben ze hem ook: http://www.verycherry.nl/(...)-dress-by-king-louie.
No shit, sherlock!quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 21:14 schreef XcUZ_Me het volgende:
HeyBij een andere webshop hebben ze dat jurkje nog wel
.
Nah, van die site klopt dus geen hout? Irritant zeg, zit ik me hier te verlustigen aan gehaakte zwarte jurkjes, schaap- en eekhoornkleding, is het gewoon al jaren niet meer op voorraad. Hufters!quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 21:11 schreef sigme het volgende:
[..]
Die oudgroene is gewoon nog steeds op (net als een jaar geleden). Ze hebben alleen nog een paar blauwe liggen (veel minder mooi).
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
Maar die groene heb ik dus mooi wel.
[ afbeelding ]
75C?quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 21:15 schreef sigme het volgende:
Ik val tetsgewijs tussen MoBlo en Ewelina/Calimero.
Buitengewoon gemiddeld dus.
Echt? Nog nooit gezien! Welke cups?quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 21:17 schreef LadyBlack het volgende:
Gemiddeld is handig, dan kun je overal bh's kopen
DaD, was jij niet een keer raar aangestaard toen je om een bh met omvang 65 vroeg? Die hebben ze bij de hunkemöller gewoon!
Ten diepste hou ik alleen echt van de katten..quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 21:16 schreef Laureline het volgende:
[..]
Nah, van die site klopt dus geen hout? Irritant zeg, zit ik me hier te verlustigen aan gehaakte zwarte jurkjes, schaap- en eekhoornkleding, is het gewoon al jaren niet meer op voorraad. Hufters!![]()
Die schaapjes staan je goed!Nu nog een vest met kuikentjes, een rokje met koeien, en een pyjama met hond. Onee dan zijn we er nog niet, en nog een blouse met varkentjesprint
![]()
Kledingmaakster zeker?quote:
*check*quote:
O, ik heb nog wel een streepjesshirt voor je met een poes van paillettenquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 21:18 schreef sigme het volgende:
[..]
Ten diepste hou ik alleen echt van de katten..
Moet je bij je instellingen iets bij pm veranderen, van grafisch naar code oud.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 21:20 schreef Tinkepink het volgende:
Je bent niet vadsig mo. En een jurkje kan je heel leuk staan. Soepele stof nemen met plooien om het bovenlichaam (wikkeljurkjes zijn oke, al vind ik ze lastig) met laarzen eronder. Of bijvoorbeeld ruches van boven, maar daar houd je volgens mij niet van. Dat rokje dat je vorig jaar hebt gekocht stond je trouwens ook prachtig, dus iets met een uitwaaierende rok is ook een aanrader (brengt vorm in je figuur).
Wil uniek een pm sturen, maar dat kan niet in de text only?
http://messages.fok.nlquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 21:20 schreef Tinkepink het volgende:
Je bent niet vadsig mo. En een jurkje kan je heel leuk staan. Soepele stof nemen met plooien om het bovenlichaam (wikkeljurkjes zijn oke, al vind ik ze lastig) met laarzen eronder. Of bijvoorbeeld ruches van boven, maar daar houd je volgens mij niet van. Dat rokje dat je vorig jaar hebt gekocht stond je trouwens ook prachtig, dus iets met een uitwaaierende rok is ook een aanrader (brengt vorm in je figuur).
Wil uniek een pm sturen, maar dat kan niet in de text only?
Nou, ik vind het wel verbazingwekkend hoeveel vrouwen met de verkeerde BH-maat lopen (meestal te grote omvang en te kleine cups), of je zo aankijken:quote:
Vandaag nog een vrouw in de sportschool met een gewone BH die te klein was.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 21:23 schreef Laureline het volgende:
[..]
Nou, ik vind het wel verbazingwekkend hoeveel vrouwen met de verkeerde BH-maat lopen (meestal te grote omvang en te kleine cups), of je zo aankijken:als je vraagt wat hun maat is.
en ik tussen jou en moblo...quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 21:15 schreef sigme het volgende:
Ik val tetsgewijs tussen MoBlo en Ewelina/Calimero.
Buitengewoon gemiddeld dus.
Ik neem m'n meetlint wel mee naar de meet!quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 21:25 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik weet het ook niet precies. Het wisselt ook per merk / winkel. Ga ook altijd met 3 à 4 maten het hokje in.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
QFT...quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 21:28 schreef sigme het volgende:
BH's passen vind ik dan ook een van de allervreselijkste dingen om te doen, want die ene keer per jaar dat ik een poging doe gebeurt het nog vaak dat ik 25 BH's aanpas en er niet 1 goed vind.
Tegen die tijd heb ik overal vlekken en ben ik gevaaaaaaaaaaarlijk chagrijnig.
De enige manier om te controleren of eentje die wel redelijk lijkt te passen echt past, is ook nog een hemd of redelijk strak t-shirt eroverheen aan te trekken. En dat dan 15 maal (10x zie ik direct dat er plotseling 4 tieten zijn, of twee badkuipen). Waanzin. Meestal heb ik 1 BH in gebruik en draag ik die tot 'ie uiteenvalt.
In before the edit!quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 21:38 schreef Perruche het volgende:
Ik heb 3 BH's die goed ztten en 1 die ik ook onder een strak shit aan kan doen. Maar eigenlijk is het gewoon kut
Ik heb trouwens nog niets gehoord van de persoon wie ik het gevraagd heb....quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 21:36 schreef Ewelina het volgende:
Nynke, bedankt voor je aanbod, maar ik heb dat boek echt voor de 4e nodig... Dus ik ga kijken of ik hem niet kan lenen ergens anders.
UITZIEKEN!quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 21:44 schreef XcUZ_Me het volgende:
Meh, twijfel of ik naar kantoor zal gaan morgen. Heb geen koorts, maar ben wel snotterig, voel me stief in de bott'n en beginnend bonkhoofd. Keel is wel beterend.
Ik stem voor thuisblijven. Beter een dagje langer uitzieken dan een week minder productief zijn omdat je je niet lekker voelt.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 21:44 schreef XcUZ_Me het volgende:
Meh, twijfel of ik naar kantoor zal gaan morgen. Heb geen koorts, maar ben wel snotterig, voel me stief in de bott'n en beginnend bonkhoofd. Keel is wel beterend.
dattum...quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 21:50 schreef Tinkepink het volgende:
Mensen met Alzheimer, diabetes, een depressie, adervernauwing, MS etc. hebben ook geen koorts, maar zijn wel ziek. Je kan ook best griep hebben zonder koorts. Echt.
Marskramer/Xenos/Blokker/Karwei/grotere HEMA, vanaf 25 euro.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 21:56 schreef Viking84 het volgende:
Hoi, terug in The Hague. Nog aan het bijlezen, dus even van hap snap hierzo
.
Ik wil ook een passpiegel. Waar kan ik zo'n ding kopen en wat kost het?
.
Zolang ik geen honger heb is het prima toch? Ik krijg tussen de middag echt niet meer weg dan twee boterhammen. En peperkoek eet ik eigenlijk zelden, soms puur omdat ik het lekker vindquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 19:39 schreef Perruche het volgende:
[..]
Ik vind dat je best weinig eet, 4 boterhammen en snelle suikers. En dan ook nog sporten.
Je BMR was toch bijna 1700 kcal? Dan is dit wel erg weinig.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 22:01 schreef j.t het volgende:
Definitief:
O: melk en Special K
L: spruitjes met kaas glaasje cola
T: broodje gebakken ei en karnemelk
D: spinazie met gekookt eitje of 2 en pangafilet glaasje cola
T: 100 gram kipfilet
Niet veel, maar redelijk gezond.
Als je te weinig eet maakt het niet uit of je honger hebt, dan is het niet prima. Zo ontstaat het jojo-effect.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 22:02 schreef Siral het volgende:
[..]
Zolang ik geen honger heb is het prima toch? Ik krijg tussen de middag echt niet meer weg dan twee boterhammen. En peperkoek eet ik eigenlijk zelden, soms puur omdat ik het lekker vind. En omdat het makkelijk meenemen is.......... zou eigenlijk is een ander makkelijk alternatief moeten zoeken.
En sporten doe ik maar 2a3x in de week een uurtje hoor, het is niet zeer intensief.
En ik zit nu nog ramvol van die macaroniik had er trouwens ook nog een bak sla met tomaat bij
dat vergeet ik altijd op te noemen hehe, aangezien we bij alles sla eten.
Ik was ongeveer 15,- kwijt voor dit op mijn badkamerdeur. Zijn losse spiegeltjes in een pakketje, zo bijeen geplakt.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 21:56 schreef Viking84 het volgende:
.
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 21:11 schreef motorbloempje het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.crap in = crap out
Thx, jij weet ook allesquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 22:01 schreef loveli het volgende:
[..]
Marskramer/Xenos/Blokker/Karwei/grotere HEMA, vanaf 25 euro.
Ikea is vaak goedkoper.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 22:01 schreef loveli het volgende:
[..]
Marskramer/Xenos/Blokker/Karwei/grotere HEMA, vanaf 25 euro.
Ik zou je niet naast me willen hebben zoquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 21:44 schreef XcUZ_Me het volgende:
precies 1499 kcal. Weinig idd. Zoals ik al zei. BMR was 1600 ofzo onderhoud 2000, dus 1800 was mooi voor mij hadden we berekend.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 22:03 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Je BMR was toch bijna 1700 kcal? Dan is dit wel erg weinig.
Ah oke.. maar ik vind eerlijk gezegd niet dat ik te weinig eet?quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 22:05 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Als je te weinig eet maakt het niet uit of je honger hebt, dan is het niet prima. Zo ontstaat het jojo-effect.
Kun je ze niet innemen of geldt het ook voor de cupmaat?quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 21:36 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik ga niet opnieuw MD verdedigen. Ik moet er een flink aantal op marktplaats zetten, want die kan ik 2x om m'n torso knopen zo ongeveer.
quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 22:05 schreef loveli het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 22:09 schreef Ewelina het volgende:
[..]Dabbedoelik. Als zij zich niet schaamt, waarom wij wel?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.crap in = crap out
Omdat zij niet al te snugger isquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 22:10 schreef loveli het volgende:
[..]
Dabbedoelik. Als zij zich niet schaamt, waarom wij wel?
Het is al vaak gezegd, maar de enige manier om erachter te komen is om het uit te rekenen. Je hongergevoel kan er heel erg naast zitten.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 22:08 schreef Siral het volgende:
[..]
Ah oke.. maar ik vind eerlijk gezegd niet dat ik te weinig eet?Mijn lijf heeft echt niet meer nodig (geeft ie niet aan tenminste). En ik heb zelfs met avondeten nog dubbel opgeschept. (macaroni freak
)
Gelukkig zijn mensen met diabetes, depressie of vaatlijden niet allemaal arbeidsongeschikt! Zou wat zijn.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 21:50 schreef Tinkepink het volgende:
Mensen met Alzheimer, diabetes, een depressie, adervernauwing, MS etc. hebben ook geen koorts, maar zijn wel ziek. Je kan ook best griep hebben zonder koorts. Echt.
Van Oh Oh Cherso. Waarvan PF eerder vandaag een linkje naar nogal... eh.. onthullende foto's van heeft gepost.quote:
Mijn favo exemplaar heb ik nauwelijks gedragen en nog minder vaak gewassen, maar lijkt te zijn overleden door old age (damn 'bewaren voor speciale gelegenheden'). Is elastiek vervangen/innaaien op een mooie manier mogelijk, koningin van de naaimachine?quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 21:31 schreef Laureline het volgende:
Het jammere van BH's vind ik dat het elastiek zo snel verslapt door het wassen, en dan heb je er niets meer aan. Die van de Marks & Spencer waren daar ook uniek in, gingen veel langer mee dan m'n andere exemplaren
quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 22:05 schreef loveli het volgende:
[..]dingetje?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
Mijn BMR is 1292kcal, en wat ik nodig heb om te functioneren met het sporten is 1809kcal, daar zat ik vandaag dacht ik zo echt wel aan..quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 22:12 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Het is al vaak gezegd, maar de enige manier om erachter te komen is om het uit te rekenen. Je hongergevoel kan er heel erg naast zitten.
Ik zat ook al vanquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 22:15 schreef Viking84 het volgende:
Oh die. Ik dacht dat het een nieuwe slankie was. Vroeg me al af waarom jullie zo openlijk onaardig deden
.
Doe je niet een beetje overdreven over die putjes? Net alsof je je maar meteen moet verstoppen als je putjes hebt.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 22:30 schreef MevrouwPuff het volgende:
Oh jeetje, dingetje (?) heeft ook al van die putjes!
Daar sta je dan in je blote hol in het riet...
Zo zelfverzekerd kijkt ze ook niet...quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 22:30 schreef MevrouwPuff het volgende:
Oh jeetje, dingetje (?) heeft ook al van die putjes!
Daar sta je dan in je blote hol in het riet...
Dit is sowieso schending van de openbare zedelijkheid, of zij dat nou doet of doutzen. In het zwembad of de sauna mag ze dr gang gaan hoor.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 22:31 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Doe je niet een beetje overdreven over die putjes? Net alsof je je maar meteen moet verstoppen als je putjes hebt.
Ze is nu 21, toen was ze "een stuk" jonger. Niets tegen putjes, maar op je zestiende lijkt me knap vroeg.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 22:31 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Doe je niet een beetje overdreven over die putjes? Net alsof je je maar meteen moet verstoppen als je putjes hebt.
Ze is ook slanker dan mijquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 22:41 schreef motorbloempje het volgende:
Dingetje is echt slanker dan ik
maar nu ga ik slapen. Hele avond zitten samenvatten, en nu ben ik gaar
Ik zou gaan voor Eindje, keigezellig!quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 22:36 schreef Perruche het volgende:
Ik vind dingetje () helemaal niet zo dik eigenlijk. Nou ja ze is nog wel jong dus da's jammer wel. Maarja.
Ik ben huizen aan het kijken op Fnda (ik wil echt graag een huis) en ik heb een superleuk appartement in Eindhoven gezien, met tuin (!!) op een leuke locatie, voor minder dan dat ik hier een portiekflat 3 hoog achter kooproyal sadness. Jammer dat ik nu een baan in A'dam heb bijna
misschien later toch maar verhuizen naar Eindje
Hmm weet ik niet meerquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 21:18 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Echt? Nog nooit gezien! Welke cups?
QFT!quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 22:47 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ik heb ook al jarenlang putjes en een buuk![]()
Desalniettemin ben ik bereleuk, ondanks dat ik niet in mn nakende putjesbips in het bos rondparadeer![]()
Helaas gaat een kleine omvang ook gepaard met kleine cupmaten.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 22:43 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Hmm weet ik niet meermaar ik zou denken dat een afwijkende omvangmaat wel gepaard gaat met afwijkende cupmaten ook
![]()
Ik doe ook altijd met voornamelijk 1 bh en een stuk of 2 als achtervang die minder goed zitten. Maar ik heb laatst hulp gevraagd aan een verkoopster en nu heb ik 2 goeie
Was gewoon een omvang én een cup minder geworden
Oh nou die zijn er wel hoorquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 22:48 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Helaas gaat een kleine omvang ook gepaard met kleine cupmaten.
90E is prima te vinden bij de Hunkemoller, maar 70...
eBay! Heb geloof ik 2 BH's in m'n collectie waarvoor ik de volle mep heb betaald, de rest is uitverkoop of eBay.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 22:49 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Oh nou die zijn er wel hoorpaar weken geleden nog in mn handen gehad!
Niet alle modellen natuurlijk, maarja. Voor echt mooie bh's moet je dan bij duurdere merken zijn en dat is me het geld niet waard.
Zeg maar gerust alleen de lelijke modellen.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 22:49 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Oh nou die zijn er wel hoorpaar weken geleden nog in mn handen gehad!
Niet alle modellen natuurlijk, maarja. Voor echt mooie bh's moet je dan bij duurdere merken zijn en dat is me het geld niet waard.
Second that!quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 23:22 schreef Merel het volgende:
En ik vind het stom dat er weinig voorgevormde beha's in grotere maten zijn! Vooral als de kleinere maten wel voorgevormd zijn, en vanaf cup D hebben ze dan wel hetzelfde stofje maar is het opeens zo'n slap geval. En die moet ik niet!
Ik heb er nog wel 1 of 2 in de aanbieding. Vrijgezel!quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 23:21 schreef Merel het volgende:
Zo, geschaatst. En niet gevallen!
Lijstje:
O - yoghurt met een heel klein beetje muesli en toen was de zak op
L - kop mosterdsoep, kipspies (zonder saus), bruin pistoletje met filet americain en groenvoer, beker melk
T - appel, banaan, 5 koekjes
D - verse afhaalpasta: een half portie spinazie-/notenlasagna en een half portie penne bolognese met was geraspte kaas
S-schaatsen
En ik heb een virus op m'n laptopEn het begint te loeien zodra ik 'm opstart, dus er is iets flink mis. Morgen eens kijken of ik een handige vent kan vinden die me kan helpen.
Dat klinkt al als een goed lijstje.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 22:54 schreef j.t het volgende:
Ik ga lekker de laptop uit doen, dan kan ik liggen. Misschien wordt ik dan moe. Eten is gemaakt, heb 1 broodje meer mee dan normaal (3>4) 2 pindakaas en 2 kalkoenfilet. Een appel een kiwi en bouillon. Karnemelk staat ook op school, dus ik kom de dag wel door denk
Wish me luck bij de tandarts, tot morgen!
Ik zie het op de site ja, ze hebben zelfs tot 65Equote:Op dinsdag 19 oktober 2010 21:17 schreef LadyBlack het volgende:
Gemiddeld is handig, dan kun je overal bh's kopen
DaD, was jij niet een keer raar aangestaard toen je om een bh met omvang 65 vroeg? Die hebben ze bij de hunkemöller gewoon!
Xenos, 12 euro ofzo? Dan heb je er eentje van iets van een meter hoog, als je er ver vanaf gaat staan past je hele lijf erop. Dat is zo'n plakspiegel die op een muur/deur/kast moet.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 21:56 schreef Viking84 het volgende:
.
.
Ik boks mee! Toen ik 12 was ben ik zo'n beetje geexplodeerd, met putjes, deuken en heul veul striae tot gevolg.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 22:47 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ik heb ook al jarenlang putjes en een buuk![]()
Desalniettemin ben ik bereleuk, ondanks dat ik niet in mn nakende putjesbips in het bos rondparadeer![]()
Seconded! Een van de grootste redenen dat ik ben overgegaan op voorgevormd, scheelt weer awkwardnessquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 23:34 schreef Merel het volgende:
Bovendien zie je met zo'n voorgevormd ding nooit of je het koud hebt, dat vind ik vooral heel handig
Geëxplodeerdquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 23:37 schreef anna82 het volgende:
[..]
Ik boks mee! Toen ik 12 was ben ik zo'n beetje geexplodeerd, met putjes, deuken en heul veul striae tot gevolg.
met de juiste kleren zie je er niets van, daarom draag ik ze bijna altijd
Eensch. En ze zijn vaak gladde stof, dan zie je geen hobbels onder een strak shirts (zoals bij mn oude).quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 23:34 schreef Merel het volgende:
Ze zijn er ook wel hoor, maar ik vind het zo frustrerend als ik dan iets moois zie hangen en ze in mijn maat dan alleen zo'n slap geval blijken te hebben. Terwijl je juist zou zeggen dat voor grote maten die stevigheid ook extra handig is! Bovendien zie je met zo'n voorgevormd ding nooit of je het koud hebt, dat vind ik vooral heel handig
Ik was van plan m'n ex te mailen of hij kon helpenquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 23:27 schreef loveli het volgende:
[..]
Ik heb er nog wel 1 of 2 in de aanbieding. Vrijgezel!
en dat blijft 'ie ook wel
Same here...quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 23:37 schreef anna82 het volgende:
[..]
Ik boks mee! Toen ik 12 was ben ik zo'n beetje geexplodeerd, met putjes, deuken en heul veul striae tot gevolg.
http://www.iwearnipplecovers.com/quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 23:34 schreef Merel het volgende:
Ze zijn er ook wel hoor, maar ik vind het zo frustrerend als ik dan iets moois zie hangen en ze in mijn maat dan alleen zo'n slap geval blijken te hebben. Terwijl je juist zou zeggen dat voor grote maten die stevigheid ook extra handig is! Bovendien zie je met zo'n voorgevormd ding nooit of je het koud hebt, dat vind ik vooral heel handig
Nee, dat gaat echt nietquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 22:15 schreef loveli het volgende:
[..]
Mijn favo exemplaar heb ik nauwelijks gedragen en nog minder vaak gewassen, maar lijkt te zijn overleden door old age (damn 'bewaren voor speciale gelegenheden'). Is elastiek vervangen/innaaien op een mooie manier mogelijk, koningin van de naaimachine?
Ben nooit geexplodeerd, groeide alleen heel snel de hoogte in toen ik 15 was. Borsten kreeg ik niet, die moest ik kopen bij de lingeriezaak.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 23:37 schreef anna82 het volgende:
[..]
O, dan heb ik opeens niemand in de aanbieding.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 23:41 schreef Merel het volgende:
[..]
Ik was van plan m'n ex te mailen of hij kon helpenHet is namelijk zijn oude laptop!
Ellek voordeil hep ze noadeil!quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 23:57 schreef loveli het volgende:
[..]
Ben nooit geexplodeerd, groeide alleen heel snel de hoogte in toen ik 15 was. Borsten kreeg ik niet, die moest ik kopen bij de lingeriezaak.
Ben jij mijquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 23:57 schreef loveli het volgende:
[..]
Ben nooit geexplodeerd, groeide alleen heel snel de hoogte in toen ik 15 was. Borsten kreeg ik niet, die moest ik kopen bij de lingeriezaak.
In dat geval, oppassen. Toen ik zo oud was als jij nam ik een bijbaan naast m'n opleidingquote:
Maakt niet uit gek! Moet heel even kijken hoe ik zit met etentjes/borrels/etc.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 22:25 schreef Chicolate het volgende:
Waarom raak ik mn OV kwijt als ik bij de bus sta om naar PF te gaan, en nooit eens als ik gewoon boodschappen ga doen ofzo. Heb hem uiteindelijk teruggevonden, maar 9292ov zegt dat als ik nu vertrek, ik weer naar huis moet na 10 minuten ofzo
(want wil 12 uur thuis zijn vanwege sollicitatie morgen. Dan moet ik wel goed slapen natuurlijk). Echt heel erg sorry PF!!!! Komt morgen goed uit?
Oh leuk ja! Ik zit ook veel teveel avonden alleen thuis, ik sport en heel veel meer doe ik nietquote:Op woensdag 20 oktober 2010 00:16 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Maakt niet uit gek! Moet heel even kijken hoe ik zit met etentjes/borrels/etc.
Niet zo stressen, ik heb heel, heel veel avonden niets te doen, dus we zouden er een gewoonte van kunnen maken!
Succes met je sollicitatie morgen!!
Ik was 12 toen ik in de hoogte schoot trouwens..quote:Op woensdag 20 oktober 2010 00:14 schreef loveli het volgende:
[..]
In dat geval, oppassen. Toen ik zo oud was als jij nam ik een bijbaan naast m'n opleiding
Fotografie cursus wil ik ook wel! Voor een naaicursus moet je vrienden maken op 't amfi hihi!quote:Op woensdag 20 oktober 2010 00:24 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Oh leuk ja! Ik zit ook veel teveel avonden alleen thuis, ik sport en heel veel meer doe ik niet. En dankje, ik voel me een beetje een hulpeloos vogeltje dat als een gek rondvliegt in zn kooitje, omdat ik niet zo goed weet wat ze morgen van me gaan verwachten. Ik kan hier zo niet tegen
.
En waarom zijn naailessen zo duur? 200 euro voor 8x 2uur? En dat dan excl materialen. En het CREA biedt ook al geen goedkoper alternatief aan(wel leuke, niet zo dure fotografiecursussen
die ik wel zou willen volgen).
Ook de cup helaas. Innemen kan ik zelf niet en ermee naar de kleermaker vind ik net ff wat te genant. Dus dan maar verkopen.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 22:09 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Kun je ze niet innemen of geldt het ook voor de cupmaat?
quote:Op woensdag 20 oktober 2010 07:48 schreef AKnynke het volgende:
Zo, net een half uurtje hardgelopen. Ging lekker, het lopen gaat steeds lekkerder, ik heb geen enkele problemen met een half uur lopen. Al deed m'n maag deze keer wel wat pijn, maar misschien was dat omdat ik echt letterlijk uit bed in m'n hardloopkleren gerold ben, en binnen 5 minuten na het wakker worden de deur uit was...
ik ook..quote:Op woensdag 20 oktober 2010 00:29 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Ik was 12 toen ik in de hoogte schoot trouwens..
Wauw!quote:Op woensdag 20 oktober 2010 07:48 schreef AKnynke het volgende:
Zo, net een half uurtje hardgelopen. Ging lekker, het lopen gaat steeds lekkerder, ik heb geen enkele problemen met een half uur lopen. Al deed m'n maag deze keer wel wat pijn, maar misschien was dat omdat ik echt letterlijk uit bed in m'n hardloopkleren gerold ben, en binnen 5 minuten na het wakker worden de deur uit was...
quote:Op woensdag 20 oktober 2010 08:31 schreef Merel het volgende:
Altijd fijn als je wikkeljurkje openwaait als je langs een groep bouwvakkers loopt. Nou had ik er een niet-doorschijnende legging onder aan en moest ik er eigenlijk alleen maar heel hard om lachen, maar volgens mij heb ik wel een botsing tussen een shovel en een hijskraan veroorzaakt
hihi!quote:Op woensdag 20 oktober 2010 08:31 schreef Merel het volgende:
Altijd fijn als je wikkeljurkje openwaait als je langs een groep bouwvakkers loopt. Nou had ik er een niet-doorschijnende legging onder aan en moest ik er eigenlijk alleen maar heel hard om lachen, maar volgens mij heb ik wel een botsing tussen een shovel en een hijskraan veroorzaakt
Heuj, zij hebben niet eens voorgevormde cups in mijn maat (65/70B)quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 23:54 schreef Laureline het volgende:
[..]
Nee, dat gaat echt nietJe zal dan zeker het achterste stukje helemaal moeten vervangen: de stof èn de afwerkbandjes, die zitten er nog weer iets strakker opgenaaid. Haakjes en schouderband kan je er dan weer gewoon opzetten. Je kan het oude gedeelte dan wel gebruiken als patroon, om uit te vogelen hoe het zit!
Voor alle ondergoedgazen, kantjes, afwerkmaterialen voor lingerie etc. ga ik meestal naar Kantjeboord in Amsterdam, daar hebben ze echt àlles! En ze zijn ook voor lingeriestofbegrippen behoorlijk goedkoop.
Ook 'Marlies Dekkers', zo noemen ze die ronde slierten, om de spinnewebben boven de cups te maken![]()
Dat is wel een goed idee!quote:Op woensdag 20 oktober 2010 09:10 schreef loveli het volgende:
Met dingen van die site van Lau kun je wel goed passende saaie BH's opleuken!
Gewoon met het handje een kantje vastnaaien.quote:Op woensdag 20 oktober 2010 09:23 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Dat is wel een goed idee!![]()
Maar dan heb ik eerst een naaimachien en cursus nodig. Zou ik wel graag willen, maar nu heb ik er echt geen tijd voor.
Ik was nooit zo'n sportster nee en ik merk idd dat er wat afgaat, maar dat komt ook doordat ik vrij netjes eet, anders heb ik het gevoel dat ik voor niks heb hardgelopenquote:Op woensdag 20 oktober 2010 09:47 schreef neen het volgende:
He viking, jij was nooit zon sportster toch. Merk je er nu wel wat van nu je zo regelnatig een rondje loopt dat er wat afgaat?
Goed bezig wel, loopt wel oke inhet haagse volgens mij?
Nynke ook netjes hoor
Leyweg kun je ook leuk winkelenquote:Op woensdag 20 oktober 2010 09:51 schreef Viking84 het volgende:
Ik heb een kappert gevonden dankzij Mo, maar hij is wel heul ver weg. Morgen maar es kijken
. Of eventueel vanmiddag nog (hoef geen afspraak te maken). Ga straks na het hardlopen en douchen even met iemand wat drinken in de stad en verder lekker een beetje in de stad rondhangen
.
Yupquote:Op woensdag 20 oktober 2010 10:14 schreef V1z0R het volgende:
Raar.. Heb juist het tegenovergestelde als ik 's ochtends sport Nynke![]()
Wat is dat Evy trouwens? Een hardloopschema ofzo?
misschien komt het omdat ik net niet genoeg slaap...Ik heb echt problemen met 's avonds optijd m'n bed in te komen. Ik heb echt 8 uur slaap nodig om optimaal te functioneren, amar haal vaak maar 7 uur. Beetje lastig!quote:Op woensdag 20 oktober 2010 10:14 schreef V1z0R het volgende:
Raar.. Heb juist het tegenovergestelde als ik 's ochtends sport Nynke![]()
Wat is dat Evy trouwens? Een hardloopschema ofzo?
ik vond het ook wel een mooi lijstjequote:
Heb de laatste tijd nogal last van, iets wat ik niet weetquote:Op woensdag 20 oktober 2010 10:14 schreef XcUZ_Me het volgende:
Perruche! Wat gaan ze doen in het ziekenhuis? Wel beter hoor, om gelijk maar goed nagekeken te worden.
haha nee hoor! Ik heb nog nooit korma gegeten waar groente in zat. Maar ik zal mijn vragen voor me houdenquote:Op woensdag 20 oktober 2010 10:34 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
in de kormaik hoef toch niet overal precies op te schrijven wat er in gaat?
Ook wanneer je voor het sporten ontbijt?quote:Op woensdag 20 oktober 2010 10:25 schreef AKnynke het volgende:
[..]
misschien komt het omdat ik net niet genoeg slaap...Ik heb echt problemen met 's avonds optijd m'n bed in te komen. Ik heb echt 8 uur slaap nodig om optimaal te functioneren, amar haal vaak maar 7 uur. Beetje lastig!
Evy is een hardloopschema met muziek. Ik loop gewoon voor mezelf, trouwens.
planning voor vandaag:
S: 30 minuten hardlopen
O: yoghurt met peer en muesli
T: 2 kokoskoekjes
T: mandarijn
T: nog een koekje denk ik
L: 4 volkorenpannenkoeken met jam
T: nog een mandarijn?
D: geen idee
ik pas m'n gerechten vaak zo aan dat er genoeg groente in zit of soms gril ik er gewoon groente bij als ik het er niet in wil doenquote:Op woensdag 20 oktober 2010 10:36 schreef Perruche het volgende:
[..]
haha nee hoor! Ik heb nog ooit korma gegeten waar groente in zat. Maar ik zal mijn vragen voor me houden
Ik koop het bij de C1000.quote:Op woensdag 20 oktober 2010 10:12 schreef Perruche het volgende:
VMW, maak je dat ajvar zelf of koop je het? Klinkt lekker namelijk, en als je het zelf maakt recept gaarne
Dat is het rare, ik eet echt wel genoeg, misschien soms te veel? En ik heb het al langer, ook toen ik nog helemaal niet keek naar wat ik at. Maar we zullen zienquote:Op woensdag 20 oktober 2010 10:36 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Ook wanneer je voor het sporten ontbijt?
@ Perr, klinkt inderdaad als iets met je suikerspiegel... Ken het gevoel nog van het 'verkeerd' afvallen namelijk.
Ik kan niet voor het sporten ontbijten, dan gaat m'n maag heel vervelend doen en krijg ik erge last van steken in m'n zij. Ik sport het beste op een lege maag. Hardlopen dan, volleyballen kan ik best een uurtje na het eten...quote:Op woensdag 20 oktober 2010 10:36 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Ook wanneer je voor het sporten ontbijt?
@ Perr, klinkt inderdaad als iets met je suikerspiegel... Ken het gevoel nog van het 'verkeerd' afvallen namelijk.
Raar, hoe elk lichaam weer anders reageertquote:Op woensdag 20 oktober 2010 10:41 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Ik kan niet voor het sporten ontbijten, dan gaat m'n maag heel vervelend doen en krijg ik erge last van steken in m'n zij. Ik sport het beste op een lege maag. Hardlopen dan, volleyballen kan ik best een uurtje na het eten...
Slaaptie ook wel eens melig?quote:Op woensdag 20 oktober 2010 10:28 schreef XcUZ_Me het volgende:
Dat kan ik me voorstellen!![]()
Er ligt hier een kat serieus te slapen in een papieren tas.
Als je lijstjes post, vergeef me, want die skip ik nogal eens. Wat eet je dan en welke signalen geeft je lichaam?quote:Op woensdag 20 oktober 2010 10:50 schreef V1z0R het volgende:
Moet zelf weer m'n inname bijstellen naar boven(nog meer eten
) Gisteren ~3500kcal naar binnen gewerkt, en lichaam gaf toch nog een signaal dat het te weinig was...
Regelmatig!quote:Op woensdag 20 oktober 2010 10:53 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Slaaptie ook wel eens melig?
Hm, hoe is je bloeddruk? Die van mij is erg laag en ik herken de symptomen!quote:Op woensdag 20 oktober 2010 10:30 schreef Perruche het volgende:
Mo, waar is je goente?
[..]
Heb de laatste tijd nogal last van, iets wat ik niet weetbij onverwachte inspanning raak ik helemaal waus, zwarte vlekken enzo, soms ga ik ineens helemaal zweten en trillen enzo, beetje vreemd? Vroeger had ik bloedarmoede dus misschien heb ik wel weer zoiets. Maar ze gaan ook m'n suiker, cholesterol en andere dingen testen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb überhaupt nog nooit korma gegeten. Sterker nog, heb geen flauw idee wat het isquote:Op woensdag 20 oktober 2010 10:36 schreef Perruche het volgende:
[..]
haha nee hoor! Ik heb nog nooit korma gegeten waar groente in zat. Maar ik zal mijn vragen voor me houden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.het lijkt niet wat het is
quote:Op woensdag 20 oktober 2010 11:06 schreef neen het volgende:
Lijstje
O: 4 broodjes pindakaas
T: 2 koffie, appel
L: gekookt eitje, kommetje soep
T: koffie
D: huisgenoot regelt dit zohij zal wel patat halen ofzo
T: koffieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@ Coco:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet meer actief op Fok!![]()
quote:Op woensdag 20 oktober 2010 11:03 schreef Cocotrimonium het volgende:
Hai iedereen!
Net even 2 topics ofzo bijgelezen.Vooral veel leuke jurkjes langs zien komen![]()
Voor wie mijn wel/niet-vertellen-dilemma heeft meegekregen: zie spoiler.Zou ik ook gedaan hebbenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja doei.![]()
Nachtwacht heeft zo een solligesprek en nu loopt 'ie hier heerlijk geurend rond in pak. Ik zou bijnaposten
.
Ik ga maar eens douchen.
Niet meer actief op Fok!![]()
Lijstje van gisteren:quote:Op woensdag 20 oktober 2010 10:57 schreef loveli het volgende:
[..]
Als je lijstjes post, vergeef me, want die skip ik nogal eens. Wat eet je dan en welke signalen geeft je lichaam?
O: Bak kwark 400gr + blauwe bessen (gok een 40gr?)
S: 30min. thuisoefeningen (sit-up/crunch/push-ups)
O: 2 volkoren boterhammen met kipfilet en tomaat + 1/2L melk
T: Appel + 1/2 paprika
L: 2 volkoren boterhammen met kipfilet tomaat en paprika + 1/2L melk
T: 150gr. forelfilet
T: 2 volkoren boterhammen met rookspek + 2 gekookte eieren + Monster low-carb
S: 45min. kracht (Borst + rug (dus wel vrij zwaar)) / 45 min. cardio / 10min. buikspieren
D: ~400gr groene bonen, 2 aardappelen, 1/2 verse worst
-- dip in de vorm van slappe benen, spaghetti-benen zeg maar--
T: ~125gr. cashewnoten + glas melk (dip was over)Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.![]()
Goede keuze coco!
De gedachte is zegmaar, in mn hoofd denken dat ik gezonder moet doen. Maar hier is bijna alles van mij al offtopic en driekwart van wat ik eet is ook niet ontopic dan zegmaar. Dus ik zie dan het lange termijn doel niet meer maar alleen het korte termijn doel.het lijkt niet wat het is![]()
Dat geldt voor wel meer mensen neen, dus. Ik vind je gezellig en merk ook dat hier posten misschien wel een beetje een uitlaatklep voor je is. Ik zeg dus, vooral niet opkroppen en gewoon lekker posten!
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!![]()
Ja dat is ook wel zo maar domme grapjes kan ik ook wel achterwege laten.
Dat mn batterij bijna leeg is speelt natuurlijk ook een belangrijke rol.het lijkt niet wat het is![]()
Kun je niet voor de hele week groente/fruit-pakketjes maken?quote:Op woensdag 20 oktober 2010 11:13 schreef neen het volgende:
Goede keuze coco!
De gedachte is zegmaar, in mn hoofd denken dat ik gezonder moet doen. Maar hier is bijna alles van mij al offtopic en driekwart van wat ik eet is ook niet ontopic dan zegmaar. Dus ik zie dan het lange termijn doel niet meer maar alleen het korte termijn doel.
Dan krijg je elke dag in ieder geval gezonde dingen binnen en kun je de slechte dingen proberen weg te werken met extra sport.
En ga aan de slag met die krachtoefeningenWerk je veel kcal's mee weg namelijk!
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.![]()
Het heeft gewerkt, het ging best goedquote:Op woensdag 20 oktober 2010 09:23 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Dat is wel een goed idee!![]()
Maar dan heb ik eerst een naaimachien en cursus nodig. Zou ik wel graag willen, maar nu heb ik er echt geen tijd voor.
Veel succes met hardlopen straks, Vik!
Chico veel succes met je sollicitatie! *duim*
. Ok, ik kwam even heel slecht uit mn woorden toen ik mn oude baantje moest beschrijven (mijn nederlandse zinsopbouw was een rommel), maar verder ging het goed. Alleen heb ik er nu wel vertrouwen in, omdat anderen slechter waren/minder ervaring hadden.
[arrogant] Ik zou mij wel aannemen [/arrogant]
Netjes opgelost zo Coco.
[ Bericht 19% gewijzigd door Chicolate op 20-10-2010 11:38:13 ]Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)![]()
Hm... je bent een grote vent, dus rond de 3k aan kcals voor een normale dag lijkt me niet gek. 3500 voor een dag met intensief sporten is niet te veel, maar ook weer niet zo weinig dat het de dip verklaart. Het was geen normale apres-dinner dip?quote:Op woensdag 20 oktober 2010 11:11 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Lijstje van gisteren:
O: Bak kwark 400gr + blauwe bessen (gok een 40gr?)
S: 30min. thuisoefeningen (sit-up/crunch/push-ups)
O: 2 volkoren boterhammen met kipfilet en tomaat + 1/2L melk
T: Appel + 1/2 paprika
L: 2 volkoren boterhammen met kipfilet tomaat en paprika + 1/2L melk
T: 150gr. forelfilet
T: 2 volkoren boterhammen met rookspek + 2 gekookte eieren + Monster low-carb
S: 45min. kracht (Borst + rug (dus wel vrij zwaar)) / 45 min. cardio / 10min. buikspieren
D: ~400gr groene bonen, 2 aardappelen, 1/2 verse worst
-- dip in de vorm van slappe benen, spaghetti-benen zeg maar--
T: ~125gr. cashewnoten + glas melk (dip was over)
En waarom de energydrink? Vind het een beetje vaag dat op de ingredientenlijst die google van het spul vindt geen caffeine staat, terwijl ik het er wel in zou verwachten, omdat er ook taurine in zit. Imho is een goede multi een beter plan dan een energiedrankje.
Persoonlijk ben ik geen voorstander van melk in de hoeveelheden die jij drinkt, maar dat moet je zelf weten
crap in = crap out![]()
En van sporten word je blij enzo.quote:Op woensdag 20 oktober 2010 11:30 schreef V1z0R het volgende:
En ga aan de slag met die krachtoefeningenWerk je veel kcal's mee weg namelijk!
crap in = crap out![]()
Klinkt positief!quote:Op woensdag 20 oktober 2010 11:31 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Het heeft gewerkt, het ging best goed. Ok, ik kwam even heel slecht uit mn woorden toen ik mn oude baantje moest beschrijven (mijn nederlandse zinsopbouw was een rommel), maar verder ging het goed. Alleen heb ik er nu wel vertrouwen in, omdat anderen slechter waren/minder ervaring hadden.
[arrogant] Ik zou mij wel aannemen [/arrogant]
Netjes opgelost zo Coco.
.
En ik heb het bericht nog gelezen voor de edit, ik vind het ook vreemd dat iemand die duidelijk niet in aanmerking komt, toch solliciteert... Zonde van de tijd en moeite zou je denken.
Coco, idd goed opgelost. Fijn dat zij het ook goed opnam.Venus in pocketformaat
© loveli![]()
Twijfel op het moment nog of het niet te maken had met m'n cardio-sessie, heb op het moment nog steeds energie-benen. Ben echt voluit gegaan namelijk (fiets gaf aan dat ik 670kcal had verbrandquote:Op woensdag 20 oktober 2010 11:35 schreef loveli het volgende:
[..]
Hm... je bent een grote vent, dus rond de 3k aan kcals voor een normale dag lijkt me niet gek. 3500 voor een dag met intensief sporten is niet te veel, maar ook weer niet zo weinig dat het de dip verklaart. Het was geen normale apres-dinner dip?
En waarom de energydrink? Vind het een beetje vaag dat op de ingredientenlijst die google van het spul vindt geen caffeine staat, terwijl ik het er wel in zou verwachten, omdat er ook taurine in zit. Imho is een goede multi een beter plan dan een energiedrankje.
Persoonlijk ben ik geen voorstander van melk in de hoeveelheden die jij drinkt, maar dat moet je zelf weten
).
De monster neem ik alleen wanneer ik geen rood vlees eet, zit namelijk ook l-carnitine in en verdom het om het als supplement te nemen (gebruik ik helemaal niet, wil alles uit eten kunnen halen).
Imelk
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.![]()
Wat me wel een beetje zorgen maakt, ik hoefde verder helemaal niet over andere bijbaantjes, eigen studiehouding of mn studie te vertellen, terwijl de anderen dat wel moesten. Ik geloof niet dat ie het zelf in de gaten had. En weggehaald omdat het wel erg onaardig is om zo over iemand te praten.quote:Op woensdag 20 oktober 2010 11:42 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Klinkt positief!.
En ik heb het bericht nog gelezen voor de edit, ik vind het ook vreemd dat iemand die duidelijk niet in aanmerking komt, toch solliciteert... Zonde van de tijd en moeite zou je denken.
Coco, idd goed opgelost. Fijn dat zij het ook goed opnam.Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)![]()
Als drankje is het geen supplement?quote:Op woensdag 20 oktober 2010 11:47 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Twijfel op het moment nog of het niet te maken had met m'n cardio-sessie, heb op het moment nog steeds energie-benen. Ben echt voluit gegaan namelijk (fiets gaf aan dat ik 670kcal had verbrand).
De monster neem ik alleen wanneer ik geen rood vlees eet, zit namelijk ook l-carnitine in en verdom het om het als supplement te nemen (gebruik ik helemaal niet, wil alles uit eten kunnen halen).
Imelk
Als je het normaal gesproken niet neemt, omdat het in je voeding hoort te zitten, maar dat wel doet op momenten dat je dat niet redt, vind ik het een supplement. Of het nou in pilvorm is of als drankje (beetje onduidelijke zin volgens mij).
Venus in pocketformaat
© loveli![]()
Ga er sowieso vanuit dat je je glycogeenreserves hebt opgemaakt. Denk wel dat je genoeg eiwitten hebt gegeten om spieren op te bouwen, maar dat zul je zelf beter weten als je al eerder aan spieren kweken hebt gedaan. Weet je meteen waarom je na intensief trainen van een spiergroep dag erna rust moet houdenquote:Op woensdag 20 oktober 2010 11:47 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Twijfel op het moment nog of het niet te maken had met m'n cardio-sessie, heb op het moment nog steeds energie-benen. Ben echt voluit gegaan namelijk (fiets gaf aan dat ik 670kcal had verbrand).
Da's krom. Als het in een drankje zit is het geen supplement en zit het in een capsule dan opeens wel? Zit tussen je oren.quote:De monster neem ik alleen wanneer ik geen rood vlees eet, zit namelijk ook l-carnitine in en verdom het om het als supplement te nemen (gebruik ik helemaal niet, wil alles uit eten kunnen halen).
Ik lees net op i'net dat er wel caffeine in zit (vond het al raar dat het er niet op staat), maar dat ze het niet op de ingredientenlijst zetten.
Leuk weetje: Taurine zit niet in energydrinks omdat je er energie van krijgt, maar om je door caffeine verstoorde hartritme een beetje te normaliseren. Zonder taurine zou je hart trippen van zo'n drankje. Taurine is goed voor je spieren.Ik nietquote:Imelk
crap in = crap out![]()
![]()
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!![]()
Zit inderdaad tussen m'n oren, hou namelijk niet van pillen slikken![]()
Verbaas me er soms over, hoe sommige mensen roekeloos(imho) met pillen omgaan. Zag bij het ophalen van m'n rijbewijs een vrouw achter de balie, zonder te hebben gegeten, 2x 600mg. Ibuprofen naar binnen werken.![]()
Zal volgende week kijken of ik het effect kan opvangen met toch wat extra KH na de training.
Chico & Coco![]()
En melk is heul niet yucky!!!Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.![]()
Ik kan pillen ook zonder water slikken. Jarenlange praktijktraining.
@Coco: wat goed van je!
@Chico: wat fijn dat het goed ging zeg
"Wie niet gelooft in wonderen, is geen realist."![]()
Mooi dat het goed ging, Chico!.
@ V1z0R: hoe weet je dat die vrouw niks gegeten had?Niet meer actief op Fok!![]()
600mg krijg je alleen op recept, dus waarschijnlijk had de betreffende mevrouw een goede reden. En hoe wist jij dat ze niets gegeten had? Gevraagd of lag ze die ochtend bij je in bed?quote:Op woensdag 20 oktober 2010 12:12 schreef V1z0R het volgende:
Verbaas me er soms over, hoe sommige mensen roekeloos(imho) met pillen omgaan. Zag bij het ophalen van m'n rijbewijs een vrouw achter de balie, zonder te hebben gegeten, 2x 600mg. Ibuprofen naar binnen werken.![]()
Zal volgende week kijken of ik het effect kan opvangen met toch wat extra KH na de training.
Chico & Coco![]()
En melk is heul niet yucky!!!
![]()
Maar je hebt op zich gelijk, veel mensen grijpen naar pillen zonder na te denken...Venus in pocketformaat
© loveli![]()
Appels/peren, er is een groot verschil tussen medicijnen slikken en supplementen. Ik slik wel supplementen (magnesium, zink, visolie, vitamine A, C, D and then some), maar heb niet eens paracetamol op de plank liggen.quote:Op woensdag 20 oktober 2010 12:12 schreef V1z0R het volgende:
Verbaas me er soms over, hoe sommige mensen roekeloos(imho) met pillen omgaan. Zag bij het ophalen van m'n rijbewijs een vrouw achter de balie, zonder te hebben gegeten, 2x 600mg. Ibuprofen naar binnen werken.
Zeg nergens dat melk yucky is, ik vind het heerlijk (mits verwerkt in havermoutpap/ijs/chocolademelk). Gezondheidstechnisch gezien ben ik geen voorstander.quote:Zal volgende week kijken of ik het effect kan opvangen met toch wat extra KH na de training.
Chico & Coco![]()
En melk is heul niet yucky!!!
crap in = crap out![]()
Kom je bij de drogist, vraag naar aspirine, pakt de kassamiep paracetamol. Nee, ik vroeg om aspirine.
crap in = crap out![]()
gmtaquote:Op woensdag 20 oktober 2010 12:25 schreef Phaidra het volgende:
[..]
600mg krijg je alleen op recept, dus waarsc[hijnlijk had deb betreffende muevrouw een goede reden. En hoe wist jij dat ze niets gegeten had? Gevraagd of lag ze die ochtend bij je in bed?![]()
Maar je hebt op zich gelijk, veel mensen grijpen naar pillen zonder na te denken...
Can't blame her. Aspirine is tegenwoordig de soortnaam, terwijl het eerder een merknaam was.quote:Op woensdag 20 oktober 2010 12:27 schreef loveli het volgende:
Kom je bij de drogist, vraag naar aspirine, pakt de kassamiep paracetamol. Nee, ik vroeg om aspirine.
!!!!! Als je het spul verkoopt moet je toch minstens weten dat aspirine totaal iets anders is dan paracetamol...quote:Op woensdag 20 oktober 2010 12:28 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Can't blame her. Aspirine is tegenwoordig de soortnaam, terwijl het eerder een merknaam was.
Doosje aspirine slikken en je bloedstolling is minder, doosje paracetamol opeten en je lever kapt ermee. Doe mij maar aspirine.crap in = crap out![]()
O, ik heb uren werk in een paper gestoken, in de herkansing, krijg ik een 7 door het even door te bladeren zonder het te lezen wegens goed overkomende lay out
Nou, dan snap je dat ik bonus punten ga vragen voor de mooie plaatjes
7,5 nu![]()
![]()
![]()
Zeer herkenbaarquote:Zelfs toen ik me ging afvragen of ik hem nog zou willen (NEE) telde het waarom wil hij me niet meer zwaarder. Geen idee waarom. Ik heb zijn vrienden trouwens ook uit mijn Hyves getyft toen. FB had hij ook, maar daar wilde ie me toen al niet op toevoegen
![]()
Hypotheker geweest, ik kan het huis betalenhad alleen geen werkgeversverklaringen dus volgende week verder als ik die wel heb. En blij dat ik mijn vader bij me had, want volgens mij was ie nog steeds vrijgezel
[ Bericht 14% gewijzigd door Syrena op 20-10-2010 12:41:54 ]"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."![]()
Neenmanz, je bent een scheetje*voert stronkje broccoli(
En Coco, fijn dat ze het zo goed opneemt. Hopelijk doet ze er ook iets verstandigs mee(en niet wat ik deed. Echt
).
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."![]()
En nu wil ik P&O wel bellen, maar ik ben bang dat ik het verkeerde antwoord krijgEr werken daar echt enorme sukkels. Ik ben nog niet vergeten wat ze me hebben geflikt met die taakuitbreiding
Ze krijgen het voor elkaar om nu die 0.1 fte vast erbij te tellen.
Maar goed, ik moet die verklaringen hebben."Why does being a librarian make her even hotter?"
Da's dan toch meegenomen, dat er meer op je werkgeversverklaring staat? Kun je nooit een lager hypotheekbedrag mee voor elkaar krijgen.quote:Op woensdag 20 oktober 2010 12:44 schreef Syrena het volgende:
En nu wil ik P&O wel bellen, maar ik ben bang dat ik het verkeerde antwoord krijgEr werken daar echt enorme sukkels. Ik ben nog niet vergeten wat ze me hebben geflikt met die taakuitbreiding
Ze krijgen het voor elkaar om nu die 0.1 fte vast erbij te tellen.
Maar goed, ik moet die verklaringen hebben.
crap in = crap out![]()
Waren niet van haar zelf, maar een collega gaf het haar.quote:Op woensdag 20 oktober 2010 12:25 schreef Phaidra het volgende:
[..]
600mg krijg je alleen op recept, dus waarschijnlijk had de betreffende mevrouw een goede reden. En hoe wist jij dat ze niets gegeten had? Gevraagd of lag ze die ochtend bij je in bed?![]()
Maar je hebt op zich gelijk, veel mensen grijpen naar pillen zonder na te denken...
Ik kan niet weten wat ze 's ochtends gegeten had, maar bij ibuprofen staat in de bijsluiter dat je het moet nemen na een goede maaltijd. Anders tast het je maagwand aan volgens mij. En de 1,5u die ik heb zitten wachten heb ik haar niets zien eten.
Iedereen keek mij wel vreemd aan toen ik uitgebreid 2 dikke boterhammen met kalkoenfilet ging nuttigen op het wachtbankje
'Jij ook altijd met dat eten van je' -maLike anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.![]()
Niet bereikbaar. Herfstvakantie, you suck
"Why does being a librarian make her even hotter?"
quote:Op woensdag 20 oktober 2010 12:40 schreef Syrena het volgende:
Neenmanz, je bent een scheetje*voert stronkje broccoli(
!
Ja doei.![]()
en dan ben je daar blij mee? Met een goed cijfer wat dus eigenlijk nergens op gebaseerd is? Ben je dan niet bang dat je straks niets kunt als je afgestudeerd bent?quote:Op woensdag 20 oktober 2010 12:38 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Ja ik zei: kijk hierrrr een plaatje van een iPad
En hij luft iPads..
dat had ik namelijk. Kreeg een 7 voor programmeren, na het in elkaar knutselen van een leuk portfolio in een paar avondjes. terwijl ik er geen flikker van kon. Lijkt me een van de ergste dingen: een diploma krijgen en dat dan je baas er achter komt dat je eigenlijk helemaal niet kan wat dat diploma zegt dat je moet kunnen...Ja doei.![]()
Diploma telt. Daarna ga je werken en leer je wat je echt kunt... Ofzo.quote:Op woensdag 20 oktober 2010 12:48 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
en dan ben je daar blij mee? Met een goed cijfer wat dus eigenlijk nergens op gebaseerd is? Ben je dan niet bang dat je straks niets kunt als je afgestudeerd bent?
dat had ik namelijk. Kreeg een 7 voor programmeren, na het in elkaar knutselen van een leuk portfolio in een paar avondjes. terwijl ik er geen flikker van kon. Lijkt me een van de ergste dingen: een diploma krijgen en dat dan je baas er achter komt dat je eigenlijk helemaal niet kan wat dat diploma zegt dat je moet kunnen...
crap in = crap out![]()
In dat geval... oefening assertiviteit en docent vragen welk cijfer je verdient gebaseerd op de inhoud ipv looks.quote:Op woensdag 20 oktober 2010 12:54 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Ik ben er niet blij mee, had een 8 of 9 verwacht. Stuk was erg goed.
crap in = crap out![]()
het zou dom zijn om het als het zo goed is dat je denkt dat het is erbij te laten zitten..
en als het niet zo goed is als dat je denkt dat 't is, dan kun je daar ook weer wat uit leren..
Kortom, spreek je docent aan op zijn desinteresse en zeg dat je iets meer van je opleiding verwacht dan dit..Ja doei.![]()
Ik besloot dit keer niets te zeggen want ik had het te laat ingeleverd en het leek mij beter even een keer niet m'n mond open te trekken![]()
![]()
Nou maar dat is wel zo...quote:Op woensdag 20 oktober 2010 12:51 schreef loveli het volgende:
[..]
Diploma telt. Daarna ga je werken en leer je wat je echt kunt... Ofzo.
Ik heb pas echt veel geleerd toen ik ging werken..."Wie niet gelooft in wonderen, is geen realist."![]()
Pief hoezo heb je geen huis?
En eens met loveli m.b.t. opleiding/werk. Sommige mensen komen van de HBO/Uni en denken dat ze nu alles wetenhuhuhu.
Weet ik niet, ga ik idd ook maar eens navragen!quote:Op woensdag 20 oktober 2010 11:01 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Hm, hoe is je bloeddruk? Die van mij is erg laag en ik herken de symptomen!
![]()
Ben met vriendje naar de Uni geweest voor zijn cursus Nederlandshij heeft er zin in yiehoo!
En nu lunchen. Iets met ei![]()
![]()
alles weten gaat te ver, maar iemand die van het HBO afkomt, Informatica gedaan heeft, en eigenlijk niet kan programmerenquote:Op woensdag 20 oktober 2010 13:08 schreef Perruche het volgende:
Pief hoezo heb je geen huis?
En eens met loveli m.b.t. opleiding/werk. Sommige mensen komen van de HBO/Uni en denken dat ze nu alles wetenhuhuhu.
[..]
Weet ik niet, ga ik idd ook maar eens navragen!maar wel altijd voldoendes halen door portfolio's met hulp in elkaar te klussen en lekker mee te liften in groepswerk? Of door docenten die gewoon niet kijken en mensen een voldoende geven
Ja doei.![]()
Nou, bepaalde basisvaardigheden moet je toch wel machtig zijn als je niet als een complete debiel wil overkomen bij je eerste werkgever. Tuurlijk leer je het meeste in de praktijk, maar als je de basics niet weet, wordt het nooit wat.[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Hier ookquote:. Maar net hagelde het nog
.
Tja zelfs programmeren heb ik pas echt geleerd na schoolquote:Op woensdag 20 oktober 2010 13:11 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
alles weten gaat te ver, maar iemand die van het HBO afkomt, Informatica gedaan heeft, en eigenlijk niet kan programmerenmaar wel altijd voldoendes halen door portfolio's met hulp in elkaar te klussen en lekker mee te liften in groepswerk? Of door docenten die gewoon niet kijken en mensen een voldoende geven
Ik was er op school zelfs rete slecht in hahaha...
Je bent toch ook gewoon wel heel dom als je een baan als programmeur gaat zoeken als je weet dat je het niet kan? Dan ga je, je proeftijd echt niet halen. Daarvoor is zo'n proeftijd ook zo handig (vind ik als "werkgever")"Wie niet gelooft in wonderen, is geen realist."![]()
Is je eigen verantwoordelijkheid, je komt jezelf nog wel tegen dan. Ik heb nog nooit afgekeken of meegelift, met mijn kennis zit het wel goed. Daarnaast krijg ik ook een tentamen over dat project, dus ik moet het sowieso zelf begrijpen om het te halen.quote:Op woensdag 20 oktober 2010 13:11 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
alles weten gaat te ver, maar iemand die van het HBO afkomt, Informatica gedaan heeft, en eigenlijk niet kan programmerenmaar wel altijd voldoendes halen door portfolio's met hulp in elkaar te klussen en lekker mee te liften in groepswerk? Of door docenten die gewoon niet kijken en mensen een voldoende geven
![]()
Progje, hoe ben jij dan aan je baan gekomen als je het helemaal niet kon?
Pief hoe laat kan je je huis weer in?
En eens m.b.t. eigen verantwoordelijkheid. Als e gewoon je best doet maakt een onverdiende voldoende 1 of 2 keer echt niet zoveel uit. Helaas heb ik dat zelf pas doorgekregen nadat ik klaar was met m'n HBOnou ja.
![]()
Genoeg mensen die dat niet van zichzelf inzien en niet doorhebben dat ze flink falenquote:Op woensdag 20 oktober 2010 13:14 schreef progje het volgende:
[..]
Tja zelfs programmeren heb ik pas echt geleerd na school
Je bent toch ook gewoon wel heel dom als je een baan als programmeur gaat zoeken als je weet dat je het niet kan? Dan ga je, je proeftijd echt niet halen. Daarvoor is zo'n proeftijd ook zo handig (vind ik als "werkgever")![]()
En ook daar hoort het onderwijsinstituut tijdig in te grijpen, want het is echt wel te zien of iemand het wel of niet kan
Ja doei.![]()
Zou ik doenquote:Op woensdag 20 oktober 2010 13:08 schreef Perruche het volgende:
[..]
Weet ik niet, ga ik idd ook maar eens navragen!. Ik word dan heel duizelig, ga zweten, ademhaling kan ook sneller gaan en beetje gevoel alsof ik niet genoeg lucht krijg. Beetje tunnelvisie komt ook wel eens voor. Meestal ga ik dan als de wiedeweerga wat zoute dropjes eten.
En heb je misschien last van onbewuste hyperventilatie door een verkeerde ademhaling? Dan kan je ook van alles van krijgen.
Nouja, je gaat ook al naar het ziekenhuisIk draaf een beetje door
.
quote:Op woensdag 20 oktober 2010 13:14 schreef progje het volgende:
[..]
Tja zelfs programmeren heb ik pas echt geleerd na school
Je bent toch ook gewoon wel heel dom als je een baan als programmeur gaat zoeken als je weet dat je het niet kan? Dan ga je, je proeftijd echt niet halen. Daarvoor is zo'n proeftijd ook zo handig (vind ik als "werkgever")
![]()
Moet toegeven, heb door m'n vele stages wel een boel geleerd qua programmeren...
Vond echter vakken als 'Kunstmatige Intelligentie' en 'Algoritmen en Datastructuren' toch echt wel bijdragen aan m'n programmeervaardigheid. Waarschijnlijk ook omdat het allemaal in C++ was en ik alleen nog maar bekend was met Delphi, Java, C# etc.Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.![]()
Naja ik kon het wel een beetje natuurlijk... maar ik was er geen ster in..quote:Op woensdag 20 oktober 2010 13:16 schreef Perruche het volgende:
Progje, hoe ben jij dan aan je baan gekomen als je het helemaal niet kon?
Pief hoe laat kan je je huis weer in?
Mijn afstudeer-stage was een programmeer stage, maar dan Web. Dus asp / HTML / javascript enzo
Op school kregen we een half jaar Pascal en C++
Daar heb ik toen echt in de praktijk een boel geleerd en begon ik het ook wel leuk te vinden
Maar ik vond het ook wel wat saai en ben toen begonnen als Netwerk specialist voor 2 jaar of zo...
Maar bij dat bedrijf hadden ze extra programmeurs nodig, dus ben ik beide banen door elkaar gaan doen en toen ik het zat was bij die werkgever ben ik toch maar weer naar een bedrijf gegaan waar ik voornamelijk zou gaan programmeren... Maar de systeem/netwerkbeheer kant ben ik er altijd wel bij blijven doen...
Maar ik zal nooit een geweldige programmeur worden, ik vind het te saai
Ik ben wel goed in het verzinnen van de architectuur en in het verzinnen van goede user interfaces.
Maar ik hoef het niet zo nodig zelf dan te gaan programmeren.
Maar tegenwoordig programmeer ik nog steeds wel 20% van mijn tijd om mijn team te ondersteunen...
Maar dan gelukkig enkel Business logica (in C++) en geen HTML ellende of zo
"Wie niet gelooft in wonderen, is geen realist."![]()
+1 herkenbaar! Nou maar maak me geen zorgen ze komen er vast achterquote:Op woensdag 20 oktober 2010 13:18 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Zou ik doen. Ik word dan heel duizelig, ga zweten, ademhaling kan ook sneller gaan en beetje gevoel alsof ik niet genoeg lucht krijg. Beetje tunnelvisie komt ook wel eens voor. Meestal ga ik dan als de wiedeweerga wat zoute dropjes eten.
En heb je misschien last van onbewuste hyperventilatie door een verkeerde ademhaling? Dan kan je ook van alles van krijgen.
Nouja, je gaat ook al naar het ziekenhuisIk draaf een beetje door
.
hyperventilatie heb ik wel eens gehad maar nu volgens mij niet meer.
![]()
Ja maar ik deed de MTS en het niveau van die opleiding was erg slechtquote:Op woensdag 20 oktober 2010 13:20 schreef V1z0R het volgende:
[..]
![]()
Moet toegeven, heb door m'n vele stages wel een boel geleerd qua programmeren...
Vond echter vakken als 'Kunstmatige Intelligentie' en 'Algoritmen en Datastructuren' toch echt wel bijdragen aan m'n programmeervaardigheid. Waarschijnlijk ook omdat het allemaal in C++ was en ik alleen nog maar bekend was met Delphi, Java, C# etc.
De opleiding bestond toen ook nog maar 3 jaar of zo?
Bedoel programmeer-les krijgen en om en om een stukje mogen voorlezen uit het boek is niet zo nuttig he
En mijn school had bedacht dat je de eerste 2 jaar nog makkelijk van technische studie moest kunnen wisselen. Dus ik kreeg ook PLC techniek, technisch tekenen, solderen dat soort dingen
"Wie niet gelooft in wonderen, is geen realist."
Forum Opties Forumhop: Hop naar: