Ik heb er heel veel zin in ja.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 19:05 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Fijn! Heb je er weer zin in? Of ben je vooral nog met je project bezig?
Je had bozer moeten reagerenquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 19:14 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
neuh, valt volgens mij ook wel mee
Dat is jammer, maar in elk geval bedankt voor het vragenquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 19:22 schreef neen het volgende:
Vragen staat vrij
Oh ewelina, mijn moeder had niets meer. Bijna alle tijdschriften zijn weg, helaas pindakaas.
Misschien als je overdag wat meer fruit/groente/yoghurt oid eet dat je dan 's avonds minder de neiging hebt om je vol te stoppen?quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 19:04 schreef Siral het volgende:
Ik ontplof, ik moet echt afleren om me overvol te eten s'avonds..
O: Boterham met 30+ kaas, boterham met kipfilet
T: Zandkoekje
L: Boterham met 30+ kaas, boterham met pindakaas
T: Snelle jelle
D: Gigabord macaroni met gehakt balletjes, erna bakje halfvolle kwark met citroensmaak.
S: Uur cardio/kracht
tis je vergeven, natuurlijk... moet wel slijmen he?quote:
Jawel hoor! ik heb er een tijdje terug nog een rugzak besteldquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 19:19 schreef Ewelina het volgende:
Bah, Amazon.de verzendt niet aan Nederland
Ja, anders moet je op de vloer slapenquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 19:31 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
tis je vergeven, natuurlijk... moet wel slijmen he?
? Ik heb er ooit wel iets besteld, had een boekenbon van hunquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 19:19 schreef Ewelina het volgende:
Bah, Amazon.de verzendt niet aan Nederland
Het gaat om tweedehands spullen, misschien dat dat het is?quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 19:32 schreef Blurred86 het volgende:
[..]
Jawel hoor! ik heb er een tijdje terug nog een rugzak besteld![]()
of wil je bestellen bij een andere winkel die via amazon.de producten aanbiedt? die hebben soms afwijkende leveringsvoorwaarden ja, misschien bij een andere proberen (als dat kan)?
Gewoon mailen en om aanvullend materiaal vragen, bv. wat titels van boeken etc.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 19:20 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Mag je je docent mailen met de opmerking dat je heel graag beter Engels wil leren, maar dat ik daarvoor meer lesstof nodig heb (het is best wel makkelijk en ik wil echt graag beter Engels leren)
Oja, dat zou wel kunnen.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 19:35 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Het gaat om tweedehands spullen, misschien dat dat het is?
Daar heb ik bijna geen tijd voor.. en ik vind dat ik qua hoeveelheid genoeg eet overdag. Stuk fruit zou er inderdaad nog wel bij kunnen, dit doe ik normaal ook, vandaag alleen niks meegenomen..quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 19:31 schreef Perruche het volgende:
[..]
Misschien als je overdag wat meer fruit/groente/yoghurt oid eet dat je dan 's avonds minder de neiging hebt om je vol te stoppen?
Euh, Tink?quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 19:37 schreef Syrena het volgende:
[..]
Oja, dat zou wel kunnen.
Ben aan het denken of ik iemand ken die in Dtsl woont, dan kan die het bestellen.
Kun je het ook in een winkel laten aankomen ofzo? Ik ga eens speuren.
Ik vind dat je best weinig eet, 4 boterhammen en snelle suikers. En dan ook nog sporten.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 19:37 schreef Siral het volgende:
[..]
Daar heb ik bijna geen tijd voor.. en ik vind dat ik qua hoeveelheid genoeg eet overdag. Stuk fruit zou er inderdaad nog wel bij kunnen, dit doe ik normaal ook, vandaag alleen niks meegenomen..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |