Misschien als je overdag wat meer fruit/groente/yoghurt oid eet dat je dan 's avonds minder de neiging hebt om je vol te stoppen?quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 19:04 schreef Siral het volgende:
Ik ontplof, ik moet echt afleren om me overvol te eten s'avonds..
O: Boterham met 30+ kaas, boterham met kipfilet
T: Zandkoekje
L: Boterham met 30+ kaas, boterham met pindakaas
T: Snelle jelle
D: Gigabord macaroni met gehakt balletjes, erna bakje halfvolle kwark met citroensmaak.
S: Uur cardio/kracht
tis je vergeven, natuurlijk... moet wel slijmen he?quote:
Jawel hoor! ik heb er een tijdje terug nog een rugzak besteldquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 19:19 schreef Ewelina het volgende:
Bah, Amazon.de verzendt niet aan Nederland
Ja, anders moet je op de vloer slapenquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 19:31 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
tis je vergeven, natuurlijk... moet wel slijmen he?
? Ik heb er ooit wel iets besteld, had een boekenbon van hunquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 19:19 schreef Ewelina het volgende:
Het gaat om tweedehands spullen, misschien dat dat het is?quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 19:32 schreef Blurred86 het volgende:
[..]
Jawel hoor! ik heb er een tijdje terug nog een rugzak besteld![]()
of wil je bestellen bij een andere winkel die via amazon.de producten aanbiedt? die hebben soms afwijkende leveringsvoorwaarden ja, misschien bij een andere proberen (als dat kan)?
Gewoon mailen en om aanvullend materiaal vragen, bv. wat titels van boeken etc.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 19:20 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Mag je je docent mailen met de opmerking dat je heel graag beter Engels wil leren, maar dat ik daarvoor meer lesstof nodig heb (het is best wel makkelijk en ik wil echt graag beter Engels leren)
Oja, dat zou wel kunnen.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 19:35 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Het gaat om tweedehands spullen, misschien dat dat het is?
Daar heb ik bijna geen tijd voor.. en ik vind dat ik qua hoeveelheid genoeg eet overdag. Stuk fruit zou er inderdaad nog wel bij kunnen, dit doe ik normaal ook, vandaag alleen niks meegenomen..quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 19:31 schreef Perruche het volgende:
[..]
Misschien als je overdag wat meer fruit/groente/yoghurt oid eet dat je dan 's avonds minder de neiging hebt om je vol te stoppen?
Euh, Tink?quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 19:37 schreef Syrena het volgende:
[..]
Oja, dat zou wel kunnen.
Ben aan het denken of ik iemand ken die in Dtsl woont, dan kan die het bestellen.
Kun je het ook in een winkel laten aankomen ofzo? Ik ga eens speuren.
Ik vind dat je best weinig eet, 4 boterhammen en snelle suikers. En dan ook nog sporten.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 19:37 schreef Siral het volgende:
[..]
Daar heb ik bijna geen tijd voor.. en ik vind dat ik qua hoeveelheid genoeg eet overdag. Stuk fruit zou er inderdaad nog wel bij kunnen, dit doe ik normaal ook, vandaag alleen niks meegenomen..
Ja!quote:
hoi..Via een omweg: je kunt het naar de duutser laten sturen, daar ben ik de 31ste, de 4e kom ik naar NL en dan kan ik het naar je sturen?quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 19:19 schreef Ewelina het volgende:
Dat zou ik dan netjes laten doorhalen. Als ze aangeven dat de asbest nergens zit moeten ze daar ook voor instaan.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 19:42 schreef Syrena het volgende:
Zo, concept koopovereenkomst doorgeworsteld. Ik zit alleen een beetje met het asbestgebeuren ("ja het zit nergens, maar als het toch ergens zit dan weten wij van niks en is het vanaf nu jouw probleem") en dat het nog kadastraal ingetekend moet worden op mijn kosten (kadaster is zo'n 550 euro, exclusief notariskosten, exclusief opname in openbaar register. Nice).
En dan nog dingen over hekken en schutingen en paadjes. Ik ben de eerste die in die rij koopt, de rest is nog allemaal huur.
quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 19:56 schreef Goodbye het volgende:
Lijstjestijd..
O: wit bolletje achterham, yakult
T: appel
L: anderhalve boterham pindakaas
T: peer, ontbijtkoekreep minder suiker
D: spaghetti met gehakt, groente, saus en wat parmezaanse kaas
T: bakje magere vruchtenyoghurt
Dan zou ik dat asbestgebeuren door laten schrappen. Als zij garanderen dat dat er niet in zit, mogen ze er ook voor opdraaien als het er wél in blijkt te zitten.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 19:42 schreef Syrena het volgende:
Zo, concept koopovereenkomst doorgeworsteld. Ik zit alleen een beetje met het asbestgebeuren ("ja het zit nergens, maar als het toch ergens zit dan weten wij van niks en is het vanaf nu jouw probleem") en dat het nog kadastraal ingetekend moet worden op mijn kosten (kadaster is zo'n 550 euro, exclusief notariskosten, exclusief opname in openbaar register. Nice).
Die asbestclausule is heel gebruikelijk. Ze kunnen je vrij onmogelijk garanderen dat je bij ingrijpend verbouwen/breken geen asbest tegenkomt.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 19:42 schreef Syrena het volgende:
En dan nog dingen over hekken en schutingen en paadjes. Ik ben de eerste die in die rij koopt, de rest is nog allemaal huur.
In de zin dat er nog wel wat van die maat af mag?quote:
* lengtemaat boks *quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 19:10 schreef AKnynke het volgende:
[..]
en dat van mij niet!
En lange benen zijn soms ook heel vervelend, want ik heb nu welgeteld 1 broek die lang genoeg is. Het is lastig broeken vinden in lengtemaat 36!
Ukkie!quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 20:18 schreef Goodbye het volgende:
Ik heb lengtemaat 30. Zie daar maar eens een broek in te vinden
Het is uit 1974, maar volgens mijn vader zat er niks. Ik ben niet van plan te verbouwen, ik zou wel het kleine zolderraampje willen vervangen (tzt!) door een groter raam. Dus of ze dan wat tegenkomen?quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 20:13 schreef MevrouwPuff het volgende:
Is het gezien de datering van je huis waarschijnlijk dat er asbest in zit Syrena?
En ben je van plan te gaan verbouwen, dat scheelt ook nogal!
Esprit, ze gingen ook de andere kant op met die zwarte broeken. Dus short enzoquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 20:18 schreef Goodbye het volgende:
Erg hèquote:
Haha, ik ook. Soms kan ik bij Esprit wel wat broeken vinden, maar meestal nietquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 20:18 schreef Goodbye het volgende:
Die is mij vaak nog te lang.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 20:18 schreef Goodbye het volgende:
Kloptquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 20:21 schreef neen het volgende:
Volgens mij heeft Leeuwarden ook wel een Esprit winkel. Wirdumerdijk zo uit mn hoofd.
hmmm.. in de garage bij mn ouders zit ook asbest, maar een raampje vervangen kon wel?quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 20:19 schreef Syrena het volgende:
[..]
Het is uit 1974, maar volgens mijn vader zat er niks. Ik ben niet van plan te verbouwen, ik zou wel het kleine zolderraampje willen vervangen (tzt!) door een groter raam. Dus of ze dan wat tegenkomen?
In het schuurtje zat t ook niet.
MI> Kadastraal intekenen is nodig omdat ik koop, de hele straat is in handen van de woningvereniging, dus het perceel moet gesplitst.
Je weet wel beter draakquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 20:03 schreef Goodbye het volgende:
[..]
In de zin dat er nog wel wat van die maat af mag?
Hmm jammer! Het kost over het algemeen wel meer hoor dan die 500 euro.. wij hebben 700 betaald voor 1 erfgrens.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 20:19 schreef Syrena het volgende:
[..]
Het is uit 1974, maar volgens mijn vader zat er niks. Ik ben niet van plan te verbouwen, ik zou wel het kleine zolderraampje willen vervangen (tzt!) door een groter raam. Dus of ze dan wat tegenkomen?
In het schuurtje zat t ook niet.
MI> Kadastraal intekenen is nodig omdat ik koop, de hele straat is in handen van de woningvereniging, dus het perceel moet gesplitst.
Asbest zit meestal in daken, dus op zolder zou het dan wel een probleem kunnen zijn, in het schuurtje alleen als ik daar iets aan het dak zou doen. Raampje zit daar in de muur, dus dat maakt niks uit.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 20:23 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
hmmm.. in de garage bij mn ouders zit ook asbest, maar een raampje vervangen kon wel?
Ja, er komen nog notariskosten bij en het moet uiteraard in 1 of ander registerquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 20:27 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Hmm jammer! Het kost over het algemeen wel meer hoor dan die 500 euro.. wij hebben 700 betaald voor 1 erfgrens.
Dat kan best eens kloppen wat je vader zegt.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 20:27 schreef Syrena het volgende:
[..]
Asbest zit meestal in daken, dus op zolder zou het dan wel een probleem kunnen zijn, in het schuurtje alleen als ik daar iets aan het dak zou doen. Raampje zit daar in de muur, dus dat maakt niks uit.
Overigens beweerde mijn vader dat je het best zelf eruit mag halen, als je het maar nat maakt"En dan in natte kranten en dan afgeven bij de gemeente"
Ik zie me al in het gemeentehuis staan met m'n mondmasker voor
(hij bedoelde overigens het milieupark, maar goed, mental image enzo)
Ja, maar ze verkopen hier geen lengtematen. Inderdaad, bij de esprit vind ik vaak wel wat, en in nederland bij de WE ook. De spijkerbroek die ik nu heb komt bij de H&M vandaan!quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 20:18 schreef j.t het volgende:
Nynk, jij woonde in het hoge noorden toch?
Hebben ze daar Esprit winkels?
Ik heb ook lengtemaat 34/36. Spijkerbroeken doe ik al niet eens meer aan. Maar bij Esprit heb je in de winter zwarte broeken. In verschillende lengtematen. Long is lang genoeg voor mij en toen had ik ook een extra long en die moest ingekort worden
Kadastraal register.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 20:28 schreef Syrena het volgende:
[..]
Ja, er komen nog notariskosten bij en het moet uiteraard in 1 of ander registerMakelaar dacht 900 euro. Gloep.
Oja, dat zei hij ook nog ja, plastic! I blame the rum.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 20:29 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Dat kan best eens kloppen wat je vader zegt.
Maar niet in natte kranten maar in plastic.. en of het nu een aanrader is het zelf te doen..
Met een speciaal masker en pak wel.
Hebben ze daar bij de broeken die lang genoeg zijn??quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 20:29 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Ja, maar ze verkopen hier geen lengtematen. Inderdaad, bij de esprit vind ik vaak wel wat, en in nederland bij de WE ook. De spijkerbroek die ik nu heb komt bij de H&M vandaan!
Ik moet ook denken hoor..32/34 ofzoquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 20:43 schreef motorbloempje het volgende:
Ik weet niet eens wat m'n lengtemaat is
Dat is de maat die altijd over blijft in de sale!quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 20:46 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Ik moet ook denken hoor..32/34 ofzo
Dat is de maat die altijd over blijft in de sale!quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 20:46 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Ik moet ook denken hoor..32/34 ofzo
Dit is een lengtemaat 34, maar volgens mij valt ie heel lang uit.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 20:31 schreef j.t het volgende:
[..]
Hebben ze daar bij de broeken die lang genoeg zijn??
Mijn binnenbeenlengte = 88 cm. En bij de HM hier gaan ze vaak niet langer dan 83 en met veel geluk 85.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |