King Louie vind ik meer iets voor een peerfiguurquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 16:15 schreef motorbloempje het volgende:
mensen die mijn blob-figuur nog gezien hebben recent: zou zo'n King Louie achtig jurkje mij staan?
quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 16:49 schreef Laureline het volgende:
[..]
King Louie vind ik meer iets voor een peerfiguurMet jouw smalle heupen zou ik me juist helemaal uitleven met kokerrokken, hèt kledingstuk dat ik nooit aan kan trekken
ghehe zwollywoodquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 16:10 schreef neen het volgende:
MevrouwPuff niets meer aan doenkledingadvies heb ik niet
[..]
Of in Zwollywood
Kokerrokken.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 16:49 schreef Laureline het volgende:
[..]
King Louie vind ik meer iets voor een peerfiguurMet jouw smalle heupen zou ik me juist helemaal uitleven met kokerrokken, hèt kledingstuk dat ik nooit aan kan trekken
Doen! Ik ook trouwens. Dat jurkje van XM *moet* ik eigen gewoon hebben!quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 16:23 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Wat een mooi jurkje zeg!.
Ik ga ook maar eens naar Steps als ik weer salaris binnen heb.
Hee, ik eerstquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 16:54 schreef ihatefastcars het volgende:
[..]
Doen! Ik ook trouwens. Dat jurkje van XM *moet* ik eigen gewoon hebben!
Bedoel een ander jurkje, denk ik: jurkje dat je een tijdje geleden (in tweevoud?) kocht? Die vind ik echt heel mooi!quote:
Ohh, ja, die is ook fancyquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 16:59 schreef ihatefastcars het volgende:
[..]
Andere jurkje bedoel ik denk ik. Die je een tijdje geleden (in tweevoud?) kocht? Die vind ik echt heel mooi!
Jij hebt mijn zwarte jurk nog he? Misschien laat ik die wel vermaken voor mijn gala..quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 16:15 schreef motorbloempje het volgende:
mensen die mijn blob-figuur nog gezien hebben recent: zou zo'n King Louie achtig jurkje mij staan?
Yup! Roep maar alsie terug moet. Hoopte dat ik 'm meteen naar een eventuele koper kon doorsturen, maar ze zijn niet echt enthousiast.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 17:41 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Jij hebt mijn zwarte jurk nog he? Misschien laat ik die wel vermaken voor mijn gala..
Een passpiegel was ook één van de eerste dingen die ik kocht.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 17:47 schreef Chicolate het volgende:
Ik blijf bij mijn punt dat herfst en winter stom zijn. Veel regen waar je nat van wordt. Sneeuw waar je koud van wordt, voeten nat en je ziet hondendrollen niet meer liggen. En enorme lagen kleding aan steeds. Bijkomend probleem, ik heb niet zoveel leuke truien/vesten om aan te trekken. Dat maakt niets goed, zelfs mijn verjaardag en sinterklaas niet.
Ik mis mn passpiegel (gewoon een lange spiegel op de deur geplakt zodat je in 1 beeld je voeten en hoofd kunt zien), dit weekend maar eens eentje kopen. Hoe kan ik anders inschatten of ik aankom en of kleren leuk staan? Hoe doen anderen dat?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ontopique:
O: broodje kaas, broodje pindakaas
T: koffie met melk
L: broodje kaas, misschien nog iets
T: banaan
D: rucolastamppot met hamburger en spekjes, tenzij er iets bedorven is
T: kiwi, wijntjeAre you pondering what I'm pondering?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 18:01 schreef Chicolate het volgende:
Oei mini.Ja, dat!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 18:01 schreef Chicolate het volgende:
Oei mini.Dat laatste, inderdaad. Ik weet zeker dat het met vriendje allemaal weer prima is als we weer bij elkaar zijn, maar dat is voorlopig even niet zo. Het betekent alleen maar dat ik hem mis, gek genoeg.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Are you pondering what I'm pondering?
Ik wil express geen lange want 20cm bierquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 17:46 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Yup! Roep maar alsie terug moet. Hoopte dat ik 'm meteen naar een eventuele koper kon doorsturen, maar ze zijn niet echt enthousiast.
Het is alleen geen galajurk hè? Gala = lang.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
soulmatesquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 15:00 schreef anna82 het volgende:
[..]
Oh heerlijkIk vind havermout echt zo lekker. Ik kijk er gewoon naar uit om 's ochtend mijn bed uit te gaan om het te kunnen eten.
![]()
Vanavond is mn sportavondquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 18:21 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Zonnebankchico heb je zin om langs te komen vanavond?
Nee hoor vind ik prima! Wil ook bij jou langs, maar dan zie je m'n kamer nietquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 18:27 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Vanavond is mn sportavond. Tenminste, tot 21 uur en dan nog douchen. Weet niet of dat te laat is voor jou? Want anders wil ik wel langskomen
.
Ja ik wil jouw kamer zienquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 18:31 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Nee hoor vind ik prima! Wil ook bij jou langs, maar dan zie je m'n kamer niet!
Dus kijk maar?
crappy foto, want donker:quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 08:59 schreef AKnynke het volgende:
[..]
misschien als ik vanavond thuis kom...
Zorgen dat we mooi blijven!quote:
quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 18:26 schreef Merel het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Puff: over 5 of 6 weken komt hij hierheen en dan gaan we samen terug naar Nederland.
Are you pondering what I'm pondering?
Oh, als ik niet op mijn werk zat zou ik best een foto kunnen posten waar je je beter door voelt.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 18:42 schreef j.t het volgende:
Met al die foto's van alle echte slankies voel ik me echt wel blob zeg
Jij hebt echt hele lange benen hè! Heb je nou een broek of maillot eronder? Met panty is het vast koud!quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 18:40 schreef AKnynke het volgende:
[..]
crappy foto, want donker:
[ afbeelding ]
het regende hier de hele dag. Maar voor morgennacht voorspellen ze een paar cm. sneeuw. Ben benieuwd!quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 17:42 schreef DevilsAndDust het volgende:
Gister hield ik even wel ontzettend van de herfst: kaarsjes aan, muziekje op, samen koekjes bakken en met warme chocolademelk met heel veel slagroom tegen Baardmans aankruipen..
Maar nu moest ik net door een regenbui naar huis fietsen..
dikke panty, en bruine laarzen...quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 18:58 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Jij hebt echt hele lange benen hè! Heb je nou een broek of maillot eronder? Met panty is het vast koud!
Lange tenenquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 19:01 schreef _Calimero_ het volgende:
lange benen![]()
ben ik helaas niet mee gezegend. (maar then again, er is uberhaupt weinig lang aan mij. Mijn haar is lang
Fijn! Heb je er weer zin in? Of ben je vooral nog met je project bezig?quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 18:56 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
over 5 of 6 weken komt hij hierheen en dan gaan we samen terug naar Nederland.
en dat van mij niet!quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 19:01 schreef _Calimero_ het volgende:
lange benen![]()
ben ik helaas niet mee gezegend. (maar then again, er is uberhaupt weinig lang aan mij. Mijn haar is lang
Ik heb er heel veel zin in ja.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 19:05 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Fijn! Heb je er weer zin in? Of ben je vooral nog met je project bezig?
Je had bozer moeten reagerenquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 19:14 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
neuh, valt volgens mij ook wel mee
Dat is jammer, maar in elk geval bedankt voor het vragenquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 19:22 schreef neen het volgende:
Vragen staat vrij
Oh ewelina, mijn moeder had niets meer. Bijna alle tijdschriften zijn weg, helaas pindakaas.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |